BMIquote:
Allemaal in een cirkeltje en dan...?quote:
BMI? Body Mass Index?quote:
Ik ben een beetje Hurts aan t luisteren, maar ik vind Wonderfull life toch wel echt t leukste.quote:
Bad mental image. Ik zag TV boven op je zitten rukkenquote:
Da's nog niks!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
EN mijn hoofd in iemands tieten moeten drukken
Tegelijk? Indrukwekkend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
O wonderer, weer even over mezelf:
Ik heb gisteren mannen mannen oeh la laaaaaa moeten doen. EN mijn hoofd in iemands tieten moeten drukken
Ik ken het nieuwe album nog niet... vanavond even downloaden... maar het zal lastig zijn om over dat eerste album heen te komenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een beetje Hurts aan t luisteren, maar ik vind Wonderfull life toch wel echt t leukste.
Je ouders hadden vast al een voorgevoel dat zoiets zou gaan gebeuren toch? Of dachten ze dat ze naar de EO-jongerendag zouden gaan met je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Da's nog niks!
Ik heb een keer een vrouw geneukt met een voorbinddildo. Op mijn hoofd. Op een podium. Voor een volle zaal. Waar mijn ouders in het publiek zaten..
Beat that..
Ja, daar was het! Heel onverwacht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:12 schreef TheVulture het volgende:
Je ouders hadden vast al een voorgevoel dat zoiets zou gaan gebeuren toch? Of dachten ze dat ze naar de EO-jongerendag zouden gaan met je?
I don;t think I want toquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Da's nog niks!
Ik heb een keer een vrouw geneukt met een voorbinddildo. Op mijn hoofd. Op een podium. Voor een volle zaal. Waar mijn ouders in het publiek zaten..
Beat that..
Ik doe het koortjequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tegelijk? Indrukwekkend.
Had je ook een zwarte leren jurk aan?
Het is idd makkelijke rom over mij heen te komenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken het nieuwe album nog niet... vanavond even downloaden... maar het zal lastig zijn om over dat eerste album heen te komen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is idd makkelijke rom over mij heen te komen
Oooooh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |