PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik wilde naar MVV - Fortuna Sittard gaan afgelopen week maar omdat het een risico wedstrijd was werd het lastig met meerdere kaarten halen. Waarschijnlijk wel een play-off wedstrijd meepakkenquote:
Oebele Schokkerquote:Op zondag 5 mei 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die 2 vleugelspelers van Volendam zijn wel talentjes
En Mark de Vries is vorig jaar gestopt bij Cambuur..nu hebben ze bazen Oebele Schokker en Martijn Barto
Nick Kuipers heeft een jaartje bij mij in de klas gezeten, hij brak toen door bij jong MVV en is maar gestopt met zijn opleiding.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wilde naar MVV - Fortuna Sittard gaan afgelopen week maar omdat het een risico wedstrijd was werd het lastig met meerdere kaarten halen. Waarschijnlijk wel een play-off wedstrijd meepakken
Kuipers heeft tochbij twente gespeeldquote:Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nick Kuipers heeft een jaartje bij mij in de klas gezeten, hij brak toen door bij jong MVV en is maar gestopt met zijn opleiding.
Weet niet of je hem kent? Speelde begin van het seizoen vaak links back.
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMPquote:Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal Jack altijd blijven herinneren om zijn commentaar bij de goal van Bergkamp tegen Argentinië en ook van het commentaar op het EK 2008 en het WK 2010
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Kuipers heeft tochbij twente gespeeld
Er zullen in ieder geval genoeg kleine kinderen rondlopen, kan jij weer lekker je ding doen. Ik weet dat je een troll 1e klasse bent en er alles aan doet om jou zielige leventje weer wat kleur te geven maar ik blijf me af te vragen hoe diep je kan zakken.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik ga lekker 12 uur richting stadhuisplein denk ik, in m'n AZ shirt uit 1993
Kijken of het daar iets is. Anders maar richting de kuip, schijnt al wat entertainment te zijn voor de wedstrijd. Al vrees ik het niveau van entertainment en de bierprijzen
Er zijn heel veel Nick Kuipersenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee ik volg de jupiler league daar niet goed genoeg voorquote:Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nick Kuipers heeft een jaartje bij mij in de klas gezeten, hij brak toen door bij jong MVV en is maar gestopt met zijn opleiding.
Weet niet of je hem kent? Speelde begin van het seizoen vaak links back.
Wat ben jij voor een rare snoeshaan dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja Belgjequote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
OWHWHOOOOquote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP
Zelfde naam dus niet zo raar toch dat ik dat vroegquote:Op zondag 5 mei 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een rare snoeshaan dan?
Dat is Nicky btw
Wtf is dit manquote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zullen in ieder geval genoeg kleine kinderen rondlopen, kan jij weer lekker je ding doen. Ik weet dat je een troll 1e klasse bent en er alles aan doet om jou zielige leventje weer wat kleur te geven maar ik blijf me af te vragen hoe diep je kan zakken.
Het ging over MVVquote:Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zelfde naam dus niet zo raar toch dat ik dat vroeg
Dit dus, slaat ook nergens op die reactiequote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Haha, Tom zei competietie en toen dacht ik aan hoe ik Oemtietie zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |