Jo socht in slotenmaker.quote:
Goede om te zenden aan de papa van Maxima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef najazeg het volgende:
spaans kan ik helaas niet.
Jeg snakker en liten Norsk men ikke god. Unnsjylt min venn.Jeg kann snakker en lidt Dansk, men jeg har forgodt mange ord. Jeg har ikke praktiseret Dansk mange ar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Norsk og Dansk 'lijken op elkaar'.
![]()
Te lang geleden dat ik ooit een LOI-cursus heb gedaan en ik ben nooit in Denemarken geweest (fantastisch land denk ik, maar veel te duur).
hoeveel talen spreek je wel niet joh?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Jeg kann snakker en lidt Dansk, men jeg har forgodt mange ord. Jeg har ikke praktiseret Dansk mange ar.Norsk og Dansk 'lijken op elkaar'.
![]()
Te lang geleden dat ik ooit een LOI-cursus heb gedaan en ik ben nooit in Denemarken geweest (fantastisch land denk ik, maar veel te duur).
Ik heb iets met talen, ik vind het fascinerend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef najazeg het volgende:
[..]
hoeveel talen spreek je wel niet joh?
ik ben wel in Noorwegen geweest maar heb dan weer niet een LOI cursus gedaan. Wel een zelfstudie cursus van CDROM maar die heb ik nooit helemaal afgerond. Ga ik denk ik toch nog eens proberenDenemarken ben ik niet echt geweest (alleen in een bus over de snelweg linea recta naar Duitsland terug
)
eigenlijk alleen Engels heel goed en een beetje Duits. Noors ben ik ook niet zo goed in maar ben gek op Noorwegen en Noors, vandaar de interesse. Ook ik ben geïnteresseerd in talen, zo vind ik het ook altijd leuk om in andere talen te kunnen tellen en zodoende kan ik ook, naast enkele woorden en zinnetjes, tot tien tellen in het Farsiquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb iets met talen, ik vind het fascinerend.![]()
Ik spreek Fries uiteraard, Nederlands, Duits, Engels, Portugees. In mindere mate Spaans, in nog mindere mate Frans, Tsjechisch, Russisch, passief Italiaans en Deens dus, maar dat moet ik weer oppikken, ik heb het ooit echt goed gesproken en heb een diploma (LOI), als ik er een tijdje woon, een paar maanden, spreek ik het wel weer.
Portugees vind ik nog altijd de mooiste taal, mooier dan mijn eigen taal (Fries) o Nederlands. Spaans vind ik minder mooi, vandaar dat ik ook meer moeite heb het te leren.
Welke talen spreek jij dan behalve Nederlands en Noors?
Shalom!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef najazeg het volgende:
[..]
eigenlijk alleen Engels heel goed en een beetje Duits. Noors ben ik ook niet zo goed in maar ben gek op Noorwegen en Noors, vandaar de interesse. Ook ik ben geïnteresseerd in talen, zo vind ik het ook altijd leuk om in andere talen te kunnen tellen en zodoende kan ik ook, naast enkele woorden en zinnetjes, tot tien tellen in het FarsiOh ja ik ken ook wat Hebreeuws
Frans heb ik idd niet zoveel mee nee.
Tja het is idd een erg duur land maar wel erg mooi. Overigens wat je dan eigenlijk moet doen is zorgen dat de vakantie er betaalbaar wordt. Je kan er op campings in houten hutten (hytter) verblijven wat veel minder prijzig is dan een hotel. Als je per auto gaat en je neemt een krat mee met boodschappen zou dat ook moeten lukken, ik heb nooit ergens iemand horen klagen iigquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Shalom!
Farsi en Hebreeuws, wauw!![]()
Ik ken ook nog Hava Naquila, maar dan houdt het wel op.![]()
Frankrijk en Frans fascineren me niet, ik vind Fransen nog chagrijniger overkomen dan Oost-Europeanen (en dat is een prestatie van formaat). Het volk moet me ook een beetje aanspreken eigenlijk om een taal goed te leren.
Noorwegen lijkt me echt leuk, ik wilde altijd als kind naar Noorwegen, helaas is het voor mij onbetaalbaar, of ik moet er gaan werken, dan word ik erg rijk.Mooi land, bergen, bossen, tolerante en zachtmoedige mensen, intelligent volk ook volgens mij. De trol komt trouwens oorspronkelijk uit Noorwegen, een plaag op FOK!
. Noorwegen zit niet in de EU, heeft een eigen munt en doet het dus heel erg goed in zo'n beetje alle opzichten, ook qua mensenrechten.
Voor vakantie dus geen optie, maar wie weet ooit om te werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |