Zou er niet een wet moeten komen die het verboden maakt voor dit soort mensen om schriftelijk te communiceren?
quote:
wij denken een lekker weekend uit,na al onze elende van ziekte,dus we doen mee met de veiling,en ja we winnen en blij dat we waren,maar het werd een hel echt een hel,we kwamen aan en moesten meer dan 2uur wachten en die meneer zei het duurde 15min tot een half uur oke dat kan maar dat was niet zo,er waren mensen na ons en die waren wel eerde aan de beurt dus ik vraagt,het en toen zei hij neehoor u was later nou echt niet hij kenden die mensen,goed toen we zeiden hoe lang duurt het nog,nou we zijn bij nr 65 ik zei weet u het zeker ja hoor, ik nou wat raar hij doet het niet wand ik heb die nr toen liep hij snel weg,en de caravan was vies de matras ook zelf de speeltoestellen waren stuk,het was er erg slecht heel jammer wand het park op zich was wel mooi,en de klachten werden niet serieus genomen we hadden een afspraak met die meneer maar hij was er niet en ga zo maar door ik kan al die klachten niet kwijd vind ik in en in tries,denk je even bij te komen na al de elende en dan maak je zoiets mee,en dan zo man die net doet of je gek bent,zijn naam was dion nou hem vergeten we nooit meer,we zijn er ook eerde weg gegaan wand we voelden ons echt heel verdrietig en boos,dat was ons uitje waren we maar thuis gebleven dan was dat beter geweest ze hebben ons heel erg terleur gesteld,dat vind ik nog het ergste dat was het en nog veel meer maar daar is geen ruimten voor tony baten engel