nicequote:
Je wilt niet naar bodytalk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als we in Utreg zijn gaan we dan uit in Beurs?
Kinderboerderij is vrijwillig. En manege is nu proefperiode,dus krijg ik nog allemaal te horenquote:
Haha ja met jou geilebeerquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je wilt niet naar bodytalk?
daar had je het vorige keer over. die gaybar.
Oh echt leukquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kinderboerderij is vrijwillig. En manege is nu proefperiode,dus krijg ik nog allemaal te horen
Ja vind het zelf ook leuk om te doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh echt leukgoed dat je dat vrijwilligerswerk doet
Is wel nodig.
/carequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vriend van mij (op minecraft): 'OMG IK LAAT MIJN KOEIEN INCEST PLEGEN!!!'
minecraftquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Komt u maarquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand verstand van was SNES games waard zijn toevallig?![]()
Wellekequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet je even op marktplaats kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Minecraft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ja dan kijk je hoeveel ze daar vragen.quote:
geen ideequote:
quote:
Die dingen zijn oudddddddddquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:47 schreef Pastapipos het volgende:
Ik heb 2 commodores 64 en een 128.
Ook Nintendo 64 Enzo. Ik denk dat ik 2 Commodores ga verkopen of zo
Weet nog niet. Maar ik zal aan jou denken als ik het ga verkopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
Oeh commodore 64![]()
voor hoe veel doe je er een uit de deur?
welke filter?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef wietparkiet het volgende:
Als ik naar buiten kijk zie ik alles in een instagram filter
rare lucht
sinds wanneer is dat een regel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ban voor wietparkiet,graag geen grote bek tegen ts.
roy is geboren in 1995quote:
hihihihihiquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:15 schreef wietparkiet het volgende:
Ja dus
Kut weet je ook meteen waar ik woon
naar?quote:
Voorruit omdat je het zo aardig vraagtquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Voorruit omdat je het zo aardig vraagt
Omdat je hier gesmoked en gedronken hebt daaromquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef Ro-ald het volgende:
wietparkiet ik weet ook waar jij woont.
Hoe zal dat nou komen?
Godver wat was ik dronkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat je hier gesmoked en gedronken hebt daarom
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je was helemaal naar de terminale ziekte joh
Dat wist ik niet eens meer de volgende dagquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:25 schreef wietparkiet het volgende:
Je was zo dronken dat je niet eens meer op facebook kon en ik wat moest posten voor je
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:25 schreef wietparkiet het volgende:
Je was zo dronken dat je niet eens meer op facebook kon en ik wat moest posten voor je
In mijn hoofd klonk het altijd als Faajuhquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zie net deze vraag via sherlock. Je spreekt het uit als Fee, nouja, Gay, maar dan met een F
Sowieso,maar dan gaan we naar Beurs in Utreg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
Wel leuke minimeet though
die shit moeten we vaker doen
ja maar ook weer keertje hier met warm weer dan kunnen we 's avonds banken buiten zetten en tokkie enzo en kampvuurtjequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso,maar dan gaan we naar Beurs in Utreg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Komt goed bespreken we wel ff op wa.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar ook weer keertje hier met warm weer dan kunnen we 's avonds banken buiten zetten en tokkie enzo en kampvuurtje
Hmm, pretty nicequote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok, gestopt met roken.+100 pointsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok, gestopt met roken.haha je bent gewoon te arm om door te roken geef het maar toe vieze zwerverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha je bent gewoon te arm om door te roken geef het maar toe vieze zwerver
Die ¤50 euro in de maand scheelt wel lekker heurquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha je bent gewoon te arm om door te roken geef het maar toe vieze zwerver
quote:
jezus, junkquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die ¤50 euro in de maand scheelt wel lekker heur
Ik ken niemand in zutphen die het doetquote:
Goeie vraag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat is er uberhaupt chill aan roken?
Ik bedoel, ik snap dat het na een pakje wel relaxt kan worden maar waarom zou je er aan beginnen man, alles stinkt, kost geld blabla
ditquote:
nicotinekick + stoer = witte leggingquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik bedoel, ik snap dat het na een pakje wel relaxt kan worden maar waarom zou je er aan beginnen man, alles stinkt, kost geld blabla
Naja, je neemt wel eens wat aan en dan is het gezellig. En je kan niet altijd alles blijven bietsen dus dan koop je zelf een pakje. En dan gaat het hard en ben je zo verslaafdquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef jordyqwerty het volgende:
nicotinerushquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:36 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
nicotinekick + stoer = witte legging
daar had je moeten stoppenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je kan niet altijd alles blijven bietsen dus dan koop je zelf een pakje.
komt omdat je een casual bent die meer gaat rokenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja, je neemt wel eens wat aan en dan is het gezellig. En je kan niet altijd alles blijven bietsen dus dan koop je zelf een pakje. En dan gaat het hard en ben je zo verslaafd
weet nie heb alleen maar losse tracks van die andere twee geluisterd !!!! de skits in m.a.a.d city zijn zó ziek goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
1. good kid, m.A.A.d city
2. Section.80
3. Kendrick Lamar EP
Heb genoeg vrienden die roken, maar ik neem het niet aan hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja, je neemt wel eens wat aan en dan is het gezellig. En je kan niet altijd alles blijven bietsen dus dan koop je zelf een pakje. En dan gaat het hard en ben je zo verslaafd
Yeah, I knowquote:
Ik ga dit ook niet uitsluiten eigenlijk, maar vast roken niet meer. Kost te veelquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb genoeg vrienden die roken, maar ik neem het niet aan hoorNouja, misschien als ik straalbezopen ben
Ik vind het wel mooi dat de nummers samenhangenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet nie heb alleen maar losse tracks van die andere twee geluisterd !!!! de skits in m.a.a.d city zijn zó ziek goed
vooral die in de overgang van sing about me naar i'm dying of thirst
Die heb ik inderdaad ook aan mijn favorieten toegevoegdquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sowieso heb ik niet zoveel vrienden
Schoolvriendenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sowieso heb ik niet zoveel vrienden
Ik ben gestopt met mijn opleiding. Tevens die schoolvrienden hebben mij zaterdag een beetje zitten te harassen via telefoon en dus was ik de afgelopen dagen zwaar depressiefquote:
Zegt meer over hen dan over jou.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met mijn opleiding. Tevens die schoolvrienden hebben mij zaterdag een beetje zitten te harassen via telefoon en dus was ik de afgelopen dagen zwaar depressief
haha ja ik maak die referentie zo vaakquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Wel grappig dat ik toevallig deze op heb staan[ afbeelding ]
-edit reactie voor aanbod wraak te nemen die niet te serieus genomen moet worden -quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met mijn opleiding. Tevens die schoolvrienden hebben mij zaterdag een beetje zitten te harassen via telefoon en dus was ik de afgelopen dagen zwaar depressief
deze manquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ik wil ze nog steeds terugpakken en evt. hun huis platbranden
DM het nummer maar
Dit soort shit overkomt mij jaarlijks, steeds met een andere groep/klas. Zet je wel aan het denken.quote:
Nah, ik hou de eer aan mezelf. Ik zie ze toch nooit meer, ik kijk liever vooruitquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ik wil ze nog steeds terugpakken en evt. hun huis platbranden
DM het nummer maar
okequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, ik hou de eer aan mezelf. Ik zie ze toch nooit meer, ik kijk liever vooruit
Hoezo kan jij me weer als vriend toevoegen op FB, ik had jou toch al?quote:
Dan nog. In het begin worden gewoon de machtsverhouding indirect vastgesteld. Gewoon iemand op z'n bek slaan als ie je wat wilt aandoen, niet bij nadenken, dat kijkt de grote meerderheid wel uit hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit soort shit overkomt mij jaarlijks, steeds met een andere groep/klas. Zet je wel aan het denken.
ik ben een slechte modquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat mods dit soort gedrag aanmoedigen, zet je wel aan het denken
het was sarcastisch van dat huis platbrandenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat mods dit soort gedrag aanmoedigen, zet je wel aan het denken
Ik ben dan ook een enorm mietje. Deze zomer ga ik flink aan mezelf werken, afvallen enzo. Volgend jaar heb ik een nieuwe kans.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dan nog. In het begin worden gewoon de machtsverhouding indirect vastgesteld. Gewoon iemand op z'n bek slaan als ie je wat wilt aandoen, niet bij nadenken, dat kijkt de grote meerderheid wel uit hoor.
toet toet boing boing maakt me niks uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
toet toet boing boing ik mag je niet
Vandaar: niet bij nadenken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een enorm mietje. Deze zomer ga ik flink aan mezelf werken, afvallen enzo. Volgend jaar heb ik een nieuwe kans.
ik dacht erover om iedereen van fok te verwijderen maar ik ben toch weer hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo kan jij me weer als vriend toevoegen op FB, ik had jou toch al?
Niet stoppenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:51 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ik dacht erover om iedereen van fok te verwijderen maar ik ben toch weer hier
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was vanavond teamleider en heb iemand naar huis moeten sturen
Hij was geen reet aan het uitvoeren, aan het praten met een vriend die in de winkel was. Ik er wat van zeggen: ''Ik doe wat ik wil kk leier'' Mijn baas hoorde dat van een afstandje en zei mij dat ik hem maar weg moest sturen
banned xdxdquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was vanavond teamleider en heb iemand naar huis moeten sturen
Hij was geen reet aan het uitvoeren, aan het praten met een vriend die in de winkel was. Ik er wat van zeggen: ''Ik doe wat ik wil kk leier'' Mijn baas hoorde dat van een afstandje en zei mij dat ik hem maar weg moest sturen
huhquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet stoppenJe behoort tot een van de tofferen in dezen SC
Krijg ik ook wel, maar van de minderheidquote:
het is krabsquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
huhik heb hem hier nog maar twee keer gezien ofzo
Mij ook niet, boksquote:
Waarom. Krabs. Wat doe je. Wat ga je doen. Ga niet weg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ik had wel m'n facebook verwijderd maar dat is pas na 2 weken echt weg
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom. Krabs. Wat doe je. Wat ga je doen. Ga niet weg.
epilepsiequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:59 schreef supersof het volgende:
LB, dit is de enige kirby met glitters die ik kan vindenMaar die had je zelf vast al wel gevonden
[ afbeelding ]
ik ben sowieso veel depressiefer dan jou !!!! poser :Squote:Op woensdag 8 mei 2013 22:00 schreef einzweipolizei het volgende:
ik was gewoon even depressief.. hehe
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:00 schreef einzweipolizei het volgende:
ik was gewoon even depressief.. hehe
Dat ik, ondanks dat ik eigenlijk nooit teamleider ben, gewoon kan zorgen dat ie in de shit komt te zitten. Toen ging die vriend al weg daardoor dus ging ie weer wat doen. Toen ik naar achter liep kwam mijn baas naar me toequote:
JE HEBT HEM VERWIJDERD?quote:
je kan het ook gewoon typen dan zo'n stom filmpje waarvan je weet dat ik er toch niet op ga klikkenquote:
Je bent zelf een stom filmpje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan het ook gewoon typen dan zo'n stom filmpje waarvan je weet dat ik er toch niet op ga klikken
quote:
DIGSCquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:03 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
nee ik nam een weekban om wat minder op fok te zitten
ja daar is vast die note vanquote:
Of een GIFje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan het ook gewoon typen dan zo'n stom filmpje waarvan je weet dat ik er toch niet op ga klikken
waarom?quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:04 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ja daar is vast die note van
LompeVork
Ohquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:03 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
nee ik nam een weekban om wat minder op fok te zitten
Nah. Ik heb gewoon nooit problemen met zequote:
Hoornquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:06 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
hij komt uit castricum dacht ik![]()
daar zat ik op school
LompeHork
3 keer!quote:
Ik vind mono en Oerbeer echt tofquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah. Ik heb gewoon nooit problemen met ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He will be mine. Oh yes, he will be mine.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef A-Scudder het volgende:
Ik kom jullie halen!!!![]()
[ afbeelding ]uhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Oerbeer ken ik eigenlijk niet, Maar Monoquote:
[ afbeelding ]Ik wist dat jij het wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
[ afbeelding ]Ho eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:
Yugo's? Die schijtbakken op vier wielen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Stoeptegel![]()
wij praten dingen uit hier
en anders praten we met yugo's
Joegoslavenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Yugo's? Die schijtbakken op vier wielen?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ż_(ツ)_/Ż
jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef wietparkiet het volgende:
He trollie had je die foto met mijn lange haren welleens gezien ?
Koraal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
ohja:
welke kleur?
http://www.hm.com/nl/prod(...)12-B#article=08812-B
[ afbeelding ]snormeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
november.
Wit en dan zelf tekenen zoals een hipsterquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
ohja:
welke kleur?
Wat moet ik volgens jou er dan op tekenen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wit en dan zelf tekenen zoals een hipster
koraal moest ik zeggen van Krabsquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
ohja:
welke kleur?
hehehequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
koraal moest ik zeggen van Krabs
Octo heeft het wel eens gegeten
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
koraal moest ik zeggen van Krabs
Octo heeft het wel eens gegeten
wat een debiele schoenenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
ohja:
welke kleur?
okequote:
Je naam ofzo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat moet ik volgens jou er dan op tekenen?
Ja das gaafquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je naam ofzo?
ik zie dat best vaak namelijk. mensen die blanko sneakers kopen om er zelf op te tekenen
Ja alleen ik weet zeker dat het dan mislukt en dan heb ik ze voor niks gekochtquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je naam ofzo?
ik zie dat best vaak namelijk. mensen die blanko sneakers kopen om er zelf op te tekenen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ik ben die gast die jou altijd begroet met 'snormeisje'
Voor 2 tientjes zou ik me er niet zo heel veel zorgen om maken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja alleen ik weet zeker dat het dan mislukt en dan heb ik ze voor niks gekocht
Dat doe ik wel. Want ik spaar. En mag tien procent van mijn inkomsten uitgeven. Dusjaquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Voor 2 tientjes zou ik me er niet zo heel veel zorgen om maken.
als ik voor toffe schoenen ga ben ik meestal al 100 kwijt voor een model dat me een beetje aanstaat
Er was een foto van jou en daar had ik een leuke photoshop in gedachte, hij is of, mag ik hem plaatsen hier?quote:
Omdat schoenenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
En ik heb eigenlijk geen schoenen nodig dus waarom kijk ik er dan ook naar
ja, maar ik wil op vakantiequote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat is dit nou weer
Fotoboek van PlastoQuinon
Mijn nieuwe heldquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat is dit nou weer
Fotoboek van PlastoQuinon
juistquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
COOL GIRLS DONT LOOK AT EXPLOSIOOOONS
[ afbeelding ]
nicequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
maar hey ik heb een nieuwe bank en twee nieuwe eetstoelen (huidige is kapot) en een keuken/vriescombiding gekocht
wordt zelfs thuisbezorgd en 2 verdiepingen omhoog gesjouwd
Als je gelukt hebt is het warm en zullen die gozers topless die shit omhoog moeten tillenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
maar hey ik heb een nieuwe bank en twee nieuwe eetstoelen (huidige is kapot) en een keuken/vriescombiding gekocht
wordt zelfs thuisbezorgd en 2 verdiepingen omhoog gesjouwd
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je gelukt hebt is het warm en zullen die gozers topless die shit omhoog moeten tillen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Van gaygayquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:21 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze komt uit dat 3KB liedje he
quote:
Ga weg TSquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:21 schreef Ro-ald het volgende:
TS gaat naar Zwolle toe gr gr.
Je kan me daar vinden.
hahahahahahquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:22 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij dat was met die smileys
ik vroeg toen ik nieuw was nog aan jou 'waarom is je vriendin doorgestreept op die foto :S'quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahahahnee joh
omg dat zou wat zijn![]()
wat heb je op?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aangeschoten, carefree fuckyeaaahhhhhh
en een beetje foofighters en nirvana
drnick had ook een foto van me gephotoshoppedquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag dat van scuddah en ik wilde ook iets shoppen
Baasquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
awwwquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
drnick had ook een foto van me gephotoshopped
Ik dacht dat dat een grapje wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ik vroeg toen ik nieuw was nog aan jou 'waarom is je vriendin doorgestreept op die foto :S'
TRquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga zuipen met mijn broertje.
Ga zelf weg tyfushond.
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |