85% van de mensen die bij de dokter komen, komen voor iets anders dan wat ze zeggen. Sowieso doordat er heel veel psychosomatische klachten zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Again: Ik vind het niet meer dan logisch dat een dokter zegt: Het lijkt me het best om foto's te laten maken; zodat we zaken kunnen uitsluiten... Niet van "Ja misschien kunnen er foto's gemaakt worden? Wat wil jij?"
Ik vind het echt bizar.
Ik kan nu ook best geloven dat mensen 5 jaar lang aan het dokteren zijn voor er iets naar voren komt... Toen cif in België mee ging naar de dokter; toen hij zo lang ziek was; heeft de dokter echt keiveel laten testen op bloed; want 'ja ik weet het ook niet; dus ik wil zo veel mogelijk uitsluiten'. Hij vroeg ook niet eerst "Goh.. zal ik je ook even laten prikken op ijzer te kort?"
Naja het zal wel aan mij liggen dan
dan heeft ie pech.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Stomme hontde babyspeeltjes zijn binnen en nu wil hij ze hebben
Zo waar ditquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
hemelvaart
De meest waardeloze en tegelijk de prettigste feestdag van het jaar. Zo nietszeggend dat zelfs alle winkels gewoon open zijn
Volgens mij word ik niet helemaal begrepen. Maar het zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
85% van de mensen die bij de dokter komen, komen voor iets anders dan wat ze zeggen. Sowieso doordat er heel veel psychosomatische klachten zijn.
Dokters vragen door en stellen voor omdat patienten heel vaak al een idee hebben wat ze willen. Soms willen ze alleen gerustgesteld worden.
Als iemand bij de dokter komt voor hoofdpijn, is dat in heel veel gevallen omdat ze stijf staan van de stress. Daar willen ze dan stiekem eigenlijk gewoon over praten. Maar als een dokter dan zegt "ik schrijf je een pilletje voor", zijn de patienten ontevreden.
Dokters vragen de patient mee te denken omdat die heel vaak wel een idee heeft waar hij voor komt, maar dat niet zo uit wil/kan/durft te spreken.
Ja ik heb er lessen over gehad.
[/spuit11]
Ditquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
hemelvaart
De meest waardeloze en tegelijk de prettigste feestdag van het jaar. Zo nietszeggend dat zelfs alle winkels gewoon open zijn
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
Shoppen vanaf je luie stoelBlijft het beste
Binnenkort met schoonmoeders shoppenZeurt er al zo lang over; dus toch maar een keer een datum plannen
Jup is nogal een die-hard shopper... Alle winkels in en uit.. als je iets gevonden hebt; liefst nog even laten weghangen want je weet nooit of je ergens anders nog iets leukers vindt... Dan toch terug gaan naar die ene winkel.. whaaaaaquote:
Laten weghangenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup is nogal een die-hard shopper... Alle winkels in en uit.. als je iets gevonden hebt; liefst nog even laten weghangen want je weet nooit of je ergens anders nog iets leukers vindt... Dan toch terug gaan naar die ene winkel.. whaaaaa![]()
Maar ze bedoelt het goed; dus 1x in het jaar overleef ik wel
LEG HET DAN BETER UIT!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Volgens mij word ik niet helemaal begrepen. Maar het zal wel aan mij liggen
Laat maar
En vrijdag moet ik nog gewoon werken hoorMaar morgen vrij
"er zit een wit stikseltje aan, ik heb niks met witte stikseltjes" ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laten weghangen![]()
![]()
Fred is ook een keer met me gaan winkelen, hij wilde een broek. We lopen de H&M binnen en zien een leuke broek voor een goede prijs. Hij trekt hem aan en hij zit prima. Zegt hij "ik wil nog even verder kijken"..![]()
Volgens mij heb ik toen geroepen "JE BENT TOCH GEEN WIJF?".. Nu wil hij niet meer met me winkelen
Jaaaaquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laten weghangen![]()
![]()
Fred is ook een keer met me gaan winkelen, hij wilde een broek. We lopen de H&M binnen en zien een leuke broek voor een goede prijs. Hij trekt hem aan en hij zit prima. Zegt hij "ik wil nog even verder kijken"..![]()
Volgens mij heb ik toen geroepen "JE BENT TOCH GEEN WIJF?".. Nu wil hij niet meer met me winkelen
Jup zijn ook klanten aan het werk helaasquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
LEG HET DAN BETER UIT!![]()
![]()
En zaad, van vrijdag. Zijn er klanten open?
Nee er was ook serieus helemaal niks mis met die broekquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"er zit een wit stikseltje aan, ik heb niks met witte stikseltjes" ?
Hier gaat het zo:
BB: Al mijn spijkerbroeken zijn verrot
SQ: Is de maat goed?
BB: ze zitten wat ruim!
SQ: *kijkt in rotte broek van bb naar de maat, gaat naar HM.NL en bestelt twee broeken in 1 maatje kleiner*
BB:
Dan heb je eindelijk een volle bingokaart en mag je door voor de hoofdprijsquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik bedenk mij net dat het best kan zijn dat ik vrijdagavond toch dan eindelijk aids heb gekregen van een van jullie!!!!!
EHMYHEWRD STRAKS GELIJK AAN DE DOK VRAGEN HEB K AIDS HEB K AIDS?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan heb je eindelijk een volle bingokaart en mag je door voor de hoofdprijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |