PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nee, hij is alleen best zeldzaam voor een non-shiny omdat mensen hem discarden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:53 schreef FCsuarez het volgende:
DS2 ? waarom staan er zo weinig cb larsen van club brugge op de markt ? is die out of packs ?
kan maar 1 iemand hier zijn die dit soort dingen weet
Ik heb al zo lang geen IF meer gehad dus als ik er nu 1 zou krijgen zou ik denk ik wel blij zijn. Sowieso ook nog Balotelli in dat packquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:50 schreef vandermar het volgende:
Wat een kneus. Ik was helemaal niet opgelaten en reageerde ook niet als een debiel toen ik mijne kreeg.
1m coinsquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoeveel hebben jullie erdoorheen gejaagd?
100 kquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoeveel coins was dat in totaal? En hoe had je toen zoveel coins?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik gebruikte toen die +10 glitch en later had ik nog maicon if en Buffon TOTS
Ik heb mijn geld terugverdiend, geen idee wat ik besteed heb.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
merci.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hij is alleen best zeldzaam voor een non-shiny omdat mensen hem discarden.
2,5kquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
30Kquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik ben handel koningquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel coins was dat in totaal? En hoe had je toen zoveel coins?
ja ik zat al met mijn hand in mijn broek tering.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef ThadCastle het volgende:
Die fysieke stats van Lensecht te ziek
Ja, vandermar en ik o.a.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:55 schreef Nickskuh het volgende:
en we zijn weer back van het werken, iemand nog een TOTY?
Jo, in mijn eerste pakjequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:55 schreef Nickskuh het volgende:
en we zijn weer back van het werken, iemand nog een TOTY?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef ThadCastle het volgende:
Die fysieke stats van Lensecht te ziek
Janmaatquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:55 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat em worden, 433 met Diamanti en Boccetti erin
Rhijn als backquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:55 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat em worden, 433 met Diamanti en Boccetti erin
Ik had vorig jaar een best wel duur BraSilver team met IF Maikon Leite en ik had een aantal bronze en silver IFsquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ben handel koning
en denk rond de 2-3m
Zeg maar Tim hoor, hihi :$quote:
ik had aan het eind een brasilver met Danilinho IF en Jo IF op de bankquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een best wel duur BraSilver team met IF Maikon Leite en ik had een aantal bronze en silver IFs
Inan. Verkocht voor 65Kquote:
quote:
quote:
quote:
Ok maar jij hebt een gruwelijk team toch?quote:
1.6m..dan zit je in de Sneijder categorie.quote:
Ik had alleen IF Maikon Leite en IF Diego Cavalieri qua IFs. In mijn Engelse bronze team had ik wel een aantal IFs maar ik vond dat team met de NIFs het beste spelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had aan het eind een brasilver met Danilinho IF en Jo IF op de bank
quote:EA SPORTS
Error 500:
Sorry, this server is unavailable at the moment. Please try and reload the page in 30 seconds.
Désolé, nous rencontrons actuellement des problèmes techniques.
Wir haben momentan technische Probleme und bitten um Entschuldigung.
We are currently experiencing higher than normal load. We are working to resolve this quickly.
Nous travaillons à les résoudre aussi rapidement que possible.
Wir versuchen diese so schnell wie möglich zu lösen.
You can still enjoy EA SPORTS news, blogs, video, game tips and more at the following franchise destinations:
Waaromquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:00 schreef Zhano het volgende:
eerst vond ik henk echt een mongool nu vind ik hem een liefe jonge
Werkt de SMLENO handel manier nog goed ondanks die packs ??quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had alleen IF Maikon Leite en IF Diego Cavalieri qua IFs. In mijn Engelse bronze team had ik wel een aantal IFs maar ik vond dat team met de NIFs het beste spelen.
Dat lukt wel denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:01 schreef Nystiq het volgende:
[..]
1.6m voor dat? Ziet er niet eens zo slecht uit.
Ja, als je weet wat je moet kopen wel. Mensen zetten spelers er in goede formaties op voor dezelfde prijs als in slechte formatiesquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Werkt de SMLENO handel manier nog goed ondanks die packs ??
alligator.quote:
quote:sc Heerenveen had woensdag zo'n 80 deelnemers aan het G-voetbaltoernooi te gast! Op de velden van Sportpark Skoatterwâld werd er tijdens dit jaarlijkse toernooi op los gescoord door de enthousiaste bezoekers.
Waarschijnlijk zijn straf voor die DUIquote:Rajiv van La Parra kwam ook langs. In de perskamer van sc Heerenveen konden de deelnemers de aanvaller van sc Heerenveen het hemd van zijn lijf vragen.
ja hoor. ING?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:08 schreef UltimateTeam het volgende:
Toch wel zin om dik team te maken heeft iemand nog 300k te koop ps3?
Rajiv speelt toch zelf ook in dat G team?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:07 schreef Zhano het volgende:
Als voorproefje op volgend jaar tegen Cambuur:
[..]
[..]
Waarschijnlijk zijn straf voor die DUI
Hoort ie wel ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:09 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Rajiv speelt toch zelf ook in dat G team?
Hele oude uitzending dit ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:10 schreef pascal08 het volgende:
Die zangeres op NED3 bij TOPPOP.Ziek slecht.
vind het wel iets voor toefjesquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:10 schreef pascal08 het volgende:
Die zangeres op NED3 bij TOPPOP.Ziek slecht.
Barca baasquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:03 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Als mijn teams klaar zijn, donate ik jou.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
In die video die ik postte krijgt hij ook nog Amsif en hij discardt hem ook!
Heb een lijst van 75 spelersquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, als je weet wat je moet kopen wel. Mensen zetten spelers er in goede formaties op voor dezelfde prijs als in slechte formaties
Jij zei toch ook dat Ikeme wat waard was? 5x erop zetten en hem dan voor 800 verkopen. Dan kan je net zo goed discarden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
In die video die ik postte krijgt hij ook nog Amsif en hij discardt hem ook!
Zal wel hoge volleys hebben...quote:
Ik verkocht hem moeiteloos voor 1.2k en hij was 5 atb.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij zei toch ook dat Ikeme wat waard was? 5x erop zetten en hem dan voor 800 verkopen. Dan kan je net zo goed discarden.
Omdat hij geen longshots scoort denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:15 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ja snap dat dat wel kan, maar hoezo krijgt hij maar 50 longshots?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel raar, want tegen den haag schoot hij de penalty helemaal het stadion uit.
Ja, dat hij 2 spelers in gold packs krijgt is wel apart maar ik kreeg Amsif gisteren in een 400c pack terwijl het best veel packs kost om 1 van die spelers in een silver pack te krijgenquote:
dat wordt me een feest morgen.quote:
geloov j d AD smos neit???quote:
een halfe.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geloof me, 100% feestIn elk geval van 13:30 tot 18:00
Ik ook heb nu 600k wil dat even snel naar 1m brengenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En ik heb geld nodig voor mijn nieuwe team en ga dus weer beginnen met handelen.
De AZ ervaring leert toch dat de voorpret vaak de enige pret is die wij kennen. Dus dubbel genieten van alles wat je morgen gaat ervaren. Over 20 jaar ben je zo oud als ik en kijk je met weemoed terug naar die goede oude tijd.quote:
Heb je coins verkocht of zit de rest al in een team?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ook heb nu 600k wil dat even snel naar 1m brengen
Ja, daar zal je wel gelijk in hebben. Ik moet zeggen dat de leukste wedstrijd die ik dit jaar bezocht heb, niet eens die tegen Ajax in de beker was. Die tegen Anzhi was echt fantastisch met alles eromheen. En toen gingen we thuis gewoon met 5-0 af.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De AZ ervaring leert toch dat de voorpret vaak de enige pret is die wij kennen. Dus dubbel genieten van alles wat je morgen gaat ervaren. Over 20 jaar ben je zo oud als ik en kijk je met weemoed terug naar die goede oude tijd.
Verkochtquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb je coins verkocht of zit de rest al in een team?
is toch je Elgato dik terugverdiend.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Verkocht
Heb dit jaar voor 4m verkocht
Mooiste wedstrijd van mij was Emmen - AZ, met wel 1000 man naar Emmen voor de officieuze kampioenswedstrijd. Voor het eerst dat ik zoiets meemaakte. 1995 ofzo. Gewoon 0-2 winnen en op de terugreis door de selectie op bier getrakteerd wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, daar zal je wel gelijk in hebben. Ik moet zeggen dat de leukste wedstrijd die ik dit jaar bezocht heb, niet eens die tegen Ajax in de beker was. Die tegen Anzhi was echt fantastisch met alles eromheen. En toen gingen we thuis gewoon met 5-0 af.
Ja en nog een headset gekocht van ¤50 en nog opgegaan aan andere dingen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is toch je Elgato dik terugverdiend.![]()
YT dan....quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:31 schreef Thorb het volgende:
Die Friese mongool bij take me out, dat moet je echt zien
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooiste wedstrijd van mij was Emmen - AZ, met wel 1000 man naar Emmen voor de officieuze kampioenswedstrijd. Voor het eerst dat ik zoiets meemaakte. 1995 ofzo. Gewoon 0-2 winnen en op de terugreis door de selectie op bier getrakteerd worden
Gewoon niks zeggen tot hij er over begint toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:34 schreef Djeetje het volgende:
Eigenlijk heb ik mij Elgato nog niet terug betaald aan mijn vader
.....en toen werd je wakkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Volgens mij was het 2e niveau in Nederland toen toch even wat anders(lees mooier) dan vandaag de dag...
Ik heb vorig jaar wat te drinken aangeboden gekregen van Gert-Jan himself.
Ik was met een vriend naar Roda - AZ. 2-0 verloren. Dus wij terug bij het stadion via de bus, maar het duurde heel lang voordat de stiefvader van die vriend ons kwam ophalen. Dus toen gingen wij nog even kijken hoe de spelersbus aankwam. We waren de enigen en toen vroeg hij of we nog wat te drinken wilden...![]()
Ja, de volgende ochtend wel, maar ondertussen was ik al opgehaald, thuis afgezet en was ik na nog een boterhammetje mijn bed ingedoken.quote:
het was inderdaad wel vet. Met 30 man bij FC Eindhoven uit, en met een gelijkspel weer terug naar huis. Best nutteloze tijdsbestedingquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Volgens mij was het 2e niveau in Nederland toen toch even wat anders(lees mooier) dan vandaag de dag...
Ik heb vorig jaar wat te drinken aangeboden gekregen van Gert-Jan himself.
Ik was met een vriend naar Roda - AZ. 2-0 verloren. Dus wij terug bij het stadion via de bus, maar het duurde heel lang voordat de stiefvader van die vriend ons kwam ophalen. Dus toen gingen wij nog even kijken hoe de spelersbus aankwam. We waren de enigen en toen vroeg hij of we nog wat te drinken wilden...![]()
Ja idd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon niks zeggen tot hij er over begint toch?
Dat soort taferelen zul je nu wel alleen nog tegenkomen bij de harde kern van FC Volendam...quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
het was inderdaad wel vet. Met 30 man bij FC Eindhoven uit, en met een gelijkspel weer terug naar huis. Best nutteloze tijdsbestedingMaar iedereen kon elkaar van gezicht, ons kent ons. Toen AZ een vaste middenmoter werd, werd het al minder. Iedereen vond AZ opeens cool en leuk
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja idd.
Hij zal het toch wel zijn vergeten.
Als je bij hem door zeur krijg je alles
(Op een huis na enzo dan geen gekke dingen)
Alleen ik maak er niet echt misbruik van en mijn broer welquote:
Ja, maar het had echt wel zn charmes. Naar Sittard in de winter. 3 uur reizen met de trein. 1-0 verliezen en weer terug moetenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat soort taferelen zul je nu wel alleen nog tegenkomen bij de harde kern van FC Volendam...
Even melden waar je gaat dan natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar het had echt wel zn charmes. Naar Sittard in de winter. 3 uur reizen met de trein. 1-0 verliezen en weer terug moeten![]()
Maar misschien haken er wel mensen af nu het wat minder gaat. Misschien dat ik wel weer een keer een seizoenskaartje aanschaf
Welterusten en veel plezier morgen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:44 schreef Toefjes het volgende:
Fuck, ik ben de enige volwassene hier nog.
Tijd om te slapen dan maar
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed. Ik zeik op je kop als ik je zie
Hey godver, en ik danquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:44 schreef Toefjes het volgende:
Fuck, ik ben de enige volwassene hier nog.
Tijd om te slapen dan maar
heyhoi.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, jij had ook nog wat gepost. Sorry![]()
Nu echt weg
post eens een link/beschrijving van die wedstrijd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:58 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik goede kans maken met die wedstrijd van FIFANLD ?
Ja zit op mobiel even zoekenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
post eens een link/beschrijving van die wedstrijd?
ok.quote:
Die goal is sowieso geniaal, dus een goede kans maak je sowieso.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/watch?v=cKNTJ-tJRFw
Heb mijn leite goal ingezonden.
dit dus.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De community van dit spel is echt de meest verkankerde die ik ooit ben tegen gekomen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:05 schreef vandermar het volgende:
Tegen Roda maakt Pelle een longshot en vorige week tegen Heracles ook. Beetje selectieve punten toekenning van EJA
netjes.quote:
Net tegen iemand die gewoon vanaf de 30ste minuut nadat hij op voorsprong kwam achterin ging rond spelen. Ik stuurde hem een bericht waarom hij zo speelde want hij had echt een best team met Agbonlahor, Lukaku,Sterling,TOTS Jags en IF Vertonghen zei hij dat hij nog 3 punten nodig had zodat hij divisie 1 kon winnenquote:
Gewoon tot de laatste minuut aanvallen of het spel gewoon helemaal niet spelen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net tegen iemand die gewoon vanaf de 30ste minuut nadat hij op voorsprong kwam achterin ging rond spelen. Ik stuurde hem een bericht waarom hij zo speelde want hij had echt een best team met Agbonlahor, Lukaku,Sterling,TOTS Jags en IF Vertonghen zei hij dat hij nog 3 punten nodig had zodat hij divisie 1 kon winnen
Ik moest eens nog een punt halen. Vol op de aanval, 3-0 achterquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net tegen iemand die gewoon vanaf de 30ste minuut nadat hij op voorsprong kwam achterin ging rond spelen. Ik stuurde hem een bericht waarom hij zo speelde want hij had echt een best team met Agbonlahor, Lukaku,Sterling,TOTS Jags en IF Vertonghen zei hij dat hij nog 3 punten nodig had zodat hij divisie 1 kon winnen
Na 2 minuten had ik het wel gezien en heb ik de controller weg gelegdquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon tot de laatste minuut aanvallen of het spel gewoon helemaal niet spelen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moest eens nog een punt halen. Vol op de aanval, 3-0 achtergelukkig nog 2x gescoord in de 90e minuut waardoor ik gelijk speelde.
#sterkeverhalen
Dat doe je nog netjes, ik heb er al 2 stuk gemaakt door dat soort untermenschen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Na 2 minuten had ik het wel gezien en heb ik de controller weg gelegd
Beste CB in het spel maar vooruitquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:08 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet toch zeggen dat Chiellini echt een kut CB is. echt heel kut.
Ik heb ook nog 3 punten nodig, maar ik ga echt niet zo gay rondspelen achterquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik rage niet zo snel dat scheelt al een hoop en ik vind het zonde van het geld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat doe je nog netjes, ik heb er al 2 stuk gemaakt door dat soort untermenschen...
Dan was het 3-2?quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moest eens nog een punt halen. Vol op de aanval, 3-0 achtergelukkig nog 2x gescoord in de 90e minuut waardoor ik gelijk speelde.
#sterkeverhalen
Ik vond hem ook altijd goed, maar sinds ik een keer met IF Skrtel heb gespeeld, kan niks meer aan mijn verwachtingen voldoen. Die werd toen op een gegeven moment te duur, maar hij is nu nog maar 30kquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste CB in het spel maar vooruit
Zal toch wat zijn als ik een HD PVR winquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die goal is sowieso geniaal, dus een goede kans maak je sowieso.
Maar wat een kut-intro heeft die FIFANLD
quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal toch wat zijn als ik een HD PVR win
quote:
Gewoon een bericht sturen volgens mij, en dan hopen dat hij reageert...quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weet iemand hier trouwens of je gewoon wager match(es) kan doen tegen nepethez ?
Hij is niet heel goed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon een bericht sturen volgens mij, en dan hopen dat hij reageert...
IF Coloccini is beter imoquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond hem ook altijd goed, maar sinds ik een keer met IF Skrtel heb gespeeld, kan niks meer aan mijn verwachtingen voldoen. Die werd toen op een gegeven moment te duur, maar hij is nu nog maar 30k
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:57 schreef TBakkert het volgende:
Kan die titel 'WEFUT' linksboven op de site niet wat leuker? Meer in de stijl van de FIFA-titel?
[ afbeelding ]
IF Vermeer en IF Witsel weghalen en op de lege plekken IF Kompany, IF Siem de Jong en TOTS Mignolet doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 02:52 schreef Roypsv het volgende:
iemand een idee hoe ik dit kan afmaken?
ik wil enkel informs gebruiken.
[ afbeelding ]
dat wel, ziet er gewoon beter uitquote:Op donderdag 9 mei 2013 03:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Denk dat van Rhijn wel beter is dan IF Janmaat
wanneer komen die =quote:Op donderdag 9 mei 2013 03:07 schreef Rijst het volgende:
En dan moeten de Eredivisie TOTS nog uitkomenBlind, Bony, Altidore
Blind gaat sws geen TOTS krijgenquote:Op donderdag 9 mei 2013 03:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
is nog niet bekend maar zal wel binnen een maand zijn.
Eredivisie gaat geen aparte TOTS krijgen en EA kennende krijgt hij geen TOTS als er maar 4/5 Eredivisie spelers erin zullen komen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 03:18 schreef MolFan het volgende:
Blind idd zou niet weten wie anders als LB?
Dan had hij eigenlijk in dit TOTS moeten zitten toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 03:24 schreef BDIL het volgende:
Tadic lijkt mij wel een speler die ook wel in TOTS zou kunnen komen:
12 goals en 14 assists voor een RW in een slecht draaiend elftal is wel een aardige stat
quote:
Besteld ja, komt er post vandaag?quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:23 schreef poker4lifee het volgende:
ah stad gelukkig gewoon open vandaag
jullie al wat gehaald voor moederdag?
Er gaan de komende weken nog mooiere TOTS uitkomen. Zal wel blijven dalen. 25K voor zo'n speler kun je trouwens geen miskoop aan hebben hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Is het slim om nu bepaalde spelers voor je team te kopen? Bijv. Di Natale is nu 25k (360) maar zou die nog gaan dalen?
Ik ga gewoon op visite. Ik geef liefdequote:Op donderdag 9 mei 2013 09:23 schreef poker4lifee het volgende:
ah stad gelukkig gewoon open vandaag
jullie al wat gehaald voor moederdag?
geen ideequote:
ah nog een nadeel van thuis wonen, dan werkt dat niet echt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op visite. Ik geef liefde
Normaal doen we ook niet aan moeder dag, maar mijn oma is vorig jaar overleden, dus ik ga eigenlijk vooral omdat ik het anders zielig vind dat ze alleen zit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah nog een nadeel van thuis wonen, dan werkt dat niet echt.
Oja, natuurlijk, ik probeer er eentje lager in te slaan maak ik er iig geen verlies opquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er gaan de komende weken nog mooiere TOTS uitkomen. Zal wel blijven dalen. 25K voor zo'n speler kun je trouwens geen miskoop aan hebben hoor
Ga er maar vanuit dat verlies maken nu magquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk, ik probeer er eentje lager in te slaan maak ik er iig geen verlies op
quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Normaal doen we ook niet aan moeder dag, maar mijn oma is vorig jaar overleden, dus ik ga eigenlijk vooral omdat ik het anders zielig vind dat ze alleen zit.
ik twijfelde ook om vast wat non ifs te kopen, maar denk dat ik toch nog maar een paar dagen of zelfs langer wacht. Duurderre toty teams>meer pakjes, en natuurlijk ook weer 15/25/100k packs enzo die vast weer zullen gaan komen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk, ik probeer er eentje lager in te slaan maak ik er iig geen verlies op
Heb al zat verlies gemaakt, ook nog 3 weken geleden een Neymar, Fabinho en Leandro verdwenen.. Krijg je een mailtje terug dat een foto van het team en tijd etc. niet genoeg is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat verlies maken nu magOver 4 maanden spelen we allemaal Fifa 14, dus dan maakt het niet meer uit.
Ik heb niet zoveel meer dus ga maar voor hooguit 2 teams, maar er zijn nu indd leuke keuzes.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
ik twijfelde ook om vast wat non ifs te kopen, maar denk dat ik toch nog maar een paar dagen of zelfs langer wacht. Duurderre toty teams>meer pakjes, en natuurlijk ook weer 15/25/100k packs enzo die vast weer zullen gaan komen.
Ah, dat is karig iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Heb al zat verlies gemaakt, ook nog 3 weken geleden een Neymar, Fabinho en Leandro verdwenen.. Krijg je een mailtje terug dat een foto van het team en tijd etc. niet genoeg is.
Misschien even een tijdje duurder en daarna weer minder. Ik hou nog steeds rekening met HH's dus voorlopig koop ik nog geen TOTY.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
JakubWordt die na verloop van tijd meer waard denken jullie?
Kreeg hem in een pack net maar zie dat ie niet zo heel veel waard isquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien even een tijdje duurder en daarna weer minder. Ik hou nog steeds rekening met HH's dus voorlopig koop ik nog geen TOTY.
Ik moet me wel heel erg inhouden Lens niet te kopen. 4-3-3 ga ik doen en dan TOTY Lens, Wijnaldum en SIF Mertens voorin. En dan lekker pacehoerenquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien even een tijdje duurder en daarna weer minder. Ik hou nog steeds rekening met HH's dus voorlopig koop ik nog geen TOTY.
De Serie A is ook zo'n moeilijke competitie om een elftal mee te makenquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:49 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand die voor mij een leuk team met Di Natale wilt maken? Prijs rond de 50k naast DiNa
Aarzel vooral niet over pees, liefst 4atb
Niet echt nee, maar ik denk over een hybridquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De Serie A is ook zo'n moeilijke competitie om een elftal mee te maken
Bodylotion natuurlijk, even een jaartje wat minder origineel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://wefut.nl/squad/1262quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar ik denk over een hybrid
Het heeft bij mij ook een week geduurd totdat ik dus gisteravond mijn SIF Silva kreeg. Hij staat trouwens bij je nog niet toegekende kaartjes mocht je de SIF krijgen. Ik zag em ook plots gisteravond toen ik een fitness kaartje kocht,quote:
Schandalig dat dat zo lang duurt zeg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het heeft bij mij ook een week geduurd totdat ik dus gisteravond mijn SIF Silva kreeg. Hij staat trouwens bij je nog niet toegekende kaartjes mocht je de SIF krijgen. Ik zag em ook plots gisteravond toen ik een fitness kaartje kocht,
Ben blij dat het is opgelost. Mocht Silva geen TOTS kaartje krijgen dan stijgt mijn SIF naar ongekende hoogte denk ik,quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Schandalig dat dat zo lang duurt zeg.
Bofkontquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben blij dat het is opgelost. Mocht Silva geen TOTS kaartje krijgen dan stijgt mijn SIF naar ongekende hoogte denk ik,
Dank, door je team kwam ik op een idee waardoor ik later ook nog TOTS Bochetti kan kopen en er makkelijk inzetten!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1262
De simpelste hybrid die er is bijna
Er zijn zoveel opties dat iets meer eisen wel handiger is.
Rob zei gister dat ze ze "within a day" gingen switchen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het heeft bij mij ook een week geduurd totdat ik dus gisteravond mijn SIF Silva kreeg. Hij staat trouwens bij je nog niet toegekende kaartjes mocht je de SIF krijgen. Ik zag em ook plots gisteravond toen ik een fitness kaartje kocht,
Dat zou wel tof zijn inderdaad, nou maar hopen dat ze zich aan hun woord houden. En anders moet je tussendoor even kijken op de webapp en dan bij unassaigned items kijkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rob zei gister dat ze ze "within a day" gingen switchen...
Ik ben zelf naast Spakenburg ook voor PSV, maar het zou me vrij weinig schelen als AZ wint; gun het jullie welquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:37 schreef Toefjes het volgende:
Op het AZ forum alleen maar posts over waar bier te drinken voor de wedstrijd. Totaal geen post over de wedstrijd op zichWat een bazen
Doe ik ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn inderdaad, nou maar hopen dat ze zich aan hun woord houden. En anders moet je tussendoor even kijken op de webapp en dan bij unassaigned items kijken
Post eens danquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:38 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dank, door je team kwam ik op een idee waardoor ik later ook nog TOTS Bochetti kan kopen en er makkelijk inzetten!
/same en ik ga er nog naar toe ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ben zelf naast Spakenburg ook voor PSV, maar het zou me vrij weinig schelen als AZ wint; gun het jullie wel
Als Pato is binnengeharkt post ik een puushje. Is overigens geen hybrid geworden, kan altijd nog.quote:
wordtquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:46 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat het een gelijkspel word. Niemand wint
dokter hij doet het weerquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:46 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat het een gelijkspel word. Niemand wint
Apresski hut denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
/same en ik ga er nog naar toe ook
GM btwToefjes waar ben jij zo voor de wedstrijd
?
Oke, wij gaan gewoon naar het stadion daar zijn ook van die supporterspleinen gemaaktquote:
Vela lijkt me een beetje wasted op RM...quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Miss dat ik dit maar ga maken
Hulk is toch 400 k ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ben bang voor evenementenbier en woekerprijzenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, wij gaan gewoon naar het stadion daar zijn ook van die supporterspleinen gemaakt
Ja dat is ook wel zo, maar ik wilde iets met TOTS Mangala Arteta en Vela, en dan nog IF Hulk. Dit was het enige wat ik kon bedenkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vela lijkt me een beetje wasted op RM...
Dit gaat ook over zijn IF?quote:
Ja klopt, maar #Yoloquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ben bang voor evenementenbier en woekerprijzen
Nog best duurquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit gaat ook over zijn IF?
Maar die is minder duur dan 400k, 250k nu ofzo
Oke Pauperquote:
trouwens een geil team Timmy!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Ik heb die Moreno in het midden bij 352, hij is wel aardig, maar niet heel goed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thanks
Denk alleen dat het verdedigend niet sterk genoeg isZeker de Rechterkant
Wil een team maken met Mangala en Koulou. En een team met TOTS Bocchetti, IF Chiellini en Ogbonna achterinquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thanks
Denk alleen dat het verdedigend niet sterk genoeg isZeker de Rechterkant
In elke andere week hiervoor was ie veel duurder geweest iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:01 schreef Reemi het volgende:
Ik had Hulk wel véél duurder verwacht eigenlijk.
haha, jij bent net zo aan het schrapen als ik. Lekker joh, eind juni als het salaris gestort wordtquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Laatste keer dat ik een standby dienst overneem van een collega.
Blijkbaar vieren ze in Engeland geen hemelvaartsdag
Ja dat was ook mijn idee. Gonalons op CDM dan. Maar dan wacht ik liever even op het Frans TOTS voor de restquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wil een team maken met Mangala en Koulou. En een team met TOTS Bocchetti, IF Chiellini en Ogbonna achterin
Daar moet ik eigenlijk naar kijken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, jij bent net zo aan het schrapen als ik. Lekker joh, eind juni als het salaris gestort wordt
Zullen nog wel duurder worden denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:07 schreef Djeetje het volgende:
Ruben Castro nog maar 62k.
Diamanti nog maar 120k
Gonalos 95k mag wel wat lager
Mangala 112k.
En Bocchetti 115k.
Alles gaat nog lekker dalen
zijn ze nog in packs ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zullen nog wel duurder worden denk ik.
Ik wacht ook nog even met investeren. Dit heb ik gekocht, de RW plek is voor Lens. De rest zie ik van het weekend wel ofzo. Of daarna.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn idee. Gonalons op CDM dan. Maar dan wacht ik liever even op het Frans TOTS voor de rest
Op de Xbox allemaal echt nog een stuk lagerquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:07 schreef Djeetje het volgende:
Ruben Castro nog maar 62k.
Diamanti nog maar 120k
Gonalos 95k mag wel wat lager
Mangala 112k.
En Bocchetti 115k.
Alles gaat nog lekker dalen
Ja maar dadelijk als ze uit de packs zijn denk ik.quote:
Gisteren even met Diamanti gespeeld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op de Xbox allemaal echt nog een stuk lager
Ruben Castro lijkt me een beetje Mehh voor een TOTS
EA kennende $$$$$$$$$$ doen ze dat dus welquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja tot woensdag, maar ik denk niet dat ze nu echt snel gaan dalen. Daarvoor zijn HH's nodig.
Ik denk het niet. Mensen willen elke week weer snel van hun spelers af om weer packs te kunnen kopenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar dadelijk als ze uit de packs zijn denk ik.
Ik denk dat er toch nog een hoop bij komen de komende week. Maar de flinke daling zal idd pas Maandag/dinsdag komenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja tot woensdag, maar ik denk niet dat ze nu echt snel gaan dalen. Daarvoor zijn HH's nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |