SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
De OP
[ Bericht 13% gewijzigd door Drommeldaris op 08-05-2013 19:45:28 ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
TS mag de poll ook wel uit de OP slopen
Nou nou nou, beetje respect voor de dag dat Jezus weer terug naar de hemel is gegaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
volgens mij is het hemelvaartsdag of niet?
is dat weer zo'n kutdag dat alle winkels dicht zijn?
nee, want Jumboquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
volgens mij is het hemelvaartsdag of niet?
is dat weer zo'n kutdag dat alle winkels dicht zijn?
laatst was zelfs de jumbo euroborg om 7 uur al dicht, ik heb toch niks met god en jezus en al die andere lijpo's te makenquote:
je mag gewoon blij zijn dat er winkels open zijn en anders neem je als avondeten toch een pak koekjes?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
laatst was zelfs de jumbo euroborg om 7 uur al dicht, ik heb toch niks met god en jezus en al die andere lijpo's te maken
Albert Heijn op de vismarkt is gewoon open van 12.00 tot 17.00. Dat is nog het meest dichtbij denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
avondeten heb ik genoeg, maar m'n pleepapier is bijna op
De plus hier op de oosterhamriklaan ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Albert Heijn op de vismarkt is gewoon open van 12.00 tot 17.00. Dat is nog het meest dichtbij denk ik.
en die spareribs zijn niet zo lekker gevallenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
dus daarom ben je zo schijterig over het mogelijk niet open zijn van de winkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |