PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nu je clou graag.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef fantasyboy het volgende:
oke HIER DE FIFA KLUIS SUKKELS..... HET BESTAAT ECHT ZIE HELEMAAL ONDERAAN DE ZWARTE TEKST
[youtube][/youtube]
HOLY SHITquote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef fantasyboy het volgende:
oke HIER DE FIFA KLUIS SUKKELS..... HET BESTAAT ECHT ZIE HELEMAAL ONDERAAN DE ZWARTE TEKST
[youtube][/youtube]
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef fantasyboy het volgende:
[youtube][/youtube]
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef fantasyboy het volgende:
[youtube][/youtube]
IK WIST WEL DAT JE GELIJK HAD VANDAAR OOK DEZE TOPIC TITELquote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef fantasyboy het volgende:
[youtube][/youtube]
WEET JE DAT NOU NOG NIET?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef fantasyboy het volgende:
WIE HEEFT ER NOU FANTASY HE.....
WAAR KAN IK DIE KLUIS VINDEN ...DAT WAS DE AANLEIDING VAN DIT ALLES....
hodi deel deze info nu kan ik ijndelijk winenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef fantasyboy het volgende:
Ik zie alleen witte tekstquote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef fantasyboy het volgende:
[youtube][/youtube]
DIE KLUiS HEB IK NET GEOPEND OP ADVIES VAN EEN USER HIER HAHAHA IK HEB NU MiLJOENENquote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef fantasyboy het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:31 schreef fantasyboy het volgende:
IK HEB NU GELIJK MAAR GELEERD HOE IK EEN FIMPIE OP YOU TUBE MOET PLAATSEN...BEDANT FUKKERS
Het zou mij niet verbazen dat hij een ajacied zou zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:33 schreef Reemi het volgende:
Wel weer typerend dat zo'n mafkees als fantasyboy voor feyenoord is.
Ok, overquote:
jaquote:Op maandag 6 mei 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Wedden dat het gewone een brakke vertaling is
Waarvan aktequote:
Ok, overquote:
Ok, overquote:
Bedankt, overquote:Op maandag 6 mei 2013 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hier staat ook nog wat over die kluis.
Het vervolg is hier te vinden.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf dat wist ik niet eensquote:Op maandag 6 mei 2013 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
We praten via een walkie talkie toch? Overquote:
Nee, jij ?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
We praten via een walkie talkie toch? Over
TERING LUL ...IK SCHROK ME DE TERINGquote:Op maandag 6 mei 2013 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, overquote:
Zit normaal toch een beetje ruis in?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
We praten via een walkie talkie toch? Over
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:40 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
TERING LUL ...IK SCHROK ME DE TERING
quote:
HAHA DOMME SOEPSTENGELquote:Op maandag 6 mei 2013 22:40 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
TERING LUL ...IK SCHROK ME DE TERING
Dat ben ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Dan spreek je beter Engels dan dat je Nederlands typtquote:
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
iedereen al staatsloten gehaald? recordjackpot van 38 mill ofzo en gaat er gegarandeerd uit
blijft geld verbranden daar niet vanOm het statement in die spoiler ongedaan te maken, ga ik, als ik de jackpot al win, een paar biljetten van 100 euro verbranden. gr gr x.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
joh ik heb ook pas een paar 100 posts hier neergezet met de tekst dat mijn Nederlands slecht is.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dan spreek je beter Engels dan dat je Nederlands typt
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Om het statement in die spoiler ongedaan te maken, ga ik, als ik de jackpot al win, een paar biljetten van 100 euro verbranden. gr gr x.
Dan heb je toch 38 miljoen. Hollander!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]ik zal wel hetzelfde doen dan, wel met biljetten van 5 euro natuurlijk.
iedereen al staatsloten gehaald? recordjackpot van 38 mill ofzo en gaat er gegarandeerd uit
blijft geld verbranden daar niet vanNeuh, de kans dat ik win is dichter bij 0 dan dichter bij 0,000000001SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
EFFE SERIEUS ..DAT ULTIMATE TEAM GEDOE IS GEWOON POEP.....ECHT VOOR NERDS DIE KAARTJES SPARENquote:
oke.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
EFFE SERIEUS ..DAT ULTIMATE TEAM GEDOE IS GEWOON POEP.....ECHT VOOR NERDS DIE KAARTJES SPAREN
dit. Dat team dat ik had met Elyou en Huseklepp was zo makkelijk daarin.quote:
Uw bestellingquote:Op maandag 6 mei 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan heb je toch 38 miljoen. Hollander!
blijft geld verbranden daar niet vanRonald de Boer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:FrankRonald1970 twitterde op maandag 06-05-2013 om 13:14:21R: #Staatslot gekocht #Jackpot 38,4mln valt op 10-5 zeker! Als ik win haal ik #Messi naar A’dam😉 @Staatsloterij http://t.co/SsEv3RYqpS reageer retweet
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Mijn team is pas makkelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 22:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit. Dat team dat ik had met Elyou en Huseklepp was zo makkelijk daarin.
Ik verlies altijd als ik tegen die 2 moetquote:Op maandag 6 mei 2013 22:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit. Dat team dat ik had met Elyou en Huseklepp was zo makkelijk daarin.
En ze hebben geen 4* skillsquote:Op maandag 6 mei 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn team is pas makkelijk
http://wefut.nl/squad/1113
Ook al waren Leitner en Mlapa wel duur
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:53 schreef fantasyboy het volgende:
SHITZOOI NU HEB IK OOK nog een waarschuwing gekregen van persoontje sting..
wat heb ik fout gedaan..
onterecht...ik dien een klacht in.
Ik ook... En toen had ik als CB's Kouyaté en Almebäckquote:Op maandag 6 mei 2013 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verlies altijd als ik tegen die 2 moet
Messi voor 38 miljoen tuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ronald de Boer wel.[ afbeelding ]twitter:FrankRonald1970 twitterde op maandag 06-05-2013 om 13:14:21R: #Staatslot gekocht #Jackpot 38,4mln valt op 10-5 zeker! Als ik win haal ik #Messi naar A’dam😉 @Staatsloterij http://t.co/SsEv3RYqpS reageer retweet
![]()
dat ik me moet gedragen en caps uit moet ..caps was kapoet..maar nu doet ie het weer goed...toevalligquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
Wat leuk dat u meespeelt bij de Staatsloterij!
De loten worden aan uw lotenoverzicht in Mijn Staatsloterij toegevoegd.[ afbeelding ]
Maak er dit van, is nog beter:quote:
of ik hou mijn eredivise kant rechts en dan links die kant die jij net heb gestuurdquote:Op maandag 6 mei 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maak er dit van, is nog beter:
[ afbeelding ]
Dat zou ik doen, want die gasten zijn eckte bazen. Dan kun je eventueel ook Henriksen op CDM doen op links...quote:Op maandag 6 mei 2013 23:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
of ik hou mijn eredivise kant rechts en dan links die kant die jij net heb gestuurd
heb al Holla voor de longshots.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat zou ik doen, want die gasten zijn eckte bazen. Dan kun je eventueel ook Henriksen op CDM doen op links...
Donk en Padt erbij danquote:
quote:
jupquote:
geen beter alternatief voor Holla?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup
En dan hebben 3 van de 4 voorhoedespelers nog 4* skills ook..en de andere heeft dat niet nodig.
Zijn hun beter dan Mlapa en Leitner dan ?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup
En dan hebben 3 van de 4 voorhoedespelers nog 4* skills ook..en de andere heeft dat niet nodig.
Ik bedoelde eigenlijk Henriksen op de plek van Tettey.quote:
Pro League linkerkant is ook leuk trouwens..met Odjidja, Vargas, Kouyate, Cyriac o.a.quote:
Jij hebt duidelijk nooit met Holla gespeeld.quote:
Te veel opties..quote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pro League linkerkant is ook leuk trouwens..met Odjidja, Vargas, Kouyate, Cyriac o.a.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Henriksen op de plek van Tettey.
Ik had een 4-5-1 met Pro League en Tipelligaen, dat was echt baasquote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pro League linkerkant is ook leuk trouwens..met Odjidja, Vargas, Kouyate, Cyriac o.a.
Jouw recordquote:Op maandag 6 mei 2013 23:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had een 4-5-1 met Pro League en Tipelligaen, dat was echt baas
Gewoon een 2e team erbij maken.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zijn hun beter dan Mlapa en Leitner dan ?
En Fahrman is ook ziek goed.
Dat is hoe ik rol.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jouw record
Vaker verloren dan gewonnen
Dan wacht ik nog even tot dat Kouyate meer is gedaaldquote:Op maandag 6 mei 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon een 2e team erbij maken.
Maak er dit van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb Donk in goede formatie als ik ermee speel, maar gebruik hem atm in 2 teams.
Meer handelen, minder posten op dit forum.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even tot dat Kouyate meer is gedaald
Wil ook nog wat TOTS spelers proberen.
Of ik moet weer beginnen met handelen.
Moet ook nog vid's makenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meer handelen, minder posten op dit forum.
Dat was een grap van een vriend van iemand op het forum, ja.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat was een grap van een vriend van iemand op het forum, ja.
Ik vind het echt heel gaaf, zit echt met smart te wachten op het nieuwe seizoen. Beetje Soprano's achtig is het.quote:
ik heb nog een neymar die ik heb gekocht voor 160kquote:Op maandag 6 mei 2013 23:26 schreef DuTank het volgende:
Die Braziliaanse 5* skillers die ik had, allemaal met winst verkocht
Na mijn examens dan maar eens binnenhalenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel gaaf, zit echt met smart te wachten op het nieuwe seizoen. Beetje Soprano's achtig is het.
wat is die nu? 60k?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb nog een neymar die ik heb gekocht voor 160k
Het is daar half 6 's nachts nuquote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fucking finale verloren met 4-2 van een 5 atb BraSilver team. Ging hij ook nog sshhh doen bij de 4-2 en daarvoor tijdrekken bij de cornervlagNatuurlijk weer iemand uit Taiwan, die mensen zijn te irritant.
altijd die kut taiwanezen hequote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fucking finale verloren met 4-2 van een 5 atb BraSilver team. Ging hij ook nog sshhh doen bij de 4-2 en daarvoor tijdrekken bij de cornervlagNatuurlijk weer iemand uit Taiwan, die mensen zijn te irritant.
neuh, dat begint om 6 uur.quote:
Hij zal even pauze hebben en moet zometeen weer voetballen in elkaar naaien.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kunnen die mensen op zo'n tijdstip niet iets anders doen dan mij irriteren?
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zal even pauze hebben en moet zometeen weer voetballen in elkaar naaien.
valt nog mee danquote:Op maandag 6 mei 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zal eens even kijken
108k nog op PS3
Is je filmpie af?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
ik kreeg ook een keer een waarschuwing voor iets wat ik hier zei over bepaalde mensen
Volgens mij mochten jullie me toen nog niet zo.
Achja iedereen heeft zn beginnersperiodequote:Op maandag 6 mei 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
ik kreeg ook een keer een waarschuwing voor iets wat ik hier zei over bepaalde mensen
Volgens mij mochten jullie me toen nog niet zo.
krijg morgen mijn headset binnenquote:
Jij blijft er wat lang in hangen helaasquote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Achja iedereen heeft zn beginnersperiode
Dus jij koopt je vrienden ?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En had ik het geluk dat ik veel coins had
Daar moest je aan denken omdat het over filmpjes ging?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Zhano het volgende:
Ik mag niks meer zeggen over DutchSL's moeder, dus bij deze doe ik dat ook niet.
Ik kan gewoon niet skillen, dat heb ik na 4 potjes wel gezien. Roulettes lukte amper, dat werden rare akka's. Ik wilde rainbowflick doen, maar iedere keer deed ik de heel-to-heel flickquote:
Roulettte is ook wel erg lastig.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet skillen, dat heb ik na 4 potjes wel gezien. Roulettes lukte amper, dat werden rare akka's. Ik wilde rainbowflick doen, maar iedere keer deed ik de heel-to-heel flick
Nee, dat wordt iets voor FIFA 14, eerst maar eens in de practice arena wat oefenen
ik heb nu meer dan 100 wedstrijden gespeeld en begin het goed onder de knie te krijgen.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet skillen, dat heb ik na 4 potjes wel gezien. Roulettes lukte amper, dat werden rare akka's. Ik wilde rainbowflick doen, maar iedere keer deed ik de heel-to-heel flick
Nee, dat wordt iets voor FIFA 14, eerst maar eens in de practice arena wat oefenen
Nee door die posts van Djeetje en TCquote:Op maandag 6 mei 2013 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar moest je aan denken omdat het over filmpjes ging?
hahahquote:Op maandag 6 mei 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb nu meer dan 100 wedstrijden gespeeld en begin het goed onder de knie te krijgen.
Ja het gekke is dus, dat ie eerst altijd super goed ging..quote:
2 min.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:56 schreef DannyDeko het volgende:
Jongens ik ben bijna jarig!*pompomsmilie*
Cloud computingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef Zhano het volgende:
Moet morgen misschien een presentatie van 5 min. houden voor NederlandsDus kom maar op met die dubieuze onderwerpen
De kunst van het stil zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef Zhano het volgende:
Moet morgen misschien een presentatie van 5 min. houden voor NederlandsDus kom maar op met die dubieuze onderwerpen
Je huisdier.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef Zhano het volgende:
Cartmanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef Zhano het volgende:
nederlands op dit moment is natuurlijk maar 1 ding hotquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef Zhano het volgende:
quote:
Oh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee man, doe ICT dan moet ik niet een onderwerp hebben waar de eckte nerdjes alles van weten
Zonder te luisteren: nee, die ken ik nog niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:59 schreef Dudeweiser het volgende:
POKEMON DUBSTEP: 23- Let's go to Lavender Town (OUT NOW! ON BEATPORT!! AUGUST 2nd) by 23 [Is not making music]
wat voor jou DS2 of ken je deze al?
Bony 2013quote:
Gefeliciteerd kerel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:03 schreef DannyDeko het volgende:
Danku danku. Alweer een kwart eeuw oud.. Wat gaat t toch hard :p
Breuer is wel een baasquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:04 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Afbraak parkeergarage gaat verder rond geparkeerde auto
Ja helaas pindakaas dan meld je je maar ziekquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Breuer is wel een baasMaar weinig mensen in mn klas houden van voetbal dus niemand snapt dan de clue.
Doe het over Silicon Valley en kopieer een stukje van Alexander Klöpping.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Breuer is wel een baasMaar weinig mensen in mn klas houden van voetbal dus niemand snapt dan de clue.
Oh dat filmpje had ik nog bij mn Watch-later staanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe het over Silicon Valley en kopieer een stukje van Alexander Klöpping.
nee, 1 wedstrijdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:11 schreef Topiek het volgende:
Zijn die goude trainingskaarten van bijv. +15 koppen, permanent?
nee, voor maar 1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:11 schreef Topiek het volgende:
Zou wel mooi zijn eh en elftal met allemaal 99squote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:11 schreef Topiek het volgende:
T leven is niet altijd feestquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:12 schreef Topiek het volgende:
[..]
JammerAnders had ik nu een speler met 99 koppen
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
Wat leuk dat u meespeelt bij de Staatsloterij!
De loten worden aan uw lotenoverzicht in Mijn Staatsloterij toegevoegd.[ afbeelding ]
FUT09 kon dat nog.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn eh en elftal met allemaal 99s
Ach, als alles 99 is..quote:
Was het eerste jaar FUT..toen kon je ook maar 23 spelers in totaal hebben in je club. En de rest plakte je in een plakboek. Er waren ook veel minder teams en leagues toen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan er nu zeker weinig meer aan doen, dat Holtby een teamgeest van 7 heeft ipv 9?![]()
Epic plakboek being epic.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was het eerste jaar FUT..toen kon je ook maar 23 spelers in totaal hebben in je club. En de rest plakte je in een plakboek. Er waren ook veel minder teams en leagues toen.
In je plakboek ?:P lol hoeveel coins was ronaldo toen ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was het eerste jaar FUT..toen kon je ook maar 23 spelers in totaal hebben in je club. En de rest plakte je in een plakboek. Er waren ook veel minder teams en leagues toen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:17 schreef Topiek het volgende:
Dan moet je een Duitser op de plek van Mandzukic zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan er nu zeker weinig meer aan doen, dat Holtby een teamgeest van 7 heeft ipv 9?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Er moet een Duitser in de spits uit de Bundesliga...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan er nu zeker weinig meer aan doen, dat Holtby een teamgeest van 7 heeft ipv 9?
Duitse spits ipv MandzukicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan er nu zeker weinig meer aan doen, dat Holtby een teamgeest van 7 heeft ipv 9?Smile like you mean it
www.wefut.com
moeten ze weer doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Epic plakboek being epic.
Spelers kopen om pagina's compleet te maken, waarvoor je een bonus kreeg.
Ja, virtueel plakboek. Als je een speler nog niet had kreeg je coins als je hem nog niet had. En je kreeg 5K ofzo als je een teampagina vol had. FUT was toen veel kleiner..99 rated topspelers waren 35k ofzo en echt traden was er eigenlijk niet..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
In je plakboek ?:P lol hoeveel coins was ronaldo toen ?
Je had volgens mij wel een creation zonequote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, virtueel plakboek. Als je een speler nog niet had kreeg je coins als je hem nog niet had. En je kreeg 5K ofzo als je een teampagina vol had. FUT was toen veel kleiner..99 rated topspelers waren 35k ofzo en echt traden was er eigenlijk niet..
Oh nee toch. Eerst een lul en een paard, nu een beer en een aap.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:22 schreef BDIL het volgende:
Stukgaan in de party om dat filmpje met die beer en aap
*koequote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh nee toch. Eerst een lul en een paard, nu een beer en een aap.
Wat is je moeder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat is je moeder?En aardige vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AJ
Ja, een van je spelers was je eigen proquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je had volgens mij wel een creation zone
Klopt ja, altijd oplettenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:24 schreef Djeetje het volgende:
Was het toen ook niet zo dat als je contracten op waren je speler weg ging ?
Geniaal ja. Ik heb dat spel wat keren vervloekt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:24 schreef Djeetje het volgende:
Was het toen ook niet zo dat als je contracten op waren je speler weg ging ?
Zonder manager is 99 het hoogste dat je kan halen. Een manager erbij in goede formatie of van de nationaliteit van het gros van je spelers en je komt op 100.quote:
okquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:36 schreef BDIL het volgende:
Die sextape trailer van Farah MTV Teen Mom is uit
beter let je ff op het spel mis je misschien niet zoveel kansenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:36 schreef BDIL het volgende:
Die sextape trailer van Farah MTV Teen Mom is uit
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
beter let je ff op het spel mis je misschien niet zoveel kansen
Het klinkt alsof jullie de Koef nodig hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
echt jonge staat de hele tijd buitenspel ook...
Meneer 100% longshot toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Het klinkt alsof jullie de Koef nodig hebben.
ben al gestopt aangezien jij toch niet wilde komen met je filmquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Het klinkt alsof jullie de Koef nodig hebben.
jajaquote:
na de examens jonguhquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
ben al gestopt aangezien jij toch niet wilde komen met je film
@pazzl 100% rainbowflick over de keeper
Meestal niet. Als er iets nieuws bijkomt staat hij er vaak al een tijdje en is hij nog niet open.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:46 schreef Topiek het volgende:
Het Lenteklassieker toernooi verloopt over een uur, komt er dan meteen weer een nieuwe bij? En wie heeft die al gewonnen van jullie (online)?
Ik heb 4x een poging gewaagd en heb 4x alle hoeken van het veld gezienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:46 schreef Topiek het volgende:
Het Lenteklassieker toernooi verloopt over een uur, komt er dan meteen weer een nieuwe bij? En wie heeft die al gewonnen van jullie (online)?
Nee en ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:46 schreef Topiek het volgende:
ok.quote:
jbgsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb 4x een poging gewaagd en heb 4x alle hoeken van het veld gezien![]()
Allemaal tegen sweaty pacehoertjes waardoor mijn spelers aanvoelde als trage stront![]()
![]()
je bent gewoon slecht.quote:
Kwartje vallen dit dat.quote:
quote:
Woensdag al.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:54 schreef dion_v_k het volgende:
Komen volgende week de eerste TOTS spelers in pakjes?
Lekker mijn vermogen verneuken
okquote:
Vanaf woensdag al toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:54 schreef dion_v_k het volgende:
Komen volgende week de eerste TOTS spelers in pakjes?
Lekker mijn vermogen verneuken
Zie edit: het is deze week al, was iets te snelquote:
Zo hoort het ook. Werken voor je geld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:56 schreef Zhano het volgende:
Ik heb een team gemaakt voor die lentecup maar gewoon geen tijd gehad om te spelen...
Woensdag al?quote:
Moet continu overwerkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Werken voor je geld.
Volgens mij eerst Most Consistent, maar dat is eigenlijk een wilde gok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Woensdag al?![]()
Welke competitie komt er eerst, of is dat nog niet bekend?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:00 schreef Topiek het volgende:
Divisie 3 van één speler seizoenen zijn al aardig lastig helaas
Gebeurde mij dat maarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:05 schreef TBakkert het volgende:
Chiellini heeft roos gepakt in mijn vorige wedstrijd...
En ik heb opeens 73k, terwijl ik net 60k had.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:05 schreef TBakkert het volgende:
Chiellini heeft roos gepakt in mijn vorige wedstrijd...
En ik heb opeens 73k, terwijl ik net 60k had.
ok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik was een verhaaltje aan het typen in geheim taal.
Ajaciedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
je... bent... gewoon... een... aap...?
Nee!quote:
Alien*, met je rare taaltje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
je... bent... gewoon... een... aap...allochtoon?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Kan je niet een paar rollen meenemen van je werk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee!Mn ritme is dusdanig vernökt dat ik nu meestal een uur voor ik moet werken het niet meer kan ophouden. Heeft me al 2 rollen pleepapier gekost
Heb het geprobeerd, 2 rollen op mn borst getapet maar op één of andere manier hadden ze het doorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan je niet een paar rollen meenemen van je werk?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd, 2 rollen op mn borst getapet maar op één of andere manier hadden ze het door
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Alien*, met je rare taaltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook, als dit gebeuren allemaal achter de rug is.quote:
Niet leukquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:22 schreef TBakkert het volgende:
Stiekum wil ik de Lapo vanwege een leuke TT: Pascal is een alien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |