Oh gottegottegotquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan te weten dat iteejer die hele dolfijnenhype gemist heeft, hij snapt niet waarom ik stuk ga
Dat betekent dat ie het serieus mooi vindt, da's nog veel erger!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan te weten dat iteejer die hele dolfijnenhype gemist heeft, hij snapt niet waarom ik stuk ga
Same here.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef yvonne het volgende:
Leugens! Je hebt de kleinste piemel van FOK! toch ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Fopje het volgende:
Beetje kleine spuitgaatjes, daar krijg ik hem nooit in
quote:
Laat ik het zo zeggen, we hadden bijna een FA minder.quote:
*PPPPPPPPPFRRRRT* bier, overal over het scherm, rot opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat betekent dat ie het serieus mooi vindt, da's nog veel erger!
Say whut?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je nog waar dat staat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Ik heb rond sinterklaas nog een dolfijnsuprise geknutseld voor LH
Mens je moet eens weten wat ie allemaal al meegesjouwt heeft in de loop der jarenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat betekent dat ie het serieus mooi vindt, da's nog veel erger!
In het sinttopic, ergens in januari? Ik ben ook lui.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je nog waar dat staat?die comic zeg maar?
FOTOS!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mens je moet eens weten wat ie allemaal al meegesjouwt heeft in de loop der jaren
Dat!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |