Heyhey, houd je emoties in bedwang, jij hebt duidelijk geen apatheia bereikt!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:42 schreef _-_ het volgende:
Jezus wat is latijn ongelooflijk kutIk hoop voor de toekomende generaties dat deze onzin afgeschaft wordt. Die teksten uit je hoofd leren is echt het meest geestdodende werk dat ik ooit gedaan heb. Het is toch "het hoogste niveau"? Ga wat hogere wiskunde geven ofzo. Elke pinda kan die teksten wel uit zijn hoofd leren zodat die weet welk persoonlijk voornaamwoord waar op terug slaat.
Gozer zelfs Seneca niet en die heeft in ballingschap geleefd...quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:47 schreef Nafi het volgende:
[..]
Heyhey, houd je emoties in bedwang, jij hebt duidelijk geen apatheia bereikt!![]()
We hebben nog het geluk dat Seneca (imo) niet heel erg moeilijke teksten schrijft. Het leren hiervan is inderdaad minder leukquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:19 schreef MrRiot het volgende:
[..]
Gozer zelfs Seneca niet en die heeft in ballingschap geleefd...
Ik haal voor al mijn oefenexamens gewoon dikke voldoendes (niks lager dan 6,5) maar ik zie gewoon op tegen Latijn (sta wel een 6,8) maar zou het zonde vinden als ik door 1 zo'n toets een 6/5 zou staan :S
Het besef komt nu dus wel dat het volgende week dan moet gebeuren.
Dat heb ik ook.. met m&o maandag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:43 schreef Thermo16 het volgende:
Opeens slaat het toe. Aaaaaaaah natuurkunde dinsdag HELP
Misschien omdat we heeeeel graag weg willen van de middelbare school en een vervolgopleiding willen doen. En als we zakken, lopen we hoogstwaarschijnlijk enorm veel geld mis. En misschien omdat er allerlei regelingen zijn die er een paar jaar geleden niet waren (kernvakken, 5,5 gemiddeld voor CE) waardoor het nu minder makkelijk is om te slagen dan toen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:56 schreef ReyNemaattori het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zenuwachtig zijn
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:16 schreef kimandthedoctor het volgende:
[..]
Misschien omdat we heeeeel graag weg willen van de middelbare school en een vervolgopleiding willen doen. En als we zakken, lopen we hoogstwaarschijnlijk enorm veel geld mis. En misschien omdat er allerlei regelingen zijn die er een paar jaar geleden niet waren (kernvakken, 5,5 gemiddeld voor CE) waardoor het nu minder makkelijk is om te slagen dan toen.
Schot in de roosquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:16 schreef kimandthedoctor het volgende:
[..]
Misschien omdat we heeeeel graag weg willen van de middelbare school en een vervolgopleiding willen doen. En als we zakken, lopen we hoogstwaarschijnlijk enorm veel geld mis. En misschien omdat er allerlei regelingen zijn die er een paar jaar geleden niet waren (kernvakken, 5,5 gemiddeld voor CE) waardoor het nu minder makkelijk is om te slagen dan toen.
Meer, juist.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:16 schreef kimandthedoctor het volgende:
[..]
Ooh M&O als begin is ook niet echt fijn als het je niet ligt. Ik ben echt blij dat ik lekker rustig met Nederlands beginquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:45 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. met m&o maandag.
Het gevoel van: "aaaahhhhm&o maandag HELP, heb ik wel genoeg geleerd????? Shit.." terwijl ik 3 examens heb gemaakt vandaag.
Dat had ik ook, tot ik ergens examen.studyflow.nl vond. Die gebruik ik nuquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:06 schreef TommieAH het volgende:
Mijn printer draait hier over uren met oude examens
Dan ben je zelfs goedkoper uit als je examenbundels had aangeschaft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:06 schreef TommieAH het volgende:
Mijn printer draait hier over uren met oude examens
Die ken ik inderdaad ook al, maar voor M&O niet zo heel handig vind ik. Moet je de hele tijd die vervelende frame's openen. Daarnaast wordt ik dan niet afgeleid door FOK bijvoorbeeld haha.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:07 schreef arachide. het volgende:
Dat had ik ook, tot ik ergens examen.studyflow.nl vond. Die gebruik ik nu
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:47 schreef Nafi het volgende:
[..]
Heyhey, houd je emoties in bedwang, jij hebt duidelijk geen apatheia bereikt!![]()
2011 ging bij mij echt top, 2012 was echt janken geblazenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:05 schreef AppleBite het volgende:
Net Nederlands VWO 2011- I gedaan in anderhalf uur(geen opperste concentratie om rustig de tijd te nemen) maar alsnog een 7,1 gehaald. Vanavond maar eens 2012 proberen, die was behoorlijk pittig als ik de verhalen mag geloven (en dan wel even 2,5/ 3 uur de tijd nemen haha).
Het antwoordmodel van die samenvattingen van Nederlands is ook altijd frustrerend, dan vraag ik me echt af hoe ik het in godsnaam zo moeilijk kan maken terwijl het er zo eenvoudig uitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |