en sinds wanneer komt eerste klas eerder dan zakelijk?quote:
Dat was Co de Cobra, de favoriete acteur van Doublepain.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoor gesis. Die man dacht dat het de kat was, maar gezien de filmtitel twijfel ik.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoor gesis. Die man dacht dat het de kat was, maar gezien de filmtitel twijfel ik.
Klopt, neefje van Bruce Lee, Bruce Lee die je net zagquote:
Hij heeft wel vrij vliegen coupons gekregen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze man wordt een beetje de man waar iedereen een hekel aan heeft terwijl hij volledig in zijn gelijk staat als je logisch nadenkt.
Heb precies hetzelfde.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze man wordt een beetje de man waar iedereen een hekel aan heeft terwijl hij volledig in zijn gelijk staat als je logisch nadenkt.
Three G'squote:
mrstylo bedoelt Obamaquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Three G's
Overigens waren het geen rappers, is niet gezegd
FBIquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:34 schreef donald_dick het volgende:
maar waarom zit alleen Fucking Jackson in First Class?
Vergeet je zwembandjes nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar goed dat er een reclame is, even bijkomen. Ik ga douchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik ga mij proberen in te houden...quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:35 schreef mrstylo het volgende:
Van welke ben je nou fan, DP?
Deze:
[ afbeelding ]
Of Co de Cobra?
quote:
Hij heeft de hoofdrol in deze film en verdient het niet zijn screentime te delen met c-acteurs.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:34 schreef donald_dick het volgende:
maar waarom zit alleen Fucking Jackson in First Class? heeft ie weer ruimte nodig
Wel netjes de ontwikkelingen in de film opschrijven in dit topic, anders raak ik het verhaal kwijt.quote:
Heb in spoiler gezet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mij proberen in te houden...
WAT IS DIT GODVERDOMME VOOR EEN SPOILER TERINGLUL
Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |