Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Mannen op leeftijd met een bos haar liggen ook beter in de markt.
Of een matje. Het ergste is trouwens mannen van middelbare leeftijd met een staartjequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:57 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Aha. Nee, hier is het al jaren verdwenen. Je kan ook kiezen voor zo'n kekke flap-over.
Ik ben trouwens niet zo oud als tong80 hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Mannen op leeftijd met een bos haar liggen ook beter in de markt.
Nou, een staartje vind ik bij sómmige figuren nog wel staan, maar meestal is het een zielige poging om er jonger uit te willen zien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of een matje. Het ergste is trouwens mannen van middelbare leeftijd met een staartje
En dan hebben ze vaak zo'n zwart vissersjasje aan die ik 30 jaar geleden droeg en toen cool was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:03 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nou, een staartje vind ik bij sómmige figuren nog wel staan, maar meestal is het een zielige poging om er jonger uit te willen zien.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan hebben ze vaak zo'n zwart vissersjasje aan die ik 30 jaar geleden droeg en toen cool was.
En dan een "vrouw" ernaast die het gordijn van oma draagt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:06 schreef Apuleius het volgende:
[..]En Mexicaanse kraaklaarzen met klikkertjes!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan een "vrouw" ernaast die het gordijn van oma draagt.
Ik krijg Brezjnevborstels. Ze beginnen steeds populairder te worden bij de katten als die kopjes willen geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef tong80 het volgende:
Ik kan tegenwoordig zelfs mijn Ruud Lubbers wenkbrauwen naar boven kammen.
Ik scheer m'n oorhaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef trabant het volgende:
[..]
Ik krijg Brezjnevborstels. Ze beginnen steeds populairder te worden bij de katten als die kopjes willen geven.
Mijn teenhaar epileer ik wel. Altijd al gedaan. Ik ben geen Hobbit!
Heb ik nog te veel haar voor.quote:
Laat heel Fok! dat even beoordelen ja?quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Laat heel Fok! dat even beoordelen ja?
Tuurlijk. Je naam is ?quote:
Aangenaam Herman. Maar ze noemen me Anders.quote:
Samen een zaak starten? H&H voor al uw geneugten enzoot.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aangenaam Herman. Maar ze noemen me Anders.
Kijk eens verder dan Anders.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:28 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Samen een zaak starten? H&H voor al uw geneugten enzoot.
Homo hoer. Andersom.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |