Zusjes!!!quote:
Nou, daar kwam het uiteindelijk wel op neerquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:52 schreef LizzyAdam het volgende:
dan is het 'ga weg je bent stom' toch de beste optie dus
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:54 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik kreeg net een heel lief plagerig kusje in mn nek van een meisje toen ik haar een knuffel gaf om haar te feliciteren met haar 17e verjaardag
Hoezo hardleers...quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:08 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou, daar kwam het uiteindelijk wel op neer
Na eerst het klik-verhaal bleef ze maar vragen waarom, en na twee uur was ik er zat van en heb ik concrete voorbeelden gegeven
Dat megabetoverende effect heb jij gewoon op vrouwenquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:08 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou, daar kwam het uiteindelijk wel op neer
Na eerst het klik-verhaal bleef ze maar vragen waarom, en na twee uur was ik er zat van en heb ik concrete voorbeelden gegeven
ligt eraan waar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik werd gister vergeleken met Margriet van der Linden, wie wil me aanraken?
Dan: ja, graag!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn schouders en kleine teen. Eventueel mag je met je pink mijn oorlel heen en weer wiebelen.
quote:Op donderdag 23 Mei 2013 66:66 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan jij tijd vinden om een paar uurtjes voor ons vrij te maken en mee te gaan?
verder, V? W? Elies? Bakje? Skunkje? Abby? Sara? Wie! DP durf ik niet te vragen.quote:Op donderdag 23 Mei 2013 66:66 schreef Dqod het volgende:
Dan krijg je een kusje? van wie mag je zelf kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |