Ja.quote:
Op de Kalverstraat was een robijnwinkel, 1 euro per fles wasverzachter, dus gingen we op de foto terwijl moeders in de rij stondenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
hoezo wtf, de robijn geur experience? What are this
Godver, visualquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik schoot de hele kroeg door, direct onder de tap
EEN ROBIJNWINKEL WAT DE FAK IS DEZE HOE HOE HOE!!!!!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op de Kalverstraat was een robijnwinkel, 1 euro per fles wasverzachter, dus gingen we op de foto terwijl moeders in de rij stonden
Popupstore's zijn hip I guessquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op de Kalverstraat was een robijnwinkel, 1 euro per fles wasverzachter, dus gingen we op de f
Ze hebben er een bellenblaasmachine!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EEN ROBIJNWINKEL WAT DE FAK IS DEZE HOE HOE HOE!!!!!!![]()
![]()
Op de eerste verdieping in het raam, blies allemaal bellen de straat in. Vorige week tenminstequote:
Niet op vrijdagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Op de eerste verdieping in het raam, blies allemaal bellen de straat in. Vorige week tenminste
OHAIquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
WAAROM ZIJN ALLE LEUKE DINGEN ALTIJD ALLEEN MAAR IN AMSTERDAM
Wat de fuq maakt het uit welke kleur er wint?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:04 schreef RenRen- het volgende:
het is echt een faalwinkel, in plaats van alle flessen 's ochtends tellen in de winkel, gaan ze de kleuren turven op een lijst. Zodat ze weten welke kleur zal 'winnen' die dag. En dat duurt 5 keer zo lang dan het afrekenen zelf
Weet ik veelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat de fuq maakt het uit welke kleur er wint?![]()
Op de TU/e campus kwam Ben & Jerry's gratis ijsjes uitdelen begin april, das ook leukquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
WAAROM ZIJN ALLE LEUKE DINGEN ALTIJD ALLEEN MAAR IN AMSTERDAM
Ja maar daar kom ik toch nooit jonge!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op de TU/e campus kwam Ben & Jerry's gratis ijsjes uitdelen begin april, das ook leuk![]()
En dat las ik toen ze alweer weg waren
de laatste keer dat ik wasverzachter gebruikte was in mijn gare oude studentenwasmachinequote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
En staat er dan ook zo'n rij met huisvrouwen die dan dolenthousiast zijn omdat ze wasverzachter voor 1 euro kunnen kopen?
Wij krijgen het koninklijk huis alleen maar te zien als er iemand dood isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar daar kom ik toch nooit jonge!
HEt enige wat wij af en toe krijgen is een werkbezoek van de koningin prinses en da's alleen maar kut omdat dan alles is afgezet en je door bomhonden wordt besnuffeld!
Ja!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:08 schreef megamandy het volgende:
Is dat waar eerst ook die Lays winkel was?
Ja dat. Compleet onnodig en slekt voor het milieu.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik wasverzachter gebruikte was in mijn gare oude studentenwasmachine
ja, die gooien ze bij jullie in de kerk neer, is het niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij krijgen het koninklijk huis alleen maar te zien als er iemand dood is
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die gooien ze bij jullie in de kerk neer, is het niet?
Ik heb het helemaal nooit gebruikt, ben er allergisch voorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik wasverzachter gebruikte was in mijn gare oude studentenwasmachine
ik ook niet. Alleen de drieduizend bewakers die er omheen lopen. Van 500 meter afstand.quote:
Zčker!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
We hebben Bill Clinton wel over de vloer gehad toen hij nog president was, scoren we daar ook punten mee?
Roep je dat niet al weken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:13 schreef megamandy het volgende:
Oja kwasten wassenKan niet eens meer fatsoenlijk mijn make-up opbrengen en blenden zo vettig zijn ze
Was een punk-feest hequote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:14 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Die oogschaduw van de rechtsteEn de haarkleur van de linkse
Die tent waar hij heen ging heeft nog jaren lang Bill Clinton poffertjes op de kaart gehadquote:
Jamaar dat betekent niet dat je lelijk moet zijnquote:
quote:
wat kost die van de kruidvat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik heb die kwastenreiniger van Kruidvat gehaald, die is ook wel handig voor tussendoor. Beetje op een tissue doen, kwast er doorheen en grootste vuil is pleite. Droogt ook nog eens snel dus ik vind het wel goed zo
Ik was mijn kwasten anders ook zo goed als nooit
Ooh ik heb dat ding ook van de mac. Maar dat is alsnog teveel moeite hoor. Ik sta 25minuten voordat ik weg moet altijd op en in die tijd bepaal ik dus wat ik aan moet, soms nog mijn haren wassen + pony fohnen en maak ik mij op. Daar past dan geen tijd meer tussen om ze ook nog eens schoon te makenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik heb die kwastenreiniger van Kruidvat gehaald, die is ook wel handig voor tussendoor. Beetje op een tissue doen, kwast er doorheen en grootste vuil is pleite. Droogt ook nog eens snel dus ik vind het wel goed zo
Ik was mijn kwasten anders ook zo goed als nooit
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die tent waar hij heen ging heeft nog jaren lang Bill Clinton poffertjes op de kaart gehad
Doe ik ook niet 's ochtends, maar wanneer ik er zo eens aan denk, kan ook 's avonds zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ik heb dat ding ook van de mac. Maar dat is alsnog teveel moeite hoor. Ik sta 25minuten voordat ik weg moet altijd op en in die tijd bepaal ik dus wat ik aan moet, soms nog mijn haren wassen + pony fohnen en maak ik mij op. Daar past dan geen tijd meer tussen om ze ook nog eens schoon te maken
Ik lig gewoon graag in bedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Doe ik ook niet 's ochtends, maar wanneer ik er zo eens aan denk, kan ook 's avonds zijn
Maar dan ben jij wel snel 's ochtends! Dat red ik allemaal niet in 25 min hoor... Sowieso leg ik altijd 's avonds mijn kleren alvast klaar, kost me echt teveel tijd om dat in de ochtend nog uit te moeten zoeken
ik ging even voor je kijken in excel. Ik kreeg het wel aan, maar niet uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:18 schreef Mirjam het volgende:
zitten hier excel-wizards?
ik heb ineens allemaal stippellijntjes in beeld om de verschillende pagina's aan te geven maar dat wil ik helemaal niet
Hoe zet ik dat weer uit?
Ja ik zag het op die blog, volgens mij heeft Romwe al een hele tijd ook een legging met friet in de collectiequote:
Ja die truuk kende ik dus ook al sinds net, ermahgerd wat is dezequote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ging even voor je kijken in excel. Ik kreeg het wel aan, maar niet uit.!!
Met een reden dat hij lang in de collectie zitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik zag het op die blog, volgens mij heeft Romwe al een hele tijd ook een legging met friet in de collectie![]()
Dat gaat zelfs mij te vurrrrr
Welke versie heb je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja die truuk kende ik dus ook al sinds net, ermahgerd wat is deze!
van de wal in de sloot door een vraag, karma bites backquote:
fuuuu, bij mij staat het voor blad 1 uitgeschakeld, daar kan ik dus niks doen, en de overige bladen doet t niksquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb 2010 en daar moet ik naar 'File' linksboven (dat is bij 2007 die grote gekleurde knop of zo?) en dan naar 'Options', dan naar 'Advanced' en dan onder het kopje 'Display options for this worksheet' het vinkje uitzetten bij 'Show page breaks' zette ze bij mij uit
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb 2010 en daar moet ik naar 'File' linksboven (dat is bij 2007 die grote gekleurde knop of zo?) en dan naar 'Options', dan naar 'Advanced' en dan onder het kopje 'Display options for this worksheet' het vinkje uitzetten bij 'Show page breaks' zette ze bij mij uit
Zo werkt het bij mij ook zie ik net..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Alstuquote:
Huh? Das raar...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
fuuuu, bij mij staat het voor blad 1 uitgeschakeld, daar kan ik dus niks doen, en de overige bladen doet t niks
Ja tuurlijk, is echt niet gemeen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gister te horen gekregen dat ik nieuwe tasjes krijg, werd ik vandaag weer gebeld of 50% korting (dus de helft terugstorten) goed is om rompslomp te voorkomen. Heb ik heel gemeen gezegd dat ik nieuwe wil hebben
Niet gemeen gezegd, maar gemeen dat ik geen 50% wilde
Ja lijkt me logisch toch, anders heb je alsnog geld betaald voor iets wat kapot is... Snap dat zij dat handig hadden gevonden maar groot gelijk dat je niet akkoord gaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gister te horen gekregen dat ik nieuwe tasjes krijg, werd ik vandaag weer gebeld of 50% korting (dus de helft terugstorten) goed is om rompslomp te voorkomen. Heb ik heel gemeen gezegd dat ik nieuwe wil hebben
Niet gemeen gezegd, maar gemeen dat ik geen 50% wilde
Ik zou ze ook niet hoeven als ze al kapot aankomenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor mij zijn ze dan al niet boeiend meer, als ze kapot zijn
Ja wel goed, alleen mag ze dus niks tillen bladiebla. Verder gaat ze al wel korte tijd mee naar de winkel enzo. Maar ik ben even een paar dagen gevlucht, morgen weer terugquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoe is het nou met je moeder Space?
Fijn dat het goed gaatquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wel goed, alleen mag ze dus niks tillen bladiebla. Verder gaat ze al wel korte tijd mee naar de winkel enzo. Maar ik ben even een paar dagen gevlucht, morgen weer terug
quote:
Mja ik kreeg niet echt rust aan mn hoofd en werd er een beetje gek van. Donderdag is mijn zus weg dus rustquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat
Was de situatie zo vervelend thuis dat je weg wilde?
Ooh ik heb maar 11 kwasten waarvan ik sowieso sowieso 4/5 iedere dag gebruik. Maar sommige zijn dan voor hetzelfde doeleinde maar met een iets ander effect, die kan ik sowieso niet "tegelijk" gebruiken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik had ze een maand of 2 geleden gewassen, toen uitgezocht en het merendeel sindsdien niet meer gebruikt zodat ik niet steeds zoveel kwasten hoef te wassen. En vervolgens veeg ik ze meestal alsnog beetje af aan een tissue of doe beetje kwastenreiniger 1x per week of zo en dan ist wel weer goed![]()
quote:De trein reed op het moment van ontsporing bijna 80 kilometer per uur, waar een snelheid van 40 kilometer per uur was toegestaan.
Ja maar het sein vlak ervoor gaf aan dat hij wel 80 mochtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Opsluiten en nooit meer loslaten JE REED IN EEN FUCKING TREIN MET CHEMICALIËN LUL
[..]
Dat staat er niet bij. Wel dat hij een sein had gemistquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar het sein vlak ervoor gaf aan dat hij wel 80 mocht
Zeiden ze net op de Belgquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij. Wel dat hij een sein had gemist
Je hebt veiligheidssystemen waarbij de trein automatisch afremt als er seinen genegeert worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeiden ze net op de BelgDat de trein de seinen niet kon lezen of zoiets
Even tussendoor, HOE is dit punk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:14 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Die oogschaduw van de rechtsteEn de haarkleur van de linkse
quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En vaalgroen is er ook echt de enige goede kleur voor.
Dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaOverigens best lastig om een fatsoenlijk plaatje ervan te vinden. Veel slechte hanenkammen op google
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
WAAROM zijn er nu serieus mensen die denken dat ik zwanger ben!!!!!!
Nu kan het alvast want dan pas je alsnog in je jurk namelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
Wut?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kreeg afgelopen weekend de vraag of cif en ik uit elkaar waren![]()
Seriously...
iemand hintte dat op FB en er gaan andere mensen serieus op in terwijl ik het al in drievoud ontkend had. Maar goed, ik vergeef d'r maar alleen omdat ze zelf pas gebigd heeft en wss alleen maar aan babies kan denken de hele dagquote:
wat was daar de reden voor?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kreeg afgelopen weekend de vraag of cif en ik uit elkaar waren![]()
Seriously...
Dan maakt hij ze klaar?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:57 schreef Mirjam het volgende:
s. heeft bedacht dat we vanavond asperges eten.
Ik heb nog nooit asperges gegeten
Of klaargemaakt.
Geloof het wel, ze zitten in een doosje van de hema, zoeen verpakking voor verswaren zeg maarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
nou, dat is heel makkelijk. Zijn ze reeds geschild?
tis de schuld van amara ntaaaaaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
stukkie van het kontje af, ff met de dunschiller van onder het kopje tot beneden schillen. In gezouten water leggen, aan de kook brengen, vuur uitzetten en laten staan tot je er met een vork in kan prikken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Geloof het wel, ze zitten in een doosje van de hema, zoeen verpakking voor verswaren zeg maar
(meestal staat het er op)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Geloof het wel, ze zitten in een doosje van de hema, zoeen verpakking voor verswaren zeg maar
Nog een rare opmerking want zoveel koffie is dan ook niet oke eigenlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iemand hintte dat op FB en er gaan andere mensen serieus op in terwijl ik het al in drievoud ontkend had. Maar goed, ik vergeef d'r maar alleen omdat ze zelf pas gebigd heeft en wss alleen maar aan babies kan denken de hele dag
nee, twee bakken is te veel?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nog een rare opmerking want zoveel koffie is dan ook niet oke eigenlijk
Ik lig elke keer overhoop met haar. Ze is zo domquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]die is niet spaans
Ermahgerd net alsof ik in amaranta's burgerdorp ga wonen!
Ik ken d'r al ff en meestal is het gespeelde domheidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik lig elke keer overhoop met haar. Ze is zo dom
Als het de juf van mijn nageslacht zou zijn had ik ze acuut van school gehaald
Ik vraag het me afquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ken d'r al ff en meestal is het gespeelde domheid
Er gingen roddels rondquote:
Nooooooooquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
Wut? Mag je helemaal geen koffie meer als je preggo bent?
Mijn koffie
Owjah heb ik ook wel eens gehoord idd..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je mag wel koffie. Maar niet met litersEn als je het blijft lusten want niet zelden verandert je smaak en heb je er helemaal geen trek meer in
ik ga binnen twee dagen na die test al zo hard door de mand vallen met allesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wordt dan nog leuk als je als koffie junk zwanger bent en het nog ff geheim wil houden. 'Nee doe mij maar thee, heb ff geen zin in koffie' Uhuh
Ja en als je dan ook nog bieruur afslaat weet iedereen meteen hoe laat het isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Thee![]()
"Ja doe mij maar water...." *whimper*
Jij gaat dat heul niet kunnen verzwijgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga binnen twee dagen na die test al zo hard door de mand vallen met alles
Goffer ja...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja en als je dan ook nog bieruur afslaat weet iedereen meteen hoe laat het is
Ik vrees ik ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga binnen twee dagen na die test al zo hard door de mand vallen met alles
Ik zal wel moeten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij gaat dat heul niet kunnen verzwijgenWel?
quote:
Waarom moet het dan?quote:
oh ja, op die fiets. Ja, ik wil niet dat iedereen het de dag na de bevruchting al weet nee. De kans is 50% dat het nog mis gaat dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom moet het dan?
Ik weet dat veel mensen ervoor kiezen maar dat ze moeten heb ik dan weer niet eerder gehoord..
Apart hoe dat bij iedereen dan toch weer zo kan verschillenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee tandenpoetsen was juist lekker was dol op mint, de rest is zeker waar. Nu nog, op vrijdag staan ze altijd te koken bij de supermarkt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee tandenpoetsen was juist lekker was dol op mint, de rest is zeker waar. Nu nog, op vrijdag staan ze altijd te koken bij de supermarkt.
Was dat ook bij elke zwangerschap hetzelfde? Of scheelde het nog een beetje per keer wat je wel en niet kon verdragen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kon echt de aanblik van vlees niet verdragenVlees bakken en braden lukte ook niet meer, moest m`n man altijd doen
Na een maand of 4 ging het wel weer. Een beetje
De eerste was vreselijk! 9 maanden lang kotsenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Was dat ook bij elke zwangerschap hetzelfde? Of scheelde het nog een beetje per keer wat je wel en niet kon verdragen?
onderstequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
deze maat:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Bovenstequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
deze maat:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Onderstequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
deze maat:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
keihardquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde gaan lopenNaja als t een beetje drupt kan t wel.
Paraplu meenemenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde gaan lopenNaja als t een beetje drupt kan t wel.
Naja het is hier 1,5u geleden begonnen eerst ook maar een paar druppels. Als ik jou was zou ik dan nu gaan en niet wachten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier is het al de hele dag droog. Naja het drupte net een beetje
Neh lopen is bij mij hardlopen, wandelen is wandelen. Gister mooi langs de singels gewandeld, bijna helemaal rondquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh hardlopen
Ik dacht gewoon wandelen
NEE NEE NEE IK KAN ER NIET TEGEN ALS IK MIJN PLAN MOET VERANDERENquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja het is hier 1,5u geleden begonnen eerst ook maar een paar druppels. Als ik jou was zou ik dan nu gaan en niet wachten.
Bij Evi ook inderdaad, kwam B bij z'n eerste les achter. Toen zij zei 'begin met lopen', was ie dus gaan wandelen. En daarna zei ze 'en nu wandelen'quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh lopen is bij mij hardlopen, wandelen is wandelen. Gister mooi langs de singels gewandeld, bijna helemaal rond
Dan kun je nu gaan, of niet meer... Waarom zou je niet nu meteen kunnen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pahah rond de tijd dat ik wilde gaan zit er een dikke wolk boven Breda
GA NU DAN GOGOGOGOGOOquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pahah rond de tijd dat ik wilde gaan zit er een dikke wolk boven Breda
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij Evi ook inderdaad, kwam B bij z'n eerste les achter. Toen zij zei 'begin met lopen', was ie dus gaan wandelen. En daarna zei ze 'en nu wandelen'Toen was ie maar opnieuw begonnen met die les
Nee, hij heeft een bepaalde ronde bedacht om te gaan lopen en als ie te vroeg klaar is met de training, dan wandelt hij de rest gewoon uit. De ronde is alleen inmiddels wat groter geworden omdat ie nu meer hardloopt en minder wandelt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Ik heb nu endomondo pro waarbij ik die evy lessen zelf als intervallen instel. Mn eigen muziek aan en tussendoor een vrouwtje dat schreeuwt dat ik 'high intensity' of 'low intensity' moet doen. Gebruikt hij iets van een hardslagmeter/horloge met gps?
Ja ik moet nog ff kijken hoe ik ga lopen. Ik denk dat ik met die les max 3km haal dus ff kijken zodat ik goed uitkom en nog 5min uitwandel ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een bepaalde ronde bedacht om te gaan lopen en als ie te vroeg klaar is met de training, dan wandelt hij de rest gewoon uit. De ronde is alleen inmiddels wat groter geworden omdat ie nu meer hardloopt en minder wandelt.
Niet zeiken spees gewoon doen! hoe wil je het anders in de zomer gaan doen als het nog warmer isquote:
Ik ga expres 's avonds omdat het dan niet zo benauwd is. Dat is echt niet relaxed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Niet zeiken spees gewoon doen! hoe wil je het anders in de zomer gaan doen als het nog warmer is
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Jeee, complimentje van de secretaresse over dat ik zoveel ben afgevallenHelemaal happy
Jeee, complimentje van de secretaresse over dat ik zoveel ben afgevallenHelemaal happy
Nice! Heb ik dat gemist of is zij gewoon traag met dr compliment?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben nu zo'n 4 kg kwijt in 2 maanden, maar heb vandaag voor het eerst een wat strakker zomershirt aan waarin het best opvalt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nice! Heb ik dat gemist of is zij gewoon traag met dr compliment?
Fijn is dat he?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ah oke, top!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben nu zo'n 4 kg kwijt in 2 maanden, maar heb vandaag voor het eerst een wat strakker zomershirt aan waarin het best opvalt.
Meestal heb ik nog wel een extra vest of zo aan, dus denk niet dat mensen het dan snel zullen zien en ik zie haar ook niet dagelijks. Heb nu alleen wel een paar broeken die ik niet meer met goed fatsoen aankanMaar had er ook een paar die te krap waren, dus kan ik die binnenkort gaan proberen
Ja die zorgt ook voor het weer zodat jij niet kan hardlopenquote:
Das flink wat! Ik zit ook aan de anderhalve liter en ben nog niet uitgedronkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb al 2.25L water naar binnen getankt vandaag
dat had ik je zo ook wel kunnen vertellenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef Puckzzz het volgende:
2 bikini's besteld. Met zulk weer kom je er ineens achter dat je oude wel aan vernieuwing toe zijn
Ik drink ook altijd veel meer als ik op kantoor zit ja. Thuis pak ik ook wel wat glazen, maar eigenlijk zou ik dan ook gewoon mijn flesje voor mijn neus moeten zettenquote:
Ik vind die krengen echt schandalig duurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen
ja, jouw tetten. Want verder is een bikini niet duur. Goeie dealtjes zoeken!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind die krengen echt schandalig duur
Heb met moeite en enige concessies (want er waren véél mooiere) twee kunnen bestellen voor gezamenlijk 63 euro.
Daarom vind ik de Mix & Match wel prettig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jouw tetten. Want verder is een bikini niet duur. Goeie dealtjes zoeken!
Ooh mijn bikini heeft mij denk ik wel in de 100 euro gekostquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind die krengen echt schandalig duur
Heb met moeite en enige concessies (want er waren véél mooiere) twee kunnen bestellen voor gezamenlijk 63 euro.
Ik wil best zwemmen maar nog niet met bikini nee.. Maar heb een tankini die nog wel een seizoen kanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
BURP
Ik doe niet aan bikinis. Ik heb 2 oude maar ik wil toch niet zwemmen met hoe ik eruit zie
Die vind ik echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil best zwemmen maar nog niet met bikini nee.. Maar heb een tankini die nog wel een seizoen kan
Ik vind het een mooi alternatief voor een bikini wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die vind ik echt verschrikkelijkDus ik ga gewoon niet zwemmen. Zonneallergie is een goeden excuus tot nu toe
DAT heb ik 1 jaaar gehad, tot nu toe gelukkig niet meer /klopt af. Dat is echt kutquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En warmte-uitslag is ook alweer aanwezig, je bent niet de enige bultige speesje.
ditquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh mijn bikini heeft mij denk ik wel in de 100 euro gekost
Surprise Surprisequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja. Het jeukt vooral.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAT heb ik 1 jaaar gehad, tot nu toe gelukkig niet meer /klopt af. Dat is echt kut
Mijn handen jeuken, zo fijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja. Het jeukt vooral.
En zodra ik aan de temperatuur gewend ben, trekt het weer weg ook gelukkig.
JAWEL!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je meent er helemaal niets van, vuile ginger.
Handen en voeten als hotspots.quote:
Ja in je privé zwembad zei je, dan zou ik dat ook doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga gewoon zwemmen hoor. Ik trek zelfs een bikini aan.
Jupquote:
Dat scheelt toch wel weer bij mij, zolang ik alles koel genoeg weet te houden is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JupMn gezicht is nog onbevlekt gebleven /klopt nog harder af. Maar goed ik smeer nu constant spf 50 op mn bakkes
Ermahgerd, zulks een goeden idee.quote:
JE HEBT JE DUIM NIET NODIG!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB PIJN IN MIJN DUIM IK KAN NIET HARDLOPEN
Nee, ik heb mijn kleren al aan. Maar mijn duim doet wel pijn
hehehe, nu word je ook een babyzooi hoarderquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb zomaar 2 bol pakketjes onderweg![]()
Had prepaid credit cards gekregen voor mijn verjaardag. Heb ik nu babyspul voor besteld
Ja echt.quote:
ik wil ook evil dead zienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja echt.Ik was aan het kijken waar Evil Dead hier in de buurt draait, maar die draait er dus ook.
HELL NO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |