quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:42 schreef De-Haas het volgende:
Wat een fijne site, werkt veel makkelijker dan examenblad. Mijn dank is groot
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:37 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Jammer, Spaans staat er niet tussen.![]()
Toch wel top site!
Hier doe ik het voorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Nutkicker22 het volgende:
Handige site, alleen jammer dat je niks kan onderstrepen of arceren bij de taalvakken.Scheelt wel papierwerk
Nee je moet nog gewoon samenvattingen maken..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:34 schreef Sebesse het volgende:
Ik maak(te) meteen proefexamen Nederlands 2012, maar je moet nog wel samenvattingen maken. Dat is in 2013 toch afgeschaft?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:34 schreef Sebesse het volgende:
Ik maak(te) meteen proefexamen Nederlands 2012, maar je moet nog wel samenvattingen maken. Dat is in 2013 toch afgeschaft?
Dan heb ik 't over Fries waar het niet meer hoeft -kuch-.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee je moet nog gewoon samenvattingen maken..
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:53 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Dan heb ik 't over Fries waar het niet meer hoeft -kuch-.
Nee, vond/vind ik niet nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:19 schreef Fey. het volgende:
[..]![]()
![]()
Zal wel Fries zijn want voor Nederlands moet het (helaas) nog gewoon. Heb je nog geen examens voor Nederlands gemaakt dan?
OT: Bedankt voor de tip! Is idd handig.
Wow dan ben je gewoon een genius.. Ik heb er al een stuk of 6/7 gemaakt en blijf rond de 6.5 hangen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:23 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Nee, vond/vind ik niet nodig.
Nederlands hoef je niet te oefenen, naar mijn inziens. Net een score gehaald van 98% ofzo.
Dat is jammer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:25 schreef Fey. het volgende:
[..]
Wow dan ben je gewoon een genius.. Ik heb er al een stuk of 6/7 gemaakt en blijf rond de 6.5 hangen.
Tja dat heeft ook weer z'n voor- en nadelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:27 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Dat is jammer.![]()
Ik ben zo'n vrouw die óf iets echt góed kan, óf echt slecht kan. Talen gaan me ongelofelijk makkelik af. Economie en daarentegen.
Het wil maar niet lukken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:31 schreef Fey. het volgende:
[..]
Tja dat heeft ook weer z'n voor- en nadelen.Dan moet je waarschijnlijk al je tijd steken in M&O en economie...
Dat is frustrerend... succes dan nog de komende weken, gelukkig hebben we nog even voor economie.quote:
Je bent lief.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:35 schreef Fey. het volgende:
[..]
Dat is frustrerend... succes dan nog de komende weken, gelukkig hebben we nog even voor economie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |