PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Oh is dat zo, leg eens uit, dat wist ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat PSV morgen wint, dan krijgen Feyenoord en Vitesse beide het beste ticket voor de EL. Hoef ik zondag ook niet met spanning te kijken
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat PSV morgen wint, dan krijgen Feyenoord en Vitesse beide het beste ticket voor de EL. Hoef ik zondag ook niet met spanning te kijken
Ik hoop in dat geval dat AZ wintquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef vandermar het volgende:
Stond op Feyenoord netwerk, een artikel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oh is dat zo, leg eens uit, dat wist ik niet
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
Deulofeu is denk ik wel beter
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stond op Feyenoord netwerk, een artikel.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Fuszy het volgende:
wellukuhhh vdm
en nice Diamanti. Die heeft echt geniale stats
Bofkontquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
65K verkocht
Mijn eerste pakje en ook mijn laatste
Mandanda (SIF) ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat m een beetje worden. Nog eventjes een oplossing voor Lloris verzinnen. Maar dat doe ik vh weekend wel.
SIF Mandandaquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat m een beetje worden. Nog eventjes een oplossing voor Lloris verzinnen. Maar dat doe ik vh weekend wel.
Waarom Capoue en geen IF Sissoko ofzo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Doe SIF Tremoulinas op LB en een franse keeper Mandanda uit de Ligue 1 op GKquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Bedimo op LB.quote:
quote:
pro player IF.quote:
BATS, LEKKER JONGUHquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef Maver24 het volgende:
RAMBAMBAM, TOTS Pelle voor 50k BIN gekocht !!!!!!!!!!!!!!!![]()
,.
BATS, OP JE SNIKKoLquote:
hahaha op de ps3 blijft hij rond de 200 - 250Kquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef Maver24 het volgende:
RAMBAMBAM, TOTS Pelle voor 50k BIN gekocht !!!!!!!!!!!!!!!![]()
,.
Lijkt mij een baas van een speler met die statsquote:
Lol whut.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:38 schreef pascal08 het volgende:
Oude tijden herleven echt weer met deze prijzen.
lb of rb?quote:
?quote:
Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
475 k door de pleeOnee, ik heb IF Chico en voor de rest Di Maria
!!!!!!!!!!!!!
Favoriete beenquote:
ERMAHGERDquote:
linker 4* wfquote:
IF Silva?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik koop een fitness kaartje voor 200 coins, komt er ineens een extra kaartje te staan bij nog niet toegekende kaartjes
heb je mijn suggestie nou nog gelezen ofwaquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:38 schreef pascal08 het volgende:
Oude tijden herleven echt weer met deze prijzen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef zerokil het volgende:
Heeft iemand trouwens een kant en klaar 4-3-2-1 team in futhead/wefut?
Is het zo moeilijk om er zelf een te makenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef zerokil het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:46 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
WOEHOE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:46 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij staat dat nergens...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om er zelf een te maken?
beetje als Gustavo vorig jaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/13393/
Lijkt mij ook een eindbaas met die stats als CDM
Godverquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:46 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Sick.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:46 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is van vorige week he..toen had hij de NIF in een pack. Is nu aangepast.quote:
gewoon beidequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb die oude ook nog, die gaan we mooi verkopen
Vast wel, dat was de meest bizarre silver GK ooit. Betere stats dan Hart.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:50 schreef vandermar het volgende:
Mignolet zijn IF van vorig jaar was beter?
Soort compensatiequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oh dat is wel nice. Heb je meteen compensatie voor de pricedrop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:46 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zilver ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast wel, dat was de meest bizarre silver GK ooit. Betere stats dan Hart.
THUNDERSTRUCKquote:
Dat weet ik nog wel ja. Hij had 80 DIV 87 REF ofzo en de rest ook rond de 80 behalve speedquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast wel, dat was de meest bizarre silver GK ooit. Betere stats dan Hart.
Mahéééééééééérquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:53 schreef DuTank het volgende:
Lol, bij de NOS lieten ze achter Toine een foto van Maher zien met een Ajax logo ernaast
SIF Mertens - IF Milito - Palacioquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef zerokil het volgende:
Je mocht de gewone ook houden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:56 schreef Maver24 het volgende:
mijn NIF Silva staat op de markt inmiddels,88k BIN 41212, moet lukken, we gaan even een mooi achterhoede bouwen,
SIF Silva - TOTS N'Koulou
Kabouter en Kabouter. Ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:56 schreef Maver24 het volgende:
mijn NIF Silva staat op de markt inmiddels,88k BIN 41212, moet lukken, we gaan even een mooi achterhoede bouwen,
SIF Silva - TOTS N'Koulou
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kabouter en Kabouter. Ik zou het niet doen.
quote:
Zak over het hoofd, vlag in de hand en doe het voor volk en vaderland.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:58 schreef Patje1987 het volgende:
Als zusje van djeetje daarop gaat soppen wil ik haar mobiele nummer. Oja als ze lelijk is hoeft ook niet.
Hoe oud is dat meisje eigenlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zak over het hoofd, vlag in de hand en doe het voor volk en vaderland.
Doet niet ter zakequote:
Ouder dan 13 doe ik namelijk niet.quote:
Wel jammer van die clown op goalquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
LEKKER JEZUS [ afbeelding ]
Nog geen elf volgens mij, ze is dus voor papa zelfquote:
Oeh die is wel nicequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
LEKKER JEZUS [ afbeelding ]
Nouja amber alertje eruit dan maar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog geen elf volgens mij, ze is dus voor papa zelf
Het raarste eigen doelpunt werd gisteren al met clubs op de Xbox gescoord.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:00 schreef over_hedge het volgende:
Tering spelSta 3-1 voor tegen een pace hoer met 5atb. Krijg ik de raarste eigendoelpunt ooit tegen in de 88e min. maakt hij uit een counter ook nog de 3-3
![]()
voortaan ga ik lekker over spelen
Had wel een mooi doelpunt
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/156830650
Janmaat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zou ikde goedkope 72 van Rhijn nemen of de duurdere up ?
De UP natuurlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zou ikde goedkope 72 van Rhijn nemen of de duurdere up ?
Big spenderquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Maver24 het volgende:
Thiago Silva verkocht, dat ging snel, ik ga nu eerst even Moisander en Lens aanschaffen, hebben we dat ook alvast gedaan, oh, ook niet te vergeten SIF Eriksen
Er komt ook nog een TOTY Bonyquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Maver24 het volgende:
Thiago Silva verkocht, dat ging snel, ik ga nu eerst even Moisander en Lens aanschaffen, hebben we dat ook alvast gedaan, oh, ook niet te vergeten SIF Eriksen
Di Natale danquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Keeper is kut en die spits natuurlijk ook
die was echt ziekquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het raarste eigen doelpunt werd gisteren al met clubs op de Xbox gescoord.
Cross abusequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Anders misschien even 41212 maken met Pelle en Bony in de spits
Nicequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dit één van mn nieuwe teams wordT zal niet ieders smaak zijn hier maar boeieee.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dit één van mn nieuwe teams wordT zal niet ieders smaak zijn hier maar boeieee.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen de blauwe kapitein erbij in de spits
Volgens mij neemt 'ie alleen op en doet 'ie er vervolgens niet mee. Ik zie nooit video's van 'm.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die was echt ziekheeft thorb hem nog geupload?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat ben jij dan voor klerepauperdok gewoon die paar k voor de UP man kneus
Weet ik. Maar ik vraag me af hoe rijk hij is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Dat is van vorige week he..toen had hij de NIF in een pack. Is nu aangepast.
Gastquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:46 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
25 uur per dag, 8 dagen in de weekquote:
Waarom doe je trouwens graafland niet op doelquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelt die goed ? Of is die up echt veel beter ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De gewone van Rhijn pikte ik in het begin zo vaak goedkoop op
Kan hem wel op youtube zetten morgen, als het lukt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij neemt 'ie alleen op en doet 'ie er vervolgens niet mee. Ik zie nooit video's van 'm.
Waarom neem jij niet Janmaat ipv van Rhijn?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Waarom doe je trouwens graafland niet op doel
De UP heb ik niet maar de NUP wel en die is best redelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Speelt die goed ? Of is die up echt veel beter ?
Immers en Vilhena hadden ook een IF moeten hebben maar helaasquote:
Janmaat is veel tragerquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom neem jij niet Janmaat ipv van Rhijn?
Precies ja, tegenstanders moeten niet van te voren al weten dat ze batta gaan krijgen.
De gewone is een fucking matige rechtsback, de UP is een mega goede RB en een van de beste silver RB's uit het spel..gewoon amper vergelijkbaar.quote:
Haha helaasquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Immers en Vilhena hadden ook een IF moeten hebben maar helaas
Pace hoerquote:
Oke thanksquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De gewone is een fucking matige rechtsback, de UP is een mega goede RB en een van de beste silver RB's uit het spel..gewoon amper vergelijkbaar.
Eindbaas, thanks voor het meldenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef Zhano het volgende:
Eén of ander concertje van de Killers op Xite(whatever dat is) ofzo
Linkquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef Zhano het volgende:
Eén of ander concertje van de Killers op Xite(whatever dat is) ofzo
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eindbaas, thanks voor het meldenThe Killers
Oh dat was jij ja, de fanboyquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eindbaas, thanks voor het meldenThe Killers
Digitale tv. 605 ofzoquote:
Pace hoerquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
WIllem 2 kan je ook wel een geinig team van makenPACE VOORIN
![]()
En dan zijn ze gedegradeerd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
WIllem 2 kan je ook wel een geinig team van makenPACE VOORIN
![]()
quote:
Hehe, Hemmen denk ik zilver hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan zijn ze gedegradeerd.
Volgend jaar een Cambuur team, waarschijnlijk allemaal bronzes
Ok ff naar de burenquote:
De vries als aanspeelpuntquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan zijn ze gedegradeerd.
Volgend jaar een Cambuur team, waarschijnlijk allemaal bronzes
Best punaniquote:
1-1quote:
Jammer dat de eredivisie keepers allemaal slecht zijnquote:
waarom geen sif mertensquote:
AUwquote:
Jeroen Zoet.quote:
Doe een hybrid met TOTS Diamanti op CAMquote:
Net als in fifa dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
Kameni heeft echt veel debiele dingen gedaan in die invalbeurt, wat een clown
waarom geen IF buttje ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik haal de TOTS wel als die komt, nu staat Goossens er met Longshots
Zelfs Feyenoorders zouden niet met een H/L rechtsback moeten spelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
UP van Rhijn> IF Janmaat. Maar als Feyenoorder snap ik je keuze.![]()
Graaflandquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer dat de eredivisie keepers allemaal slecht zijn
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe een hybrid met TOTS Diamanti op CAM
Das wel een leuke maar hoe gaan we dat dan weer doen als ik ook Lens er in wil hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe een hybrid met TOTS Diamanti op CAM
IF Strootman CDMquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[..]
Das wel een leuke maar hoe gaan we dat dan weer doen als ik ook Lens er in wil hebben
Nieuw elftalquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[..]
Das wel een leuke maar hoe gaan we dat dan weer doen als ik ook Lens er in wil hebben
Daar zou die wel onder de indruk van zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef TBakkert het volgende:
TOTS Mignolet is echt bizar goed.Maar ik heb net wel een statement gemaakt.
Zijn defensie in een 3-5-2: Abate, Wynne, Walker.![]()
Toen heb ik bij het zien van dat team de Playstation uitgezet.
Crossen als een malle! Dat soort teams zijn makkelijk te verslaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef TBakkert het volgende:
wtfquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef TBakkert het volgende:
Ik vind dat dat soort teams gewoon niet aan spelen toe horen te komen. Heel divisie één is sowieso kut. Ik heb hem al een paar keer gewonnen, maar dat was niet met kwaliteitsteams.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtfgratis win. en mignolet nu al gekocht dus?
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef TBakkert het volgende:
wat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
Wel traag team jammer genoegquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aah met Gilardino, ja dat kan wel , zat al te kloten met Di Natale enzo,
Daar staan nagenoeg alle TOTS stats al op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:31 schreef Maver24 het volgende:
niemand nog de ingame stats van Eriksen ?, ze staan nog niet op wefut, even futhead maar checken dan
Ik heb niet verloren. Ik heb het potje gequit voor het begonnen was. Dan heb ik wel geen punten, maar dat soort potjes speel ik niet. Principekwestie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verliezen van een team met verdedigers die alleen maar high attacking workrate hebben
mietjequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb niet verloren. Ik heb het potje gequit voor het begonnen was. Dan heb ik wel geen punten, maar dat soort potjes speel ik niet. Principekwestie.
Maar wel een baasquote:
Hij is nooit getransferd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:32 schreef Zhano het volgende:
Ik heb Bournemouth Demouge in een pack. Weer genaaid of issie niet getransferred
En daarmee denk je dat misselijke soort uit te roeien?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb niet verloren. Ik heb het potje gequit voor het begonnen was. Dan heb ik wel geen punten, maar dat soort potjes speel ik niet. Principekwestie.
Hoezo ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
opgeven voordat je überhaupt iets hebt gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja en daar moeten we de oorlog mee winnen
de jeugd van tegenwoordig
yeah eens, vind div1 ook niet leuk om te spelen. elk potje zo erg je best moeten doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind dat dat soort teams gewoon niet aan spelen toe horen te komen. Heel divisie één is sowieso kut. Ik heb hem al een paar keer gewonnen, maar dat was niet met kwaliteitsteams.
En ja, hij verrast me echt in positieve zin.
Ik degradeer soms expres om dan in divisie 2 kampioen te worden...quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah eens, vind div1 ook niet leuk om te spelen. elk potje zo erg je best moeten doenspeel dan liever de goldcup
Alleen kut dat div1 zoveel meer oplevert waardoor je dat eigenlijk toch wel moet spelen
Richt ze een blessure aan zodat ie minstens paar wedstrijden zonder ze moetquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lol ja dat gaat me dan wel te verquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik degradeer soms expres om dan in divisie 2 kampioen te worden...
Maar zo gaat wel mijn hele win/loss-ratio eraan
Vanmiddag had ik Kanu 4-4-2 maar die verkoopt niet eens voor 2.9kquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb echt nog niks fatsoenlijks gepulled
Dat is waar ook, die zit nog bij Ajaxquote:
Ik ook denk ik, nog even puzzelen.quote:
LEE KEUN HOquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:43 schreef ThadCastle het volgende:
Die TOTS Koreaan gaat voor 90k ofzo, die gast is echt pure poep(zijn NIF iig)
Ik gebruikte hem op LM misschien daarom![]()
Klopt en nifs zijn echte rommelquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:47 schreef Toefjes het volgende:
Die zwarte kaartjes zien er nu opeens best pauper uit. Ben eindelijk gewend aan de blauwe kaarten.
Chiellini ipv Bocchetiquote:
Soldado als spitsquote:
wil toch TOTSquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chiellini ipv Boccheti
IF Handanovic op doel
Sorryquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Weet iemand nog een mooie 100k squad (Xbox)??????????
Gr. Gr. Van toch weer Henk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |