abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126131701
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

Een 10 zou mij niet lukken, maar een voldoende wel. :P Helaas zijn er mensen die daarin grandioos falen.
Mua ieder zijn kwaliteiten. Last question: worden zowel de opgaven(vragen) als de antwoorden geplaatst op internet op dezelfde dag van de examens? Zodat ik uit nieuwsgierigheid kan controleren hoe ik het gemaakt heb.
pi_126131812
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:47 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Mua ieder zijn kwaliteiten. Last question: worden zowel de opgaven(vragen) als de antwoorden geplaatst op internet op dezelfde dag van de examens? Zodat ik uit nieuwsgierigheid kan controleren hoe ik het gemaakt heb
:Y
Maar of je het moet doen, is de tweede. Er zijn genoeg mensen die helemaal in paniek raakten toen ze 1ste CE verneukt hadden (volgens hen) en de rest van de examens met tegenzin maakten. :P

Ik heb dat altijd wel gedaan, soms met een gelukkig gevoel, soms niet. :') Op havo had ik het wel gedaan en had op alles een voldoende behalve Engels. En ik had ook gelijk achteraf.
Twee jaar geleden had ik mezelf rijk gerekend en ging vanuit dat ik ging slagen. :') Toch niet.
Vorig jaar heb ik me voorgenomen om het niet te doen, maar toch wel gedaan (had toch 2 weken daarna economie CE), en bleek dus dat ik Nederlands ontzettend had verneukt en daar ging m'n laatste hoop. Maar toch opzij gezet en verder gegaan. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 15:50:19 ]
pi_126132069
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:47 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Mua ieder zijn kwaliteiten. Last question: worden zowel de opgaven(vragen) als de antwoorden geplaatst op internet op dezelfde dag van de examens? Zodat ik uit nieuwsgierigheid kan controleren hoe ik het gemaakt heb.
Ja, maar je moet wel beseffen dat er rek zit in die correctievoorschriften, docenten zijn professioneel genoeg om andere antwoorden ook goed te kunnen tellen. Op de havo dacht ik bijvoorbeeld dat ik net een 5 had, toen ik het had 'nagekeken'. Bleek uiteindelijk een 7,8 te zijn.
pi_126132125
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:49 schreef Etsu het volgende:

[..]

:Y
Maar of je het moet doen, is de tweede. Er zijn genoeg mensen die helemaal in paniek raakten toen ze 1ste CE verneukt hadden (volgens hen) en de rest van de examens met tegenzin maakten. :P

Ik heb dat altijd wel gedaan, soms met een gelukkig gevoel, soms niet. :') Op havo had ik het wel gedaan en had op alles een voldoende behalve Engels. En ik had ook gelijk achteraf.
Twee jaar geleden had ik mezelf rijk gerekend en ging vanuit dat ik ging slagen. :') Toch niet.
Vorig jaar heb ik me voorgenomen om het niet te doen, maar toch wel gedaan (had toch 2 weken daarna economie CE), en bleek dus dat ik Nederlands ontzettend had verneukt en daar ging m'n laatste hoop. Maar toch opzij gezet en verder gegaan. :)
Echt geen zin om zelfde school overnieuw te doen een jaar..Want het voelt dan alsof je een jaar bent blijven hangen in de tijd. En dan achterloopt, vanwege het feit dat je dan niet je leeftijdsgenoten treft, maar steeds jongere mensen...
pi_126132205
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:57 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Echt geen zin om zelfde school overnieuw te doen een jaar..Want het voelt dan alsof je een jaar bent blijven hangen in de tijd. En dan achterloopt, vanwege het feit dat je dan niet je leeftijdsgenoten treft, maar steeds jongere mensen...
Ik heb 3 vakken overnieuw moeten doen, dus zoveel was ik niet op school. Maandag 2 uurtjes, dinsdag 3 uurtjes, woensdag van 9 tot 6 en toen had ik alweer weekend. Ik praatte met niemand want ik had geen klik met ze. Ik kwam en ik ging weer. Het is ruk, maar je kan daarnaast wel veel werken, sociaal doen etc.

Gewoon in 1x slagen. ;)
pi_126132688
Poeh. Ik verhuisde na havo4 en moest mijn havo5 elders afmaken. Ik heb mijn havo-examen een jaar geleden gehaald, maar wel met een herkansing. Toentertijd moest ik voor Engels een 6.2 halen wilde ik slagen en ik haalde het nipt ( 6.5 ). Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik geen fuck uitvoerde in havo 5 :')
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:41:21 #82
402068 123eend
Vertrouw mij, ik ben een eend.
pi_126164277
Keep it easy
pi_126164422
Ik ben alleen een beetje zenuwachtig voor wiskunde. Door die nieuwe regels mag je maar 1 onvoldoende bij NL/EN/wiskunde hebben. En ik ben heel slecht in wiskunde dus als ik dat examen echt verneuk zou ik zomaar gemiddeld een 4 kunnen staan en dan ben ik gezakt.
Terwijl ik voor heel wat vakken gemiddeld een 7 sta :') .
Ik doe vwo.
pi_126164580
En vandaag maar weer leren als een malle. Woehoe
#TeamMiley
pi_126168713
Worden de cijfers trouwens afgerond? Stel je eindcijfer wordt een 4.6, en dat het afgerond wordt naar een 5? Zou zo maar zonde zijn als je eindcijfer een 4.6 wordt en het wordt niet afgerond en het telt voor de zakregel mbt eindcijfer een 4 en een 5.

Niet dat het bij mij zal gebeuren, maar ben wel nieuwsgierig.
pi_126169605
Ik heb een jurkje voor mijn diploma uitreiking gevonden :7 maar hij is van mijn moeder en zij wil hem aan. Maar hij is zo leuk
#TeamMiley
pi_126169666
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:57 schreef Sucuk het volgende:
Worden de cijfers trouwens afgerond? Stel je eindcijfer wordt een 4.6, en dat het afgerond wordt naar een 5? Zou zo maar zonde zijn als je eindcijfer een 4.6 wordt en het wordt niet afgerond en het telt voor de zakregel mbt eindcijfer een 4 en een 5.

Niet dat het bij mij zal gebeuren, maar ben wel nieuwsgierig.
Ja, je eindcijfers worden afgerond (en je SE- en CE-cijfers niet).
Price is what you pay, value is what you get
pi_126169828
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:40 schreef Merkie het volgende:
Zeven jaar geleden al geslaagd, geen zenuwen hier dus.
Ik was geslaagd ergens in de 20st eeuw toen geluk nog heel gewoon was. ;)
Maar begrijp heus wel dat een ieder nerveus is, maar denk maar zo: Het is maar tijdelijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2013 13:31:41 ]
pi_126170033
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:23 schreef arachide. het volgende:
Ik heb een jurkje voor mijn diploma uitreiking gevonden :7 maar hij is van mijn moeder en zij wil hem aan. Maar hij is zo leuk
[ afbeelding ]
Is die uitreiking bij jullie zo chique? :P
pi_126171010
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:36 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Is die uitreiking bij jullie zo chique? :P
Wij hebben van die toga's, maar ja, de meeste mensen trekken wel iets netters aan.
#TeamMiley
pi_126171515
En weer een poging tot AK ( vwo 2012-2 voor de liefhebbers)

bijlage, check!
flesje water, check!
pen, check!
papier, check!
Atlas, check!

Lets goooooooooo
#TeamMiley
pi_126173424
Gister weer niks gedaan *O* Gelukkig ben ik vandaag al 2 uur met Latijn bezig. Lekker fijn open deuren intrappen met Seneca. Die man heeft echt pagina's nodig om 1 dingetje te zeggen.
pi_126173780
Ik heb wijn en een feestje nodig.
#TeamMiley
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:25:43 #94
402570 Knotsaap
Knetterbek
pi_126174119
Nederlandse vragen van vorig jaar gemaakt, D-R-A-M-A! :')
The right to lie in force. - illuminati.
pi_126174273
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:25 schreef Knotsaap het volgende:
Nederlandse vragen van vorig jaar gemaakt, D-R-A-M-A! :')
Ik ook. Ik had een 4. Normaal rond de 7 :')
#TeamMiley
pi_126176257
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:14 schreef arachide. het volgende:
En weer een poging tot AK ( vwo 2012-2 voor de liefhebbers)

bijlage, check!
flesje water, check!
pen, check!
papier, check!
Atlas, check!

Lets goooooooooo
Godverdomme weer een 4,6
#TeamMiley
pi_126176725
quote:
7s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gewoon, rekenen wordt een onderdeel van het examen en daar moet je een voldoende voor hebben. Gaat vanaf volgend schooljaar in volgens mij.
Ik vind dat eigenlijk vrij terecht... niveau van wiskunde is dramatisch
pi_126176743
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:16 schreef arachide. het volgende:

[..]

Godverdomme weer een 4,6
Waar gaat het mis?
pi_126177284
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:07 schreef _-_ het volgende:
Gister weer niks gedaan *O* Gelukkig ben ik vandaag al 2 uur met Latijn bezig. Lekker fijn open deuren intrappen met Seneca. Die man heeft echt pagina's nodig om 1 dingetje te zeggen.
Haha inderdaad, je kan al zijn teksten samenvatten in 1 zin :D
Woede is redeloos, mildheid is beter dan strengheid enzz....
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:40:11 #100
364404 arachide.
mamachide
pi_126177380
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:26 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Waar gaat het mis?
Verkeerd begrijpen van de vraag en te weinig opschrijven.

Ik schrijf op: er is subductie en daarom blablabla
Antwoord: er zijn twee convergente platen waarvan de een zwaarder is waardoor er subductie ontstaat en door subductie komt er magma omhoog endaarom blablabla
#TeamMiley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')