SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Rustig aan.![]()
Waarom zou je iemand die je nauwelijks kent eigenlijk zo nodig willen leren kennen?quote:Punt is meer dat ik na 1 ontmoeting meestal niet zozeer de behoefte heb om echt iemand te willen leren kennen.Rustig aan.![]()
Dat moet bij de eerste ontmoeting al voor je duidelijk zijn of je verder wilt met haar of nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die je nauwelijks kent eigenlijk zo nodig willen leren kennen?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik ken der niet eens, waarom zou ik dan verder willen met iemand?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat moet bij de eerste ontmoeting al voor je duidelijk zijn of je verder wilt met haar of nietRustig aan.![]()
Omdat je je aangetrokken kunt voelen tot een vrouwquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ken der niet eens, waarom zou ik dan verder willen met iemand?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik blijf vrijgezel voor het leven. Ik kan nieteens een ftsoenlijke vriendschap opbouwen, laat staan een relatie.![]()
Ja, leuk lijf etc.. Maar de noodzaak om dan af te spreken voel ik niet.. Het individu zal mij verder een worst wezen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat je je aangetrokken kunt voelen tot een vrouw
Die band dat ik om iemand geef en echt ermee wil optrekken komt pas veel later.Rustig aan.![]()
Ik heb het idee dat je je gevoelens teveel terugwaarts rationaliseert waardoor je met logica je gevoelens een plekje probeert te geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, leuk lijf etc.. Maar de noodzaak om dan af te spreken voel ik niet.. Het individu zal mij verder een worst wezen.
Die band dat ik om iemand geef en echt ermee wil optrekken komt pas veel later.
Aantrekkingskracht voel je en is niet een gevolg van een logisch proces en komt veel sneller dan je denkt. Vaak zelfs voordat je diegene echt goed kent. Stel jezelf meer open voor andere mensen en je eigen gevoelens, zonder er over na te denken en vind plezier in het sociaal omgaan met vrouwen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Denk dat je hier wel gelijk in hebt.. Maar het voelt voor mij als biologisch defect. Helemaal omdat ik ten tijde van mijn eerste AD wel in staat was die aantrekkingskracht te voelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je je gevoelens teveel terugwaarts rationaliseert waardoor je met logica je gevoelens een plekje probeert te geven.
Aantrekkingskracht voel je en is niet een gevolg van een logisch proces en komt veel sneller dan je denkt. Vaak zelfs voordat je diegene echt goed kent. Stel jezelf meer open voor andere mensen en je eigen gevoelens, zonder er over na te denken en vind plezier in het sociaal omgaan met vrouwen.
Verder spot on, ik moet mezelf meer openstellen voor anderen en mijn eigen gevoelens...
Plezier in sociaal omgaan met mensen heb ik af en toe.. Als ik goed in mijn vel zit veeeeel meer dan nu.
Nu zou ik moeten forceren.. En laat ik me ergens een schijthekel aan hebben...Rustig aan.![]()
Ik denk dat je vanuit angst het op een afstandje probeert te houden. Het moet uit een stukje relaxheid komen, geen moeten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat je hier wel gelijk in hebt.. Maar het voelt voor mij als biologisch defect. Helemaal omdat ik ten tijde van mijn eerste AD wel in staat was die aantrekkingskracht te voelen.
Verder spot on, ik moet mezelf meer openstellen voor anderen en mijn eigen gevoelens...
Plezier in sociaal omgaan met mensen heb ik af en toe.. Als ik goed in mijn vel zit veeeeel meer dan nu.
Nu zou ik moeten forceren.. En laat ik me ergens een schijthekel aan hebben..."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Het komt wel eens voor, ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
Vrouwen kúnnen ook best leuk en aardig zijn, hè?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sommige welquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
Vrouwen kúnnen ook best leuk en aardig zijn, hè?![]()
jij zekerquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
Vrouwen kúnnen ook best leuk en aardig zijn, hè?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik ken geen angst...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:17 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik denk dat je vanuit angst het op een afstandje probeert te houden. Het moet uit een stukje relaxheid komen, geen moeten.
Ben daarin zelfs zo bont dat ik de dokter vroeg hoe dat precies voelt...Rustig aan.![]()
Een beetje zo vaak als een film waarin Carice van Houten haar kleren aanhoudt.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje zo vaak als een film waarin Carice van Houten haar kleren aanhoudt.
Tel er de series bij op.Rustig aan.![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laatst nog een leuke Haagse ontmoet.. (Met Qday)
Maar die zie ik vast nooit meer.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Vriendje...quote:
En slecht bereikbaar.. Ze heeft een openstaande Wapp en een smsje volgens mij.Rustig aan.![]()
Ah, dan lijkt het me geen goed idee om daar achteraan te gaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vriendje...
En slecht bereikbaar.. Ze heeft een openstaande Wapp en een smsje volgens mij.
Tante minthy!! O+
Ach ze was wel leuk, ik heb wel wat behoefte aan positieve mensen / vrouwen in mijn leven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dan lijkt het me geen goed idee om daar achteraan te gaanRustig aan.![]()
Ga je wel eens naar een meet? Schijnt gezellig te zijn!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach ze was wel leuk, ik heb wel wat behoefte aan positieve mensen / vrouwen in mijn leven.Tante minthy!! O+
Alleen die waar magnetronkoffie bij komt zijn leuk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar een meet? Schijnt gezellig te zijn!Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |