SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke sliding![]()
Jup deze keer Moisander en Lensquote:
ja daarom zei ik deze keerquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Komen nog veel meer van die kaarten, deze waren voor spelers die een goed seizoen hadden maar geen IF. Ik wil die TOTS Eriksen wel hebben zodra die er is
Nee iedere grote comp krijgt nog een losse TOTSquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja daarom zei ik deze keer..
community keus dit, volgende week denk weer andere
En daarna weer TOTS? (wat waarschijnlijk weer alleen maar spelers uit de Spaanse Competitie zijn)
Ik ben juist aan het werkquote:
It's all about the Benjamins my man, stacking that cheddar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben juist aan het werkIk probeer altijd met feestdagen te werken, want dat zijn de moneyhark-tijden
Plaatje doet het niet hierquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
It's all about the Benjamins my man, stacking that cheddar.
[ afbeelding ]
Alleen zo jammer dat de belastingdienst precies het zelfde denktquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben juist aan het werkIk probeer altijd met feestdagen te werken, want dat zijn de moneyhark-tijden
Bij mij maakt het niet uit, ik heb een 0-uren contractquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat de belastingdienst precies het zelfde denkt
Ze weten je toch wel te vinden, als ze iets nodig hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij mij maakt het niet uit, ik heb een 0-uren contractFeestdagen zijn bij mij 200% en worden gewoon gerekend onder normale uren
Ze weten mij elk jaar te vinden, maar alleen om me een bootlading geld terug te gevenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze weten je toch wel te vinden, als ze iets nodig hebben
Haha op dat moment kun je zien hoe compleet achterlijk die mensen daar zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ze weten mij elk jaar te vinden, maar alleen om me een bootlading geld terug te geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |