85% van de mensen die bij de dokter komen, komen voor iets anders dan wat ze zeggen. Sowieso doordat er heel veel psychosomatische klachten zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Again: Ik vind het niet meer dan logisch dat een dokter zegt: Het lijkt me het best om foto's te laten maken; zodat we zaken kunnen uitsluiten... Niet van "Ja misschien kunnen er foto's gemaakt worden? Wat wil jij?"
Ik vind het echt bizar.
Ik kan nu ook best geloven dat mensen 5 jaar lang aan het dokteren zijn voor er iets naar voren komt... Toen cif in België mee ging naar de dokter; toen hij zo lang ziek was; heeft de dokter echt keiveel laten testen op bloed; want 'ja ik weet het ook niet; dus ik wil zo veel mogelijk uitsluiten'. Hij vroeg ook niet eerst "Goh.. zal ik je ook even laten prikken op ijzer te kort?"
Naja het zal wel aan mij liggen dan
dan heeft ie pech.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Stomme hontde babyspeeltjes zijn binnen en nu wil hij ze hebben
Zo waar ditquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
hemelvaart
De meest waardeloze en tegelijk de prettigste feestdag van het jaar. Zo nietszeggend dat zelfs alle winkels gewoon open zijn
Volgens mij word ik niet helemaal begrepen. Maar het zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
85% van de mensen die bij de dokter komen, komen voor iets anders dan wat ze zeggen. Sowieso doordat er heel veel psychosomatische klachten zijn.
Dokters vragen door en stellen voor omdat patienten heel vaak al een idee hebben wat ze willen. Soms willen ze alleen gerustgesteld worden.
Als iemand bij de dokter komt voor hoofdpijn, is dat in heel veel gevallen omdat ze stijf staan van de stress. Daar willen ze dan stiekem eigenlijk gewoon over praten. Maar als een dokter dan zegt "ik schrijf je een pilletje voor", zijn de patienten ontevreden.
Dokters vragen de patient mee te denken omdat die heel vaak wel een idee heeft waar hij voor komt, maar dat niet zo uit wil/kan/durft te spreken.
Ja ik heb er lessen over gehad.
[/spuit11]
Ditquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
hemelvaart
De meest waardeloze en tegelijk de prettigste feestdag van het jaar. Zo nietszeggend dat zelfs alle winkels gewoon open zijn
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
Shoppen vanaf je luie stoelBlijft het beste
Binnenkort met schoonmoeders shoppenZeurt er al zo lang over; dus toch maar een keer een datum plannen
Jup is nogal een die-hard shopper... Alle winkels in en uit.. als je iets gevonden hebt; liefst nog even laten weghangen want je weet nooit of je ergens anders nog iets leukers vindt... Dan toch terug gaan naar die ene winkel.. whaaaaaquote:
Laten weghangenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup is nogal een die-hard shopper... Alle winkels in en uit.. als je iets gevonden hebt; liefst nog even laten weghangen want je weet nooit of je ergens anders nog iets leukers vindt... Dan toch terug gaan naar die ene winkel.. whaaaaa![]()
Maar ze bedoelt het goed; dus 1x in het jaar overleef ik wel
LEG HET DAN BETER UIT!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Volgens mij word ik niet helemaal begrepen. Maar het zal wel aan mij liggen
Laat maar
En vrijdag moet ik nog gewoon werken hoorMaar morgen vrij
"er zit een wit stikseltje aan, ik heb niks met witte stikseltjes" ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laten weghangen![]()
![]()
Fred is ook een keer met me gaan winkelen, hij wilde een broek. We lopen de H&M binnen en zien een leuke broek voor een goede prijs. Hij trekt hem aan en hij zit prima. Zegt hij "ik wil nog even verder kijken"..![]()
Volgens mij heb ik toen geroepen "JE BENT TOCH GEEN WIJF?".. Nu wil hij niet meer met me winkelen
Jaaaaquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laten weghangen![]()
![]()
Fred is ook een keer met me gaan winkelen, hij wilde een broek. We lopen de H&M binnen en zien een leuke broek voor een goede prijs. Hij trekt hem aan en hij zit prima. Zegt hij "ik wil nog even verder kijken"..![]()
Volgens mij heb ik toen geroepen "JE BENT TOCH GEEN WIJF?".. Nu wil hij niet meer met me winkelen
Jup zijn ook klanten aan het werk helaasquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
LEG HET DAN BETER UIT!![]()
![]()
En zaad, van vrijdag. Zijn er klanten open?
Nee er was ook serieus helemaal niks mis met die broekquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"er zit een wit stikseltje aan, ik heb niks met witte stikseltjes" ?
Hier gaat het zo:
BB: Al mijn spijkerbroeken zijn verrot
SQ: Is de maat goed?
BB: ze zitten wat ruim!
SQ: *kijkt in rotte broek van bb naar de maat, gaat naar HM.NL en bestelt twee broeken in 1 maatje kleiner*
BB:
Dan heb je eindelijk een volle bingokaart en mag je door voor de hoofdprijsquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik bedenk mij net dat het best kan zijn dat ik vrijdagavond toch dan eindelijk aids heb gekregen van een van jullie!!!!!
EHMYHEWRD STRAKS GELIJK AAN DE DOK VRAGEN HEB K AIDS HEB K AIDS?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan heb je eindelijk een volle bingokaart en mag je door voor de hoofdprijs
dan mga je door voor de superaidsquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYHEWRD STRAKS GELIJK AAN DE DOK VRAGEN HEB K AIDS HEB K AIDS?
Oh ja! Mijn broeken zijn verrot!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"er zit een wit stikseltje aan, ik heb niks met witte stikseltjes" ?
Hier gaat het zo:
BB: Al mijn spijkerbroeken zijn verrot
SQ: Is de maat goed?
BB: ze zitten wat ruim!
SQ: *kijkt in rotte broek van bb naar de maat, gaat naar HM.NL en bestelt twee broeken in 1 maatje kleiner*
BB:
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ennnn.... ik zit op h&m voor broeken te kijken voor cif
*shopkneus*
quote:Aankoop voltooid.
Bedankt voor het shoppen!
Dat is een hoop gedoe!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:38 schreef Miezziej het volgende:
Maar als je iets koopt, en je komt later iets leukers tegen, dan kan je de vorige aankoop toch gewoon terugbrengen?
Ik zie mensen dat wel eens doen
Ik koop alles op internet
Truequote:
Je bent als winkel niet verplicht een spijtaankoop terug te nemen, wij geven bijvoorbeeld giftcards.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:38 schreef Miezziej het volgende:
Maar als je iets koopt, en je komt later iets leukers tegen, dan kan je de vorige aankoop toch gewoon terugbrengen?
Ik zie mensen dat wel eens doen
Ik koop alles op internet
Extreme impulsshoppers. Ik herken het hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:40 schreef Miezziej het volgende:
[..]
True
Ik heb vaak mensen aan de kassa die iets kopen... halfuurtje later komen ze terug..
"Ow nee.. toch maar niet, retouren plz?"
Halfuur...
Dat zou voor mij al een reden zijn om niks in zo'n winkel te kopen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je bent als winkel niet verplicht een spijtaankoop terug te nemen, wij geven bijvoorbeeld giftcards.
Ik laat trouwens nooit iets wegleggen, ik koop gewoon alles wat ik leuk vind
Precies dit! Dan vind je beide leuk; dus moet je het allebei hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je koopt iets, je komt daarna iets leukers tegen, dan koop je dat ook. Dan heb je twee dingen die heul leuk zijn
Dat..... hekel aan giftcardsquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zou voor mij al een reden zijn om niks in zo'n winkel te kopen eerlijk gezegd.
Hoard ALLES!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Precies dit! Dan vind je beide leuk; dus moet je het allebei hebben
Volgens mij doet zelfs H&M dat zo. En die hebben ook nog een beperkte tijd op hun giftcards dat ze maar geldig zijn, en alleen in Nederland etc.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zou voor mij al een reden zijn om niks in zo'n winkel te kopen eerlijk gezegd.
Giftcards zijn onbeperkt geldig volgens de wetquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij doet zelfs H&M dat zo. En die hebben ook nog een beperkte tijd op hun giftcards dat ze maar geldig zijn, en alleen in Nederland etc.
Maja ik heb zelf eigenlijk nooit een spijtaankoop.
H&Mquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij doet zelfs H&M dat zo. En die hebben ook nog een beperkte tijd op hun giftcards dat ze maar geldig zijn, en alleen in Nederland etc.
Goffer ik ging het opzoeken en je hebt gelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom online. Lekker terugsturen en je geld terugkrijgen. We leven niet meer in de 20e eeuw zeg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
In welk wetsartikel staat dat dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:46 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Giftcards zijn onbeperkt geldig volgens de wet
Serieus?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
H&M
Ik zo een vest kopen in de online shop. Leuk, maar verkeerde maat. Dus ik naar de winkel om het om te wisselen naar de goede maat. Is het vest daar duurder. En mocht ik het alleen omwisselen als ik bijbetaalde. Zulks een matige logica
.
Dus toen had ik geen vest meer, alleen een tegoedkaart
Nee je kan gewoon terugsturen, je HOEFT het niet naar de winkel te brengen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer ik ging het opzoeken en je hebt gelijkKut... Mag ik straks beide broeken van cif terug brengen.. móet ik iets anders kopen... Goh wat vervelend
Maar ok nee dan vind ik wehkamp een stuk handiger die je geld gewoon terug stort
Zal ik zo even opzoeken in mijn aantekening (hopelijk heb ik het erbij geschrevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In welk wetsartikel staat dat dan?
ssssst, laat Priem nou in de waan dat ze verplicht moet falenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee je kan gewoon terugsturen, je HOEFT het niet naar de winkel te brengen?
O nee idd; staat dat binnen 30 dagen je geld terug wordt gestortquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee je kan gewoon terugsturen, je HOEFT het niet naar de winkel te brengen?
Online is aankoop op afstand hequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer ik ging het opzoeken en je hebt gelijkKut... Mag ik straks beide broeken van cif terug brengen.. móet ik iets anders kopen... Goh wat vervelend
Maar ok nee dan vind ik wehkamp een stuk handiger die je geld gewoon terug stort
Lijkt me dat elke winkel zijn eigen voorwaardes mag stellen, zo lang het duidelijk op de kaart staat...quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:49 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Zal ik zo even opzoeken in mijn aantekening (hopelijk heb ik het erbij geschreven)
Toen ik hier net werkte gaven we juist wel nog geld terugquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom online. Lekker terugsturen en je geld terugkrijgen. We leven niet meer in de 20e eeuw zeg.
Tsja, dan koop ik er niks meer. Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen ik hier net werkte gaven we juist wel nog geld terugnu niet meer mhehe.
Ooh pauze voorbij
Kan het zo snel niet vinden in mijn aantekening, maar dit zegt consuwijzer:quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lijkt me dat elke winkel zijn eigen voorwaardes mag stellen, zo lang het duidelijk op de kaart staat...
Als dit serieus in de wet staat ga ik best wel huilen denk ik, zulks een triestheid
Als er geen datum opstaat ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Kan het zo snel niet vinden in mijn aantekening, maar dit zegt consuwijzer:
Geldigheidsduur van een cadeaubon
Staat er op de cadeaubon geen datum? Dan is de bon voor altijd geldig. Staat er alleen een uitgiftedatum op de cadeaubon? Dan is de bon vijf jaar geldig.
In de les gaf de gastdocent een voorbeeld over een kaart van de Hunkemoller (dat heb ik dan weer wel opgeschreven), daar staat geen datum op dus die is in principe altijd geldig.
Ja als er een datum opstaat welquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als er geen datum opstaat ja.
Maar als er wel een datum op staat, dan telt die alsnog toch gewoon?
Of als de winkel in de voorwaardes meegeeft dat je ergens moet checken wanneer het tegoed erop is gezet en die datum aan moet houden.
Kan je hoog of laag springen, maar je gaat akkoord met die voorwaardes als je dat ding koopt/inruilt/whatever.
Geen ideequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maken ze dat soort wetten alleen maar omdat ze anders de rechten-studie niet volledig kunnen vullen ofzo?
Pffffquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
godverdomme vraag je uitstel van betaling bij belastingdienst, moet je negen kantjes invullen over je banksaldo en of je je auto wel echt nodig hebt.
Ik wil gewoon vier weken later betalen. Ik hoef mijn auto niet te verkopen.
ja echt, ik zit hier zo van wtf. Ik betaal nog liever gewoon de aanmaningskosten, what are this.quote:
Bij uitkeringen zijn ze inmiddels ook zo bezig. Vriendin van mijn vader krijgt een uitkering voor de uren die ze niet werkt (ze maakt een paar uur per week schoon bij mensen, maar krijgt het niet voor elkaar om dat aantal uren op te krikken). Kreeg ze laatst geld van haar tante als 'extraatje', is nu haar uitkering stopgezet, totdat ze dat geld heeft uitgegevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
gaan ze dan zeggen: ja jammer dan, verkoop je aandelen maar
Ik snap dat aan de ene kant eigenlijk welquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij uitkeringen zijn ze inmiddels ook zo bezig. Vriendin van mijn vader krijgt een uitkering voor de uren die ze niet werkt (ze maakt een paar uur per week schoon bij mensen, maar krijgt het niet voor elkaar om dat aantal uren op te krikken). Kreeg ze laatst geld van haar tante als 'extraatje', is nu haar uitkering stopgezet, totdat ze dat geld heeft uitgegeven
Ik ook hoor en ik snap dat je geen uitkering krijgt als je blijkbaar geld zat hebt of zo. Maar dit vind ik wel een beetje overdreven...quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Hmmm, dat vind ik wel weer een lastige.
Ik vind dat ook zo onwijs korte termijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik hèb wel 1250 euro. Als ze mij de garantie kunnen geven dat mijn teruggaaf over 2012 vòòr 31 mei wordt uitbetaald wil ik die aanslag ook wel nu betalen. Maar die garantie geven ze natuurlijk niet.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja echt, ik zit hier zo van wtf. Ik betaal nog liever gewoon de aanmaningskosten, what are this.
Kan iemand me 3 weken 1250 ekkies lenen?
Ja wel een beetje overdreven indd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook hoor en ik snap dat je geen uitkering krijgt als je blijkbaar geld zat hebt of zo. Maar dit vind ik wel een beetje overdreven...
Haar kinderen hebben zich nu officieel op het adres van hun vader in moeten schrijven, want anders krijgt zij helemaal geen uitkering meer omdat haar kinderen haar dan moeten onderhouden.
Uiteraard geven ze die garantie nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik hèb wel 1250 euro. Als ze mij de garantie kunnen geven dat mijn teruggaaf over 2012 vòòr 31 mei wordt uitbetaald wil ik die aanslag ook wel nu betalen. Maar die garantie geven ze natuurlijk niet.
ja, het is natuurlijk ergens ook wel mijn eigen schuld maar ik ben bereid op papier te zetten dat ik die 1250 binnen vier weken betaal, alleen niet vandaag. Maar dat gaat niet, ze moeten die negen kantjes hebben, met het banksaldo van bb er nog bij ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo onwijs korte termijn
Ja, middels dit formulier!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Uiteraard geven ze die garantie niet
Je kan ook vragen of ze de aanslag verrekenen met de teruggaaf?
Waarschijnlijk kijken ze daar niet naarquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, middels dit formulier!
En dan zeggen ze: ja maar volgens dit formulier heeft u 8k op uw spaarrekening, dus betaal maar!
Ik weet niet of "dat geld heb ik nodig voor mijn bruiloft" geaccepteerd wordt
Ik bedoelde korte termijn om zo achterlijk veel dingen in te moeten vullenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het is natuurlijk ergens ook wel mijn eigen schuld maar ik ben bereid op papier te zetten dat ik die 1250 binnen vier weken betaal, alleen niet vandaag. Maar dat gaat niet, ze moeten die negen kantjes hebben, met het banksaldo van bb er nog bij ook.
goede workout!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanmiddag appartement kijken trouwenssuper dichtbij TU station, maar intro loopt te bitchen dat het op de 4e verdieping is zonder lift
Tis helemaal niet zo hoog voor een vierde verdieping.
Ja dat! Ik ben het al gewend want ik woonde altijd in een flat van 3 hoog zonder lift. Ik denk dat deze 4 hoog evenhoog is als mijn oude 3 hoog.quote:
Ermahgerd wel spannend; niet??quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanmiddag appartement kijken trouwenssuper dichtbij TU station, maar intro loopt te bitchen dat het op de 4e verdieping is zonder lift
Dichtbij station is super handig! Alleen 4e verdieping zou ik ook nie zo blij mee zijn, zware boodschappen tassen tillen zoveel trappen opquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meisjesnaam. Ik vind dat zó'n stom woord. Het is mijn eigen naam, maar meisjesnaam klinkt alsof die naam minderwaardig is tov die van mijn man want dat heet gewoon 'achternaam' en geen 'jongensnaam'quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
Hebben jullie ook iets waar jullie absoluut niet tegen kunnen?
Ik heb bijvoorbeeld echt moeite met mensen die zeggen "Ik zet me 150%/200%/1000% in...."
Het totaal is 100% ! Je kan nooit never niet meer dan 100% iets doen/hebben/zijn whatever! En ik merk dat dat zowat het enige is waar mijn tanden stijf op elkaar gaan als ik het ergens lees op fb of whatever
Want het slaat nergens op dat ik me er zo aan erger; maar tochhhhh....![]()
Zo. Frustraties om niks
Omg ook een hele goeie iddquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Meisjesnaam. Ik vind dat zó'n stom woord. Het is mijn eigen naam, maar meisjesnaam klinkt alsof die naam minderwaardig is tov die van mijn man want dat heet gewoon 'achternaam' en geen 'jongensnaam'![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
Hebben jullie ook iets waar jullie absoluut niet tegen kunnen?
Ik heb bijvoorbeeld echt moeite met mensen die zeggen "Ik zet me 150%/200%/1000% in...."
Het totaal is 100% ! Je kan nooit never niet meer dan 100% iets doen/hebben/zijn whatever! En ik merk dat dat zowat het enige is waar mijn tanden stijf op elkaar gaan als ik het ergens lees op fb of whatever
Want het slaat nergens op dat ik me er zo aan erger; maar tochhhhh....![]()
Zo. Frustraties om niks
[..]
Ermahgerd wel spannend; niet??![]()
![]()
Maar we zijn maar met zn 2en!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dichtbij station is super handig! Alleen 4e verdieping zou ik ook nie zo blij mee zijn, zware boodschappen tassen tillen zoveel trappen op
Das ook een goeie jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Meisjesnaam. Ik vind dat zó'n stom woord. Het is mijn eigen naam, maar meisjesnaam klinkt alsof die naam minderwaardig is tov die van mijn man want dat heet gewoon 'achternaam' en geen 'jongensnaam'![]()
![]()
Oeh zeker spannend!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik snap het wel, vooral als mensen zeggen: 'Ik zeg me voor 110% in!'
Alleen denk ik dan: Waarom geen 150? of nog beter 200? Of ofofofof
Jaaa heel spannend want het is een groepsbezichtiging en wij staan op nummer 2
[..]
Maar we zijn maar met zn 2en!We tillen met zn tweeën en desnoods gaan we vaker in de week boodschappen doen.
Maar ik heb jaren voor 5 personen getild dus voor 2 lijkt me peanuts
Misschien niet, maar toch voelt het alsof mijn naam minderwaardig isquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger was een meisje een ongehuwde vrouw. Dus zo gek is het niet, taaltechnisch
is ie ook, historisch gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien niet, maar toch voelt het alsof mijn naam minderwaardig is
Oh ja dan snap ik het nog welquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh zeker spannend!
Ik heb gewoon weinig kracht in mijn armen, dus als ik al eens voor ons 2en voor de hele week boodschappen moeten halen, dan moet ik het tas voor tas naar de voordeur slepen, want anders krijg ik het niet getild, laat staan dat ik het ook nog 4 trappen op krijg
Die heb ik ook, alleen staat ie achteraanquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
Dan had je je eigen achternaam moeten houden
Ik ben ook dubbelquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:06 schreef Mirjam het volgende:
Als ik ooit ga trouwen neem ik de dubbele achternaam, enkel en alleen omdat het 2 lange en 1 verdomd lastige naam is![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben ook dubbelMaar eik afgekort S... Wat ik eik vaak vergeet waardoor ik alsnog Priem zeg
dan moet je niet zeurenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die heb ik ook, alleen staat ie achteraanMaar das mijn eigen achternaam, niet mijn meisjesnaam. Mijn meisjesnaam is mijn roepnaam
Mijn oorspronkelijke achternaam sterft ook uit idd, maar dat kan me niks schelen. Mijn broertje geloof ik ook niet, die neemt in september de achternaam van z'n vrouw dan aanquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil soberzo m'n achternaam deels houden, want hij sterft uit.
Het is gewoon een frustratie heurrrquote:
Maar ik heb geen problemen met m'n achternaam verder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mijn oorspronkelijke achternaam sterft ook uit idd, maar dat kan me niks schelen. Mijn broertje geloof ik ook niet, die neemt in september de achternaam van z'n vrouw dan aan![]()
acht lettergrepen krijg je danquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mijn oorspronkelijke achternaam sterft ook uit idd, maar dat kan me niks schelen. Mijn broertje geloof ik ook niet, die neemt in september de achternaam van z'n vrouw dan aan![]()
ze dreigen met deurwaardersquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe, even noobvraag misschien, maar wat is de consequentie als je vier weken later betaald?
Vet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's best velen lettergrepen
Plus nog twee van m'n voornaam is 10
Ow kutquote:
En jij frustreert je nooit over iets dat technisch gezien kan kloppen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar het is wel een kloppend iets. Itt die 110 procent
ja, het verzoek lag eerst ergens anders... Lang verhaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow kut.
Doen ze dat al zo snel?
Wat een matigheid!
Maar ik zou nooit de achternaam van Fred aannemen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan je achternaam ook niet lozen, schaar
het is zo zinloosquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En jij frustreert je nooit over iets dat technisch gezien kan kloppen?
Ik vond het wel handig met eventuele kinderen, dat je dan dezelfde naam hebt als je kinderen. Maar ik wilde die van mezelf ook houden, dus daarom een dubbele achternaamquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ik zou nooit de achternaam van Fred aannemen.
Ik blijf mijn eigen naam houden, ook als ik trouw.
ja dat kan allemaal hoor, tegenwoordigquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ik zou nooit de achternaam van Fred aannemen.
Ik blijf mijn eigen naam houden, ook als ik trouw.
Mijn moeder heeft er echt nooit ook maar enig probleem mee gehad dat we niet dezelfde achternaam hebben, ik snap dat argument nooit zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vond het wel handig met eventuele kinderen, dat je dan dezelfde naam hebt als je kinderen. Maar ik wilde die van mezelf ook houden, dus daarom een dubbele achternaam
nee, dit gaat nog over 2010quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eigenlijk wordt je dus gestraft omdat je je belastingaangifte op tijd hebt ingevuld?
ow..quote:
Ik lollerde hieromquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik maak me schuldig aan 150% inzet zeggen. Omdat ik daarmee wil illustreren dat ik niet alleen de werkzaamheden doe die ik geacht ben te doen, maar dat ik dat stapje extra loop. Als ik ergens de balen van heb, probeer ik het terug te brengen naar 100%. Dus strikt doen wat ik hoor te doen. Lukt nooit
![]()
En ik hou altijd mijn eigen achternaam. Feministische moeder. Die werd al boos omdat in haar paspoort staat "echtgenote van... ". Ze vond het niet eerlijk dat dat er bij mijn vader niet in staat
quote:According to discovery we are just 10% human and 90 % bacteria and other stuff... Well right now i feel more like 110% bacteria -_-'
Ik vind het zelf een fijn idee om dezelfde achternaam te hebben als mijn kind, het is tenslotte mijn kind. Moet ieder voor zich weten hoor, maar ik zou het voor mezelf raar vinden als mijn kind anders zou heten dan ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er echt nooit ook maar enig probleem mee gehad dat we niet dezelfde achternaam hebben, ik snap dat argument nooit zo
Ohai 2 lettergrepen... beide achternamen....quote:
Dat was inclusief voornaam. Mijn achternaam heeft er ook maar één.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai 2 lettergrepen... beide achternamen....![]()
![]()
![]()
Maar de naam is heul niet van jouquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het zelf een fijn idee om dezelfde achternaam te hebben als mijn kind, het is tenslotte mijn kind. Moet ieder voor zich weten hoor, maar ik zou het voor mezelf raar vinden als mijn kind anders zou heten dan ik.
Dit jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou maar een matige feminist zijn denk ik zo.
Mijn moeders redenatie is dat ze geen ander persoon werd door te trouwen, dus dat ze niet in zag waarom haar naam anders moest. Ik denk dat ze het ook serieus jammer zou vinden als ik andermans naam aannam.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maar om 1 laatste duit in het zakje te doen wb die achternamen.
Ik word vooral aan beetje iebelig van die tuinbroekfeministen die de achternaam van hun man niet aan willen nemen "omdat ze hun identiteit niet op willen geven omdat ze gaan trouwen". Fucking hell, als jouw identiteit je achternaam is heb je wel een emotioneel armoeiig leven hoor![]()
Je identiteit verandert niet als je een andere naam krijgt, alleen je naam verandert. Vind je dat leuk, vooral doen. Vind je dat niet leuk, vooral niet doen. Maar doe er vooral niet zo gewichtig over ermahgerd. Het heeft in elk geval niets met houden van, feminisme of meer/minderwaardigheid te maken.
Met deze uitspraak schuif je jezelf juist in een minderwaardige hoek, niet andere mensen hequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het zelf een fijn idee om dezelfde achternaam te hebben als mijn kind, het is tenslotte mijn kind. Moet ieder voor zich weten hoor, maar ik zou het voor mezelf raar vinden als mijn kind anders zou heten dan ik.
Hij is nu wel aan mij in bruikleen gegevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar de naam is heul niet van jou
(heerlijk, discussie over dingen die heul niet rationeel zijn)
Kan wel, maar niet met mijn manquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met deze uitspraak schuif je jezelf juist in een minderwaardige hoek, niet andere mensen heWant kinderen kunnen en mogen gewoon jouw achternaam krijgen. Dat gebeurt vaak genoeg
Ja en dat vind IK dus een butreden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn moeders redenatie is dat ze geen ander persoon werd door te trouwen, dus dat ze niet in zag waarom haar naam anders moest. Ik denk dat ze het ook serieus jammer zou vinden als ik andermans naam aannam.
Maar mijn moeder is dan ook feministisch. Niet tuinbroek-feministisch, maar eerder kom-uit-katholiek-gezin-van-acht-en-mocht-als-oudste-meisje-het-huishouden-doen-terwijl-m'n-oudere-broers-op-hun-reet-zaten-feministisch.
veel fijner!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef milka82 het volgende:
Ow ow, vanavond weer eens even op stap, whoot whoot! Live muziek, kroeg, dit dat alles! Alleen rook ik nu niet meer dus dat zal even wennen zijn.
Aan voornamen heb ik wel heul veul lettergrepen, 13quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef milka82 het volgende:
Ik heb ook een dubbele achternaam nu, al gebruik ik maar 1 ( en dan vergeet ik het ook nog wel eens, zo van, ow ja, ik ben nu getrouwd, ik moet die andere naam gebruiken).
6 lettergrepen aan achternamen, 5 aan voornamen....maar ook daarvan gebruik ik der maar 1.
Ow en willen jullie niet zo spammen met top vintageben net weer begonnen met sporten......
Veel makkelijker, want niet heen en weer hoeven naar buiten/rookhok.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef milka82 het volgende:
Ow ow, vanavond weer eens even op stap, whoot whoot! Live muziek, kroeg, dit dat alles! Alleen rook ik nu niet meer dus dat zal even wennen zijn.
Maar ze vindt haar eigen achternaam niet leukerquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en dat vind IK dus een butreden.
Maar goed, als zij zich daar gelukkiger bij voelt moet ze dat gewoon doen. Maar zeg dan gewoon dat je je eigena chternaam leuker vindt en bedenk er niet zo'n tuinbroekenreden achter,
Ja ben je definitief gestopt? Is ff wennen, maar zoveel fijnerquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef milka82 het volgende:
Fixedquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Muziek uit mijn collectie op de iPod van een ander gooien is nog best lastig.
Voor mijzelf niet, want ik gooi gewoon alles erop.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus eigenlijk zijn het gewoon de mannen die moeilijk doen?
Wat had ie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
Pakjesmeneer
Pakjesmeneer die koffie blijft drinken
Ja,was gestopt vanwege Nano en nog niet weer begonnen, nu hopen dat ik der af kan blijvenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ben je definitief gestopt? Is ff wennen, maar zoveel fijner
niet hopen, gewoon doen, da's de enige manier. En het is toch vies. Dus je kan het!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ja,was gestopt vanwege Nano en nog niet weer begonnen, nu hopen dat ik der af kan blijven
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
waarom ruikt het hier op kantoor naar Whiskas natvoer?
Zouden we dezelfde koffie hebben als bij Miss_C?
Heb je ook nog een ZWEI whiskas-knakworst koffie gehaaldquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wacht, ik ruik dingen die ik eerder niet rook, ik ben vast zwanger /facebook
Ik was met mini ook keurig gestopt en toen toch weer begonnen, toen ik weer ging werken ( oké, dat ik mijn moeder toen in een psychose had zitten hielp ook niet mee...) . Ik ging nl. Altijd met een collega even roken. Die collega werkt nu niet meer bij ons dus meer kans om er af te blijven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet hopen, gewoon doen, da's de enige manier. En het is toch vies. Dus je kan het!!
iewlquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je ook nog een ZWEI whiskas-knakworst koffie gehaald
Ik vind het zo grappig dat je hem Nano bent gaan noemenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:48 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik was met mini ook keurig gestopt en toen toch weer begonnen, toen ik weer ging werken ( oké, dat ik mijn moeder toen in een psychose had zitten hielp ook niet mee...) . Ik ging nl. Altijd met een collega even roken. Die collega werkt nu niet meer bij ons dus meer kans om er af te blijven.
Oh en die achternamen, ik was juist trots dat ik dan nu eindelijk eens dezelfde achternaam als mijn kind had. Bij onze oudste is dat nooit geweest ( en zal ook nooit gebeuren) en dat gaf een hoop verwarring altijd. Nu gewoon M.F., net zoals mini en nano.
Maar wat ik al zei, de koters hadden vanaf de start best jouw achternaam kunnen hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:48 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik was met mini ook keurig gestopt en toen toch weer begonnen, toen ik weer ging werken ( oké, dat ik mijn moeder toen in een psychose had zitten hielp ook niet mee...) . Ik ging nl. Altijd met een collega even roken. Die collega werkt nu niet meer bij ons dus meer kans om er af te blijven.
Oh en die achternamen, ik was juist trots dat ik dan nu eindelijk eens dezelfde achternaam als mijn kind had. Bij onze oudste is dat nooit geweest ( en zal ook nooit gebeuren) en dat gaf een hoop verwarring altijd. Nu gewoon M.F., net zoals mini en nano.
misschien waren ze al rijp voor de sloop?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap 't niet, waarom van Bommels in combinatie met een metalfestival?
Jaa, dankzij jou!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat je hem Nano bent gaan noemen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef milka82 het volgende:
[..]
Jaa, dankzij jou!
@SQ, op een of andere onfeministische manier vind ik het horen dat de kinderen de achternaam van hun vader krijgen, tenzij hij niet in beeld is ofzo. Ik heb er absoluut geen spijt van, Midi is gewoon een echte T., lijkt ook ontzettend op haar vader.
Wist je dat oudste larven vrijwel altijd sprekend vader zijn?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef milka82 het volgende:
[..]
Jaa, dankzij jou!
@SQ, op een of andere onfeministische manier vind ik het horen dat de kinderen de achternaam van hun vader krijgen, tenzij hij niet in beeld is ofzo. Ik heb er absoluut geen spijt van, Midi is gewoon een echte T., lijkt ook ontzettend op haar vader.
Maar ik lijk helemaal niet op mijn papaquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wist je dat oudste larven vrijwel altijd sprekend vader zijn?
In de natuur voorkomt dat dat vaderlief het nageslacht dood bijt. De wetenschap dat ze van hem zijn.
Kijk maar naar Amalia!
misschien zat er nog een voor je, stiekemquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar ik lijk helemaal niet op mijn papa
Vind ik zelf dan
VETquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Er is alleen geen zon meer te bekennen
Nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien zat er nog een voor je, stiekem
Ermagherdquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Er is alleen geen zon meer te bekennen
Pff lijersquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn ING Overzicht tijdelijk niet beschikbaar
Error1:Op dit moment kunt u uw algemene overzichten (bijv. saldo overzicht) tijdelijk niet bekijken in Mijn ING. Probeert u het later nog een keer. Onze excuses voor het ongemak.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, je kan ze winnen via het festival. IK SNAP HET NIET.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien waren ze al rijp voor de sloop?
Voor de gedistingeerde hardrocker die na het festival weer net op kantoor moet verschijnen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, je kan ze winnen via het festival. IK SNAP HET NIET.
dan heeft die ook een secret siblingquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik vind B eigenlijk ook niet op zijn pa lijken en das ook de oudste
Mini sqei sqei wordt vast een soort rozig biggetje met blonde krulz0rsquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:57 schreef milka82 het volgende:
Klopt niet helemaal want dan had mini ook sprekend haar vader moet zijn en dat is toch echt een mini-milka. Nano daarentegen is echt een mini C. Dus we hebben echt drie heel verschillende koppies, maar toch wel weer een paar raakvlakken ( blond haar en blauwe ogen jawohl! Wel drie verschillende kleuren ogen, midi donkerblauw, net als papa, mini lichtblauw net als heit en nano grijsblauw, net als mem)
Ben benieuwd naar mini Sqei Sqei
Volgens mij is m'n festivalletje gewoon steeds minder mettuhl aan het worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor de gedistingeerde hardrocker die na het festival weer net op kantoor moet verschijnen?
Sqei sqei klinkt echt heel nasty.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mini sqei sqei wordt vast een soort rozig biggetje met blonde krulz0rs
Och, dat wordt dan weer gecompenseerd door Slayer op Lowlands. Like wtf. Denk ik na al die jaren ELK FAKKING JAAR Slayerfans om me heen op festivals eindelijk een keer wat rust te vinden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is m'n festivalletje gewoon steeds minder mettuhl aan het worden.
Qua line-up sowieso wel, maar goed.
Wel een mank Slayer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, dat wordt dan weer gecompenseerd door Slayer op Lowlands. Like wtf. Denk ik na al die jaren ELK FAKKING JAAR Slayerfans om me heen op festivals eindelijk een keer wat rust te vinden.!
Sowieso schijnen echt lelijke babies veelal wel goed op te drogen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
de gelijkenis is overigens het sterkst in het eerste levensjaar. Daarna kunnen ze naar gelang wel goed opdrogen.
Jup! Dat is echt zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sowieso schijnen echt lelijke babies veelal wel goed op te drogen.
Mooie babies hebben dan weer niet altijd de garantie dat ze mooi blijven
Soberzo belachelijk.quote:
Een 'lief' kind?! Hehehehequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mini sqei sqei wordt vast een soort rozig biggetje met blonde krulz0rs
Pleur dat konijn dan ook naar buitenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Koppijn galore, stinkende kut geurstokjes die mama heeft gekocht
Zet ze dan op Graspop ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soberzo belachelijk.
Maar vorig jaar stonden ze al op Fortarock, die doen niet aan dubbel boeken.
Die namenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
Een 'lief' kind?! Hehehehe
Een oud schoolvriendinnetje is vorige week bevallen van een zoon, Keano Liam ( vast fan van de Pfaffs) en nu zag ik gisteren een foto op facebook) godskelere, die moet nog wel even bijtrekken...
![]()
Ik ergens ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup! Dat is echt zo
Ik hoop dat ik heul lilleke babies krijg
Zullen ze ook vorig jaar wel net gestaan hebben ofzo.quote:
Neen. Ik wil geen lief kind. Dan vraag ik abortus aan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
Een 'lief' kind?! Hehehehe
Een oud schoolvriendinnetje is vorige week bevallen van een zoon, Keano Liam ( vast fan van de Pfaffs) en nu zag ik gisteren een foto op facebook) godskelere, die moet nog wel even bijtrekken...
![]()
kan ie niet een week er achter aan plekken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah broer gaat naar graspop dit jaar... Iedereen naar festival behalve ikGelukkig heb ik nog soad
Waar cif boos om is; want hij vond het wel een idee om plots toch een week eerder vakantie te nemen... Ja dat gaat dus niet![]()
Slayer is wel een aardige festivalplaag ja. Maiden ook, maar maiden is leuker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zullen ze ook vorig jaar wel net gestaan hebben ofzo.
Ik vind het niet zo erg trouwens, is zo'n beetje de eerste keer dat ze níet spelen op een festival waar ik heen ga.
Dat dacht ik ook toen ik het las..... Royale triestigheid.....quote:
Dan is hij boos omdat jij dan al wat had gepland?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah broer gaat naar graspop dit jaar... Iedereen naar festival behalve ikGelukkig heb ik nog soad
Waar cif boos om is; want hij vond het wel een idee om plots toch een week eerder vakantie te nemen... Ja dat gaat dus niet![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:03 schreef Mss het volgende:
Een vriend van me is getrouwd met een vrouw uit het Midden-Oosten en hij heft haar achternaam aangenomen. En hij communiceert altijd met zijn voorletter. Mensen verwachten dus altijd een of andere Ali als ze hem gaan zien, en dan is het zo'n Hollandsche uit de klei getrokken blonde Arier.
Nee ging om huisje die hij gezien had in kroatie. die is 1ste week van onze vakantie te boeken; maar niet de 2de week... Week er voor (waar we geen vakantie hebben) was ie ook nog te boeken; dus dan moesten we maar even schuiven met de vakantie....quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ie niet een week er achter aan plekken?
Goeden trolquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:03 schreef Mss het volgende:
Een vriend van me is getrouwd met een vrouw uit het Midden-Oosten en hij heeft haar achternaam aangenomen. En hij communiceert altijd met zijn voorletter. Mensen verwachten dus altijd een of andere Ali als ze hem gaan zien, en dan is het zo'n Hollandsche uit de klei getrokken blonde Arier.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:03 schreef Mss het volgende:
Een vriend van me is getrouwd met een vrouw uit het Midden-Oosten en hij heeft haar achternaam aangenomen. En hij communiceert altijd met zijn voorletter. Mensen verwachten dus altijd een of andere Ali als ze hem gaan zien, en dan is het zo'n Hollandsche uit de klei getrokken blonde Arier.
Das koelquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:03 schreef Mss het volgende:
mijn oma heette Alie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:06 schreef milka82 het volgende:
[..]
Das koelzo heet een collega van me Ali.... Gewoon een nldse vrouw maar de verwarring die ze zaait bij vreemden, hehehe
Daar zit ook heul geen Baba achteraanquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:07 schreef Mss het volgende:
Ali is ook wel een oudhollandschen vrouwennaam ja
Toen heette iedereen nog gewoon Jan Piet Klaas en zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn oma heette Alie.
Vruuger was dat nog normaal!
Maar zij heeft ook echt zonder de equote:Op woensdag 8 mei 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn oma heette Alie.
Vruuger was dat nog normaal!
en Willem.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toen heette iedereen nog gewoon Jan Piet Klaas en zo
ik hoop heul lelijk!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben benieuwd hoe ze er uit gaat zien. Kan er niet veel meer aan veranderen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
OM DE JUISTE KOERS TE VAREN MET DE WIND IN ONZE RUG
JALAAAAA JALALALALALAAAA JALAAAAAA JALALALALALAAAAAA
Leuk hè, fantaseren over hoe ze er uit gaat zien....quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben benieuwd hoe ze er uit gaat zien. Kan er niet veel meer aan veranderen
Bij de rest van Nederland werkt het welquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:10 schreef Mss het volgende:
Dat mijnpakket is echt aids, ik moet er alles handmatig aan toevoegen
Gnorken met een snothoofd is een bizar slecht idee.quote:
Net als honderd miljoen andere dingenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de rest van Nederland werkt het wel
je moet ze ook niet schudden he!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:10 schreef milka82 het volgende:
[..]
Leuk hè, fantaseren over hoe ze er uit gaat zien....ik kon ook heerlijk dagdromen en me voorstellen over hoe het zou zijn ( had alleen niet verwacht dat het zo'n krijskip zou zijn, maar hee, reflux is een bitch!).
Volgens mij heeft ze een aidstoornisquote:
zou ze daarom zo oranje uitslaan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een aidstoornis
Echt rot op! Der lijkt wel meer op slagroom,daar lik ik toch ook niet aan! Wat een kansloze actie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Haar motivatie om eraan te likken is dat het op slagroom lijkt...
Topargument!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Haar motivatie om eraan te likken is dat het op slagroom lijkt...
Idd gaat het nu wel beter?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:10 schreef milka82 het volgende:
[..]
Leuk hè, fantaseren over hoe ze er uit gaat zien....ik kon ook heerlijk dagdromen en me voorstellen over hoe het zou zijn ( had alleen niet verwacht dat het zo'n krijskip zou zijn, maar hee, reflux is een bitch!).
HET DONDERT EN HET BLIKSEMT EN HET REGENT LITERS BIERquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
Het is disturbing dat ik al de hele dag mee aan het fluiten ben met Puur NL radio![]()
Guusquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HET DONDERT EN HET BLIKSEMT EN HET REGENT LITERS BIER
POMPEN OF VERZUIPEN, TIS DE ENIGE MANIER
LALALA LA LALALA LALALA LAL LALALA
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HET DONDERT EN HET BLIKSEMT EN HET REGENT LITERS BIER
POMPEN OF VERZUIPEN, TIS DE ENIGE MANIER
LALALA LA LALALA LALALA LAL LALALA
Hij spuugt nog steeds veel, krijsen is al iets minder want juiste medicatie. Nu nog weer een keer andere voeding en dan zal het spugen ook minder worden hopen we. Wachten is op de verwijsbrief van de huisarts want deze voeding krijgen we via de apotheek en vergoedquote:
fijn dat babbie geen pijn meer heeftquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hij spuugt nog steeds veel, krijsen is al iets minder want juiste medicatie. Nu nog weer een keer andere voeding en dan zal het spugen ook minder worden hopen we. Wachten is op de verwijsbrief van de huisarts want deze voeding krijgen we via de apotheek en vergoed![]()
Hij begint nu dan ook eindelijk uitbundig te lachen, na weken van regen voor hem ( veel pijn) breekt dan nu het zonnetje door
Echt why? Hoe kom je er ook op om een handdoekenshop te beginnen ? Trendytamponnetjes.nl nog vrij? *carrieremove*quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
echt, bijna elke webshop die je kan bedenken bestaat ook echt!
trendyhanddoeken.nl, wtf
Wel ecotampons he! Gehaakte, die je kan uitwassen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:27 schreef milka82 het volgende:
[..]
Echt why? Hoe kom je er ook op om een handdoekenshop te beginnen ? Trendytamponnetjes.nl nog vrij? *carrieremove*
Het zat eerst op je snee, wat maakt het uit!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon het idee dat je zoiets in je snee moet proppen
Kan je het dan niet gewoon heel lang laten groeien en zelfs naar binnen stoppen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Het zat eerst op je snee, wat maakt het uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |