quote:Zelf maandverband maken is heel gemakkelijk en zelfgemaakt maandverband werkt net zo goed als gekocht maandverband. Het wordt meestal van katoen gemaakt, soms in combinatie met bamboe en/of hennepvezel. Al deze materialen zijn natuurlijk en ademend, wat een positieve invloed heeft op het vaginale milieu. Geurtjes worden daardoor beperkt en er is minder kans op irritaties, schimmelinfecties etc. Bij de links staan een aantal verschillende manieren om zelf maandverband te maken.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan je het dan niet gewoon heel lang laten groeien en zelfs naar binnen stoppen?
quote:Een natuurlijk alternatief voor tampons zijn menstruatiesponsjes. Je kunt ze zelf maken van een natuurlijke bad/douchespons. Als je dat prettig vindt kun je er een katoenen touwtje aanbinden zodat je ze net als een tampon kunt verwijderen; zonder touwtje kan ook, dan verwijder je ze met je vingers. Maak je geen zorgen: ze raken niet kwijt!
stel je voor!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan ademt ie te hard uit en zit alles onder
Lekker op je werkquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe damn. En dan uitwassen onder de kraan?
Net als die fleurcups
In mijn visual zie ik op 1 of andere manier ook stukjes schuurspons voor mequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe damn. En dan uitwassen onder de kraan?
Net als die fleurcups
Hoe weet je dat ie vol zit?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
dat je zo in de kroeg staat en je fleurcup zit vol. Dan moet je 'm eerst uitspoelen.
Datquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sta je net je fleurcup leeg te gieten, loopt je collega de WC binnen
quote:Webwinkel voor een duurzame menstruatie en borstvoedingsperiode
ik heb ook echt het idee dat als je die cup er uit trekt, meteen alles onder SPLATquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie vol zit?
Of haal je zo'n ding er standaard om de zoveel uur uit om ff te kijken
duurzame menstruatie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja, je hebt een webwinkel voor alles:
[..]![]()
Je kunt 'm ook gebruiken om shotjes mee te smokkelen in de kroegquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, daar past haast een dagvoorraad in joh!
Ja, zo'n mental image had ik ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook echt het idee dat als je die cup er uit trekt, meteen alles onder SPLAT
er was hier toch iemand die iemand kende die d'r flamoes met een schuurspons poetste van binnen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In mijn visual zie ik op 1 of andere manier ook stukjes schuurspons voor me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |