quote:Kijk maar eens naar het ontstaan van de punk beweging.
Op zaterdag 14 september 2002 12:24 schreef wegwerpbeker het volgende:
Punk betekent voor iedereen wat anders! Het staat niet vast dat het dit en dat is.
Het is in iedergeval een muzieksoort.
quote:Ja schande, ga tegen de libertariërs kicken jullie!
Op zaterdag 14 september 2002 12:28 schreef DeadKennedy het volgende:[..]
krijg je he met die punkers
ze wassen zich ook nog es niet
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 12:28 schreef DeadKennedy het volgende:krijg je he met die punkers
ze wassen zich ook nog es niet
quote:*kicks*
Op zaterdag 14 september 2002 12:30 schreef Seborik het volgende:Ja schande, ga tegen de libertariërs kicken jullie!
Nationalistische metalhead .
quote:* Seborik ziet in playlist o.a. Punk Rock Christmas en meer van dat soort dingen staan.
Op zaterdag 14 september 2002 12:31 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
*kicks*
Nationalistische metalhead
.
quote:*schop*
Op zaterdag 14 september 2002 12:31 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
*kicks*
Nationalistische metalhead
.
Nep Punker
quote:kom op zeg, ik loop allange genoeg mee, om mijn eigen mening te hebben die niet 100% punk is, aangezien ik de eigenschap heb wel voor mijzelf te denken.
Op zaterdag 14 september 2002 12:25 schreef mr_ivy het volgende:[..]
join the club, je bent zeker zo'n ventje van "doe mij maar dat mening". Schijnt de laatste tijd nogal een trend te zijn om Nofx af te zeiken omdat ze populair beginnen te worden terwijl het helemaal niet klopt. Nofx is al jaren populair geweest binnen eigen publiek maar omdat het nu is overgewaaid op nepskate-figuren die de hele scene verpesten, is Nofx ineens een kutband?
Punk by the book, triest gewoon..
nofx is altijd al een kutband geweest, just from the beginning.
quote:punk is tegenwoordige een muzieksoort. het is nooit bedoeld als een 'ikkoopdenieuwenofxplaatenbenmeerpunkdanjij'stroming, punk is begonnen met een boodschap, een kritische houding.
Op zaterdag 14 september 2002 12:24 schreef wegwerpbeker het volgende:Punk betekent voor iedereen wat anders! Het staat niet vast dat het dit en dat is.
Het is in iedergeval een muzieksoort.
en punk heeft wel een betekenis.
quote:verbeter de wereld begin bij jezelf.
Op zaterdag 14 september 2002 11:50 schreef Noodles het volgende:
ja fuck de maatschappij!Anarchy!
lijken me betere dooddoeners.
quote:ja ik weet het
Op vrijdag 13 september 2002 18:23 schreef Asphyxion het volgende:Je kent beter zeggen 'reunion' met nieuwe zanger...
Je ziet tegenwoordig heel veel die punk gewoon commercieel uitbuiten zonder enige boodschap.
quote:Jouw subjectiviteit verblind mij haast. Nofx is geen kutband, nofx is VOLGENS JOU een kutband, dus een mening.
kom op zeg, ik loop allange genoeg mee, om mijn eigen mening te hebben die niet 100% punk is, aangezien ik de eigenschap heb wel voor mijzelf te denken.
nofx is altijd al een kutband geweest, just from the beginning.
quote:LMFD
You are a fucking poser if u don't like a band just cuz they are popular! FuckFace!NoFX is still the greatest punk band of all, they fuckin kick ass and if you don't like em because they've had a little success then GO FUCK YOURSELF!
En erg origineel.
en dan komt hier mijn super doordachte bijdrage:
MISFIIIIIIIIITS!!!!
quote:Misfits vind ik ook erg goed!
Op zaterdag 14 september 2002 15:21 schreef Summoner het volgende:
Leuk idee, Diverse!En erg origineel.
en dan komt hier mijn super doordachte bijdrage:
MISFIIIIIIIIITS!!!!
quote:oe, mag ik dan hier even op reageren?
Op zaterdag 14 september 2002 12:25 schreef mr_ivy het volgende:[..]
join the club, je bent zeker zo'n ventje van "doe mij maar dat mening". Schijnt de laatste tijd nogal een trend te zijn om Nofx af te zeiken omdat ze populair beginnen te worden terwijl het helemaal niet klopt. Nofx is al jaren populair geweest binnen eigen publiek maar omdat het nu is overgewaaid op nepskate-figuren die de hele scene verpesten, is Nofx ineens een kutband?
Punk by the book, triest gewoon..
* Type vond NOFX sowieso al een kutband
quote:Ja, en dat is het verhaal van Jello die met ZIJN platenmaatschappij Alternative tentacles partij is in de rechtszaak. Daarom ook het verhaal van de andere kant zodat je je een wat objectiever eigen oordeel kunt vormen.
Op zaterdag 14 september 2002 11:54 schreef DeadKennedy het volgende:[..]
*zucht
jij denkt dat ik dat meen?naja goed je kent me ook niet, ge zijt vergeven
Voor alle info over de rechtzaak Jello vs. Dead Kennedys verwijs ik trouwens naar:
01/23/01: JELLO BIAFRA FIGHTS TRASHING OF DEAD KENNEDYS
http://www.nypress.com/15/8/music/music2.cfm
http://www.deadkennedysnews.com/faq.htm#q01a
Overigens speelde dit verhaal van eind 98 tot maart dit jaar.
quote:Ja, de Ramones waren heeeel politiek.
Op zaterdag 14 september 2002 13:11 schreef Arma_Angelus het volgende:punk is tegenwoordige een muzieksoort. het is nooit bedoeld als een 'ikkoopdenieuwenofxplaatenbenmeerpunkdanjij'stroming, punk is begonnen met een boodschap, een kritische houding.
en punk heeft wel een betekenis.
Punk is voor mij bovenal een muziekstroming.
quote:Bad Religion is een prima combinatie
Op zaterdag 14 september 2002 18:31 schreef Jimmy het volgende:[..]
Ja, de Ramones waren heeeel politiek.
Punk is voor mij bovenal een muziekstroming.
quote:Bonzo goes to Bittsburg.
Op zaterdag 14 september 2002 18:31 schreef Jimmy het volgende:[..]
Ja, de Ramones waren heeeel politiek.
quote:Ja, en zo is er dan voor elk wat wils.
Op zaterdag 14 september 2002 13:15 schreef Jassie het volgende:
Punk heeft een betekenis. Maar dat is de laatste tijd niet echt meer te merken. Toch wel jammer.Je ziet tegenwoordig heel veel die punk gewoon commercieel uitbuiten zonder enige boodschap.
Het bezitten, draaien en kunnen citeren van en paar punkplaten garandeert niet langer de adoratie van een incrowd
quote:Ik wist dat iemand daar mee zou komen.
Op zaterdag 14 september 2002 18:32 schreef tong80 het volgende:Bonzo goes to Bittsburg.
quote:NoFX heeft niets toe tevoegen aan het genre punk. ja, de band krijgt het publiek mee, maar verder is het zo leeg als maar kan, en geloof me, ik heb ze nog maar keer geprobeerd te aanschouwen op pukkelpop en het wat KUT! clubshow, open lucht, ik loop er gewoon bij weg.
Op zaterdag 14 september 2002 14:46 schreef mr_ivy het volgende:Jouw subjectiviteit verblind mij haast. Nofx is geen kutband, nofx is VOLGENS JOU een kutband, dus een mening.
quote:ik neem aan dat je dan wel het glenn danzig misfits gebeuren bedoeld. daarna is het leuk, maar meer niet.
Op zaterdag 14 september 2002 15:21 schreef Summoner het volgende:
MISFIIIIIIIIITS!!!!
20 eyes!
misfits waren alleen al punk door overal tegen te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |