Klopt ook wel, ze zal de competitie niet winnen denk ik. Ik vind Liliana heel goed en een kanshebber voor de titel (als ze er weer in komt). Rishi en Emma ook eigenlijk. gaat spannend worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Ach, ze is niet heel slecht, maar ze kan niet goed genoeg meekomen.
Ik vond het zo not fair dat ze weg moest om haar taart. Het was een gewoon een goede taart.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Liliana verdient het om terug te komen.
Niet voor niets zijn de deelnemers bang voor haar.
Komt ze terug, eindigt ze zeker weten in de top 3.
Kinderpartijtjetaart...niet echt Masterchef-waardig en ook nog een beetje mislukt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:59 schreef dude1986 het volgende:
Ik vond het zo not fair dat ze weg moest om haar taart. Het was een gewoon een goede taart.
Heb wel meer dingen gezien die de show niet echt waardig waren. Maar goed, het is een goede kandidate en hoop dat ze er weer in komt. Van de vier die over zijn hoop ik dat zij of Samira weer terug komen. Zwetende Nick mag zekers naar richting huis en van Xavier heb ik te weinig gezien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Kinderpartijtjetaart...niet echt Masterchef-waardig en ook nog een beetje mislukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:43 schreef dude1986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:49 schreef dude1986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrale troost: die immuniteitsspeld zit bij de juiste persoon.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:32 schreef golfer het volgende:
En ja hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrale troost: die immuniteitsspeld zit bij de juiste persoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door dude1986 op 24-07-2013 22:54:39 ]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:58 schreef egeltje1985 het volgende:
LOL, op de masterchef facebook:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:37 schreef dude1986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]En waarom post je de helft van de opmerking?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zegt met andere woorden dat ze beide iets fout gedaan hebben. Dat is wat ze zegt. je maakt er iets negatiefs van omdat je haar niet mag, net als gisteren met je opmerking die nergens op gebaseerd was. En dan nog dat ze alleen maar goed is in gerechten van een bepaalde keuken. het zal me niets verbazen als het om haar hoofddoekje gaat. vanaf nu reageer ik ook niet meer op je posts. doegdoeg![]()
weirdo
I know, dat zei ik gisteren ook. Blijft niet heel lang. Ik denk dat de pindragers sowieso in de top 3 komen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik weet dat diegene het niet lang gaat volhouden.
Zo jammer voor Liliana dat deze challenges in duo's moesten. Zij is de beste van iedereen daar.
De manier waarop iemand iets zegt is misschien ook wel eens bepalend en de blik erbij ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef dude1986 het volgende:
En waarom post je de helft van de opmerking?!
Ze zegt met andere woorden dat ze beide iets fout gedaan hebben. Dat is wat ze zegt. je maakt er iets negatiefs van omdat je haar niet mag, net als gisteren met je opmerking die nergens op gebaseerd was. En dan nog dat ze alleen maar goed is in gerechten van een bepaalde keuken. het zal me niets verbazen als het om haar hoofddoekje gaat. vanaf nu reageer ik ook niet meer op je posts. doegdoeg![]()
weirdo
Ja ik vind het dit jaar ook een beetje apart allemaal. Ik snap niet waarom die 3 er nog in zitten. Liliane en Pip zijn veel beter dan zij zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 05:37 schreef Selestha het volgende:
Het was eerlijker geweest als de besten van beide groepen gewonnen hadden, dus Rishi en Liliana. Nu vind ik het oneerlijk verdeeld, weggestuurd worden over het beste gerecht van de dag en winnen op de kracht van een ander vind ik vreemd en niet wat ik van Masterchef AU gewend ben.
Ik heb niet direct een probleem met Samira, ze is niet de enige in de groep die nogal een one trick pony lijkt. Ik vind de selectie van dit jaar sowieso matig, en kan ook niet begrijpen dat Noelene, Neha en Kelty er nog steeds zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |