Mmm, deze post kan ik op verschillende manieren interpreterenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Na die aanpassing past hij nog beter.
Die andere interpretatie zou ik niet op een forum schrijven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm, deze post kan ik op verschillende manieren interpreteren
Niet hier iig he?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die andere interpretatie zou ik niet op een forum schrijven.
Nee niet hier nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet hier iig he?![]()
Daar hebben we een ander subforum voor. Staat vol met *kuch* 'aanpassingen'.
Eeh laten we van die je maar even me maken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee niet hier nee.
Oh nou het kan nooit kwaad om je een beetje in te lezen.
HAKKUUUUHHHHH!!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
Even het begin van het lange weekend inluiden
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eeh laten we van die je maar even me maken.
Ik hou er van zo af en toe .quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
HAKKUUUUHHHHH!!!
Lavenderr vroeger raveteef![]()
![]()
Af en toe he, merk het vaak in lokale disco ding geval, zodra die muzeik er ff op staat komen de oudjes los, jeugd staat er bij van dafuqquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hou er van zo af en toe .
Lekkere oldschool hardcore
Nou echt. Ik en mijn medebejaarden hakken er vrolijk op los . Kunnen jullie jonkies nog wat van lerenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Af en toe he, merk het vaak in lokale disco ding geval, zodra die muzeik er ff op staat komen de oudjes los, jeugd staat er bij van dafuq
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou echt. Ik en mijn medebejaarden hakken er vrolijk op los . Kunnen jullie jonkies nog wat van leren
je kan het gewoon niet ..quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt gelijk, ik doe niet aan hakken.
Ik wil het niet kunnenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
je kan het gewoon niet ..
voor de broekies.. een instructie filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |