PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Oke ik stop daar meequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Stop is met posten dat je ermee gaat stoppen.
Het is hetzelfde als vorig jaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:48 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom is het niet net als vorig jaar per competitie?
Kan best veelmopleverenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
20k aan bronze packs en het beste waren een paar squad fitness
Dit is most consistent, per competitie komt nog.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:48 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom is het niet net als vorig jaar per competitie?
Ik zie niksquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:48 schreef pascal08 het volgende:
Deze stats zijn ook niet normaal voor een zilver:
TOTS INCE IG STATS
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef Maver24 het volgende:
Nepenthez heeft Pelle gediscard, hij kreeg de normale in zn pakje en niet in de gaten dat tie dus TOTS is,WUHAHAH
Ik ga je opzoeken.quote:
Als ik hem in een pack krijg discard ik hem ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef Maver24 het volgende:
Nepenthez heeft Pelle gediscard, hij kreeg de normale in zn pakje en niet in de gaten dat tie dus TOTS is,WUHAHAH
Lekker voor hem hahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef Maver24 het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb moisander en sif eriksenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik hem in een pack krijg discard ik hem ook
Kloptquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:51 schreef Toefjes het volgende:
Wel fijn dat ik zo op de hoogte blijf van de markt ontwikkelingen. Met die lage prijzen is het de moeite niet waard packs te openen.
Packs openen is toch ook part of the gamequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:51 schreef Toefjes het volgende:
Wel fijn dat ik zo op de hoogte blijf van de markt ontwikkelingen. Met die lage prijzen is het de moeite niet waard packs te openen.
Maver kan dat dan filmen en op youtube zettenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:51 schreef Thorb het volgende:
Onweer wel erg dichtbij, hopelijk niet weer een blikseminslag
Ik doe het niet meer sinds ik door had dat het niet winstgevend is. Alleen nog bronze packs als de player fitness kaartjes duurder dan 300 Coins zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Packs openen is toch ook part of the game
Ban in 1,2,3quote:
Succes met je banquote:
Zonde tis een waardeloze kuquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En dan is dit de goedkoopste.
[ afbeelding ]
Die dingen kunnen er pas een uur op staan max, als ze niet verkopen zijn ze zometeen goedkoper...quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En dan is dit de goedkoopste.
[ afbeelding ]
Op de PS3 is hij nu 1.5 miljoen. En dat is goedkoop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ronaldo onder het miljoen.
[ afbeelding ]
Nee t boeit niet ze zien t tog nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik maak je anders straks echt af op fifa he
Dan moet je huilend naar bed.
Jammer dat 'ie niet blauw was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
Maar jongens, was wel een geil plaatje toch?
Wel!quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee t boeit niet ze zien t tog niet
Niet gezien. Als het echt erg was had ik wel een TR gemacht maar nu niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
Maar jongens, was wel een geil plaatje toch?
En je wil zeker ook nog die spelers testen voor die series?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef Djeetje het volgende:
Bakkert ik ga denk ik geen pack opening doen heb dan ook maar 500k.
Het was niks ergsquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet gezien. Als het echt erg was had ik wel een TR gemacht maar nu niet.
Bochetti is inderdaad een beest ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
Lens ook al onder de 100k. In een uur. Gaat helemaal nergens over. Die Italiaanse cb uit de rpl is geniaal om met chiellini te combineren
Die kost niet zoveel meer togquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En je wil zeker ook nog die spelers testen voor die series?
Dan zou ik het inderdaad ook niet doen.
Ik had net wel Casillas uit een pakketje
Mwah ik vond zijn longshots echt niet slecht, die stat is niet echt hoog. Shotpower is gewoon goed en heading is 96?quote:
nog maar 74k inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:02 schreef Djeetje het volgende:
Ik zit er echt aan te denken om een XBOX te kopen vanwege de goedkopere prijzen op FUT.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:02 schreef Djeetje het volgende:
Ik zit er echt aan te denken om een XBOX te kopen vanwege de goedkopere prijzen op FUT.
Jaaaaquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:02 schreef Djeetje het volgende:
Ja daarom.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En je wil zeker ook nog die spelers testen voor die series?
Dan zou ik het inderdaad ook niet doen.
Ik had net wel Casillas uit een pakketje
quote:
en dan 5atb met op LWB Ansaldi en op RWB Abate.quote:
Ja dat wel maar denk dat je weinig verschil merkt tussen zijn IF en SIFquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah ik vond zijn longshots echt niet slecht, die stat is niet echt hoog. Shotpower is gewoon goed en heading is 96?
Sif klose is toch kopbaas ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ga nu denk ik wel IF Schürrle halen als ik SIF Klose heb gekocht.
En dan misschien nog IF Lamela.
de SIF is zometeen echt goedkoopquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja dat wel maar denk dat je weinig verschil merkt tussen zijn IF en SIFIk haal de zijn eerste gewoon wel
ik zou bijna weer coins van iemand kopen maar ik doe het niet!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:08 schreef Toefjes het volgende:
En dan die Franse cb's en cdm's![]()
Dit geeft te veel mogelijkheden dit. Ik ga heel erg maveren wat te doen
Idd. Gonalons en N'Koulou zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:08 schreef Toefjes het volgende:
Die SIF Cavani al gezien?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:08 schreef Toefjes het volgende:
Same, iig Gonalons en Mangala samen in een teamquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:08 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon op CDM zetten joh.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:10 schreef Fenomeno het volgende:
Die stats van 88 Cavani zijn fucking ziek, maar die high DWR blijft klote.
Gewoon fappen terwijl je speeltquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hiermee spelen maakt fappen overbodig vermoed ik.
Neen. Heb de 87, en het is een baas. Door zijn def wr heb je vaak op het middenveld een mannetje meer. Toch staat hij bij een aanval toch bijna altijd waar hij moet staan. Ik vind het 1 van de prettigste spitsen uit fut dit jaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:10 schreef Fenomeno het volgende:
Die stats van 88 Cavani zijn fucking ziek, maar die high DWR blijft klote.
Ik kreeg er een stijfje vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er ook al 4 keer naar zitten kijken
Hij opent wel echt ziek veel packs, meer dan jij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serieus, wat heb jij dat je zo'n geluk hebt?
Nog zeuren ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
Nice Nice
Ik heb nog altijd geen TOTS Card, hehe, ik stop zo met pakjes openen
Ja ik zat ook al te denken waar ik hem kwijt moest, speel 3-5-2 en zo veel goede CAM's in Engeland dit seizoen, terwijl ik met fucking Tioté op CDM speelquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eigenlijk zonde om op CDM te zetten maar ik wil TOTS Cazorla op CAM
En dat weet jij omdat? Ik had bijna 30k aan 400c packs uitgegeven en ik kreeg niks boven de 1k.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij opent wel echt ziek veel packs, meer dan jij.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef BDIL het volgende:
Nepenthez krijgt net Bochetti en Mangala non rare in 1 pack
Omdat ik weet hoeveel coins hij erin pompt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat? Ik had bijna 30k aan 400c packs uitgegeven en ik kreeg niks boven de 1k.
Ik heb net 350k aan packs uitgegevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat? Ik had bijna 30k aan 400c packs uitgegeven en ik kreeg niks boven de 1k.
Nee gewoon op een TV-meubel maar ik neem de foto naar beneden.:)quote:
Meh nog steeds Min BIN 330kquote:
Wuttt?!quote:
Iwan is de yolo manquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wuttt?!![]()
![]()
Ik heb net 40k weggegooit en ik heb er al spijt van
Verkopen n later terug halen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Denk niet dat ik hem ga verkopen
Laagste bin is maar 180k volgens mij.quote:
Dat is altijd zo, omdat mensen hier een paar maanden op wachtenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
Volgens mij is iedereen zijn coins aan het verneuken terwijl er binnenkort nog veel betere TOTS spelers komen
Nice, cgz, wat heb je ervoor gekregen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Had ik geluk dat ik hem vlak na de release had
Ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
Volgens mij is iedereen zijn coins aan het verneuken terwijl er binnenkort nog veel betere TOTS spelers komen
Als ik dit jaar geen packs had gekocht :quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wuttt?!![]()
![]()
Voor die 40k kun je al een tots speler kopenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wuttt?!![]()
![]()
Mja dan was ik een hoop armerquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als ik dit jaar geen packs had gekocht :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij antwoorde netquote:
Jah heb zeker 3 miljoen coins gekochtquote:
Tot nu toe : Lens 200k Gonalons 60k Mangala 100k en Arteta 400k waar ik ze voor heb zien gaan ten minstequote:
TOTS diamanti gaat voor 160K volgens mijquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jah heb zeker 3 miljoen coins gekocht( en verneukt
)
Lens is toch nu al 70kquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tot nu toe : Lens 200k Gonalons 60k Mangala 100k en Arteta 400k waar ik ze voor heb zien gaan ten minste
91 headingquote:
Dan hebben er net 2 een hele dure Lens gekochtquote:
Dat wordt zo'n toffe teams makenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:23 schreef over_hedge het volgende:
Worden fucking veel packs geopend. Alleen die tots zijn nog minder waard dan de meeste totw meestal zijn
Ik ga maar even een ander spelletje doen, ik heb mezelf niet in de handquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat wordt zo'n toffe teams makenGewoon jezelf inhouden en geen packs kopen en je bent spekkoper
Arjen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
http://wefut.nl/squad/1235
dit wat? niet dat ik het kan betalen
Ik zag een bid staan van 400quote:
Wil hem al sinds fifa 12quote:
Met 10 minuten te gaan 100k geboden en met 6 minuten open bid 200k is nog niet eens gebodenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zag een bid staan van 400
Naja des te beter
Die ziet er wel ziek goed uit jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die stats van Carlos VelaNu issie wel heel geschikt voor RW
Hahaha naja dat worden toffe teams makenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met 10 minuten te gaan 100k geboden en met 13 minuten open bid 200k is nog niet eens geboden
dit inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:28 schreef Djeetje het volgende:
volgens mij worden die TOTS spelers zo goed
Ja zeker nu ze deze wel flinke upgrades hebben gegeven en de IF's niet, zullen ze zwaar overpowerd zijn. Vorig jaar kwamen de IF en SIF dichter in de buurtquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:28 schreef Djeetje het volgende:
volgens mij worden die TOTS spelers zo goed
120k ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:31 schreef Maver24 het volgende:
Hoe duur is Bochetti nou ?, heb nog niet gekeken naar zn prijs
Lekker op CAM zetten achter Balo en Di Natale (oid) en je bent al ongeveer klaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Even TOTS Diamanti in een team proppen.
Er waren toen wel spelers die eerst silver waren en toen werden geupgrade naar gold. Ik weet ook echt niet meer of er silvers in zaten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:31 schreef ThadCastle het volgende:
Komen er eigenlijk nog veel zilvere in de andere TOTS squads? Hoe was dat vorig jaar, kan me het niet echt herinneren.
(S)IF Cavani ipv DiNa klinkt ook wel geilquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker op CAM zetten achter Balo en Di Natale (oid) en je bent al ongeveer klaar
je bedoelt op CAM zetten achter SIF Klose en een willekeurige Serie A striker met 80+ pace.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker op CAM zetten achter Balo en Di Natale (oid) en je bent al ongeveer klaar
Nee johquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is N'koulou de beste verdediger in het spel atm?
180 k
Ik ga eens even puzzelenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dan moet je meer serie A links hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je bedoelt op CAM zetten achter SIF Klose en een willekeurige Serie A striker met 80+ pace.
Daarvoor vind ik hem wat te klein.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is N'koulou de beste verdediger in het spel atm?
180 k
oh...quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dan moet je meer serie A links hebbenKan ook, maar mijn manier was meer voor een hybrid
88 Def 81 heading en 82 pace.quote:
Ohja niet naar gekeken. Klopt, als Buitenste CB maar een plekje voor vinden danquote:
Hoe kom je daarbij? Chelsea - Spurs wel zometeenquote:
Zaterdag volgens mij. Wigan!quote:
Aah dan had ik dat met chelsea in mn hoofdquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Chelsea - Spurs wel zometeen
Moisander wordt discardquote:
TOTS Dante TOTS Cavani en TOTS Marchisio moeten daar straks nog in natuurlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
MrvanTrapz even een team voor je bedacht, hoeveel coins heb je?
[ afbeelding ]
Op het EA forum hebben veel mensen geluk. Ook kreeg iemand een bericht van iemand die 1 5k pack opende en daar zat TOTS Arteta in.quote:
Hij zit net 1 uur in packs, die wordt nog veel minder waardquote:
Vanzelfsprekend, TOTY Reus op LM.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
TOTS Dante TOTS Cavani en TOTS Marchisio moeten daar straks nog in natuurlijk
Kutquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zit net 1 uur in packs, die wordt nog veel minder waard
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
MrvanTrapz even een team voor je bedacht, hoeveel coins heb je?
[ afbeelding ]
Sowieso de City versie van Balo scheelt al.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Mogelijkheid om Sessegnon op 9 chem te krijgen of vraag ik nu te veel van het goede.
Tenzij er bij Sunderland een LB uit Benin speelt niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Mogelijkheid om Sessegnon op 9 chem te krijgen of vraag ik nu te veel van het goede.
Nopequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Die hoort zwart te zijn, maar EA heeft problemen. Niet discarden1quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik heel dom of hoort deze zwart te zijn?
pwnd!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gebeurt de laatste tijd vaker. Wat slecht van EAquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Bewaren krijg je morgen ofzo de IF heeft EA getweetquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Even naar Hodson twitterenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Idd, bewaren, ea gaat het fixen voor jequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
lekker voor je spleetoogquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mis je wel een hoop Value als hij morgen pas zwart wordt
Beter dat ze daar voor compenseren ipv die zwarte kaartquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Klopt, maver wacht al een week op zijn TIF Silvaquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Naar de ea community gaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Laat ik nou net 2 miljoen hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar alle spelers fucking duur waren de afgelopen tijd, lijkt het nu wel alsof je straks met 2 miljoen echt de ziekste TOTS/IF teams kan maken
/samequote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Hulk ook al voor 270k Bin te halen
SMLENO hè!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zelfs met deze enorme prijsdalingen lukt het me nog om winst te maken ook al zijn de prijzen van de spelers waar ik in handel ook gedaald. Maar mensen zetten ze er gewoon te goedkoop op
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of onze vrienden uit Rotterdam hem voor deze prijs gaan halen.
Ik begon om 7 uur met bronze packs openen totdat mijn consumables pile en mijn TP vol waren maar ik had de slechtste packs ooit. Volgens mij had Reemi de eerste TOTS (TOTS Mangala)quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Wilde gok; Thad had de eerste TOTS van dit topic. Maver24 had de tweede.![]()
DS heeft sinds 19.00 al 250 bronzepacks gekocht maar nog geen TOTS gekregen.
Vorige week hetzelfde gehad met Thiago Silva, een week later nog altijd geen SIF Silva in mijn team, ben bang dat je lang kan gaan wachtenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Reemiquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik begon om 7 uur met bronze packs openen totdat mijn consumables pile en mijn TP vol waren maar ik had de slechtste packs ooit. Volgens mij had Reemi de eerste TOTS (TOTS Mangala)
Wat is hij nu waard?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |