quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:11 schreef TC03 het volgende:
Die 911 call is briljant
911: "Can you ask is she needs an ambulance?"
Opperbaas: "DO YOU NEED AN AMBULANE OR WHAT?"
quote:Arrested: The prime suspect has been identified as 52-year-old Ariel Castro
Castro has lived in the house since 1992. His two brothers - Pedro, 54, and Oneil, 50 - do not live at the home but were arrested in connection with the three abductions.
Records show that Castro was arrested for domestic violence and disorderly conduct in December, 1993, though details of this are not yet available.
He was also stopped six times by Cleveland Police between 1995 and 2008 for traffic violations.
In a press conference today, it was revealed that police were called to the house in January 2004, after Castro left a child on his bus at the depot. They were not able to get anyone at the home and police did not follow up on it.
After an investigation, no criminal intent was found.
There are no other records of any violations or complaints in relation to the address.
He was a school bus driver in the area until November 2012, when he was let go after doing an illegal U-turn with children on the bus, according to the Cleveland Leader.
Ah, jij weet hoe ze vastgehouden werden? Enlighten us please.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef TLC het volgende:
Toch raar dat ze in die tien jaar nooit hebben weten te ontsnappen, een beetje het Stockholm syndroom misschien ?
knap dat je uit mn vraagstelling kunt veronderstellen dat ik weet hoe ze zijn vastgehouden, why dont you enlighten me pleasequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, jij weet hoe ze vastgehouden werden? Enlighten us please.
Misschien was ontsnappen wel geen optie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:34 schreef TLC het volgende:
[..]
knap dat je uit mn vraagstelling kunt veronderstellen dat ik weet hoe ze zijn vastgehouden, why dont you enlighten me please
Dit lijkt me vrij lastig ontsnappen:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef TLC het volgende:
Toch raar dat ze in die tien jaar nooit hebben weten te ontsnappen, een beetje het Stockholm syndroom misschien ?
quote:after spending a decade chained up in the dungeon of an Ohio house.
een van die meisjes is toch bij de voordeur kunnen komen ?quote:
Ja uiteindelijk door *iets*, geen idee wat. Maar als dat gemakkelijker was geweest neem ik aan dat ze dat eerder in die tien jaar al eens had geprobeerd bedoel ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef TLC het volgende:
[..]
een van die meisjes is toch bij de voordeur kunnen komen ?
Nou idd, arme mens kon het niet meer aan, het gemis van haar dochter ...quote:Wel triest dat een moeder van die meisjes nooit meer dit heeft mogen meemaken
quote:
Zou stiekem wel mooi zijn maarniet te realiseren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef BabeWatcher het volgende:
De politie zou in elk huis, minimaal 1x per jaar, grondige huiszoeking moeten verrichten. Laat ze tevens bij iedereen alle computers en andere voorwerpen die gegevens dragen meenemen voor onderzoek.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef BabeWatcher het volgende:
De politie zou in elk huis, minimaal 1x per jaar, grondige huiszoeking moeten verrichten. Laat ze tevens bij iedereen alle computers en andere voorwerpen die gegevens dragen meenemen voor onderzoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |