Is weer eens wat anders dan dikke homo's tegen bitches.quote:
Mooi zo. Dan zijn we net terug uit Venetië.quote:
NOOOOO, dan zijn wij juist net een paar dagen wegquote:
Haha je mist heus niet de finale als je een paar dagen weg bentquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:56 schreef Rebbedebje het volgende:
Masterchef Australia is de enige en echte masterchef.
De rest haalt het niet bij het niveau, de kandidaten, de lokatie en de gezellige onderlinge sfeer
[..]
NOOOOO, dan zijn wij juist net een paar dagen weg
Als we dan terug komen kunnen we vast net zien wie de winnaar is
Kut zegAl had ik dat wel al verwacht.
Niet eens. UK is zo saai juist omdat alles zo kortaf gaat. Je leert niemand kennen. Ze zeggen alleen allemaal 'I want this so bad' en dat was het. AUS is nog leuke tv, zonder het overdreven gedoe van US versie met G. Ramsey.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef borisz het volgende:
Gewoon dit topic niet bezoeken
Overigens Masterchef UK>Australie omdat het emo-gehalte in de UK beperkt wordt tot een beetje in de finale en het vooral over koken gaat.
Paar dagen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Haha je mist heus niet de finale als je een paar dagen weg bent
Ja. Gewoon via de torrentboer. 9 juni is de datum dat het in Australie begintquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:06 schreef Rebbedebje het volgende:
Staan de afleveringen eigenlijk ook online?
3 weken aan afleveringen redt mijn recorder vast niet
Ja ik las 9 juni, dus ging er gelijk van uit dat er de nl start mee werd bedoeldquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:22 schreef Jeroen1990 het volgende:
Reken voor Nederland zeker maar maandje of 2 erbij hoor.
Net5 start waarschijnlijk net als het in AUS afgelopen is. Je mist niks dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:56 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja ik las 9 juni, dus ging er gelijk van uit dat er de nl start mee werd bedoeld
Yeey![]()
Van facebook.quote:It's official, folks! The next series of MasterChef Australia begins at 7.30 on Sunday June 2!
Feast on our first look here:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |