abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 september 2002 @ 10:42:27 #1
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5781494
Vervolg van Koele Kids Praatjes deel 3

Nou zeg, had mama haar koekje weer laten slingeren Maar ik was het echt hoor.

vrijdag 13 september 2002 @ 10:47:37 #2
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5781604
Heej Riesjad! Nee ik ben niet meer boos op mama, maar gisteren moest ik weer bij oma slapen, en toen ging ik toch wel even huilen toen mama wegging. Maar toen gingen we frietjes eten en rabarrebur en joggut en dat was lekker!

Ik weet niet precies wat Sjegieje is maar mama heeft geloof ik niet in een tent geslapen. Maar ze hebben wel indiaantje gespeeld, want mama heeft met pijl en boog geschoten. Nou zeg, ik had best mee willen doen! Kijk maar: http://www.qltel.org/tsjechie/

Maar ik ga met mama niet naar Sjegieje maar naar iets anders en dat heet Tukkije of zoiets. Al heel snel, nog maar een paar nachtjes slapen (5 oktober zegt mama, maar dat weet ik toch zeker zelf wel). En dan gaan we met een vieguig!

Heej jij bent al snel jajig! Ikke ook over een paar nachtjes slapen, na Tukkije zegt mama. Ik wil ook wel een Rolly en een Dizzy! Ga ik vragen op mijn fjadag, dat wil ik liever dan een nieuw bedje. Ik heb al een bedje en ik heb geen Rolly en Dizzy. Ik wil wel zo'n Bobding om onder te slapen in mijn bedje, dan slaap ik vast nog veeeeeeel lekkerderder dan nu!

pi_5785187
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 10:47 schreef Christan het volgende:
Maar toen gingen we frietjes eten en rabarrebur en joggut en dat was lekker!
jammie zeg al weet ik niet wat rabbarrebur is maar frietjes en joggut is lekker hoor
quote:
Want mama heeft met pijl en boog geschoten. Nou zeg, ik had best mee willen doen!
jouw mama lijke wel een echte robin oed seg
da wil ik ook welk hoor gaan we volgende keer niet mieten maar gaan we gewoon robin oed leren !
quote:
Maar ik ga met mama niet naar Sjegieje maar naar iets anders en dat heet Tukkije of zoiets. Al heel snel, nog maar een paar nachtjes slapen (5 oktober zegt mama, maar dat weet ik toch zeker zelf wel). En dan gaan we met een vieguig!
tukkije dat klinkt nog verder weg dan sjegieje he !
en ja jij weer dat zelf wel
mamas weten niks hoor wij weten dat veel beterder
quote:
Heej jij bent al snel jajig! Ikke ook over een paar nachtjes slapen, na Tukkije zegt mama. Ik wil ook wel een Rolly en een Dizzy! Ga ik vragen op mijn fjadag, dat wil ik liever dan een nieuw bedje. Ik heb al een bedje en ik heb geen Rolly en Dizzy. Ik wil wel zo'n Bobding om onder te slapen in mijn bedje, dan slaap ik vast nog veeeeeeel lekkerderder dan nu!
goed van mij dat ik al zo bijna jaarder ben he ?
as je een lekker bedje heb zou ik alleen maar bob vragen hoor en een slaapdeken van bob is ook wel errug gaaf daar heb ik niet aan gedenkt das best wel dom van mij want mama zeg dat ze alles al heeft gekocht en nou kan ik dat niet meer vragen

he christan mijn mama heef nou ook zon fotomaker voor de pompoeter en ik mag soms al zelluf fotos maken
goed he!

ikku ben al VIER jaar !
  vrijdag 13 september 2002 @ 14:22:51 #4
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5785377
Heej Riesjad, jij staat niet in het lijstje met fjadags in het dikke mevrouwen topic Moet je effe aan de mama van Eva of Alicia vragen of ze jou erbij zetten. Anders weet niemand dat je jajig bent straks.

Jammer dat jij geen Bobdinges voor in bed hebt gevraagd! Gewoon doen hoor, misschien koopt je mama hem wel. Ze kan toch gewoon wat centjes uit de muur halen daarvoor. Doet mijn mama ook altijd. Ga jij mooie fotoos maken voor hier? Die wil ik zien hoor!

Heej, mijn papa heeft vandaag zijn nieuwe auto gehaald! Ik ga er strakjes in zitten! En hij neemt ook mama's nieuwe kompoeter mee Heej... krijg ik niks nieuws vandaag Da's niet eerluk!

pi_5785603
mama denkt dat ik al veels te oud ben voor het dikke vrouwen topic en mama is nie dikke vrouw hoor
ik heb al een bobdeken gevraagd maar toen zei ze dat ze alles al heef gekoopt maar sinseklaas komp ook nog morgen (mama zegt niks maar zucht een beetje) dan vraag ik de deken wel aan sinseklaas joh, kan jij eerst vetellen of tie lekker slaapt

doet jou mama ook altij centjes uit de muur halen?
ja mijnus ook maar dan zeg ze toch wel veel dat er geen centjes zijn as ik een nieuwe auto wil of een bus
snap jij dat

mama heef al een mooie foto gemaak van kabouter plop en kwebbel die aan het legoracen zijn
die waren gisteren hier in breda bij ons en toen waren wij gaan kijken en ik heb foto gemaakt van mijn reesautos op mijn kamer

O O mama doet zich moeien je moet tegen jou mama zeggen Kijk eens bij leen bakker !
ik weet niet wie dat is hoor meneer bakker maar mama zegt dat jou mama dat wel weet

he stoer een nieuwe auto En een nieuwe pompoeter ! he christan heb jij de spelletjes van de poppetjes ? en van jaap op de boerderij die zijn echt wel leuk
de huffrouw op mijn sjool heeft jaap en alle beesten op de raam geschilderd doe ik maandag voor jou een foto maken!

en ik zou tegen jou mama zeggen dat jij ook aan de beurt ben voor een dadootje hoor !
jij mag van mij ook 1 hebben

ikku ben al VIER jaar !
pi_5785784
He Ries en Chris zijn jullie bijna jarig? Ik nog niet wel bijna.
He Chrissie ik ga jou wel misse hoor als ie weg ben.
Mijn mamma is best gek nu heb ze weer rood spul in haar haar zitten. Ze blijft bezig.
Zondag gaan wij naar het land van ooit weet niet wat het is maar mamma doet er nogal hysterisch over dus het zal welk leuk zijn Mamma's broertje en zijn meissie gaan ook mee gezellig he.
Nou dalijk als ik flessie op heb en mamma's haartjes zijn af dan gaan we fietsen. Mamma zegt dat als het mislukt is dan niet

Kiekeboe Bo

vrijdag 13 september 2002 @ 14:57:33 #7
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5785955
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 14:47 schreef BabyBo het volgende:
Nou dalijk als ik flessie op heb en mamma's haartjes zijn af dan gaan we fietsen. Mamma zegt dat als het mislukt is dan niet

Kiekeboe Bo

Heej Bo, dan moet je gewoon tegen mama zeggen dat haar haartjes heel erg leuk zijn Dan ga je in elk geval lekker fietsen

Ik ga nog niet naar Tukkije hoor, pas over een paar nachtjes slapen.

Enne: koekoek!

pi_5788365
Nou mamma vond de haren mooi wel donker, maar wel lekker fel Ik vond mamma niet anders hoor. Pappa wel die roept nu stees rooie. We zijn lekker wezen fietse.
Misschien strakies nog ff of ff wandelen als mamma en pappa zin hebbe en anders maken ze maar zin
Maar Chrissie ik ga jou strakies als ie er niet ben wel misse hoor!!

Kiekeboe Bo

vrijdag 13 september 2002 @ 18:32:47 #9
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5788881
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 17:56 schreef BabyBo het volgende:
Maar Chrissie ik ga jou strakies als ie er niet ben wel misse hoor!!

Kiekeboe Bo

Heej Bo, ik zal naar je zwaaien vanuit het vieguig en koekoek roepen, goed?
pi_5792790

[Dit bericht is gewijzigd door Alicia op 14-09-2002 09:51]

ikku ben al VIER jaar !
  vrijdag 13 september 2002 @ 22:35:31 #11
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5792815
Heej Riesjad, hij doetut niet
pi_5792835

[url=http://home.wanadoo.nl/capaja/richard_bestanden/image003.gif[/img][/url]

[Dit bericht is gewijzigd door richard-vis op 13-09-2002 22:44]

ikku ben al VIER jaar !
pi_5793112
[afbeelding]

en assik het nu nog nie goed heb, weet ik het niet en mama ook niet hoor

maar ik heb bob de bouwer gezien fedaag !
en ik wilde eerst wel op de foto maar toen weer niet, hij was wel errug groot hoor die bob op de film issie altij kleinerder
mijn pacal durfde wel en zijn vriedn bas ook wel als je op de foto kijk zie je een mij wel een beetje hoor papa heef mij vast zodat ik net zo groot ben dat vond ik nie zo eng
en mama heef allemaal prijsen gewonnen met toveren een harry potter legodoos en spel (die mag ik hebben omdat ik bijna jaarder ben) en een puusel en kaartjes van harry en nog een pleesteesjun ofzoiets moelijk woord hoor maar die mag ik morgen zien want het was al helemaal donker toen mama klaar was met toveren

o soorry maar ik heb een fapie en ik ga zo bedje toe hoor

truste allemaal
lekker dromen

[Dit bericht is gewijzigd door richard-vis op 13-09-2002 23:00]

ikku ben al VIER jaar !
  Mini Admin zaterdag 14 september 2002 @ 09:53:20 #14
28139 Alicia
Dochter van...
pi_5798248
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 22:36 schreef richard-vis het volgende:
[afbeelding]

[url=http://home.wanadoo.nl/capaja/richard_bestanden/image003.gif[/img][/url]

je moet ditte doen om een plaatje te krijgen:

[ img]http://home.wanadoo.nl/capaja/richard_bestanden/image003.gif[/ img]

en dan zonder de spaties

zaterdag 14 september 2002 @ 10:08:10 #15
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5798335

Dan probeer ik het wel even

pi_5803075
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 09:53 schreef Alicia het volgende:

[..]

je moet ditte doen om een plaatje te krijgen:

[ img]http://home.wanadoo.nl/capaja/richard_bestanden/image003.gif[/ img]

en dan zonder de spaties

dusse nie beginnen met url=
maar gewoon lkker zonder
en dan ook dat mooie woordje afbeelding ook al niet
nou nou
das wel een boel onthouden hoor
maar ik probeer dan meteen nog maar een voto :-)
ikku ben al VIER jaar !
pi_5803144
[img] http://home.wanadoo.nl/capaja/richard_bestanden/p + couv.jpg[/img]

nou toeneerst toen ik geboren was gisteren had ik een eigen huisje in het ziekenhuis en toen kwam mijn broer wel eens kijken

[Dit bericht is gewijzigd door richard-vis op 14-09-2002 18:48]

ikku ben al VIER jaar !
pi_5803218
ik ga even een beetje huilen hoor
ik snap het niet meer
ik doe precies wat jullie zeggen maar het lukke nie
boehoehoehoe
ikku ben al VIER jaar !
  zaterdag 14 september 2002 @ 19:23:27 #19
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5806572
nou gaat ik ut nog 1 keertje proberen hoor
christanse mama ik heb het goed gelezen nu en hier komt ie

deze foto is van mijn allereerste flesje

jaaaaaaaa
ikku christan ze mama helebole kusjes geven hoor !

ikku ben al VIER jaar !
  zondag 15 september 2002 @ 11:59:56 #21
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5810063
Heej Riesjad, het is gelukt! Wat had jij trouwens een raar brilletje op Je mag mijn mama wel kusjes geven maar niet te veel want dan wil ik weer
pi_5810147
quote:
Op zondag 15 september 2002 11:59 schreef Christan het volgende:
Heej Riesjad, het is gelukt! Wat had jij trouwens een raar brilletje op Je mag mijn mama wel kusjes geven maar niet te veel want dan wil ik weer
ja goed he
toen jou mama het vertelde snapte ik het ineens wel
dus gaf ik meteen heleboel veel duizend miljoen kusjes aan jou mama maar nu mag jij mama weer hebben hoor , doet ik mijn mama wel weer kusjes geven
ja stoere bril he ? mijn mama zegt dat die voor de lampjes waren en niet voor de zon ofzow en heb je ook mijn bokshandsjoenen gezien
he nog 1 nachtje slapen zeg mama en dan ben ik echt jaarder !
ikku ben al VIER jaar !
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 september 2002 @ 22:44:57 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5817404
Heej zeg, ik kan mijn koekje niet vinden Dan maar even met mama's koekje.

Heej Bo, ik hoorde van mama dat je een beetje ziek bent. Gaat het alweer een beetje beter met je?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 15 september 2002 @ 22:53:05 #24
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5817625
Heej, mijn koekje is er weer!

Heej Riesjad, ik ben even uit mijn bedje geslopen, want ik wil de eerste zijn die je fieleseteert met je fjadag!

En hier is een kadootje voor je:

Lang zal die leven, lang zal die leven, lang zal die leven in de glojieja, in de glojieja, in de glojieja! Hieperdepiep HOERA!!!!

pi_5817912
quote:
Op zondag 15 september 2002 22:53 schreef Christan het volgende:
Heej, mijn koekje is er weer!

Heej Riesjad, ik ben even uit mijn bedje geslopen, want ik wil de eerste zijn die je fieleseteert met je fjadag!

En hier is een kadootje voor je:

[afbeelding]

Lang zal die leven, lang zal die leven, lang zal die leven in de glojieja, in de glojieja, in de glojieja! Hieperdepiep HOERA!!!!

so ikku een beetje bloose nou hoor
dankewel christan jij kan wel goed singen seg

ik was ook nog effe wakker want ik wilde nog even mijn dootjes zien
die heb ik al gekrijgt van mama en oma jaccie omdat ze denken dat ik dan morgen niet naar school wil
maar dat doe ik wel hoor
ech wel
want dan mag ik de suupriese eiers geven aan alle kindjes
mama heeft al een taart gemaakt kijk maar !

nu ik fotos erin kan zetten ga ik jullie altijd alles laten zien (mama zegt dat dat niet mag, maar ik weet dat zelf wel)

allemaal lekker slapen en tot morgen

ikku ben al VIER jaar !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')