Ja ik denk dat ze nu als eerste gelijk een facebookaccount aan gaan maken jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:18 schreef Gia het volgende:
Hoe groot zal de cultuurshock zijn voor die vrouwen!
De twee jongsten hebben nog niet eens een college degree, of hoe dat daar moge heten.
En dan een fenomeen als facebook. Of bestond dat toen al?
Fok wel, dus zoiets dergelijks zullen zij ook wel kennen.
Blijft een bizar verhaal. Gelukkig zijn ze nu vrij.
Maar hoeveel vermiste meisjes zitten er nog steeds gevangen?
Geeft hoop voor die ouders, maar ook angst.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef Jan-Peter. het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze nu als eerste gelijk een facebookaccount aan gaan maken ja
Nou, er is veel veranderd in die 12 jaar. Noem facebook maar als voorbeeld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef Jan-Peter. het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze nu als eerste gelijk een facebookaccount aan gaan maken ja
Geen netscape en napster ...gelukkig kan ze haar mp3 collectie nog steeds gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, er is veel veranderd in die 12 jaar. Noem facebook maar als voorbeeld.
Dan hadden ze niks gevonden... de dader was getrouwd en had kinderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:02 schreef Loekie1 het volgende:
Drie meisjes verdwijnen kort na elkaar in dezelfde omgeving. Is dat geen reden om de huizen in de omtrek te doorzoeken? Vooral die van alleenstaande mannen? Of van drie alleenstaande mannen die in één huis wonen?
Gescheiden. En ook nog eens z'n vrouw vaak gruwelijk mishandeld. Volgens mij faalt de politie daar wel heel erg met deze zaken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:30 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dan hadden ze niks gevonden... de dader was getrouwd en had kinderen
Daar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:32 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Gescheiden. En ook nog eens z'n vrouw vaak gruwelijk mishandeld. Volgens mij faalt de politie daar wel heel erg met deze zaken.
In dat land ben je pas volwassen als je 21 bent, je mag bijvoorbeeld niet drinken op je 20ste wel autorijden op je 16de.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:07 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Omdat volwassen mensen soms bewust uit hun omgeving vertrekken. Mannen die tegen hun vrouw zeggen dat ze een pakje sigaretten gaan halen en dan niks meer van zich laten horen.
en op je 18e mag je het leger inquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:09 schreef Nober het volgende:
[..]
In dat land ben je pas volwassen als je 21 bent, je mag bijvoorbeeld niet drinken op je 20ste wel autorijden op je 16de.
Eng zeg, de denkbeelden die mensen zoals jij erop na houdenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:02 schreef Loekie1 het volgende:
Drie meisjes verdwijnen kort na elkaar in dezelfde omgeving. Is dat geen reden om de huizen in de omtrek te doorzoeken? Vooral die van alleenstaande mannen? Of van drie alleenstaande mannen die in één huis wonen?
Mja, eentje die zijn vrouw (zelfs na operatie) en gezin mishandelde, twee alcoholisten... lekker stelletjequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Al die broers lijken me behoorlijk 'loco', 'vrolijk' poseren voor je kelderdeur terwijl er al een vrouw in opgesloten zit.
Goeie gast man, die Charles!quote:
quote:Nobody’s Praising Angel Cordero, the Less-Flamboyant Neighbor Who Also Helped Free Amanda Berry
Angel Cordero did his part to rescue the three Cleveland woman from Ariel Castro's house but so far hasn't received nearly attention than Charles Ramnsey, the more Internet-ready rescuer
Screengrab from WEWSTV
Over the last few days, Internet sensation Charles Ramsey has been credited with breaking down the door of his neighbor Ariel Castro’s house, helping to free the women held captive inside. In his instantly iconic man-on-the-street interview, Ramsey told a local TV reporter, "I figured it was a domestic violence dispute. So I open the door. And we can’t get in that way ‘cause of how the door is, it’s so much that a body can’t fit through; only your hand. So we kicked the bottom."
A lot of people have missed the transition in Ramsey’s story—the shift from "I open the door" to "we can’t get in that way." As Ramsey suggests in his recounting of Monday’s events, he wasn’t alone in trying to kick in that door. The other half of that we was a man named Angel Cordero. Judging by Google search data, pretty much no one knows that Angel Cordero is kind of a big deal. As he explained in Spanish in a not-at-all viral interview with Cleveland’s WEWS TV, Cordero claims he actually got to the scene before Charles Ramsey. "The truth—who arrived here, who crossed the street, who broke the door. It was me," he said, according to the TV station’s translated voiceover.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |