PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Andries Jonkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef Revontulet het volgende:
Raar idee dat hij stopt. Kan ook geen andere trainer voor Man Utd bedenken die een zelfde stijl heeft.
Dan heb je nog niet goed naar mijn UI gekeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef Revontulet het volgende:
Raar idee dat hij stopt. Kan ook geen andere trainer voor Man Utd bedenken die een zelfde stijl heeft.
Nee man, die kerel kan er niets van. Daarbij is de selectie van United niet een selectie met veel jonge en gewillige spelers die bereid zijn een zwengel aan Wenger zijn snaak te geven.quote:
Het was ook geen serieuze post: Wenger gaat nooit Arsenal verlaten voor Utdquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, die kerel kan er niets van. Daarbij is de selectie van United niet een selectie met veel jonge en gewillige spelers die bereid zijn een zwengel aan Wenger zijn snaak te geven.
Wat is je youtube kanaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:47 schreef JoeydeKoala het volgende:
Ik vind Pastoor wel bij United passen.
Ik vind Wenger gewoon een stumper en dat wilde ik even zeggenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het was ook geen serieuze post: Wenger gaat nooit Arsenal verlaten voor Utd
Giggs was de eerste naam die in mij opkwam idd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:48 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Scholes en Giggs![]()
Gewoon samen managen.
Jij vindt iedereen een stumper, tenzij hij voor Feyenoord voetbaltquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind Wenger gewoon een stumper en dat wilde ik even zeggen
Ja idd.quote:
Van Persie vind ik geen stumperquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen een stumper, tenzij hij voor Feyenoord voetbalt
Of die dikke Spaanse oberquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:54 schreef vandermar het volgende:
Die van Liverpool moeten ze niet nemen, die vent bakt er geen kloten van.
Of gewoon Steve Maclaren, en dikke Theo mee naar Utdquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:57 schreef Thorb het volgende:
Harry 'analfabeet' Redknap nemen, dan weten we zeker dat united geen kampioen meer wordt
Redknapp had de belasting ontdoken en zei toen dat hij analfabeet was en dat het daardoor kwamquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of gewoon Steve Maclaren, en dikke Theo mee naar Utd
Wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Redknapp had de belasting ontdoken en zei toen dat hij analfabeet was en dat het daardoor kwam
[ afbeelding ]
Kreeg je dit soort dingen
loolquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Redknapp had de belasting ontdoken en zei toen dat hij analfabeet was en dat het daardoor kwam
[ afbeelding ]
Kreeg je dit soort dingen
alleen troepquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:59 schreef Ajacied7 het volgende:
![]()
Even de laatste 2 topics doorlezen, ik verwacht er niet al te veel van.![]()
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik het las. Mourinho heeft pluspunten voor Chelsea maar ook minpuntenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Utd kiest nooit een clown als Mourinhoquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik het las. Mourinho heeft pluspunten voor Chelsea maar ook minpunten
Hij is een maat van Ferguson volgens mij. En hij werd al vaker gelinkt aan Man Utd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Utd kiest nooit een clown als Mourinho
Als je trainer wil zijn, moet je FM kopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef over_hedge het volgende:
Eigenlijk zouden er voor fut 14 kaartjes moeten komen waar je workrates mee kan veranderenJij bent de trainer, dus als jij zegt dat je cb achterin moet blijven moet hij dat doen.
Zou wel chill zijn jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef over_hedge het volgende:
Eigenlijk zouden er voor fut 14 kaartjes moeten komen waar je workrates mee kan veranderenJij bent de trainer, dus als jij zegt dat je cb achterin moet blijven moet hij dat doen.
Dan krijg je mensen die 10 atb gaan spelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef over_hedge het volgende:
Nee kut spel. Bij fut ben je toch ook gewoon een coach van een team of niet dan? Ik zou het we een leuke toevoeging vinden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je trainer wil zijn, moet je FM kopen.
Zeker. Als je zeggenschap hebt op welke positie een speler kan spelen, en in welke formatie, dan moet je ook kunnen zeggen of een speler zich moet focussen op verdedigen, aanvallen, of allebei.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee kut spel. Bij fut ben je toch ook gewoon een coach van een team of niet dan? Ik zou het we een leuke toevoeging vinden.
Zal ik een voorspelling doen wat het effect van deze optie in het spel gaat zijn, gegeven de verrotte gamecommunity bij dit spel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeker. Als je zeggenschap hebt op welke positie een speler kan spelen, en in welke formatie, dan moet je ook kunnen zeggen of een speler zich moet focussen op verdedigen, aanvallen, of allebei.
Je moet niet steeds naar de community kijken, maar naar de mogelijkheden voor je zelf. Als je de community zo brak vindt, kun je beter FM gaan spelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zal ik een voorspelling doen wat het effect van deze optie in het spel gaat zijn, gegeven de verrotte gamecommunity bij dit spel?
5-2-1-2 met allemaal HIGH defensive workrates.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zal ik een voorspelling doen wat het effect van deze optie in het spel gaat zijn, gegeven de verrotte gamecommunity bij dit spel?
pff dat wordt hel iddquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
5-2-1-2 met allemaal HIGH defensive workrates.
Ik voorzie dat de negatieve aspecten bij tegenstanders voor mij groter gaan zijn dan de positieve effecten bij mezelf. Daarnaast: als de workrates van een speler me niet bevallen, ga ik ook gewoon op zoek naar een ander. No big deal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet niet steeds naar de community kijken, maar naar de mogelijkheden voor je zelf. Als je de community zo brak vindt, kun je beter FM gaan spelen.
Ik vind het juist leuk om een beetje te puzzelen met die workratesquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pff dat wordt hel iddvind het wel realistisch die workrates, niks mis mee
Ja, omdat je nu geen alternatief hebt. Duh. En als de teams massaal met high defensive workrates gaan spelen, gaan ze ook niet scoren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik voorzie dat de negatieve aspecten bij tegenstanders voor mij groter gaan zijn dan de positieve effecten bij mezelf. Daarnaast: als de workrates van een speler me niet bevallen, ga ik ook gewoon op zoek naar een ander. No big deal.
Dit zou inderdaad een ideaal scenario zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef over_hedge het volgende:
Eerst maar wachten hoe fifa 14 speelt, als pace echt minder belangrijk wordt dan is 5atb alleen maar kut geworden omdat je niet meer weg komt met alleen counteren. Maar dat is afwachten.
De 352 teams van Pascal zijn veel erger dan 5atb teamsquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef over_hedge het volgende:
Eerst maar wachten hoe fifa 14 speelt, als pace echt minder belangrijk wordt dan is 5atb alleen maar kut geworden omdat je niet meer weg komt met alleen counteren. Maar dat is afwachten.
Precies. Ben met dat eeuwige gezeur over 5@tb wel een beetje klaar. Als je echt goed bent, vind je daar ook wel een goede methode tegen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
De 352 teams van Pascal zijn veel erger dan 5atb teams
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:19 schreef ThadCastle het volgende:
Javi Martinez NIF 83 - TOTS 87
pac 59 - 64 +5
sho 65 - 70 +5
pas 76 - 82 +6
dri 71 - 76 +5
def 83 - 88 +5
hea 78 - 87 +9
Not bad
Op een of andere manier weten ze tegen mij toch verdomd vaak een of ander lelijk frommelgoaltje te maken, uit een corner of counterquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, omdat je nu geen alternatief hebt. Duh. En als de teams massaal met high defensive workrates gaan spelen, gaan ze ook niet scoren.
352 is erg zwak aan de zijkanten en veel makkelijker te bespelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik speel liever tegen een 5atb dan tegen een 352 team. 352 is feitelijk ook 5atb, maar dan met 5 centrale verdedigers
Van die mensen die dan Abate RM doen en Zuniga LMquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik speel liever tegen een 5atb dan tegen een 352 team. 352 is feitelijk ook 5atb, maar dan met 5 centrale verdedigers
Niet als daar backs staan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
352 is erg zwak aan de zijkanten en veel makkelijker te bespelen.
Of Armero inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van die mensen die dan Abate RM doen en Zuniga LM
[..]
Niet als daar backs staan.
Ja, laat ik het anders zeggen: Mensen die alleen op de counter spelen krijgen het dan moeilijker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
De 352 teams van Pascal zijn veel erger dan 5atb teams
Dit. Mits er niet ultra defensive wordt gespeeld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
352 is erg zwak aan de zijkanten en veel makkelijker te bespelen.
Wel is gewoon 5atbquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb in een 3-5-2 team Willems LM en van Rhijn RM maar die hebben high-medium dus dan is het niet erg.
Ja, net als met mensen die al 2 jaar klagen over de hoge steekballen. Als je ze zo allejezus vaak op je afgevuurd krijgt, dan ben je een josti als je na lange tijd er geen antwoord op kunt vinden. Nu gebeurt 5@tb wel wat minder. Maar ik ga zelf dan ook gewoon ultra defensive spelen, en heel afwachtend. Dan komt de tegenstander vanzelf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op een of andere manier weten ze tegen mij toch verdomd vaak een of ander lelijk frommelgoaltje te maken, uit een corner of counterEn ik weet wat je gaat zeggen: dat ligt natuurlijk vast aan mijn gebrek aan skills
7atb dus. En dan vindt hij het gek dat mensen hem irritant vinden spelenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb in een 3-5-2 team Willems LM en van Rhijn RM maar die hebben high-medium dus dan is het niet erg.
En dat doet helemaal niets met jouw spelplezier?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, net als met mensen die al 2 jaar klagen over de hoge steekballen. Als je ze zo allejezus vaak op je afgevuurd krijgt, dan ben je een josti als je na lange tijd er geen antwoord op kunt vinden. Nu gebeurt 5@tb wel wat minder. Maar ik ga zelf dan ook gewoon ultra defensive spelen, en heel afwachtend. Dan komt de tegenstander vanzelf.
Zeldenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, gewoon 3 atb. Jij daarentegen speelt defensive
Beste CDM in het spel gewoon danquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:23 schreef Thorb het volgende:
Mja TOTS Martinez dus een flinke upgrade, dat is lekker. Dan worden alle spelers dus lekker omhoog gedaan
Dude, het zijn gewoon in feite backs hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verander nooit iets maar het gebeurt regelmatig dat als ik 1-0 voorsta dat er vanzelf een mannetje minder meegaat bij corners etc. Andersom ook.quote:
Je kunt niet verwachten dat iedereen jouw spelplezier gaat pleasen. Het is voetbal, en dat speelt een grote meerderheid om te winnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat doet helemaal niets met jouw spelplezier?
Nu wil ik TOTS Arteta wetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zelden
[..]
Beste CDM in het spel gewoon dan
Nee, want ik speel niet verdedigend en ik val ook aan met de LM, de RM en de CDMs. En ik heb het idee dat mensen de laatste tijd gewoon vervelender zijn en dat heeft niks te maken met hoe ik speel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
7atb dus. En dan vindt hij het gek dat mensen hem irritant vinden spelen
Verdedigend zal hij inderdaad een van de beste zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zelden
[..]
Beste CDM in het spel gewoon dan
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik speel niet verdedigend en ik val ook aan met de LM, de RM en de CDMs. En ik heb het idee dat mensen de laatste tijd gewoon vervelender zijn en dat heeft niks te maken met hoe ik speel.
Ik zeg niet dat een ander mijn spelplezier moet pleasen. Ik zeg alleen dat ik er over het algemeen nog wel plezier aan moet beleven. Was jij niet diegene die een tijdje gestopt was met spelen? You should knowquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat iedereen jouw spelplezier gaat pleasen. Het is voetbal, en dat speelt een grote meerderheid om te winnen.
Willems - 3 CB's - van Rhijn zijn gewoon 5 verdedigers hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik speel niet verdedigend en ik val ook aan met de LM, de RM en de CDMs. En ik heb het idee dat mensen de laatste tijd gewoon vervelender zijn en dat heeft niks te maken met hoe ik speel.
Maar altijd verliezen door een kutcounter is wel leuk wil je zeggenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat een ander mijn spelplezier moet pleasen. Ik zeg alleen dat ik er over het algemeen nog wel plezier aan moet beleven. Was jij niet diegene die een tijdje gestopt was met spelen? You should know
Ja want die backs bij 5atb waar je over klaagt blijven alleen maar achterin staan natuurlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig win je daar zelf nooit doorquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Maar altijd verliezen door een kutcounter is wel leuk wil je zeggen
Ja, gelukkig wel, anders ben ik 24/7 met fifa bezig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat een ander mijn spelplezier moet pleasen. Ik zeg alleen dat ik er over het algemeen nog wel plezier aan moet beleven. Was jij niet diegene die een tijdje gestopt was met spelen? You should know
Dat zeg ik toch hierboven? Ik heb net al gezegd dat ik wel heel vaak een miezerig frommelgoaltje of een counter tegen krijgt als iemand ultra def speelt...quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Maar altijd verliezen door een kutcounter is wel leuk wil je zeggen
Dit. Aanvallend sta je echt machteloos met 352 en ik speel ook liever met backs die het veld breed houden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:28 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind 3-5-2 maar een kut formatieKan er echt niks mee. Geef mij maar 4-1-2-1-2
Autobuyerquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat atb inhoud ?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel, anders ben ik 24/7 met fifa bezig.
all terrain bikequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
altijd thuis blijven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Amsterdam trade bank.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Elke week.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:30 schreef Revontulet het volgende:
Is er trouwens elke dag een TOTS of blijven ze een week per team(s)?
Die waar ik tegen moet anders niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Mensen met 5atb vallen ook met hun backs aan
Je kijkt alleen naar de positie van de spelers. Dan is 4-2-3-1 eigenlijk 9 atb omdat de 4 verdedigers, de 2 CDMs, de 2 CAMs en de CF allemaal meeverdedigen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Willems - 3 CB's - van Rhijn zijn gewoon 5 verdedigers hoorMaar dat geeft niet. We weten waar je hiervoor gezeten hebt
Jij bent pas hypocriet, ineens is 3-5-2 ook 5 atb of soms 7 atb terwijl je zelf ook 3-5-2 teams hebt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja want die backs bij 5atb waar je over klaagt blijven alleen maar achterin staan natuurlijk.
Hypocriet, maakt niet uit, maar geef het gewoon toe
Normaliter elke week een nieuw team.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:30 schreef Revontulet het volgende:
Is er trouwens elke dag een TOTS of blijven ze een week per team(s)?
Mwa aanvallend lijkt het op 41212. in de punt speel je alle 2 met cam en dan 2 st. Alleen verdedigend faal ik er gewoon mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit. Aanvallend sta je echt machteloos met 352 en ik speel ook liever met backs die het veld breed houden.
Wel als je met backs op LM en RM gaat spelen ja. Ik ontken ook niet dat ik 352 lekker vind spelen omdat het verdedigend goed staat...quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die waar ik tegen moet anders niet.
[..]
Je kijkt alleen naar de positie van de spelers. Dan is 4-2-3-1 eigenlijk 9 atb omdat de 4 verdedigers, de 2 CDMs, de 2 CAMs en de CF allemaal meeverdedigen.
[..]
Jij bent pas hypocriet, ineens is 3-5-2 ook 5 atb of soms 7 atb terwijl je zelf ook 3-5-2 teams hebt.
quote:Je kijkt alleen naar de positie van de spelers. Dan is 4-2-3-1 eigenlijk 9 atb omdat de 4 verdedigers, de 2 CDMs, de 2 CAMs en de CF allemaal meeverdedigen.
Sommige mensen zijn echt niet serieus te nemen #SMZENSTNquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik probeer hiervoor een gepast antwoord te verzinnen, maar het lukt me niet
Wat een flauwekul
Nee totaal niet want je RM en LM in 352 zijn vooral aan het verdedigen terwijl ze in 41212 een back achter zich hebben staan die het verdedigende werk opknapt. 41212 is veel aanvallender.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mwa aanvallend lijkt het op 41212. in de punt speel je alle 2 met cam en dan 2 st. Alleen verdedigend faal ik er gewoon mee.
Wat maakt het uit dat je backs op LM en RM zet als ze high-medium hebben?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel als je met backs op LM en RM gaat spelen ja. Ik ontken ook niet dat ik 352 lekker vind spelen omdat het verdedigend goed staat...
Mja na jouw reactie op Toefjes kan ik je post beter negeren.
Ook dat hangt af van je workrates. Ik heb Barfa op RM in 352. Die is echt niet meer aan het verdedigen hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee totaal niet want je RM en LM in 352 zijn vooral aan het verdedigen terwijl ze in 41212 een back achter zich hebben staan die het verdedigende werk opknapt. 41212 is veel aanvallender.
haha smlenoquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat je backs op LM en RM zet als ze high-medium hebben?
Als je goed hebt opgelet het laatste jaar weet je dat dat over 4-2-3-1 een troll was want ik heb dat in het verleden al meerdere keren gezegd.
Oh, ik zal je posts voortaan iets aandachtiger lezen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat je backs op LM en RM zet als ze high-medium hebben?
Als je goed hebt opgelet het laatste jaar weet je dat dat over 4-2-3-1 een troll was want ik heb dat in het verleden al meerdere keren gezegd.
Ligt aan de workrates. Sowieso scoor ik niet zo veel met mijn lm en rm.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee totaal niet want je RM en LM in 352 zijn vooral aan het verdedigen terwijl ze in 41212 een back achter zich hebben staan die het verdedigende werk opknapt. 41212 is veel aanvallender.
Het slaat gewoon nergens op. Ik speel geen 5 atb maar 3 atb. Als je een spits op CDM zet heb je zeker ook ineens een extra aanvaller?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
haha smleno
het maakt niet uit, maar je speelt gewoon 5 atb, prima als jij dat leuk vindt maar zeik niet op andere mensen die dat ook doen
Ja, goed gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op. Ik speel geen 5 atb maar 3 atb. Als je een spits op CDM zet heb je zeker ook ineens een extra aanvaller?
Je bent gewoon slecht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op. Ik speel geen 5 atb maar 3 atb. Als je een spits op CDM zet heb je zeker ook ineens een extra aanvaller?
DS2, denk om je hart.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Over een jaar gaat deze discussie nog. Over 3 jaar ook. Kunnen het beter gewoon over lekkere wijven hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:37 schreef over_hedge het volgende:
meestal heb ik niet zoveel moeite met 5 atb eigenlijkOmdat de mensen die het gebruiken er meestal vrij weinig van kunnen.
Behalve DarkSonic2.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:37 schreef over_hedge het volgende:
meestal heb ik niet zoveel moeite met 5 atb eigenlijkOmdat de mensen die het gebruiken er meestal vrij weinig van kunnen.
En aanvallend is het echt een waardeloze opstelling.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:37 schreef over_hedge het volgende:
tsja als jij 7 verdedigers gaat opstellen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent pas slecht, jij verloor van mijn bronze team met een silver team!
5-2-2-1 is aanvallend anders prima hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En aanvallend is het echt een waardeloze opstelling.
5atb.Het veld ingaan met de instelling om je tegenstander uit te schakelen.
Nee, ik speelde 4-4-2 dus daar had ik toch echt 4 verdedigers.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
tsja als jij 7 verdedigers gaat opstellen.
speel je ook al met CB op CDM omdat ze H/M hebben?
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
5-2-2-1 is aanvallend anders prima hoor
Maltjesquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
Over bier gesproken, ik zie een lekker zonnetje en een vrije dag morgen. Wat voor biertjes gaan jullie drinken?
Ik heb het nog nooit gedaan. Maar ik ga er straks eens aan beginnen. Een 5@TB team makenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik ga ook voor witbier denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:39 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Een lekker wit biertje op t terras....
amstel maltquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
Over bier gesproken, ik zie een lekker zonnetje en een vrije dag morgen. Wat voor biertjes gaan jullie drinken?
uhhhh jij hebt autisme.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent pas slecht, jij verloor van mijn bronze team met een silver team!
Ik hoop geen evenementen bierquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
Kwakkiesquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
4 man maxquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Doritos Crash Course 2 gratis op Xbox Live
Geen gezeik meer over het kopen van een spel!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Duvelquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
Noemde ik al 4x toen jwe een game aan het zoeken waren maar jullie zeiden niks terug. Wel nice dat ie nu gratis isquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha Hipster Rijst!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Noemde ik al 4x toen jwe een game aan het zoeken waren maar jullie zeiden niks terug. Wel nice dat ie nu gratis is
Jij, iwan, Thor en ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wie heeft er nou meer dan 4 vrienden?
Sebas gaat dat niet leuk vindenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij, iwan, Thor en ik
Cr00kk, Mathijs, thad en Smookz.
opgelost
Ben ik echt nog nooit in een kroeg tegengekomen. In Haarlem heb je de Jopenkerk, altijd ruime keuze aan bier! Mooi tentje!quote:
Belgisch bier, hier (in het grensgebied) ook niet veel verkrijgbaar, maar op bepaalde plaatsen wel. Bazenbier hoor, check alleen al dat glas waar je uit drinkt:quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben ik echt nog nooit in een kroeg tegengekomen. In Haarlem heb je de Jopenkerk, altijd ruime keuze aan bier! Mooi tentje!
Ga je wel eens bier halen in België? Ik ga af en toe naar de bierschuur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Belgisch bier, hier (in het grensgebied) ook niet veel verkrijgbaar, maar op bepaalde plaatsen wel. Bazenbier hier, check alleen al dat glas waar je uit drinkt:
[ afbeelding ]
Ik kom nooit in Haarlem, maar zal het eens onthouden
rijstquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wie heeft er nou meer dan 4 vrienden?
Ja, bij ons over de grens zitten verschillende van die bierhallen. Veel meer keuze enzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ga je wel eens bier halen in België? Ik ga af en toe naar de bierschuur.
Waar was dat nou ook alweer waar ze je schoenen in een net aan het plafond hangen en je die pas terug krijgt als je het glas weer inlevert? Die dingen worden altijd gejat enzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Belgisch bier, hier (in het grensgebied) ook niet veel verkrijgbaar, maar op bepaalde plaatsen wel. Bazenbier hoor, check alleen al dat glas waar je uit drinkt:
[ afbeelding ]
Heb ik ooit een bierpakketje van gekregenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Belgisch bier, hier (in het grensgebied) ook niet veel verkrijgbaar, maar op bepaalde plaatsen wel. Bazenbier hoor, check alleen al dat glas waar je uit drinkt:
[ afbeelding ]
Elke combi waar jij in zitquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die vind de combi Mathijs Thad volgens mij niet zo geweldig
Geen idee. In een kroeg in Brussel (waar ik vaak voor mijn werk zat), moest je gewoon 5 euro statiegeld betalen als je het geschonken wilde in het originele glasquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar was dat nou ook alweer waar ze je schoenen in een net aan het plafond hangen en je die pas terug krijgt als je het glas weer inlevert? Die dingen worden altijd gejat enzo.
Eindelijk een ervaringsgenootquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb ik ooit een bierpakketje van gekregenBest lekker 's avonds op de bank met een Kwakje (
).
Heb het glas ook nog staan
ben ik benieuwd wat voor werk je in een kroeg deedquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee. In een kroeg in Brussel (waar ik vaak voor mijn werk zat), moest je gewoon 5 euro statiegeld betalen als je het geschonken wilde in het originele glas
Ik zat maandag en dinsdag in Brussel. Dan ga je op maandagavond natuurlijk wel op zoek naar een beetje jolijt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
ben ik benieuwd wat voor werk je in een kroeg deed
Klopt het dat ze daar ook in de middag pauze bier drinken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat maandag en dinsdag in Brussel. Dan ga je op maandagavond natuurlijk wel op zoek naar een beetje jolijt.
Ja. Ik ben geregeld door Belgische collega's mee uitgenodigd. Gewoon in een eetcafe een bord vlees met een groot glas bierquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:51 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Klopt het dat ze daar ook in de middag pauze bier drinken?
Haha dat is gewoon het betere leven dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Ik ben geregeld door Belgische collega's mee uitgenodigd. Gewoon in een eetcafe een bord vlees met een groot glas bier
26 *quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:53 schreef Rijst het volgende:
Lees nu pas dat Sir Alex gaat stoppen/![]()
Zowat 30 jaar bij Manchester
Klopt. Maar er zitten ook mindere kanten aan de Belgische mentaliteit hoor. De echte deals en afspraken worden niet tijdens kantooruren gemaakt, maar gebeuren in dat soort cafe's, na een x aantal glazen wijn of bier. Zonder dat er iets van wordt vastgelegd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:53 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Haha dat is gewoon het betere leven dus.
Zou wel moeten ja.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_fan_op_tribune.html
Het is namelijk voor dit team:quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:44 schreef Ajacied7 het volgende:
Van welke Serie A CB verwachten jullie een TOTS? Op het EA forum hadden ze het over Barzagli en Campagnaro.
Alles kapot.quote:
Wat een teamquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het is namelijk voor dit team:
[ afbeelding ]
En Barzagli lijkt mij niet al te goed, zeker na die verhalen van Timmy.
jij bent echt hopeloosquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
kijk ik heb in dit team maar 1 back op LM dus dan is dit 4 atb haha http://wefut.nl/squad/659
en de CAM en de RM zijn origineel CF en RW dus eigenlijk 4 aanvallers
http://www.dumpert.nl/med(...)_fan_op_tribune.htmlquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_rapper_sjors_.html
Sjors
Barzagli is juist een van de betere verdedigers die ik ooit heb gebruiktquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die pappa is ook een drol doe dan een snelle spelerquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, jij. Ik heb dat andere team ook aangepast: http://wefut.nl/squad/658
Nu jij weer
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu jij weer
wat moet ik doen schatquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu jij weer
Pappa heeft 4* skillquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die pappa is ook een drol doe dan een snelle speler
In 4 atb formatie met allemaal snelle spelers om hem heen moet dat toch wel kunnen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Barzagli is juist een van de betere verdedigers die ik ooit heb gebruikt
Ik hou het hier wel bij, moet het ooit een keer alleen lerenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat kan wel beter, als je zegt wie erin moeten en welke formatie wil ik wel kijken.
4* WF en skills. Ook is hij nu gepricefixed terwijl ik hem net heb verkocht. En veel betere non-rares zijn er niet in de Eredivisie (op die positie)quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die pappa is ook een drol doe dan een snelle speler
Doe dan wel Richards op RBquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik hou het hier wel bij, moet het ooit een keer alleen leren
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
4* WF en skills. Ook is hij nu gepricefixed terwijl ik hem net heb verkocht. En veel betere non-rares zijn er niet in de Eredivisie (op die positie)
Absoluut! Echt een beest met cornersquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In 4 atb formatie met allemaal snelle spelers om hem heen moet dat toch wel kunnen?
Flinke curve heeft die knaap ook, voor een silver.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
4* WF en skills. Ook is hij nu gepricefixed terwijl ik hem net heb verkocht. En veel betere non-rares zijn er niet in de Eredivisie (op die positie)
In mijn club maar niet in dit team.quote:
Omdat ik jullie ook een plezier wil doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:06 schreef Thorb het volgende:
Waarom pas je je team aan als jij gelijk hebt en wij niet...
Die kerel is goed hoor ondanks zijn pace.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het team bestaat alleen uit non-rares dus dan kunnen die 3 die je opnoemt niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Weet ik niet en anders vind ik cabral en wildschut nog beter
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het team bestaat alleen uit non-rares dus dan kunnen die 3 die je opnoemt niet.
Ik ben er sinds half twaalf, ik moest om 10 uur maar werd half 10 wakker.quote:
Werken ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben er sinds half twaalf, ik moest om 10 uur maar werd half 10 wakker.
Neequote:
Zo relaxt hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee1 uur is college voorbij maar ik hoef die opdrachten niet te maken
Ik moest eerst even googlen wat evides wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:22 schreef Toefjes het volgende:
53 euro terug van de Eneco180 euro terug van Evides
![]()
En dit interesseert waarschijnlijk helemaal niemand
Jawelquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:22 schreef Toefjes het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:22 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Ik zeg, haal een kaartje voor emporium en tot over 2.5 week!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:22 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Lekker knallen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik zeg, haal een kaartje voor emporium en tot over 2.5 week!
Ik moet deze maand elk weekend werkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Sla dit jaar na 4 jaar Emporium maar eens over. Wel echt een mooi feest altijd. Maar voor die ticketprijs + vervoer kan ik twee andere feesten dichterbij heen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Werk jij weer tot 2 uur snachts ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg 400 euro terug van Oxxioeven het maandbedrag maar naar beneden gezet.
síquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch die back van Zaragoza?
Tot 4 uur gelukkig maar ik ga denk ik om een uur of 3 wegquote:
jinx het maar jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slechter dan de backs die PSV nu heeft kan het niet zijn iig
Weet ik, maar ik of die sapunaru beter is..quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind Atiba en Jetro nou niet echt goed
ik wat nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef Thorb het volgende:
We hadden het gister in de party over een voetballer met een (kleine) afro en een baardje, wat iemand nog wie?
Wilde gokquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef Thorb het volgende:
We hadden het gister in de party over een voetballer met een (kleine) afro en een baardje, weet iemand nog wie?
Transfervrij mits een normaal salaris kun je die gok best nemen. Tamata komt ook terug na dit seizoen en Brenet heb je ook nog al zijn die ook beide niet heel speciaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik of die sapunaru beter is..
[ afbeelding ]
Emporium vond ik toch wel het minste festival waar ik ooit ben geweest. Wat ik er nog van herinner was dat er overal dirty house gedraaid werd en vond de sfeer ook tegenvallen. Alleen bij de hardstyle was het tof.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Witsel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm volgens mij was het een blanke, maar het zou ook Marcelo geweest kunnen zijn
Ja deed ik vorige transferperiodes ook al, leuk hequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben ik al een tijd mee bezig. Gewoon de wandelgangen illustreren
Wat een homoquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Transfervrij mits een normaal salaris kun je die gok best nemen. Tamata komt ook terug na dit seizoen en Brenet heb je ook nog al zijn die ook beide niet heel speciaal.
Wat een bazen actie
Echt een achterlijke naaiactie van RvP inderdaadquote:
Je bent zelf een naaiactiequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt een achterlijke naaiactie van RvP inderdaad
Uit wraak alle rvps discartenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt een achterlijke naaiactie van RvP inderdaad
Ok Suarezquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat klopt, neemt niet weg dat RvP een misselijke kwal is
Hoezo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat klopt, neemt niet weg dat RvP een misselijke kwal is
Weet even niet meer welke speler het was, maar die heeft voor alle fans een nieuw shirtje betaald die het shirt met oude nummer hadden toen hij een nieuwe namquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vond het trouwens wel een bazenactie van hem dat ie niet van rugnummer wilt veranderen, zodat ManUtd fans niet een nieuw RvP shirt hoeven te kopen
Tot Suarez je komt opzoeken.quote:
Je gaat toch niet de club die jou groot heeft gemaakt een mes in de rug steken dan zit er serieus iets fout in je kopquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vond het trouwens wel een bazenactie van hem dat ie niet van rugnummer wilt veranderen, zodat ManUtd fans niet een nieuw RvP shirt hoeven te kopen
Dat was bendtner volgens mijquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet even niet meer welke speler het was, maar die heeft voor alle fans een nieuw shirtje betaald die het shirt met oude nummer hadden toen hij een nieuwe nam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |