quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:58 schreef egeltje1985 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je tekst tussen [spoiler][/ spoiler] (zonder de spatie na /) zetten of op het zwarte balkje (naast de opsommingstekens) klikken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:12 schreef Sorella het volgende:
Die had ik niet aan zien komen, hoe doe je trouwens een spoiler ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je golfer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.top 9 is bekend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat Daniel maakte wil ik binnenkort zelf ook eens uitproberen. Lijkt mij heel lekker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:24 schreef Sorella het volgende:
ach ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still 9 to go, wordt steeds spannender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Sorella op 31-07-2013 21:36:21 ]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:43 schreef dude1986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.top 9 is bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:44 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er morgen nog een aflevering of is het dan tijd voor masterclass? die ik oversla![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:40 schreef golfer het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)ertreden-kookverbod/
geen idee welke smiley ik hierbij moet zetten:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:40 schreef golfer het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)ertreden-kookverbod/
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:53 schreef Sylvana het volgende:
Leuk dat de familie er vandaag is!
Dat lijkt mij nog het lastigste, maandenlang zonder je familie (als je zo ver komt als hun natuurlijk)
TT blijkbaar niet gelezen dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:42 schreef Jeroen1990 het volgende:
Gaat over seizoen 3 die nu word uitgezonden op Net5
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:09 schreef dude1986 het volgende:
Seizoen 3 vond ik wel het leukst. Nr 3 was mn favoriet uit de top 10Seizoen 3 is ook mijn favoriet jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk die herhalingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:21 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Seizoen 3 is ook mijn favoriet ja
Heerlijk die herhalingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:33 schreef jordyqwerty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt steeds leuker![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:11 schreef Jeroen1990 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door dude1986 op 05-08-2013 12:43:58 ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:43 schreef Sorella het volgende:
Heston is een erg sympathieke man die zijn eigen zichzelf zou ontslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
[ Bericht 8% gewijzigd door jordyqwerty op 06-08-2013 01:53:56 ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:05 schreef jordyqwerty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannendddd morgen
[ Bericht 5% gewijzigd door dude1986 op 06-08-2013 22:23:08 ]
Let's hope so!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Van mij mag die teamleider van vandaag eruit. Vind em een over het paard getild mannetje die denkt veel beter te zijn dan hij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |