Goed nummerquote:
Geef ik je alle liefde van de wereld, raak je het kwijtquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geef ik je alle liefde van de wereld, raak je het kwijt
Komt omdat je niet zwaar genoeg squat.quote:
Je gaat die examens gewoon killen. WA staat openquote:
Gaat niet om die examensquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je gaat die examens gewoon killen. WA staat open
Neequote:
Ze post weinig laatste tijdquote:
Wat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:27 schreef PvZ het volgende:
LB is de beste dat weten we allemaal
maar sinds iedereen pingt doe ik ze lekker na
*ongepast*quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:34 schreef PvZ het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/#/wa(...)ch%3Fv%3DB6HKjhRUzig
Wat is dit voor absurde afbeeldingquote:
stuart liefjequote:
Het is nu gewoon heel erg stil. In de avond leeft het hier wel hoorquote:
's morgens wel jaquote:
Ik heb het bericht gemeld aan de moderators. Vind afbeeldingen met dergelijk taalgebruik ongepastquote:
het is jou en sof geraden. Anders ga ik klagen bij tante Yvonne over julliequote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is nu gewoon heel erg stil. In de avond leeft het hier wel hoor
TOToTOTOOTOTOOOTotootOTOOTquote:
Ik hou het dan nooit bij, zie topic na topic geopend wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is nu gewoon heel erg stil. In de avond leeft het hier wel hoor
Lurk jij mee dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:33 schreef Katoenzaadje het volgende:
[..]
Ik hou het dan nooit bij, zie topic na topic geopend worden
Dat mag. Ik hou van Yvonne en zij van mijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is jou en sof geraden. Anders ga ik klagen bij tante Yvonne over jullie
Excuses ik zou m wel deletequote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het bericht gemeld aan de moderators. Vind afbeeldingen met dergelijk taalgebruik ongepast
mooi tocjhquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat mag. Ik hou van Yvonne en zij van mij
8.23 al ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zoooo wat ben jij zo vroeg vrolijk
* Net wakker is
Jaquote:
Sof tochquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]
8.23 al ofzovoor de wekker
En al hardgelopen
Nee dat niet, ik volgde het nooit. maar nu is het wat rustiger dus ik dacht laat ik t nou eens proberenquote:
Voordeel van vroeg slapenquote:
Wou dat ik het konquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Voordeel van vroeg slapenhet bevalt me wel
welkomquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:37 schreef Katoenzaadje het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik volgde het nooit. maar nu is het wat rustiger dus ik dacht laat ik t nou eens proberen
Je kunt het ook?quote:
Je hebt gelijk ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:37 schreef Katoenzaadje het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik volgde het nooit. maar nu is het wat rustiger dus ik dacht laat ik t nou eens proberen
Hoi etsuquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:47 schreef Etsu het volgende:
Omg Ara die dr modpowers gebruikt omg effe fappen
Wat nou als ik thuis op de PC zit dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer doen.Gekanker doe je maar thuis.
DAT BETEKENT OOK DAT IK OVER EEN MAAND ALWEER EEN WEEK KLAAR BEN MET MIJN EXAMENS EN DAT IK IN LONDEN BEN GEWEEST EN OMGquote:
Dan schreeuw je het maar uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat nou als ik thuis op de PC zit dan?![]()
Dan ziet niemand hoe stoor ik ben als ik dat schreeuwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons leven is echt geweldig en awesome op 7 juni 2013.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
DAT BETEKENT OOK DAT IK OVER EEN MAAND ALWEER EEN WEEK KLAAR BEN MET MIJN EXAMENS EN DAT IK IN LONDEN BEN GEWEEST EN OMG
FUCKING AWESOME
Ik heb examens al gehad, zomervakantie tot septemberquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
DAT BETEKENT OOK DAT IK OVER EEN MAAND ALWEER EEN WEEK KLAAR BEN MET MIJN EXAMENS EN DAT IK IN LONDEN BEN GEWEEST EN OMG
FUCKING AWESOME
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat nou als ik thuis op de PC zit dan?![]()
Doe het zelf dan ook nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer doen.Gekanker doe je maar thuis.
Dat zijn dan andere examens dan ik hebquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:55 schreef Katoenzaadje het volgende:
[..]
Ik heb examens al gehad, zomervakantie tot september![]()
Nah vind het beetje raar dat je zelf dan ook kanker gebruikt daarnaquote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah vind het beetje raar dat je zelf dan ook kanker gebruikt daarna
Meeh vind ik nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waar dan?
Kankeren is een normaal Nederlands werkwoord.
Om context weer te geven is het gepast in die zinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah vind het beetje raar dat je zelf dan ook kanker gebruikt daarna
Ik zelf vind het nooit gepast, maar goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Om context weer te geven is het gepast in die zin
Jij boosquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Meeh vind ik nietWord altijd boos als mijn vader het gebruikt. maar tegenwoordig gebruikt hij het niet meer
In dit geval is het gepast. Dan kan je vinden van niet, maar het klopt gewoon wat Ara zegt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zelf vind het nooit gepast, maar goed
Als het weer voorkomt waar jij bij bent, probeer ik het anders te melden. Oke?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Meeh vind ik nietWord altijd boos als mijn vader het gebruikt. maar tegenwoordig gebruikt hij het niet meer
Ik kan echt boos worden hoorquote:
Och ik vind het geen ramp hoor, maar ligt soms beetje gevoeligquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als het weer voorkomt waar jij bij bent, probeer ik het anders te melden. Oke?
En agressief.quote:
quote:
quote:
google zegt het maakt niet uit of het regentquote:
quote:
oeps, ben nog niet wakker.. llueva is idd regenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:10 schreef supersof het volgende:
[..]
google zegt het maakt niet uit of het regentEn het regent ook in de clip...
Ik erger me stelselmatig aan het gebruik van dergelijke woordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Och ik vind het geen ramp hoor, maar ligt soms beetje gevoelig
dan moet je geen Oh Oh Cherso kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik erger me stelselmatig aan het gebruik van dergelijke woorden
Dat zal ik ook zeker niet doen. Ik kijk overigens zelden TV en als ik kijk zijn dat zeker geen Nederlandstalige programma'squote:
Vind je dat leuk jaquote:
je bent wel wakker!!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oeps, ben nog niet wakker.. llueva is idd regenllevar is dragen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal ik ook zeker niet doen. Ik kijk overigens zelden TV en als ik kijk zijn dat zeker geen Nederlandstalige programma's
had ge dat lied nou geluisterd?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik erger me stelselmatig aan het gebruik van dergelijke woorden
Ik kan dat hier ook niet bekijken overigens tenzij ik een schotel aan de muur hang en dat gaat niet gebeurenquote:
quote:
Een stukje. Ik vind het vervelend dat ik niet begrijp waar het over gaat. Mijn Spaans is maar matigquote:
ik weet het ook niet goed. Maar google translate helptquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een stukje. Ik vind het vervelend dat ik niet begrijp waar het over gaat. Mijn Spaans is maar matig
Dat heb ik nog niet geprobeerdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet het ook niet goed. Maar google translate helpt
ask mequote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet het ook niet goed. Maar google translate helpt
Nee jij bent nog niet wakker.quote:
Yupquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind je dat leuk ja
Ik heb je trouwens gevonden op fb
Was niet zo moeilijkquote:
Stond mn achternaam op evernote of op mn mail?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Was niet zo moeilijk
Hoezo vind je dat leuk
Nee maar ik weet je voornaam en je woonplaatsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:26 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Stond mn achternaam op evernote of op mn mail?
En zo heb je me kunnen vinden, damn, maximaal stalken hier!! Hebben we gemeenschappelijke vrienden? Anders is t onmogelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee maar ik weet je voornaam en je woonplaats
Nope. En het is niet onmogelijk hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
En zo heb je me kunnen vinden, damn, maximaal stalken hier!! Hebben we gemeenschappelijke vrienden? Anders is t onmogelijk
quote:
Hij is niet elektrischquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:32 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom koopt niemand deze fiets?! Hij is maar10 euro..
[ afbeelding ]
Onderschat Super maar nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
En zo heb je me kunnen vinden, damn, maximaal stalken hier!! Hebben we gemeenschappelijke vrienden? Anders is t onmogelijk
Al gesquat?quote:
wat is het voor fiets dan is er iets mis mee?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:32 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom koopt niemand deze fiets?! Hij is maar10 euro..
[ afbeelding ]
Ik wil er van af. Wat moet ik met kinderfietsen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat is het voor fiets dan is er iets mis mee?
ow aan een kinderfiets heb ik ook niet zoveelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:19 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik wil er van af. Wat moet ik met kinderfietsen.
quote:
Heb hier een baantje voor je, 15 euro per uur. Kan je ongeveer een half uur per keer inroosteren, het enige "nadeel" is dat je in wat smallere en ongemakkelijkere ruimtes, zoals onder een bureau, moet werkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ga wel weer ergens anders soliciteren
wat is dat danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:29 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb hier een baantje voor je, 15 euro per uur. Kan je ongeveer een half uur per keer inroosteren, het enige "nadeel" is dat je in wat smallere en ongemakkelijkere ruimtes, zoals onder een bureau, moet werken
Why not?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik word bij al die bedrijven niet aangenomen terwijl ik een nette solicitatiebrief schrijf
Mischien zoeken ze een ouder iemand, ik weet het niet. ik moest 5 dagen wachten op antwoord en dag 2 en niks terug...quote:
Dus je moet nog 3 dagen wachten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mischien zoeken ze een ouder iemand, ik weet het niet. ik moest 5 dagen wachten op antwoord en dag 2 en niks terug...
ja maar wie zegt dat ze dan wel reageren? ik vertrouw het nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je moet nog 3 dagen wachten.
Je moest 5 dagen wachten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar wie zegt dat ze dan wel reageren? ik vertrouw het niet
ja maar als ze echt iemand nodig hadden kreeg ik wel snel mail toch dit stond erin:quote:
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar als ze echt iemand nodig hadden kreeg ik wel snel mail toch dit stond erin:
Wij trachten je binnen 5 werkdagen te laten weten of je wordt uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek.
ow wat heb je er nog aan danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, maar hij is dichtgelijmd))))) dus ik kan hem ook niet hervullen
Dat staat volgens mij standaard bij elke mail als je ergens gaat solliciteren, ik heb namelijk al 4-5 afwijzingen waar precies hetzelfde staat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar als ze echt iemand nodig hadden kreeg ik wel snel mail toch dit stond erin:
Wij trachten je binnen 5 werkdagen te laten weten of je wordt uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek.
ja dat staat bij je bevestiging maar ja bij mij het zelfde, ook elke keer afgewezenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat staat volgens mij standaard bij elke mail als je ergens gaat solliciteren, ik heb namelijk al 4-5 afwijzingen waar precies hetzelfde staat..
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb hem niet dichtgelijmd
ik weet niet wie wel maar hij was al zo toen ik hem kreeg
Ik sta ingeschreven bij het uitzendbureau, dat is nog erger. Die lui bellen mij serieus op of ik ergens ergens 1 dag in een fabriek wil werken, vervolgens laten ze 5-6 weken niks van zich horen omdat er zogenaamd ''geen werk is''.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dat staat bij je bevestiging maar ja bij mij het zelfde, ook elke keer afgewezen
je kan ook langs café's gaan, daar hebben ze meestal mensen nodig voor in de zomerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik hoop maar dat die drogisterij me aan neemt, anders heb ik volgend jaar een probleem
ja deze zomer ga ik nergens heen dus dat is wel een goed ideequote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je kan ook langs café's gaan, daar hebben ze meestal mensen nodig voor in de zomer
Ik ben nog jong, maar mag je dan er langs?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik sta ingeschreven bij het uitzendbureau, dat is nog erger. Die lui bellen mij serieus op of ik ergens ergens 1 dag in een fabriek wil werken, vervolgens laten ze 5-6 weken niks van zich horen omdat er zogenaamd ''geen werk is''.Gelukkig heb ik mijn baantje als vakkenvuller nog
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
Uh and tell me what you think about it
I been gettin high I'm tryna get a drink around it
Now my high is higher than its ever been
I'm so muthafuckin high I think I might never land
klaarquote:
Wat is jong? Ik ben zelf 19.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, maar mag je dan er langs?
En mijn oom heeft zijn baan te danken aan het utizendbureau, alleen is het niet zo geweldig werk. Koffie apparaten van douwe egberts schoonmaken. Maarja hij heb een inkomen
14, maar in 2014 ben ik 16, en wil ik met vrienden naar rgiekenland, ik ga voor 600eu en heb al 200eu nodig, en reken gewoon op 1 jaar nu. dan zou ik per week 7,69 meoten verdienen, ik krijg 5eu zakgeld, dus dat blijft dan 2,69, als ik werk heb kan ik gewoon normaal doen want zoals het er nu uit ziet moet ik wat verzinenen om elke week aan extra 2,69 te komen en kan ik amper me zakgeld gebruikenquote:
ja was het maar waarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja maarja met ze boompje maakt het toch niet uit je hebt altijd winstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dollar staat laag tegenover de euro toch
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maarja met ze boompje maakt het toch niet uit je hebt altijd winst
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ag een bedrijf beginnen:
Koop bij mij zaden voor een geld boom. 80% kans dat het echt gebeurd, 20% van niet. Ik ben niet verantwoordelijk als het niet lukt.
Billy Talent is tof livequote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
THE KIDS OF TOMMOROW DON'T NEED TODAY WHEN THEY LIVE IN THE SINS OF YESTERDAY
Wat een kunstwerk, jor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kort lurkjequote:
Alsof ik dat hier ga neerzetten, ongewenste mensen en allussssquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga zo het centrum inik had gister ook aardbeien gekocht omijn
wanneer was je housewarming ook alweer, facebook laadt niet bij mij
Alsof ze weten waar je woontquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof ik dat hier ga neerzetten, ongewenste mensen en allussss
Wat ga je doen in t centrum
you wound mequote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof ik dat hier ga neerzetten, ongewenste mensen en allussss
Wat ga je doen in t centrum
Ik WA wel hihiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof ze weten waar je woontWA dan even xoxoox
H&M pakket ophalen
"Glitternicht"quote:
Wat moet je van me?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
LH, ik heb een mooi klusje voor je
Godverdomme bazenshirtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:25 schreef leeell het volgende:
[..]
heb gister mn shirt binnen gehad LH
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:25 schreef leeell het volgende:
[..]
heb gister mn shirt binnen gehad LH
[ afbeelding ]
Fapje gepleegd.quote:
Je bent onbekend met de term "lul de behanger"?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, jij bent hier lul de behanger
Neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fapje gepleegd.
[..]
Je bent onbekend met de term "lul de behanger"?
Hoi Aldoquote:
Remiquote:
Nee echt niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeMaar ik moet serieus behangen
http://www.powned.tv/nieu(...)fijn_sterft_uit.htmlquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fapje gepleegd.
[..]
Je bent onbekend met de term "lul de behanger"?
Die is roze, die moet ik nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:30 schreef leeell het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)fijn_sterft_uit.html
quote:
quote:
Vertelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef einzweipolizei het volgende:
ligt aan wat je onder kermis verstaat
zielig volk icm nog zieligere attractiesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef einzweipolizei het volgende:
ligt aan wat je onder kermis verstaat
oh bij ons is 'kermis' gewoon zuipenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zielig volk icm nog zieligere attracties
jij staat zeker met je biertje of fles petrikov bij de botsauto'squote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:42 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
oh bij ons is 'kermis' gewoon zuipen
nee er zijn niet eens attractiesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij staat zeker met je biertje of fles petrikov bij de botsauto's
oké ieder zn ding.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:45 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
nee er zijn niet eens attracties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslaafdequote:
kan nietquote:
quote:
snapte die hype niet, 2x gezien, wel leuk feestje van gemaakt, maar thuis luisteren, neequote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
kijk morgen krijg ik deze swagswag
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:58 schreef leeell het volgende:
[..]
snapte die hype niet, 2x gezien, wel leuk feestje van gemaakt, maar thuis luisteren, nee
Gelukkig draag ik die niet, want ik heb die ekte swagswagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
Als je fallout shirts draagt en dan mijn shirts gaat bekritiseren heb je in mijn mening absoluut geen recht van spreken
Wat draag je dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gelukkig draag ik die niet, want ik heb die ekte swagswag
Meestal dingen zonder print eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |