quote:Zelf maandverband maken is heel gemakkelijk en zelfgemaakt maandverband werkt net zo goed als gekocht maandverband. Het wordt meestal van katoen gemaakt, soms in combinatie met bamboe en/of hennepvezel. Al deze materialen zijn natuurlijk en ademend, wat een positieve invloed heeft op het vaginale milieu. Geurtjes worden daardoor beperkt en er is minder kans op irritaties, schimmelinfecties etc. Bij de links staan een aantal verschillende manieren om zelf maandverband te maken.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan je het dan niet gewoon heel lang laten groeien en zelfs naar binnen stoppen?
quote:Een natuurlijk alternatief voor tampons zijn menstruatiesponsjes. Je kunt ze zelf maken van een natuurlijke bad/douchespons. Als je dat prettig vindt kun je er een katoenen touwtje aanbinden zodat je ze net als een tampon kunt verwijderen; zonder touwtje kan ook, dan verwijder je ze met je vingers. Maak je geen zorgen: ze raken niet kwijt!
stel je voor!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan ademt ie te hard uit en zit alles onder
Lekker op je werkquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe damn. En dan uitwassen onder de kraan?
Net als die fleurcups
In mijn visual zie ik op 1 of andere manier ook stukjes schuurspons voor mequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe damn. En dan uitwassen onder de kraan?
Net als die fleurcups
Hoe weet je dat ie vol zit?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
dat je zo in de kroeg staat en je fleurcup zit vol. Dan moet je 'm eerst uitspoelen.
Datquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sta je net je fleurcup leeg te gieten, loopt je collega de WC binnen
quote:Webwinkel voor een duurzame menstruatie en borstvoedingsperiode
ik heb ook echt het idee dat als je die cup er uit trekt, meteen alles onder SPLATquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie vol zit?
Of haal je zo'n ding er standaard om de zoveel uur uit om ff te kijken
duurzame menstruatie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja, je hebt een webwinkel voor alles:
[..]![]()
Je kunt 'm ook gebruiken om shotjes mee te smokkelen in de kroegquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, daar past haast een dagvoorraad in joh!
Ja, zo'n mental image had ik ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook echt het idee dat als je die cup er uit trekt, meteen alles onder SPLAT
er was hier toch iemand die iemand kende die d'r flamoes met een schuurspons poetste van binnen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In mijn visual zie ik op 1 of andere manier ook stukjes schuurspons voor me![]()
GADVERDAMMEquote:Tip: Na gebruik vouw je de lange zijden naar binnen en maakt de drukknoopjes erbovenop vast. Zo heb je een compact pakketje dat je zonder problemen kunt meenemen! Bijvoorbeeld in een handig opbergtasje van Momiji. Waterdicht uiteraard.
Gadver neeeeeeeeeeeeeee dat meen je niet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er was hier toch iemand die iemand kende die d'r flamoes met een schuurspons poetste van binnen?
Zal vast kip zijn geweest
me dunkt! een dubbele!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook gebruiken om shotjes mee te smokkelen in de kroeg
Ja lekker jonguh, in je handtas, mee die handel! Ruik je vast niks vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bijschrift bij katoenen (!) maandverband:
[..]
GADVERDAMME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat je zo met een druipende bloederhand de WC uit komtquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Of je trekt aan dat onderste dingetje en hij kiept om als je hem eruit hebt
iewlquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
GADVERDAMME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ennnn daar gaat de potentiele kinderwens weerquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:42 schreef milka82 het volgende:
Gatverdamme, het idee alleen al! Een fleurcup! Die moet je hebben na je bevalling, hehehe, past precies een stolsel in!
hahahahahaha kutwijfquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:42 schreef milka82 het volgende:
Gatverdamme, het idee alleen al! Een fleurcup! Die moet je hebben na je bevalling, hehehe, past precies een stolsel in!
Dat je in je vagina ineens 'flatsj' hoort en dat je weet dat er een stolsel in het bloedbakje is gegleden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:42 schreef milka82 het volgende:
zijn dat vleugels?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is dus een herbruikbaar inlegkruisjes speciaal voor strings
[ afbeelding ]
Ja en dan trek je dat cupje er zo uit en kiep je hem leeg in de emmer die naast je staat en dan kan ie weer terugquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat je in je vagina ineens 'flatsj' hoort en dat je weet dat er een stolsel in het bloedbakje is gegleden?
en dat bak je op en serveer je als kippenlever?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja en dan trek je dat cupje er zo uit en kiep je hem leeg in de emmer die naast je staat en dan kan ie weer terug
Echt gat in de markt, ik zal mijn schoonmoeder om de naaimachine vragen. Kan ik ze op bestelling maken, kun je zelf het stofje uitzoeken . Beffieliklapje.nlquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je krijgt wel een mooi hip kleurtje:
[ afbeelding ]
Bloedworstquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat bak je op en serveer je als kippenlever?
En dan denk ik: zou Masja der ook aan likken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahahahahaha kutwijf![]()
Ik zit hier met de tranen over mijn smoel man
Ik denk eerder dit:quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn dat vleugels?
Ja natuurlijk, er zit geen plakstrip op natuurlijk...
quote:Tip: Opvouwen doe je heel handig: de lange stukken van het verband naar binnen vouwen en de drukknoopjes erop vastmaken. Dan heb je een klein compact "schoon" pakketje.
Lijkt op...rode slagroom?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef milka82 het volgende:
[..]
En dan denk ik: zou Masja der ook aan likken?
*splat*quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef milka82 het volgende:
Laat je je tas vallen, komen die pakketjes der uit rollen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Een glitterfleurcup voor de kerst!
Als je niet menstrueert tijdens kerst hang je 'm gewoon in de boom
Gotver Skjoe, veeg me op! Hahahahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
WATDAFUQquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klinkt engquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb een lupus aanval meh. Dokter heeft gelijk ZH gebeld en ze bellen mij zo terug voor spoedafspraak. Als k bloedneus krijg of bloedend tandvlees moet ik gelijk naar eerste hulp. Verder weet k nog weinig meh
Ik probeer gewoon eerst maar t oordeel van het ZH af te wachten, straks is er niets ernstigs aan de handquote:
ik wacht nu, ziekenhuis kan elk moment bellenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:59 schreef Incantrix het volgende:
Ai, wat klote Sjaantje![]()
wanneer hoor je meer?
En dat maandverbandmaar ik mag daar vast niet over meepraten van jullie, sinds ik mijn kinders in wasbare luiers vouw
Ik duim dat ze iets voor je kunnen doen ofzo..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wacht nu, ziekenhuis kan elk moment bellen
Zolang je nog geen fleurcup hebtquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:59 schreef Incantrix het volgende:
Ai, wat klote Sjaantje![]()
wanneer hoor je meer?
En dat maandverbandmaar ik mag daar vast niet over meepraten van jullie, sinds ik mijn kinders in wasbare luiers vouw
Geen idee, eerlijk gezegd weet ik maar weinigquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:00 schreef Incantrix het volgende:
Hoe lang zou zo'n aanval ongeveer duren? Veterschap moppie
Whehe, neinz! Nu menstrueer ik soberso nog niet (die ene keer begin februari was ws toch een nabloeding), maar als, dan nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef milka82 het volgende:
[..]
Zolang je nog geen fleurcup hebt![]()
Klote voor je Sjaan, je hebt nu al bijna driedubbele bingo toch?
Ook niet bepaald bemoedigend neequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd weet ik maar weinigIk kwam bij dokter en gaf dat ik wat op mijn benen heb en niet weet of t bij sjogren lupus (sle) hoort of gewoon compleet iets anders is wat er buiten staat, en liet t zien en dokter was gelijk omfg SLE ik ga NU je reumatloog bellen en toen hoorde ik dit dus en nu zit ik te wachten
IK HAAT WACHTEN
EN PAKKETMAN IS ER OOK NOG NIET
Ik ken niemand die zoiets doet (hoop ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er was hier toch iemand die iemand kende die d'r flamoes met een schuurspons poetste van binnen?
Zal vast kip zijn geweest
tot 5 minuten geleden deed de naam Momiji me alleen maar aan mijn favo sushi tent denkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
GADVERDAMME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je ring splints ofzo nu?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh sjaan mehh ik hoop dat het allemaal meevalt voor je!
Ik heb net m`n duimspalken opgehaald en daar zit een ketting aan die om mijn handpalm zit en dat zit kùùùt!Zal wel weer wennen worden
Jup, voor m`n wijsvingers had ik al een tijdje en daar ben ik nu wel helemaal aan gewend. Ik heb ze vandaag voor m`n mcpgewricht bij m`n duimen gehaald. Ikdenk alleen dat er 1 te klein is, die zit niet ver genoeg naar onder. En een ketting eraan is gewoon kutquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je ring splints ofzo nu?
ik moet mijn tas nog inpakken en wassen draaien maar ik heb zoooo geen zin
Sterkte beeb!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Ziekenhuis belt net dat ik naar spoedeisende dinges moet komen dus ik ga nu!
sterkte wijffie! ik duim voor jequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
*duim duim duim* en een boobie squeeze... snel dan...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
als je gewoon normaal doet is er toch niks aan de handquote:Mensen die rondom nieuwleusen en balkbrug zijn.. Pas op! De politie is op jacht!! Al 5 polities gezien/ aanhoudingen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo heul schijnheilig vlak voor je naar de tandarts moet nog even tussen je tanden rageren en een compleet bloedblad creëren.. Ik vrees voor wat ze allemaal gaan vinden straks
quotekneusquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef Molo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jup, voor m`n wijsvingers had ik al een tijdje en daar ben ik nu wel helemaal aan gewend. Ik heb ze vandaag voor m`n mcpgewricht bij m`n duimen gehaald. Ikdenk alleen dat er 1 te klein is, die zit niet ver genoeg naar onder. En een ketting eraan is gewoon kut
[/quote
Die dingen zitten zeldeb in een keer goed.Zou even terug gaan naar de maker. KEtting kan best te strak zitten ofzo of te kleine ring idd
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
er zit een limburger achter me met z'n vrouw te bellen
Ik gnork
WAT ARE DIS!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Had ik vorige week nog tegen B gezegd dat ik het niet tof vond dat ie mij een foto toestuurt van een frietje met, net nadat ik gesport had en zo...
Staat er hier voor het gebouw ineens een frietkraam waar ik zo langsmoet
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Had ik vorige week nog tegen B gezegd dat ik het niet tof vond dat ie mij een foto toestuurt van een frietje met, net nadat ik gesport had en zo...
Staat er hier voor het gebouw ineens een frietkraam waar ik zo langsmoet
Ermahgerdquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
instant zin in friet hebben.... fuck my fatness
Ja daarom, van dat tripje was ik wel aan vakantie toequote:
Goeden reden om een caravan te boekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Cif had me paar weken geleden foto van bicky burger doorgestuurd... En ik heb al heeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllll lang geen bicky gehad... en nu nog steeds niet... en het frustreerde me enorm
En nu heb ik zin in friet... fuck
waar ga je nu heen? Greca?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daarom, van dat tripje was ik wel aan vakantie toe
Nu ga ik 2 weken met Koos, andere vakantie was 4 dagen met vriendinnen, beetje onhandig zo achter elkaar maar goed, wel lekker
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden reden om een caravan te boeken
Das ook kut jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Cif had me paar weken geleden foto van bicky burger doorgestuurd... En ik heb al heeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllll lang geen bicky gehad... en nu nog steeds niet... en het frustreerde me enorm
En nu heb ik zin in friet... fuck
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das ook kut ja
Ik heb gewoon al een maand geen frietjes van de friettent meer op
Alleen zo nu en dan een paar frietjes bij uit eten gaan of zo. Me is so proud![]()
Maar ik wil er binnenkort wel langs, want ik wil nieuwe mayoEn ik vind het een beetje kansloos om daar alleen een bakje mayo te kopen
zit ik hier met mijn komkommerschillenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Die bicky was epic... huge... zovelen honger...
![]()
Ik heb 1 cupsoepje dinges opquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit ik hier met mijn komkommerschillen
We eten wel af en toe gebakken aardappelen en daar vind ik mayo zo lekker bijquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar waarom wel mayo en geen friet?
Ik heb een bakje fruitsalade waar alleen de Granny Smith nog in zitquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit ik hier met mijn komkommerschillen
je weet dat dat vergelijkbaar is met frites he?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
We eten wel af en toe gebakken aardappelen en daar vind ik mayo zo lekker bij
gatverredammequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb een bakje fruitsalade waar alleen de Granny Smith nog in zit
Valt wel mee toch? Aardappels voorkoken en in beetje boter bakken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat dat vergelijkbaar is met frites he?![]()
Wat is een beetje boter? Ik heb toch best wat boter nodig om ze een beetje te kunnen bakken, en daar blijft geen druppel van in de pan achterquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Aardappels voorkoken en in beetje boter bakken?
Het is ook niet dat ik dat wekelijks eet, maar dat is de afgelopen maand wel voorgekomen
Ik vroeg B om fruit mee te nemen. Hij wist niet wat voor iets. Dus dan een bakje fruitsalade 'want daar zit van alles in'. Maar alles in dat bakje smaakt zo zurig naar die appelquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gatverredammehet enige wat viezer is, is de banaan in fruitcocktail uit blik
Een kneep uit de bak&braad fles, het is niet dat ze aanvankelijk drijven of zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is een beetje boter? Ik heb toch best wat boter nodig om ze een beetje te kunnen bakken, en daar blijft geen druppel van in de pan achter
oh, dan valt het wel mee idd. Ik wil eigenlijk een actifry, maar ik heb al zoveel spullenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een kneep uit de bak&braad fles, het is niet dat ze aanvankelijk drijven of zo.
Arm jochquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Voor deze week staan helemaal geen frietjes of gebakken aardappels of wat dan ook op het menu, tot grote teleurstelling van B![]()
Zijn enige hoop is dat zijn moeder zondag vraagt of we blijven eten en alsnog iets vettigs maakt/haalt
Wij zouden 's avonds sla eten en daar doen we dan altijd komkommer, tomaat, ei en zo doorheen. Dus ik zat in de trein nog te twijfelen, zal ik hem er ff aan herinneren om eieren te koken. Maar als ik dat doe, dan reageert ie altijd zo sjaggo van 'jaaahaaaa dat hoef je niet steeds te zeggen, ik weet het wel hoor!'. Maar als ik het niet doe is de kans heul groot dat het alsnog niet gebeurt. Ik had geen zin in gezeik, dus niet ge-appt. Kom thuis: geen eieren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet dat ook altijd uitschrijven. Als ik alleen om appels vraag krijg ik bijvoorbeeld goudreinetten.
Dus ik vraag altijd om niet-beschadigde, niet gummi-achtige elstar appels.
Jaquote:
Ja ik dus ook maarquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer alle mannen zijn toch zo hetzelfde he
Hier ook als ik hem ergens aan herinner en zuchtend en klagende jaahaaa.... En dan moet ik vaak nog een keer vragen en is het van "Ow jah.. moest ik nog doen ja"; want dan was ie het alsnog vergeten
Dus ik wa em tegenwoordig om hem eraan te herinneren want anders komt het er idd niet van
welk merk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef Molo het volgende:
Strapless bh's zitten lekker, ook met mijn tetten (ik ben een cupmaat gegroeid naar E...) en omvang. Nooit gedacht dat ik fijne zou vinden, maar deze zijn het
* Molo alle jurkjes die zij heeft in laadt
in dit opzicht ben ik het mannetjequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer alle mannen zijn toch zo hetzelfde he
Hier ook als ik hem ergens aan herinner en zuchtend en klagende jaahaaa.... En dan moet ik vaak nog een keer vragen en is het van "Ow jah.. moest ik nog doen ja"; want dan was ie het alsnog vergeten
Dus ik wa em tegenwoordig om hem eraan te herinneren want anders komt het er idd niet van
Lolquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er zal eens iets normaal gaan bij mij.
Ik dus eerst naar de mondhygieniste. Zij begon direct over hoe matig ik had gepoetst en preek enz. Ja ik weet het allemaal allang. Daarna wilde ze 1 of ander instrument gebruiken dat ik echt heel vervelend vind, dus ik gevraagd of ze dat niet wil doen. Toen voelde ik me een mietje. Vervolgens zij beetje peuren zonder iets te zeggen en vrij hardhandig. Dus ik jenken. Uitgelegd dat ze het ietsje langzamer moet doen en moet vertellen wat ze gaat doen, want anders red ik het allemaal niet. Zij daarna elke vingerbeweging uitleggen
![]()
Maar tijdens haar zoektocht naar tandsteen voelde ik tussen m'n tanden best een groot stukje. Ik dacht nog "zo, dat is flinke tandsteen".
Kom ik daarna bij mijn tandarts voor de controle. Zij me ook nog geruststellen (zij is zo lief). Gaat ze zoeken, ziet ze dat er een stukje kies is afgebroken. Niks ernstigs, klein stukje, maar wel beter om het te laten maken zodat er geen gaatjes daar ontstaan.
Nu heb ik dus het gevoel dat de mondhygieniste dat stukje heeft afgebroken. Ik heb er niks van gemerkt voor ik naar de tandarts ging voor mijn gevoel. Ik kan er ook wel compleet naast zitten. Maar de feiten naast elkaar... Het stomme is ook dat ik het niet zo erg vind van m'n kies, maar wel van het risico dat mijn verzekering niet alles dekt en het me geld gaat kosten.
Maargoed, ik ga natuurlijk sowieso nooit kunnen bewijzen dat zij het heeft gedaan en vind het ook zo stom om te bellen van "joh, weet je zeker dat dit niet jullie eigen werk is?".
Godsamme wat ben ik blij dat dit maar eens per half jaar hoeft.
HUH? Watskebeurt??quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Leuke date zo met Mirjam, zitten al paar uur bij de spoed nuwel kamer bedje em de hele mikmakkkk
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij zouden 's avonds sla eten en daar doen we dan altijd komkommer, tomaat, ei en zo doorheen. Dus ik zat in de trein nog te twijfelen, zal ik hem er ff aan herinneren om eieren te koken. Maar als ik dat doe, dan reageert ie altijd zo sjaggo van 'jaaahaaaa dat hoef je niet steeds te zeggen, ik weet het wel hoor!'. Maar als ik het niet doe is de kans heul groot dat het alsnog niet gebeurt. Ik had geen zin in gezeik, dus niet ge-appt. Kom thuis: geen eieren.
'Waarom heb je niet ge-appt dan?'
'Omdat jij dan altijd boos wordt!'
'Ja dat klopt, maar dan heb je wel eieren!'
Mondhygienistes doen altijd pijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er zal eens iets normaal gaan bij mij.
Ik dus eerst naar de mondhygieniste. Zij begon direct over hoe matig ik had gepoetst en preek enz. Ja ik weet het allemaal allang. Daarna wilde ze 1 of ander instrument gebruiken dat ik echt heel vervelend vind, dus ik gevraagd of ze dat niet wil doen. Toen voelde ik me een mietje. Vervolgens zij beetje peuren zonder iets te zeggen en vrij hardhandig. Dus ik jenken. Uitgelegd dat ze het ietsje langzamer moet doen en moet vertellen wat ze gaat doen, want anders red ik het allemaal niet. Zij daarna elke vingerbeweging uitleggen
![]()
Maar tijdens haar zoektocht naar tandsteen voelde ik tussen m'n tanden best een groot stukje. Ik dacht nog "zo, dat is flinke tandsteen".
Kom ik daarna bij mijn tandarts voor de controle. Zij me ook nog geruststellen (zij is zo lief). Gaat ze zoeken, ziet ze dat er een stukje kies is afgebroken. Niks ernstigs, klein stukje, maar wel beter om het te laten maken zodat er geen gaatjes daar ontstaan.
Nu heb ik dus het gevoel dat de mondhygieniste dat stukje heeft afgebroken. Ik heb er niks van gemerkt voor ik naar de tandarts ging voor mijn gevoel. Ik kan er ook wel compleet naast zitten. Maar de feiten naast elkaar... Het stomme is ook dat ik het niet zo erg vind van m'n kies, maar wel van het risico dat mijn verzekering niet alles dekt en het me geld gaat kosten.
Maargoed, ik ga natuurlijk sowieso nooit kunnen bewijzen dat zij het heeft gedaan en vind het ook zo stom om te bellen van "joh, weet je zeker dat dit niet jullie eigen werk is?".
Godsamme wat ben ik blij dat dit maar eens per half jaar hoeft.
wat is er?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Leuke date zo met Mirjam, zitten al paar uur bij de spoed nuwel kamer bedje em de hele mikmakkkk
Bra Solutions van Hunkemoller, volgens mij is het hun eigen merk, want ze hadden er wel heel veel dingen van hangen.quote:
Ik ook, behalve als het om geld gaat op 1 of andere manierquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lolnouja.... Zal toch echt niet dat ze zoiets doen en dan negeren ofzo
maar goed ik ga ook altijd uit van de eerlijkheid van mensen en zou niet de eerste keer zijn dat ik daardoor teleurgesteld word lol
Het is niet eens de pijn, het is gewoon de knoop in m'n hoofdquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mondhygienistes doen altijd pijn
Tranen liepen altijd over mijn wangen....
oh nee, die vond ik echt mega kutquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Bra Solutions van Hunkemoller, volgens mij is het hun eigen merk, want ze hadden er wel heel veel dingen van hangen.
Ik ben echter al een jaar of 7 niet meer naar binnen geweest dus het kan ook een merk-merk zijn wat ik niet ken
20 euro, geen geld
....quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben de laatste dagen zo goed bezig. Ik vergeet ALLES (ook na 3 seconden al) en ik snap de domste dingen niet. Ik zag gisteren 30sec naar de afstandbediening te staren HOE ik de tv harder moest zetten en meer van dat soort dingenDAFUQ
ZWANGERquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben de laatste dagen zo goed bezig. Ik vergeet ALLES (ook na 3 seconden al) en ik snap de domste dingen niet. Ik zag gisteren 30sec naar de afstandbediening te staren HOE ik de tv harder moest zetten en meer van dat soort dingenDAFUQ
terwijl je nu doperwtenfestini zit te eten?quote:
Ga ff lekker stampen en met je vuisten schudden, dat lucht opquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, wokkie. Enn ik wil bier en tv kijken
/klein kind
Fred had bedacht dat degene die als eerste thuis was van het werk moest koken.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik vind het niet erg. Nu heb ik tenminste de controle/Spees
nee, dat doe ik ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, onze mannen hebben andere kwaliteiten. Kattenbakken schoonmaken befobbeld
Mijn hekel aan koken wint het van de controledrangquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik vind het niet erg. Nu heb ik tenminste de controle/Spees
joah is ook welquote:
Die klaagt omdat jij geen werk hebt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:34 schreef Loqi het volgende:
En tis altijd de troel uit het woonwagenkamp die er het meeste over klaagt!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die klaagt omdat jij geen werk hebt?
nee, maar B. welquote:
Je krijgt toch geen uitkering ofzo? Wat is dan het probleem?quote:
ja weet ik veel, tis gewoon een domme troelquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je krijgt toch geen uitkering ofzo? Wat is dan het probleem?
Jaaaaaquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja weet ik veel, tis gewoon een domme troel![]()
jadajadaja, geen nuttige studie blablabla ga dan kippen slachten etetetc ander onderwerp plx![]()
wil er iemand recente kittie pix zien? ik ben er een paar aant zoeken voor Deb
Leuk is dat hequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:52 schreef Loqi het volgende:
die monsters maken het thuis zijn een stuk beter iigstelletje heerlijke klootzakken
Sjoerd plakt niet op foto's, dies te lelijk. Maar Hermanquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:03 schreef Loqi het volgende:
Moar kittiepix! Eny! Sjoerd! Herman! Miep! Milo! Mika! Moar!
hij kijkt alsof je snoep vast hadquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sjoerd plakt niet op foto's, dies te lelijk. Maar Herman*zwijmel*
[ afbeelding ]
Wat is die mooooooiquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sjoerd plakt niet op foto's, dies te lelijk. Maar Herman*zwijmel*
[ afbeelding ]
Ermagerd die onderste kan zo in een disneyfilmquote:
Vooral photobomb Ayronquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd die onderste kan zo in een disneyfilm
Ken je m'n Miep-Yoda-pic?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:03 schreef Loqi het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:03 schreef Loqi het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ERMAGERD DIE BABY ENYquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe, liefquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:29 schreef Diconnected het volgende:
Oh Incaik kocht vanmiddag flesje cola light en daar stond jouw mans naam op en moest gelijk aan jou denken
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whehe, liefik wist niet dat zijn naam tegenwoordig op de cola staat
Ik heb ook nog een baby-kitteh!
Ja van heel veel mensen, heb mijn naam nog niet gevonden helaasquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whehe, liefik wist niet dat zijn naam tegenwoordig op de cola staat
Ik heb ook nog een baby-kitteh!
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:34 schreef bleiblei het volgende:
Hier had ik em net:
[ afbeelding ]
En dit is 1,5 jaar later:
[ afbeelding ]
(Als je op 'afbeelding' in je auote drukt wel btw)quote:
Ooww, wat hip, haha! Ik kan natuurlijk nooit een paul-flesje vinden..quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Ja van heel veel mensen, heb mijn naam nog niet gevonden helaasmaar is coca cola reclame met namen op cola flesjes
Op flaptop zie ik ze ook nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja man, kutimgur, ze hebben iets raars gedaan ofzo. Mobiel zie ik ze ook niet meer
Hahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Miep is ook jong geweest![]()
[ afbeelding ]
Ohja!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
(Als je op 'afbeelding' in je auote drukt wel btw)
Blei, die 1e! <3 heeft hij nou stiekem streepjes joh?
Ik zoek ff of ik een plaatjesuploader kan vinden voor wordpress, heb ze sowieso het liefst op eigen domein.quote:
Hele lichte. Zijn er nu eigenlijk wel uit op zijn staart na.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
(Als je op 'afbeelding' in je auote drukt wel btw)
Blei, die 1e! <3 heeft hij nou stiekem streepjes joh?
LOLLERquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ze gezien! Poezen en berenpakjesquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zoek ff of ik een plaatjesuploader kan vinden voor wordpress, heb ze sowieso het liefst op eigen domein.
Wat grappigquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hele lichte. Zijn er nu eigenlijk wel uit op zijn staart na.
Vooral leuk van kleintjes ja, je kunt ze álles aandoenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb ze gezien! Poezen en berenpakjes.
Je eigenste Ewoks.
Patsen geven als hij het niet doet, moet je zien hoe snel hij luistert!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vooral leuk van kleintjes ja, je kunt ze álles aandoendie grote niet meer, de heeft ineens een mening enzo
Mhehequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Chantage werkt beterquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Patsen geven als hij het niet doet, moet je zien hoe snel hij luistert!
"trek dit aan anders krijg je patsen"quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Yay, fijn dat je naar huis mocht, veel fijner!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
ik ben weer thuis en we hebben ff wat gegeten! zijn 3.5 uur op de spoedhulp geweest maar mocht gelukkig toch naar huis. Het was idd de lupus maar ze moeten nog meer weten dus ik moet terugkomen voor verder onderzoek maar gelukkig nu leker thuis
HEOZO VERKOOP JE DIT NIT AAN MIJquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
2 snes games verkocht ermahgerd. En via een omweg aan een FOK!ster zodat ik niet met marktplaatsmensen hoef te communiceren
mooi kut weerquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
ik ben weer thuis en we hebben ff wat gegeten! zijn 3.5 uur op de spoedhulp geweest maar mocht gelukkig toch naar huis. Het was idd de lupus maar ze moeten nog meer weten dus ik moet terugkomen voor verder onderzoek maar gelukkig nu leker thuis
Fijn dat je weer thuis bent! Hoop dat je snel duidelijkheid hebtquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
ja want STREET FITAAAAAAAAHHHHquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nu biker mice from mars en street fighter verkocht, ga je nu huilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |