Niet andersom?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef teknomist het volgende:
Een relatie? Zou je niet eerst verkering nemen en haar neuken?
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eerst neuken en dan verkering nemen?.
Dat kan ook.quote:
Wees niet bang om die ervaring te krijgen. Vroeg of laat zul je er aan moeten geloven, tenzij je ambities hebt als priester. Kleine jongetjes durven namelijk nog geen nee te zeggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef thomasberg01 het volgende:
Ja ik heb gewoon nooit die ervaring gehad om afgewezen te worden...
Jamaar... als je niks onderneemt, dan weet je niks. En mocht ze je niks vinden.. Goed je bent dan afgewezen, maar je kan wel verder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef thomasberg01 het volgende:
Heb je dan gevraagd of ze samen met jou wil chillen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:54 schreef thomasberg01 het volgende:
Ik ken haar via een vriendin van mij die ik al niet vaak zie:(
Verder spreek ik haar soms via whatsapp maar ik weet dus niet wat zij leuk vindt, verder wil zij alleen met meer mensen chillen dan met z'n 2.
Euhm ja... Dat is al een soort van afwijzing...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef thomasberg01 het volgende:
ja en ze wou wel wat doen als 'vrienden'
Jammer man, als zij zegt dat ze alleen vriendschappelijk wil afspreken gaat het inderdaad niks worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Euhm ja... Dat is al een soort van afwijzing...
Dit inderdaad..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef BRooster het volgende:
[..]
Jammer man, als zij zegt dat ze alleen vriendschappelijk wil afspreken gaat het inderdaad niks worden.
Nee heb je, ja kun je krijgen. Probeer het gewoon. Als ze je afwijst, dan gewoon een andere meid uitvragen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef thomasberg01 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |