PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ja die dingen van steen.quote:
???quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is tov een oude versie. Jullie vergelijken de IFs nog voor de ups etc
Ja, een tank.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
25-40k ofzo
Is Dante nog een beetje goed?
[ afbeelding ]
Daarna had ik het over Cavani.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die link van net was toch echt Balzak.
Valbuena heeft ook een IF als RM dus dit is zijn SIF. Je vergelijkt zijn IF tov zijn Up. Dat bedoel ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die link van net was toch echt Balzak.
Nee hij vergelijkt met de normale kaart.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Valbuena heeft ook een IF als RM dus dit is zijn SIF. Je vergelijkt zijn IF tov zijn Up. Dat bedoel ik
Oja iddquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee hij vergelijkt met de normale kaart.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/5708/
Zijn IF heeft een flinke upgrade
Je maakt het wel ingewikkeld hè.quote:
Tegelijk met TOTS dus er zullen heel veel packs geopend worden dus prijs zal wal laag zijn.quote:
Nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Valbuena heeft ook een IF als RM dus dit is zijn SIF. Je vergelijkt zijn IF tov zijn Up. Dat bedoel ik
Waarom was de IF dan maar 25kquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
100K of net iets onder. Sicke shooting hoofd en geen onpopulaire speler
Dus dan is die upgrade dus niet zo ziekquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee.Die vergelijking is niet met de UP.
Geen pace dus argument invalidquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
100K of net iets onder. Sicke shooting hoofd en geen onpopulaire speler
Nee Rotsquote:
Het is allemaal relatief, maar ik snap je punt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dus dan is die upgrade dus niet zo ziekTov zijn IF RM
misschien iets voor de toekomst, dat je kun klikken tov welke versie je wilt vergelijkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is allemaal relatief, maar ik snap je punt.
Dan begint happy hour dacht ik maar om 5 uur word t bekendquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
om 6 pm toch? Das.toch 7 uur nl tijd?
Ik ben al klaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Staan de tissues en lotion al klaar?
Hahaha, zo erg is het ook weer niet, vind het alleen erg excitedquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
BBZLquote:
Da's een goeie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
misschien iets voor de toekomst, dat je kun klikken tov welke versie je wilt vergelijken
Ik ook is leukquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:53 schreef Maver24 het volgende:
ondertussen ook even naar de Giro kijken, dat volg ik ook , druk druk
Nee valt mee hoor de tots komt uit vandaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef poker4lifee het volgende:
wtf hoe snel gaan die topics niet, allemaal door dat voorvocht aguero kind zeker
oh haha dacht dat het Predictions waren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Helemaal niet spannend, is al bekend
zal er morgen een halenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je je bril niet op?
[ afbeelding ]
dan skip ik wel ff door naar 4 uurquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee valt mee hoor de tots komt uit vandaar
quote:
Pienter, jij bent aan het anticiperenquote:
Totdat jij weer terugbent. Je bent vroeg.quote:
5quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan skip ik wel ff door naar 4 uur
shit net te laat begonnenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef DannyDeko het volgende:
@Maver
Je hebt nog precies 4 minuten om hier naar te kijken. Dan hou je het straks wat langer vol
o dan wacht ik nog even met postenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Totdat jij weer terugbent. Je bent vroeg.
Als daley er een krijgt ks wel ziekquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Pelle geen TOTS krijgt dan lach ik me kapot
Is er wel eindelijk een degelijke LB in de eredivisiequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als daley er een krijgt ks wel ziek
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef Maver24 het volgende:
ik pis haast in me broek van de spanning,hahahhaahah
Die is er al hoor. Pieters en anders Willemsquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is er wel eindelijk een degelijke LB in de eredivisie
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef Maver24 het volgende:
ik pis haast in me broek van de spanning,hahahhaahah
Ah jammer.quote:
EA is aan het trollenquote:
?quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef vandermar het volgende:
Die stats van Arteta zijn wel echt bizar overdreven![]()
NIF Castro was vorig jaar echt baas.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef BDIL het volgende:
Ruben Castro en Damjanovic lijken mij ook bazen
Screentje van de silvers?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]!
Schneiderlin ziet er echt matig uit haha
[ afbeelding ]
Deulofeu 88 dribbling
Die ik gepuushed heb wil ik
Tsja zo zie je maar goede spelers goede stats.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef vandermar het volgende:
Die stats van Arteta zijn wel echt bizar
Hij is nu al een baasquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:06 schreef Maver24 het volgende:
Pelle gaan we zowiezo halen, slecht of niet, dikke heading stats
JEAquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja zo zie je maar goede spelers goede stats.
Weet je ook meteen waarom Pelle nog steeds matig is.
Je bent aan het trollen he ?quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef vandermar het volgende:
HAHA geen speler van AZ terwijl die wel boven hun kunnen presteerden
Jezusquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga vanavond even geld uitgeven aan FUT, 4200 MS points verbruiken
EA $$$$$$quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb gouden keepers gezien die veel en dan ook echt veel slechter waren qua statsquote:
Heb jij naast fut nog een leven waar je geld aan uit kan geven?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Tering als je nou niks krijgt ehquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:10 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb voor 50 euro MS points gekocht, ben benieuwd
Inderdaad, wij weten wel wie dat zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:09 schreef Ajacied7 het volgende:
SMLENO-spelers zijn ook vertegenwoordigd in het TOTS
Jullie wel, ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even over de bronzes: Scarione heeft goede stats maar het is moeilijk om een team om hem te maken. Maghoma heeft ook best goede stats, Madden heeft maar 2* dus die ga ik sowieso niet kopen, die Australische GK heeft ook hele goede stats maar er zijn geen Australische CBs boven de 70+ pace en die Ierse LB ziet er ook redelijk uit maar er zijn ook geen Ierse CBs met meer dan 70 pace. Conclusie: ik hoef geen 1 van de TOTS bronzes.
[..]
Inderdaad, wij weten wel wie dat zijn
Pacehoerquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even over de bronzes: Scarione heeft goede stats maar het is moeilijk om een team om hem te maken. Maghoma heeft ook best goede stats, Madden heeft maar 2* dus die ga ik sowieso niet kopen, die Australische GK heeft ook hele goede stats maar er zijn geen Australische CBs boven de 70+ pace en die Ierse LB ziet er ook redelijk uit maar er zijn ook geen Ierse CBs met meer dan 70 pace. Conclusie: ik hoef geen 1 van de TOTS bronzes.
[..]
Inderdaad, wij weten wel wie dat zijn
Zekerquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef Maver24 het volgende:
die france CDM, Gonalons ofzo, heeft ook dikke stats
iddquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef Maver24 het volgende:
die france CDM, Gonalons ofzo, heeft ook dikke stats
Staan ze wel al, pannenkoekquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef DannyDeko het volgende:
WAAROM STAAN ZE NOG NIET OP WEFUT? OMG OMG
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:10 schreef poker4lifee het volgende:
iemand ea linkje van silver/bronze toty dan of mis ik iets?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goeden grap maar ik wil in een 4 atb nou eenmaal CBs met 70+ pace hebben.
Die van mij zijn minderquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goeden grap maar ik wil in een 4 atb nou eenmaal CBs met 70+ pace hebben.
waarom heb je 70 pace nodig als je 7 atb speeltquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rot nou toch eens op man. Je bent zelf een pace abuser en een LB+Y abuser.
thxquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef DePresident. het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#eFUKYGKi0d5:360
Nergens voor nodig dit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rot nou toch eens op man. Je bent zelf een pace abuser en een LB+Y abuser.
Ga jij nu maar fappen op de stats van Arteta en je niet hiermee bemoeien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
waarom heb je 70 pace nodig als je 7 atb speelt
de waarheid is hard schatjequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga jij nu maar fappen op de stats van Arteta en je niet hiermee bemoeien.
Ik heb ook een potje tegen jou gespeeld en toen probeerde je ook meerdere keren een LB+Y. Het was echt 1 van de saaiste potjes die ik dit jaar heb gespeeld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
Speel eerst is een potje tegen mij voordat je zoiets zegt.
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
blijkbaar nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
geen feest erna?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Kun-Aguero heeft toch van Kamikazie gewonnen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook een potje tegen jou gespeeld en toen probeerde je ook meerdere keren een LB+Y. Het was echt 1 van de saaiste potjes die ik dit jaar heb gespeeld.
[..]
[..]
Wat maakt het nou uit als iemand LB-Y doetquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook een potje tegen jou gespeeld en toen probeerde je ook meerdere keren een LB+Y. Het was echt 1 van de saaiste potjes die ik dit jaar heb gespeeld.
[..]
[..]
Solskjærquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
geen feest erna?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus als je het een paar keer gebruikt is het meteen abuse?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tsja dat zal hij wel op vinden terwijl die longshots van 45 wel leuk zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit als iemand LB-Y doet!
Je kan ook de helft van je geld verbranden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:10 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb voor 50 euro MS points gekocht, ben benieuwd
Niets. LB+Y welquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt wel mee Kamikazi die gebruikte t tenminste tegen mij geen lb yquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
Die gaan er alleen bij pauper keepers inquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja dat zal hij wel op vinden terwijl die longshots van 45 wel leuk zijn!
Wat maakt het nou uit als ik CBs met 70+ pace wil hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij tegen brons speeltquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die gaan er alleen bij pauper keepers in
Ik ben vanavond toch weg. Can't be botheredquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef Baje het volgende:
Tots gaat pas om 19 uur in packjes. Sukkels. Flikkers. Grgr
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef Baje het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef Baje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Oke, triest gevalquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alsof ik bijna alleen maar long shots van 40+ meter doequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij tegen brons speelt
Ja maar dus kan er ook geen pelle op de markt zijn nu skkltjequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben vanavond toch weg. Can't be bothered
TMI, maar op zich heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik speel zoals ik wil en als iemand daar een probleem mee heeft mag hij mijn glad geschoren ballen likken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |