SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Montelly op 07-05-2013 19:39:37 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Haar familie heeft een huis daar dus verblijf is gratis. Alleen die hele familie praat Turks waardoor ik daar eigenlijk niks te doen heb en heb een hekel aan als mensen in een andere taal over je praten waar je bij bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jij bent echt gek gozer, betaald zei? dan sowieso doen
Hoe weet je dat mensen over je praten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Haar familie heeft een huis daar dus verblijf is gratis. Alleen die hele familie praat Turks waardoor ik daar eigenlijk niks te doen heb en heb een hekel aan als mensen in een andere taal over je praten waar je bij bent.
Waarom kan ik niet op Nederlandse vrouwen vallen
is ook gewoon een chick hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:08 schreef THEFXR het volgende:
beach, waar is je leuke asian chick ava?, je hebt nu een breedbek kikker
omdat zij je voorsteld aan haar familie gaan ze ook over trouwen praten enzo, don't do it, matequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Haar familie heeft een huis daar dus verblijf is gratis. Alleen die hele familie praat Turks waardoor ik daar eigenlijk niks te doen heb en heb een hekel aan als mensen in een andere taal over je praten waar je bij bent.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom een lelijke, why oh why, wat is er met je de hand, heb je een depressie?
spoedcursus turkish abiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou er best mee willen trouwen op basis van uiterlijk is echt een 9/10 alleen heb ik haar nog niet zonder make-up gezien en dat gebruiken turkse vrouwen nogal veelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat zij je voorsteld aan haar familie gaan ze ook over trouwen praten enzo, don't do it, mate
Dat merk je aan hun ogenquote:
doe ik ook, gwn vol turks praten over die vieze tatta's, heb sgijt aan ze ik kijk ze ook expres zo lacherig aan zodat ze het merkenquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou er best mee willen trouwen op basis van uiterlijk is echt een 9/10 alleen heb ik haar nog niet zonder make-up gezien en dat gebruiken turkse vrouwen nogal veel
[..]
Dat merk je aan hun ogen
Ze heeft ook een broer die constant met mij wil sparren
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
doe ik ook, gwn vol turks praten over die vieze tatta's, heb sgijt aan ze ik kijk ze ook expres zo lacherig aan zodat ze het merken
lkkr voor ze je ziet ze gewoon balen haha enkeltalige skkls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |