Dan zou ik zeggen: doe je oorbellen uit als je met mij bentquote:Op maandag 20 mei 2013 17:08 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Oh sorry dacht dat je een jongen was. Maar ja fair enough I guess.. Stel je kwam een jongen tegen en hij had oorbellen aan maar voor de rest was alles perfect kwa uiterlijk zou je hem skippen?
Zolang het bij je past kan het gewoon hoor..
Haha ja idd..quote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef zwerty het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: doe je oorbellen uit als je met mij bent
watquote:Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Haha ja idd..
Als je echte mooie oorbellen wilt dan loop je al rond de 200-300 EU voor een setje FYI dus drm.. Als je met fake plastic opvallende oorbellen gaat lopen showen dan begrijp ik het wel..
Ja mmquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
8-12% goud? Je bedoelt misschien diamant?
Snap het niet. Mensen haten op jongens met oorbellen, maar jij probeert het onderscheid te maken tussen mensen met lelijke (nep) oorbellen en mooie (dure) oorbellen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Mensen gaan haten op jongens die oorbellen dragen die in mijn mening lelijk zijn
Ja en die gebruiken dan voorbeelden van lelijke oorbellen kijk als je het niet kan waarderen oke maar ga dan niet haten (Y)quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Snap het niet. Mensen haten op jongens met oorbellen, maar jij probeert het onderscheid te maken tussen mensen met lelijke (nep) oorbellen en mooie (dure) oorbellen?
Ik heb vroeger een oorbel gedragen. Niks mis mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |