Die weegt minimaal 200 kiloquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik naar die vuilnisemmer kijk is hij ook gewoon echt huge he?
Hij s zeker 1 meter lang, ik zal morgen bij daglicht even meten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik naar die vuilnisemmer kijk is hij ook gewoon echt huge he?
Lol. Jammer dat er geen foto's van zijn hoe hij er mee over straat liep.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij s zeker 1 meter lang, ik zal morgen bij daglicht even meten.
Het ene gat volspuiten en door het andere kwakt het in je oog!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Ben je vrijdag vrij? Dan komen we eten en zal ik de liefde bedrijven met de stenen dolfijn
Werkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Ben je vrijdag vrij? Dan komen we eten en zal ik de liefde bedrijven met de stenen dolfijn
Mental image. En bedankt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het ene gat volspuiten en door het andere kwakt het in je oog!
Hierquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef Patje1987 het volgende:
Waar kun je dit kopen? Ik wil het hebben.
Ik vind hem geweldig! Ik ga leds in zijn ogen zetten, speaker er in voor dolfijnengepiep en uiteraard waterstralenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat betekent dat ie het serieus mooi vindt, da's nog veel erger!
Ik moet die kleefzooi van jou niet op mijn visquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Rode leds toch wel?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hier
[..]
Ik vind hem geweldig! Ik ga leds in zijn ogen zetten, speaker er in voor dolfijnengepiep en uiteraard waterstralen
[..]
Ik moet die kleefzooi van jou niet op mijn vis
Dan is dit een dolvis.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rode leds toch wel?
En een dolfijn is geen vis
Bouw zo'n draaiende plaat, dan wordt het pas echt een dolvis!quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rode leds toch wel?
En een dolfijn is geen vis
Hebben!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
heeft wel iets , die rode leds
Oh tof! En een hoorn erop, evil unicorn delphinquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
heeft wel iets , die rode leds
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |