Dus je moet uit dezelfde stad komen om fan te zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 14:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Niet uit Amsterdam komen maar wel voor ajax zijn![]()
Voetbal![]()
Je druk maken over iets waar je zelf geen invloed op hebt
redelijk truequote:Op zondag 5 mei 2013 14:48 schreef appelen het volgende:
[..]
Dus je moet uit dezelfde stad komen om fan te zijn
Ik wil gewoon niet wonen in die pauperstad
Haters van voetbal
Mensen die er niet tegen kunnen dat niet iedereen hun balspelletje leuk vindtquote:Op zondag 5 mei 2013 14:48 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet wonen in die pauperstad
Haters van voetbal
JA? Als je een beetje een kerel bent wel ja! Of ben je met het WK ook voor het land dat het beste voetbalt?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:48 schreef appelen het volgende:
[..]
Mensen die posten in iets wat hen niet interesseertquote:Op zondag 5 mei 2013 14:49 schreef PetrusPost het volgende:
[..]
Mensen die er niet tegen kunnen dat niet iedereen hun balspelletje leuk vindt
Nee, maar Amsterdamquote:Op zondag 5 mei 2013 14:49 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
JA? Als je een beetje een kerel bent wel ja! Of ben je met het WK ook voor het land dat het beste voetbalt?
Ja, je moet je "voetbalhaten" toch openbaar maken, hmm?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:50 schreef appelen het volgende:
[..]
Mensen die posten in iets wat hen niet interesseert
Keep tryingquote:Op zondag 5 mei 2013 14:51 schreef PetrusPost het volgende:
[..]
Ja, je moet je "voetbalhaten" toch openbaar maken, hmm?
Je gaat toch ook niet wonen voor elke club je bent? Je bent voor de club waar je woont lijkt me? Mocht voetbal me uberhaupt iets boeien. Kan me niet voorstellen dat ik dan voor een club uit een andere stad zou zijn.quote:
Ja dat is ook waar, daarom MVVquote:Op zondag 5 mei 2013 14:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet wonen voor elke club je bent? Je bent voor de club waar je woont lijkt me? Mocht voetbal me uberhaupt iets boeien. Kan me niet voorstellen dat ik dan voor een club uit een andere stad zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |