abonnement Unibet Coolblue
pi_140290011
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef yamiown het volgende:
Waarom verneuken ze de serie nog meer...
3D, RTCW en ET waren topgames.
Die erna kwam was poep...
3D _O_

ILM FTW
pi_140290595
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 18:31 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Heb je de eerste patch van 5gig al binnengehaald?
Heb m vanmiddag pas gedownload dus neem aan dat die daar al bij in zat...
pi_140295122
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:37 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Heb m vanmiddag pas gedownload dus neem aan dat die daar al bij in zat...
Dit is ook wel de reden dat ik niet een fan ben van de gebruikte engine, de ID TECH 5. ID TECH engines hebben laatste tijd texture pop-in, hoge systeemeisen, hoge bestandsgroottes (W: TNO is 50GB) en matige performance.

Het spel is echter _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140306831
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:32 schreef Jump het volgende:

[..]

Misschi8en goed om te horen dat je een level van de originele Wolfenstein kan spelen in deze versie nu :)
Ja, heb 'm al gespeeld. Werd net zo nerveus als vroeger :')
  zaterdag 24 mei 2014 @ 10:49:27 #80
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_140306935
Hmn maar eens op zoek naar een nieuw tweedehands (lekkere opbouw) videokaartje.
Mijn NVidea GeForce 9600GT is zeg maar aan vervanging toe :D
  zaterdag 24 mei 2014 @ 11:06:44 #81
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_140307331
Does the game support SLI or Crossfire dual GPUs?

No. For best performance, it is recommended that you disable these modes. If you to try running in either mode at your own risk and make sure you have installed the latest driver

-O-
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_140310037
Gekocht, nu aan het downloaden

2 woorden, 9 letters...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 24 mei 2014 @ 13:04:21 #83
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_140310369
Ik heb het spel (nog) niet, maar ik eis wel een cyborghitler als eindbaas.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_140312395
Werkt wolf3d.exe -goobers nog?
pi_140312738
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb het spel (nog) niet, maar ik eis wel een cyborghitler als eindbaas.
Teleurgesteld dan.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  Moderator zaterdag 24 mei 2014 @ 14:55:43 #86
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_140312771
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:53 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Teleurgesteld dan.
-O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_140330258
Wat een geweldig spel is dit. Lekker ouderwets; healthpoints, zelf spullen oppakken, ons liners

Ga hier veel plezier aan beleven!!
pi_140333796
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:33 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Dit is ook wel de reden dat ik niet een fan ben van de gebruikte engine, de ID TECH 5. ID TECH engines hebben laatste tijd texture pop-in, hoge systeemeisen, hoge bestandsgroottes (W: TNO is 50GB) en matige performance.

Het spel is echter _O_
Geen idee, we zijn inmiddels anderhalve dag verder en er is nog steeds geen oplossing voor het probleem. Forum staat ook nog steeds bol met lotgenoten, dus het ligt in ieder geval niet aan mijn PC. Schandalig dat er nog geen oplossing is, ze zijn zeker te druk bezig met het geld te tellen :')
pi_140334063
Avondje gespeeld op de PS4 en ik moet zeggen. Zeer vermakelijk. Het is de 54 EUR weer waard om het zo maar te zeggen.

Veel collectibles e.d. gameplay is dik in orde, na de intro van een uur mag ik eindelijk los heb ik het idee. Na 4 uur spelen zit ik nu op 15% en is er dus nog een hoop te gaan. Schijnbaar heb je per level ook nog golden chalices en andere meuk om te verzamelen, dus ik kom de zomer wel door :')

Nightmare stukje in de kamer van Caroline is ook vet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ie van Bethesda is, heb ik zwaar het idee dat dezelfde designers aan het werk zijn gegaan. Veel Fallout invloeden en het bloed begon te stromen op het moment dat ik een Nazi hoofdkwartier in liep en op de achtergrond uit een jaren 50 radio een duitse schlagersong hoorde schallen.

Audio en soundeffects zijn ook top, versterker vol open en raggen maar met die assault rifles. Lang geleden dat ik zo een lol heb gehad in ieder geval.
pi_140334148
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb het spel (nog) niet, maar ik eis wel een cyborghitler als eindbaas.
Hehehe
Nosce te ipsum.
  zondag 25 mei 2014 @ 04:48:12 #91
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_140336092
Mein leben! Op een volledig AMD systeem is het niet te spelen.
Ik voldoe aan de minimum eisen maar heb zoveel lockups dat het niet te spelen is, wachten op de patches dus.

De beelden die ik tot nu toe heb gezien verantwoorden die lock-ups ook niet, 't ziet er niet extra speciaal uit ofzo.
Aangezien het spel 43GB groot is denk ik dat ze niks gecomprimeerd hebben en weinig aan optimalisatie hebben gedaan voor de PC versie.
pi_140337947
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb het spel (nog) niet, maar ik eis wel een cyborghitler als eindbaas.
pi_140338562
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 04:48 schreef SiGNe het volgende:
Mein leben! Op een volledig AMD systeem is het niet te spelen.
Ik voldoe aan de minimum eisen maar heb zoveel lockups dat het niet te spelen is, wachten op de patches dus.

De beelden die ik tot nu toe heb gezien verantwoorden die lock-ups ook niet, 't ziet er niet extra speciaal uit ofzo.
Aangezien het spel 43GB groot is denk ik dat ze niks gecomprimeerd hebben en weinig aan optimalisatie hebben gedaan voor de PC versie.
nieuwste drivers (sommigen hadden het opgelost met juist een oudere driver)
maar de engine kan gebruik maken van enorme texture maps (groter dan in direct x mogelijk is) wat de grote van het spel kan verklaren
pi_140338568
Heb 'm al uitgespeeld.. :(
pi_140338706
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:03 schreef SSJKliko het volgende:
Heb 'm al uitgespeeld.. :(
Je moet 2x spelen, die ene keus die je kan maken veranderd een hoop.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140338941
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 04:48 schreef SiGNe het volgende:
Mein leben! Op een volledig AMD systeem is het niet te spelen.
Ik voldoe aan de minimum eisen maar heb zoveel lockups dat het niet te spelen is, wachten op de patches dus.

De beelden die ik tot nu toe heb gezien verantwoorden die lock-ups ook niet, 't ziet er niet extra speciaal uit ofzo.
Aangezien het spel 43GB groot is denk ik dat ze niks gecomprimeerd hebben en weinig aan optimalisatie hebben gedaan voor de PC versie.
Hier ook AMD, maar heb het spel vanochtend eindelijk aan de praat gekregen. Hier en daar wat momentjes dat de FPS wat lager is maar voor de rest doet ie het (eindelijk) prima. Wat zijn je specs?
pi_140339086
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:23 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hier ook AMD, maar heb het spel vanochtend eindelijk aan de praat gekregen. Hier en daar wat momentjes dat de FPS wat lager is maar voor de rest doet ie het (eindelijk) prima. Wat zijn je specs?
Nice! _O_

Wat vind je ervan? En hoe heb je het opgelost?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140339313
quote:
11s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:30 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Nice! _O_

Wat vind je ervan? En hoe heb je het opgelost?
Was blijkbaar iets misgegaan met het updaten van de drivers, ik had dus nog wel de verouderde versie waar ik dacht gewoon de nieuwste drivers te hebben :')

Was even schrikken nog toen het spel eindelijk startte, want de startup ging met ongeveer 5 FPS, maar dit draaide in het spel zelf gelukkig bij. Speel met alle settings op hoog en heb alleen de shadow resolution wat lager gezet, denk dat ik met ongeveer 30 FPS speel tijdens gevechtssituaties. Niet slecht voor een systeem van 3 jaar oud :)
pi_140339962
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:39 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Was blijkbaar iets misgegaan met het updaten van de drivers, ik had dus nog wel de verouderde versie waar ik dacht gewoon de nieuwste drivers te hebben :')

Was even schrikken nog toen het spel eindelijk startte, want de startup ging met ongeveer 5 FPS, maar dit draaide in het spel zelf gelukkig bij. Speel met alle settings op hoog en heb alleen de shadow resolution wat lager gezet, denk dat ik met ongeveer 30 FPS speel tijdens gevechtssituaties. Niet slecht voor een systeem van 3 jaar oud :)
Nice! Wil je je specs even delen? :P
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140341141
quote:
11s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:10 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Je moet 2x spelen, die ene keus die je kan maken veranderd een hoop.
Het verhaal op zich toch niet?
Maar ik heb idd pas 1 kant uitgespeeld..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')