SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Ben bang van niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:02 schreef Kopsterk het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)-jong-bij-ajax-houdt
aan het eind.
Zou dit nog gelukt zijn?
Omdat ik niemand een levende verbranding toewens.quote:
Nou sommige...quote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat ik niemand een levende verbranding toewens.
Moet je op een andere manier lezenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
op een of andere manier las ik "verkassen"
Heb er 90 minuten naar zitten luisteren ja, tering joch hadden ze neer mogen trappen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel met zijn toeters!!!!!!!!!!!!!
In Eindhoven noemen ze dat sfeerquote:Op maandag 6 mei 2013 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb er 90 minuten naar zitten luisteren ja, tering joch hadden ze neer mogen trappen.![]()
Het is dat joch wat de bal gaat halen op een gegeven moment trouwens.
Leugens. Er was misschien maar 30 minuten echt beeldquote:Op maandag 6 mei 2013 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb er 90 minuten naar zitten luisteren ja, tering joch hadden ze neer mogen trappen.![]()
Het is dat joch wat de bal gaat halen op een gegeven moment trouwens.
Ja dacht er nog aan tijdens het typen maar goed. Zei op AN ook dat dat tering joch de lijn verstoort.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Leugens. Er was misschien maar 30 minuten echt beeld
Ja, ik had je quote daar ook al gezienquote:Op maandag 6 mei 2013 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dacht er nog aan tijdens het typen maar goed. Zei op AN ook dat dat tering joch de lijn verstoort.
Waren overigens wel zo'n 60 minuten beeld.
Jawel. En het schijnt dat morgen al de eerste beelden kunnen uitlekken. Omdat dan al de shirts naar sommige mensen gaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Spelen we volgende week niet in het nieuwe uit shirt?
Klopt.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Spelen we volgende week niet in het nieuwe uit shirt?
quote:Eerste 32 uitshirts worden thuisbezorgd
Ter gelegenheid van het 32ste kampioenschap zullen adidas en Ajax dinsdag de eerste 32 uitshirts van seizoen 2013-2014 thuisbezorgen. Dit gebeurt vijf dagen voor de officiële introductie. De 32 gelukkigen worden willekeurig geselecteerd onder alle fans die het nieuwe uitshirt via de voorschrijving op Ajaxshop.nl hebben besteld of voor dinsdag 7 mei 14:00 uur bestellen.
De nieuwe uitcollectie is vanaf zondag 12 mei verkrijgbaar in de Official Ajax Fanshops in de Amsterdam ArenA en bij de Ajax Experience op het Rembrandtplein. De nieuwe uitcollectie is eveneens te bestellen via Ajaxshop.nl.
Het nieuwe uittenue zal zondag 12 mei voor het eerst op het veld te zien zijn, als de kersverse kampioenen in Groningen aantreden tegen FC Groningen.
Gewoon straks tegelijk op Ajax.nl nieuwe contracten voor Frank de Boer, Overmars, Jonk en Bergkamp.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Contracten Bergkamp & Jonk worden verlengd. Niet vermeld hoelang
Bron: VITV.
55 meen incl bedrukking ik, lager dalen ze niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef valleilijn het volgende:
Komen de shirts van dit seizoen eigenlijk nog een keer in de uitverkoop (als het nieuwe tenue bekend is ofzo)?
Huidige uitshirt kun je online niet eens meer kopen, is volgens mij al eens in de aanbieding geweest. Kindermaten zijn er nog wel voor 30 euro .quote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef valleilijn het volgende:
Komen de shirts van dit seizoen eigenlijk nog een keer in de uitverkoop (als het nieuwe tenue bekend is ofzo)?
Sporkslede en de Sa waren er ook niet bij.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef tammepiet het volgende:
Degene die Bocarra misten op het podium: hij was bij de harde kern op het Leidse. Nu al een held.
quote:'Geen assistent omdat Frank trainer is'
In de toekomst wil Ronald de Boer een professionele samenwerking met zijn broer Frank niet uitsluiten. Op dit moment kan hij geen assistent worden omdat hij simpelweg de papieren niet heeft. 'Ik wil geen assistent worden omdat mijn broer hoofdtrainer is', laat hij in een interview met Het Parool weten.
Ronald is onlangs gestopt met zijn opleiding trainer/coach 1. Het werd hem te veel, daarom is hij gestopt met het trainen van Ajax A1. Nu is Ronald alleen nog techniektrainer. Daarnaast is hij onder andere analist, waardoor hij op het eerste oog een rustiger bestaan kent dan zijn broer Frank. Toch vliegt ook Ronald de wereld over. Nu zit hij in Bejing voor een speciaal project van Ajax in China, maar hij zit ook nog in een adviesraad voor Qatar.
'Ik heb wel een relaxter bestaan dan Frank', geeft hij toe in de Amsterdamse krant. 'Ik ben ook een betere golfer dan hij. Ik had op een bepaald moment handicap 4, hij had rond de 20. Ik had meer tijd om te oefenen. Ik ben ook beter in tennis. Misschien heb ik wat meer talent, maar hij heeft meer discipline. Dat zeg ik ook tegen de jeugd: talent is niet toereikend. Maar ik kan ook discipline hebben, hoor.'
Mocht Ronald wel zijn papieren halen, dan zou wel zijn broer wel willen assisteren. 'Ja, zeker. Als ik op mijn capaciteiten naast Frank kom, dan kunnen mensen ook niet denken dat ik er alleen maar zit omdat hij mijn broer is. Het zou kunnen, wij samen, want hij kan honderd procent op me vertrouwen.'
Trots
Volgens Ronald is er geen sprake van jaloezie. 'Ik weet ook dat Frank een bekendere Nederlander is dan ik, maar ik gun hem alles. Ik ben waarschijnlijk nog zenuwachtiger dan hij als Ajax grote wedstrijden speelt. Ik ben er zo ongelofelijk trots op dat mijn broer drie keer kampioen is geworden en dat hij in het rijtje staat van Louis van Gaal en Rinus Michels.'
Ronald geeft aan een klankboord te zijn van Frank. Ze bellen elke dag en bespreken iedere wedstrijd. Toen Frank nog trainer van Ajax A1 was, belde hij zijn broer om hem te vragen eens naar Christian Eriksen te komen kijken. 'Hij zei: 'Je moet eens komen kijken naar de training, er loopt er hier eentje...Maar je moet wel een doekje meenemen om het kwijl bij je mond weg te poetsen', zo goed vond hij hem.'
Why? Dat is echt super lelijk. 3 sterren op het shirt gesmeten ipv de 3 sterren nu die zo minder los van het smurfen logo staan.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop weer op shirts met een kraagje en 3 sterren recht naast elkaar ipv een boogje om het Ajax logo. Die shirts van 2011/12 waren baas
Ze hebben een contract voor onbepaalde tijd, het wordt alleen verhoogdquote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Contracten Bergkamp & Jonk worden verlengd. Niet vermeld hoelang
Bron: VITV.
Dat vind ik juist het lelijkste ajax shirt in jaren.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop weer op shirts met een kraagje en 3 sterren recht naast elkaar ipv een boogje om het Ajax logo. Die shirts van 2011/12 waren baas
Ik vind het shirt van dit jaar echt veel mooier dan die van vorig jaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef Vermecelli het volgende:
Watermerk zag ik gisteren pas voor het eerstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:03 schreef tammepiet het volgende:
Ze moeten kappen met die watermerk shit.
Andreaskruizen summier op mouw weergeven.
Kraagjes horen op voetbalshirts, zie het verleden.
quote:
Jezus zie je weer die beelden van die Klassieker. Ik blijf me verbazen over de hoeveelheid haat op die tribunesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:19 schreef Kopsterk het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)dskampioen-ajax.html
Wel leuk om te zien. Ik kan me nog herinneren hoe ziek ik was van die 3-3 van Heracles in blessuretijd, die 1-1 tegen Roda en ADO-thuis en de 3-2 nederlaag bij Vitesse (na een 0-2 voorsprong). Gelukkig waren er veel meer hele mooie momenten dit seizoen. De 3-1 tegen PSV-thuis, tegen de verwachting in dikverdiend winnen.
En Narsingh heeft ook een prima keuze gemaaktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:47 schreef wieisboos het volgende:
Die Assaidi heeft in totaal toch nog 77 minuten in de Premier League gespeeld, zal wel blij zijn dat hij niet naar Ajax is gegaan
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Narsingh heeft ook een prima keuze gemaakt
Dat hij naar PSV ging. Waar hij voor zijn blessure ook niet geweldig speelde. En nu geen kampioen is. En ook geen CL heeft gespeeld en dat ook volgend seizoen niet zal doenquote:
Maar dat is niet te vergelijken met Assaidi. Hij heeft genoeg speeltijd gekregen bij PSV en heeft dat niet goed ingevuld. Dus meer zijn eigen fout daarin. Als je Ajax wekelijks zie spelen, zie je ook dat hij bij Ajax hetzelfde probleem zou krijgen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij naar PSV ging. Waar hij voor zijn blessure ook niet geweldig speelde. En nu geen kampioen is. En ook geen CL heeft gespeeld en dat ook volgend seizoen niet zal doen
Ik denk dat hij bij Ajax wel betere individuele training zou krijgen. Die hadden echt aan de slag gegaan om hem beter te maken. Bij PSV wou Dickie alleen kampioen worden en daarna weer weg. Dacht niet eens aan ontwikkeling van spelers. Daarbij kon Narsingh bij Ajax CL spelen en is er een duidelijke speelwijze, waar hij wel ingepast kon worden. Dus ik vind het net zo'n domme keuze van Narsingh om naar PSV te gaan als Assaidi naar Liverpool.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dat is niet te vergelijken met Assaidi. Hij heeft genoeg speeltijd gekregen bij PSV en heeft dat niet goed ingevuld. Dus meer zijn eigen fout daarin. Als je Ajax wekelijks zie spelen, zie je ook dat hij bij Ajax hetzelfde probleem zou krijgen.
Wie zegt dat hij geen individuele trainingen krijgt? Naast Advocaat heeft PSV andere mensen in de technische staf. Ik geef je best gelijk in dat Advocaat alleen om kampioenschap gekomen is, maar ik geloof niet dat de andere mensen in de technische staf daarom achterover zijn gaan leunen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij Ajax wel betere individuele training zou krijgen. Die hadden echt aan de slag gegaan om hem beter te maken. Bij PSV wou Dickie alleen kampioen worden en daarna weer weg. Dacht niet eens aan ontwikkeling van spelers.
Hij kon ook denken dat hij met PSV kampioen kon worden en daardoor ook in CL kwam. Ik denk eigenlijk ook, dat hij dat dacht.quote:Daarbij kon Narsingh bij Ajax CL spelen
Denk dat hij Boerrigter 2 zou worden. Narsingh heeft echt geen creativiteit en dat krijg je ook niet zomaar binnen een jaar.quote:en is er een duidelijke speelwijze, waar hij wel ingepast kon worden.
En dat vind ik dus niet.quote:Dus ik vind het net zo'n domme keuze van Narsingh om naar PSV te gaan als Assaidi naar Liverpool.
Te duur, gaat niet terug naar Nederland, hoger salaris gewend, Hoesen en Sigthorsson nog bij Ajax.quote:
Dat is ook wat overdreven maar dat jaar bij Heerenveen gaat hij denk ik niet snel overdoen bij een Ajax of PSV. Dan valt het al snel tegen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:28 schreef mrstylo het volgende:
Denk dat hij Boerrigter 2 zou worden. Narsingh heeft echt geen creativiteit en dat krijg je ook niet zomaar binnen een jaar.
Luuk de Jong is een uitstekende spits die het volgend seizoen op zeker gaat maken daar in Duitsland. Assaidi dacht dat hij er klaar voor was en merkt nu precies waarom hij dat nog niet was, en Elia is een goede speler, maar mist de mentaliteit voor topsport.quote:
van voetbalzonequote:Isaac Cuenca wil graag nog een seizoen bij Ajax blijven, maar een langer verblijf van de aanvaller in Amsterdam is nog geen zekerheid. Frank de Boer heeft al aangegeven dat hij eerst wil kijken of het mogelijk is om een speler te kopen in plaats van te huren en volgens El Mundo Deportivo zijn algemeen directeur Michael Kinsbergen en directeur voetbalzaken Marc Overmars sowieso niet optimistisch over een langere samenwerking met Cuenca. Dit vanwege het financiële plaatje.
Kinsbergen en Overmars hebben volgens het Catalaanse dagblad gesproken met Andoni Zubizarreta en Raül Sanllehí, maar denken dat het financieel gezien een moeilijk verhaal zal worden om Cuenca nog een jaar te huren. El Mundo Deportivo claimt echter ook dat Ajax interesse heeft in middenvelder Sergi Roberto en verdediger Marc Muniesa. "Ze moeten zelf beslissen, maar ik zal ze vertellen dat Ajax speelt zoals Barcelona, dat ze hier speelminuten kunnen maken en dat Ajax volgend jaar in de Champions League speelt. Ajax is een goede optie", zegt Cuenca.
De 22-jarige rechtsbuiten deed slechts in drie competitieduels mee en hoopt dat aantal nog verder te kunnen uitbreiden. "Ik wil bij Ajax blijven", herhaalt Cuenca zijn wens. "Deze club is goed voor mij, want ik krijg hier meer kansen om te spelen dan bij Barcelona. Ik weet dat Barcelona een grotere club is, maar ik ben gelukkig in Amsterdam. Mijn knie is nu helemaal in orde en ik zal in de zomer hard blijven werken, zodat ik volgend seizoen mijn beste niveau kan halen."
"Barcelona en Ajax hebben dezelfde speelstijl", vervolgt Cuenca. "Beide ploegen willen aanvallend voetbal spelen en het systeem verschilt slechts op details. Het belangrijkste verschil is de begroting van de clubs en daarmee de kwaliteit van de spelers. Barcelona is het beste team ter wereld, omdat het ieder jaar verder kan bouwen, terwijl bij Ajax ieder jaar drie of vier spelers vertrekken. Welke Ajacied bij Barcelona zou kunnen spelen? Christian Eriksen, hij is een middenvelder met veel kwaliteiten."
Als hij onder dezelfde voorwaarden komt als dit seizoen dan niet, kan je echt wel aan Overmars overlaten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:56 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Cuenca is gewoon te duur. Ben je aan het bezuinigen, komt hij ff 2mio loon opstrijken
"Kinsbergen en Overmars hebben volgens het Catalaanse dagblad gesproken met Andoni Zubizarreta en Raül Sanllehí, maar denken dat het financieel gezien een moeilijk verhaal zal worden om Cuenca nog een jaar te huren."quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij onder dezelfde voorwaarden komt als dit seizoen dan niet, kan je echt wel aan Overmars overlaten.
Dit seizoen was 50% toch? Dan is het nog steeds 1mioquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij onder dezelfde voorwaarden komt als dit seizoen dan niet, kan je echt wel aan Overmars overlaten.
Goal tegen Groningen had er wel bij gemoeten imoquote:
Dat is hij fit toch wel waard als tussenoplossing, zie jij ergens een rechtsbuiten op de NL velden die je naar Ajax zou willen zien komen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dit seizoen was 50% toch? Dan is het nog steeds 1mio
Voor een half jaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dit seizoen was 50% toch? Dan is het nog steeds 1mio
quote:Why Jan Vertonghen Is the Best Central Defender in the Premier League Right Now
For the first time in a long time, the usual suspects aren't topping the charts when it comes to the consensus on the best central defender in the English Premier League.
Nemanja Vidic, Vincent Kompany and John Terry have been plagued by injury while Rio Ferdinand and Jonny Evans are there or thereabouts, but Jan Vertonghen has really stolen the show.
The Belgian, signed this summer by Tottenham Hotspur for around £10.5 million (¤12.2 million), came with a hefty reputation as one of Europe's best centre-backs on the market.
A lot was expected and fans were eager to see the man their club got to before Arsenal, and he settled in immediately.
The first thing he's nailed is the ability to defend. That sounds obvious, but it's remarkable how many players in the current game can't do one of their first and foremost priorities.
League only (pg) Tackles Interceptions Clearances Dribbles
Jan Vertonghen 2.9 2.9 8.5 0.8
Statistics via WhoScored?
Despite being beaten a few times in the air this season, he's adequately strong during tussles (you don't win them all) and gives Spurs a blanket of safety during set pieces.
At the other end, he's shown himself to be a big threat. Games at left-back and sweeper for Spurs and Ajax have seen Jan become a formidable threat going forward, and there's no centre-back you'd rather see steaming forward to lead a counter than this one.
His goal at Old Trafford culminated a superb marauding run and finish, while his two-goal haul at Anfield was rather impressive.
In March 2013, he was named Barclay's Player of the Month for his consistently excellent performances.
In short, he has all the characteristics of the perfect modern centre-back, and Andre Villas-Boas' system complements him in a big way.
He has the pace and quickness to patiently mark skill players, while he's also got the size to contend with the larger ones. He can play a high or deep line due to his diverse physicality and understanding of the game.
With the lack of form from some of the division's heavier names, Vertonghen is currently the best central defender in the English Premier League.
Perhaps there are a few who would contest that—chiefly Laurent Koscielny, Matija Nastasic and Phil Jagielka—but there's a strong case in favour of the Belgian.
http://bleacherreport.com(...)ier-league-right-now
We hebben het hier over een voetballer 99% van de spelers denken alleen maar aan hun beurs.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:04 schreef Stiggie het volgende:
Cuenca blijft denk ik wel. Ook als hij minder gaat verdienen.... gewoon een strategie van Ajax om dat te zeggen. In Barca krijgt hij toch geen speeltijd, probeert al andere in Barca over te halen en wil zelf blijven.Kortom, Barca heeft er ook weinig aan maar wil hem niet verkopen. In ontwikkeling van een speler investeringen is ook niet een slecht idee voor hun
Die krijgt sowieso 2 miljoen hoor, waar hij ook heen gaat. Het gaat hier alleen over het deel dat Ajax moet betalen, niet over zijn echte salaris.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben het hier over een voetballer 99% van de spelers denken alleen maar aan hun beurs.
Daarom, het is meer dat Barcelona nog moet inzien dat dit de beste optie is, tenzij ze hem willen verkopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die krijgt sowieso 2 miljoen hoor, waar hij ook heen gaat. Het gaat hier alleen over het deel dat Ajax moet betalen, niet over zijn echte salaris.
Stiggie zegt dat hij blijft ook al gaat hij minder verdienen . Ik hoop wel dat hij bij Ajax blijft als we niets kunnen kopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die krijgt sowieso 2 miljoen hoor, waar hij ook heen gaat. Het gaat hier alleen over het deel dat Ajax moet betalen, niet over zijn echte salaris.
Die had het ook fout. Wat Cuenca gaat verdienen speelt geen rol, het is slechts hoeveel Ajax bereid is om aan Barcelona te betalen. Dat zal geen miljoen zijn, maar ik denk dat Ajax wel bereid is om tot de 7,5-8 ton te gaan voor deze jongen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stiggie zegt dat hij blijft ook al gaat hij minder verdienen . Ik hoop wel dat hij bij Ajax blijft als we niets kunnen kopen
Waarom zit er een fragmentje van Sulejmani bij?quote:
Nee die herrie dan wat muziek voor moet stellenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zit er een fragmentje van Sulejmani bij?
Geen idee, dat zal vandaag of morgen wel duidelijk worden. Dan krijgen 32 man hem thuisbezorgd namelijk.quote:
Dit is dat nepshirt wat al een paar weken de rondte doet toch?quote:
Deze vind ik wel nice.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bron?
[ afbeelding ]
Zou gewoon deze maar dan met andere kleuren zijn.
Nee deze is anders, dit is wel de template die Adidas gaat gebruiken bij hun shirts dus kan goed zijn dat hij echt is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is dat nepshirt wat al een paar weken de rondte doet toch?
Ja dat is hem ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bron?
[ afbeelding ]
Zou gewoon deze maar dan met andere kleuren zijn.
Dat is een andere.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is dat nepshirt wat al een paar weken de rondte doet toch?
Laatste jaren is het uitshirt geen template geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee deze is anders, dit is wel de template die Adidas gaat gebruiken bij hun shirts dus kan goed zijn dat hij echt is.
Ze nemen dan niet het hele template over. Dus niet die strepen in het midden. Maar wel kraag enzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee deze is anders, dit is wel de template die Adidas gaat gebruiken bij hun shirts dus kan goed zijn dat hij echt is.
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Laatste jaren is het uitshirt geen template geweest.
Oke, ik denk van wel aangezien Adidas de meeste van hun shirts zo gaat makenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat ik denk dat dit niet het echte shirt is.
Zal vast wel later terug te zien zijn tochquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Siem de Jong vanavond bij Pauw & Witteman
Wat moet je met een erehaag. Geef gewoon een bos bloemen voor de wedstrijd en ga dan weer verder.quote:
Die laatste zinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je met een erehaag. Geef gewoon een bos bloemen voor de wedstrijd en ga dan weer verder.
Ooh. Dat is wel triest jaquote:
Ah. Tradities kopieren, ik heb er nooit zoveel mee. Dan maar traditieloos.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:26 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig jaar was het wel, maar dat was volgens mij ook de eerste keer ja.
YNWA?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Tradities kopieren, ik heb er nooit zoveel mee. Dan maar traditieloos.
Ditquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo'n erehaag is alleen leuk als je hem in de kuip mag ontvangen. Lekker die doorgesnoven achterlijke mongolen op de tribune
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:31 schreef Devv het volgende:
Ajax moet FC Groningen gewoon in eigen huis vernederen. Dan leren die boertjes het wel af om geen respect voor het grote Ajax te tonen.
Zal wel niet. Afscheidswedstrijd voor Eriksen en de Jong.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Misschien mag Serero nog wat minuten maken
Iedere club zou voor Ajax een erehaag moeten maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]omdat ze geen erehaag doen? alsof dat gebruik is.
hihi wzawzdbquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:44 schreef Devv het volgende:
[..]
Iedere club zou voor Ajax een erehaag moeten maken.
Erehaag gaat nergens over. Dus ik geef Nijland groot gelijk. Maar dat die "supporters" hun seizoenskaarten dreigen te verbranden is natuurlijk wel kansloos. Maar goed, ze hebben iets met vuur blijkbaar, gezien het feit dat ze in 2008 bij FC Groningen - Ajax hun eigen stadion al in de fik hebben gezet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]omdat ze geen erehaag doen? alsof dat gebruik is.
Net alsof er een Ajax supporter is die een fuck geeft om Groningenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Erehaag gaat nergens over. Dus ik geef Nijland groot gelijk. Maar dat die "supporters" hun seizoenskaarten dreigen te verbranden is natuurlijk wel kansloos. Maar goed, ze hebben iets met vuur blijkbaar, gezien het feit dat ze in 2008 bij FC Groningen - Ajax hun eigen stadion al in de fik hebben gezet.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof er een Ajax supporter is die een fuck geeft om Groningen
Dat doet niks af aan het feit dat het sneu is om te dreigen je seizoenskaart te verbranden omwille van een erehaag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof er een Ajax supporter is die een fuck geeft om Groningen
Nee, dacht dat je het over de club zelf had.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij leeft echt toe naar die wedstrijd?
Ik heb sympathie voor de FC, vind het een mooie club.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dacht dat je het over de club zelf had.
Vroeger had Groningen nog wel leuke spelers nu is het treurigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dacht dat je het over de club zelf had.
Met uitzondering van dat studeren/woon gedeelte eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb sympathie voor de FC, vind het een mooie club.
Maar ik heb dan ook in Groningen gestudeerd/gewoond.
En ook wel eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vroeger had Groningen nog wel leuke spelers nu is het treurig
Hopelijk niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Misschien mag Serero nog wat minuten maken
Nee, maar zo'n traditie in het leven willen roepen omdat ze dat in andere landen ook doen vind ik altijd zo karig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar Groningen supporters moeten niet zo dapper doen omdat ze tegen het grote Ajax moeten spelen
Ach, die sterren op het shirt kan ik inmiddels wel waarderen, dus aan de erehaag zou ik vast kunnen wennen. Maar dat maakt het niet nodig natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n traditie in het leven willen roepen omdat ze dat in andere landen ook doen vind ik altijd zo karig.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef Wessiej het volgende:
Hier krijg je zoveel haat op, dat is juist lachen. Ik flaneer hiermee over straat hoor.
Dit dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef Wessiej het volgende:
Hier krijg je zoveel haat op, dat is juist lachen. Ik flaneer hiermee over straat hoor.
Ode aan deze reactie!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef Wessiej het volgende:
Nou leuk voor je.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:32 schreef Norakiaan het volgende:
Andersom hadden wij kakkies, lampies of wie dan ook belachelijk gemaakt. Roze op een voetbalshirt hoort mijns inziens niet.
Ik hoop het, maar meestal hebben de trainingsshirts wel dezelfde kleuren toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:32 schreef BankAardappel het volgende:
Volgens mij is dat het trainingshirt, niet het uitshirt.
Is wel heel simpel dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:34 schreef FiliusDeorum het volgende:
Op twitter zei blind dat dat de uitshirts zijn
Vreemd zonder reclamequote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:34 schreef FiliusDeorum het volgende:
volgend jaar pasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:36 schreef FiliusDeorum het volgende:
Ajax krijgt toch een nieuwe sponsor? Of is dat pas na volgend seizoen?
Klopt jaquote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 7 mei 2013 18:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar meestal hebben de trainingsshirts wel dezelfde kleuren toch?
Niet waar, hij zegt alleen dat ze die gaan bezorgen, niet dat ze die aan hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:34 schreef FiliusDeorum het volgende:
Wtfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Kopsterk het volgende:
[ afbeelding ]
Roze??![]()
Dat wordt geen uitshirt voor mij dit jaar.
Blind zou het wel goed staanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WtfTe makkelijk om grappen over te maken
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Gaan ze die shirts nou bij 32 mensen bezorgen die die shirts al hadden ze besteld?
Zag laatst ook zo een filmpje van Chelsea die Juan Mata op pad stuurde met een nieuw shirt
wat is ditquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Kopsterk het volgende:
[ afbeelding ]
Roze??![]()
Dat wordt geen uitshirt voor mij dit jaar.
Bezorg ze dan wel in Rotterdam. Zout in de wonden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is wel tof dan.
Staat opeens Blind voor je deur met de schaal
Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij ziet er nu niet bepaald uit als een stoere bink
Ook nog geen sponsor erop. Dus het is sowieso trainingsshirt. Maar zal mij benieuwen danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:51 schreef JamFlava het volgende:
Dat is denk ik het trainingsshirt.. achterop de foto met de auto's zie je dat er nog grijze stickers opzitten.
Bij Utrecht was er ook gezeik toen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:51 schreef tammepiet het volgende:
Weet nog dat de reservekeep van 010 roze droeg, legioen gelijk over de zeik.
wat kinderlijk geschreven, zat te kijken of het een ingestuurde brief was.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef Wessiej het volgende:
Iets mooier dan het trainingsshirt, maar dat roze/fluoriserend rood/wat-de-fuck-is-dit-eigenlijk-voor-kleur blijf ik lelijk vinden.quote:
ditquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Iets mooier dan het trainingsshirt, maar dat roze/fluoriserend rood/wat-de-fuck-is-dit-eigenlijk-voor-kleur blijf ik lelijk vinden.
Poulsenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:12 schreef Wessiej het volgende:
Ik wil dit shirt kopen met een meganaam erop die erbij hoort. Vorig jaar had ik Sanaatje, even kijken welke cultheld dit jaar het slachtoffer is.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:12 schreef Ethanolic het volgende:
Volgens mij proberen ze gewoon de draak te steken met Aegon door dit het laatste jaar te doen.
Ik moest zeggen dat ik het ook niet heel verschrikkelijk vind hoor... hoewel ik er toch bij blijf dat roze sportshirts in principe zijn voorbehouden aan Italianen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Echt lelijk vind ik het niet eigenlijk
Dit ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef Wessiej het volgende:
Dat is oranjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik had toen ook deze van Barca:
[ afbeelding ]
Bazenshirt
Ik zeg ook niet dat het roze is. Maar was ook zo'n 'hate it or love it' shirtquote:
Ik verwacht niet dat hier een roze broekje bij komt hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Was bij mij meer het broekje die het verpestte. Hoop dat ze niet weer hetzelfde doen.
Waarom is dat triest?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef tammepiet het volgende:
Triest dat zo'n ventje het moet tonen. Beetje ongelukkig imo.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef tammepiet het volgende:
Pietje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef tammepiet het volgende:
quote:Chinezen betaalden Ajax en Milan niet
Ajax en AC Milan zouden het in de zomerstop in China tegen elkaar op gaan nemen in een oefentoernooi, maar de afgelopen dagen kwamen beide ploegen met een reden naar buiten om de trip af te blazen. Milan zei dat de trip niet doorging door 'organisatorische redenen'.
Ajax meldde vervolgens dat de trip naar China niet goed uit zou komen voor de internationals, maar nu blijkt via de Chinese pers dat de vork anders in de steel zit. Ajax en Milan zouden allebei anderhalf miljoen euro voor de wedstrijd moeten krijgen van de organiserende partij, maar die partij voldeed niet aan de gemaakte afspraken.
Voor 30 april zouden Ajax en Milan de helft van het beloofde bedrag, 750.000 euro per club dus, overgemaakt moeten hebben gekregen. Dit gebeurde niet, waarna de clubs een streep door de oefenwedstrijd zetten.
quote:Overmars in gesprek met RvC
Marc Overmars heeft zijn contract bij Ajax nog altijd niet verlengd. Dat betekent dat de directeur voetbalzaken per 1 juli 2013, wanneer zijn contract afloopt, vrij man is.
'Overmars is met de raad van commissarissen in gesprek over contractverlenging', laat een woordvoerder van Ajax aan Het Parool weten. Op 31 januari vertelde Hans Wijers nog dat hij 'goede hoop had' dat Overmars zijn contract zou verlengen.
Overmars is in januari statutair benoemd. Hij heeft de taak om het contract van Frank de Boer te verlengen en om eventuele vervangers te regelen voor de mogelijk vertrekkende Christian Eriksen, Siem de Jong en Toby Alderweireld. De directeur voetbalzaken heeft veelvuldig aangegeven niet voor lange termijn te willen tekenen. In december liet Overmars bijvoorbeeld weten dat hij zijn contract het liefst met één jaar verlengd.
haha wat een kneuzenkermis weer in Eindhovenquote:
quote:Zegt johan cruiff tegen ,vriend,Guus Hiddink = Guus, heb je fantastische prestatie,s gezien van frank de boer met zijn team ?
Guus= Nee, sinds ik Rusland ben zie ik bijna geen Nederlands voetbal, maar dan zal ajaks zeker wel in de champions-leugue finale staan als ZO fantastisch presteren ?
jc = Ehh nee Guus, zijn helemaal weg gespeeld door Real Madrid en B. Dortmund.
Guus = Maar dan heb je altijd de Europa-league nog ?!
jc = Ehh nee Guus, eruit geknikkerd door Steaua Boekarest, de jongens van frank hadden nogal moeite om de bal er vanaf 11 meter in te schieten.
Guus = Maar dan zullen ze vast en zeker wel in Nederland alles winnen ?!
jc = Ehh nee Guus, Voor het begin van de competitie Moesten we johan fruitschaal al aan P.S.V. laten.
Guus = Dan toch wel de ,dubbel, ?!
jc = Ehh nee Guus, voor de beker flink op onze snufferd gegaan thuis tegen AZ...0-3 !
Guus = Dus johan als ik het goed begrijp valt het allemaal nogal mee met die Fantastische prestestaties. En blazen ze in amsterdam nogal hoog van de toren ?!
jc = Euhh euhh euhh...Ja Guus...Is dat ooit anders geweest dan ?
07-05-2013 om 18:24 uur | wakuwaku
quote:Je moet hier niet veel waarde aan hechten. Amsterdammers zijn van huis uit een hoogmoedig volkje, dat door de rest van Nederland niet gepruimd wordt. Jammer dat zij dat zelf nog steeds niet in de gaten hebben. Als er een partij is, die veel goals heeft gemaakt is dat wel psv. Daar kunnen die Amsterdamse schoffies een grote punt aan zuigen. Och die schaal is goed voor borrelnootjes en daar weten zij in Brabant wel weg mee. En weer zit er een deuk in de schaal. Zij zijn zo slap, dat zij hem nog eens niet goed kunnen vast houden.
07-05-2013 om 17:31 uur | marican
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef j0rdiiii het volgende:
De revolutie.![]()
Cruijff.![]()
Ja, ik zag dat nog niemand het vandaag gezegd had dus bij deze.
Je vergeet: Frank de Boerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef j0rdiiii het volgende:
De revolutie.![]()
Cruijff.![]()
Ja, ik zag dat nog niemand het vandaag gezegd had dus bij deze.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je vergeet: Frank de Boer![]()
![]()
(of is die wél al langsgekomen)?
De hoofdpersonen schaar ik allemaal onder de revolutie. Is door hun zelf allemaal deze week al aangegeven dat ze er anders nu niet waren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
![]()
(of is die wél al langsgekomen?)
Frankgodquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
![]()
(of is die wél al langsgekomen?)
Ja op het shirt ja. Niet op dat jochie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:22 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Omdat je weet dat er stortvloed van kritiek komt.
Jij bent tot dusver anders de enige die het triest vindt dat een joch dat shirt als eerste krijgt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:22 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Omdat je weet dat er stortvloed van kritiek komt.
Frank verdient een aparte vermelding. Daarnaast stel ik voor bij Frank altijd 3quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De hoofdpersonen schaar ik allemaal onder de revolutie. Is door hun zelf allemaal deze week al aangegeven dat ze er anders nu niet waren.
Michels 4quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:27 schreef Norakiaan het volgende:
Er heeft nog nooit een trainer vier titels met Ajax gepakt toch? Alleen Michels en Van Gaal haalden er net als Frank drie.
Sowieso nooit 4 op rij bij Ajax. Alleen PSV heeft er 4 op rij gepakt (2x). Dus Ajax moet volgend jaar evenaren en jaar erop verbreken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:27 schreef Norakiaan het volgende:
Er heeft nog nooit een trainer vier titels met Ajax gepakt toch? Alleen Michels en Van Gaal haalden er net als Frank drie.
Eitje. Tien jaar hegemonie, fm2012 style.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat moet Frank natuurlijk wel evenaren, zo niet verbeteren.
Vijf jaar op rij kampioen en dan is het wel mooi geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eitje. Tien jaar hegemonie, fm2012 style.
De Van Bommel Jugend.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:51 schreef betyar het volgende:
PSV fans willen dat van Bommel naar de jeugd gaat.![]()
Tegen die tijd is daar een scriptje voor. Net als Tong niet meer af hoeft te sluiten met zijn tongsmiley, zo wordt dan automatisch bij het typen van de naam Frank het juiste aantal smileys toegevoegd. Alleen een beetje vervelend voor andere Frank-heters.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Frank verdient een aparte vermelding. Daarnaast stel ik voor bij Frank altijd 3-smileys te gebruiken, één voor elke titel.
Hoewel, dan moeten we in 2020 misschien steeds 'Frank![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
' posten.
Er zijn geen Frank-hatersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Tegen die tijd is daar een scriptje voor. Net als Tong niet meer af hoeft te sluiten met zijn tongsmiley, zo wordt dan automatisch bij het typen van de naam Frank het juiste aantal smileys toegevoegd. Alleen een beetje vervelend voor andere Frank-heters.
Als die Vilanova volgend seizoen zo blijft falen zou dat sneller kunnen gebeuren dan je denkt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:25 schreef Norakiaan het volgende:
De Boer zal Ajax alleen voor Barca verlaten en het is maar de vraag of Barca ooit langskomt.
Als Ajax de CL-poule overleeft ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als die Vilanova volgend seizoen zo blijft falen zou dat sneller kunnen gebeuren dan je denkt.
Nouja, ze zullen wel weer Real Madrid, Bayern Munchen en PSG loten.quote:
quote:
Real en Bayern zijn beiden pot 1quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nouja, ze zullen wel weer Real Madrid, Bayern Munchen en PSG loten.
Zal wel weer een kut poule worden ja. Of dit keer Barca Bayern en PSGquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nouja, ze zullen wel weer Real Madrid, Bayern Munchen en PSG loten.
Nee, Cruijff wou roze.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:39 schreef Devv het volgende:
Worden die shirtjes in de sociale werkplaats voor kleurenblinden ontworpen?
Ah okquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik bedoelde mensen die Frank![]()
![]()
heten. Niet haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |