Je mag alleen niet citeren als er staat dat je het in eigen woorden moet doen. Anders mag je gewoon elementen uit de tekst overnemen. Een letterlijk citaat zou ik alleen niet doen...quote:Op zondag 12 mei 2013 10:55 schreef coolekido het volgende:
[..]
Staat mij iets van bij dat je alleen mag citeren als dat ook daadwerkelijk gevraagd wordt..
kloptquote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik had een vraagje de nieuwe eis is.
Vanaf het schooljaar 2012-2013 geldt ook dat je op havo of vwo niet meer dan één 5 mag halen voor de vakken Nederlands, Engels en wiskunde.
Dus je mag ook niet 1 4 halen? Dus met een 4,4 op je CE wisk ben je automatisch gezakt?
Je mag nog herkansing doen hequote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Okee poeh dat is wel redelijk pittig. 1 inzakking tijdens je CE's en je bent al gezakt.
Zolang je gemiddeld met je SE maar een 5 staat mag je halen wat je wil.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef Sucuk het volgende:
Hoe zit het nou, mag je voor NL nou op je CE een 1,2,3,4,5 halen of mag moet je minstens een 5 halen?
Kan iemand mij de regelingen even verduidelijken?
Geldt niet voor je CE, dat gaat om je eindcijfer dus met je SE.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik had een vraagje de nieuwe eis is.
Vanaf het schooljaar 2012-2013 geldt ook dat je op havo of vwo niet meer dan één 5 mag halen voor de vakken Nederlands, Engels en wiskunde.
Dus je mag ook niet 1 4 halen? Dus met een 4,4 op je CE wisk ben je automatisch gezakt?
Worden eindcijfers afgerond? Dus stel ik sta gemiddeld (SE + CE / 2) voor Duits bv. een 4.55, wordt dat een 5? Waardoor ik dan één 5 heb.. of telt dat als een 4 ?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:56 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Geldt niet voor je CE, dat gaat om je eindcijfer dus met je SE.
.5 en hoger wordt naar boven afgerondquote:Op zondag 12 mei 2013 14:58 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Worden eindcijfers afgerond? Dus stel ik sta gemiddeld (SE + CE / 2) voor Duits bv. een 4.55, wordt dat een 5? Waardoor ik dan één 5 heb.. of telt dat als een 4 ?
Ja, je SE en CE op 1 decimaal worden samengenomen tot een één cijfer en dat wordt op gehelen afgerond dus een 4,5 is een 5.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:58 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Worden eindcijfers afgerond? Dus stel ik sta gemiddeld (SE + CE / 2) voor Duits bv. een 4.55, wordt dat een 5? Waardoor ik dan één 5 heb.. of telt dat als een 4 ?
Okee ik sta nu ditquote:Op zondag 12 mei 2013 14:56 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Geldt niet voor je CE, dat gaat om je eindcijfer dus met je SE.
Ja hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 15:28 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Okee ik sta nu dit
Nl: 6,8
EN: 6,5
WI: 6,8
Dus ik slaag nog met een 4,2 , 4,5 ,4,2? (Ik heb meer dan voldoende compensatie voor de 5,5 gemiddeld)
quote:
Ik knijp hem wel een beetje, terwijl al mijn se cijfers tussen de 6 en 7 liggenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:30 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]![]()
Ik heb mij al die tijd zorgen gemaakt om niets.Ik dacht dat je CE maximaal 1 5 mocht staan. En ik wil voor Nederland nog wel eens een 5,4 halen maar dat maakt niets uit dus. Ik ben nu in feite gewoon geslaagd. Of het moet heel raar lopen.
Ik heb van die CE regeling amper last want heb een 8,3 , 7,2 en een 5,8 van vorig jaar staan. Ik moet nu alleen nog 3 van mijn 5 vakken voldoende afsluiten.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik knijp hem wel een beetje, terwijl al mijn se cijfers tussen de 6 en 7 liggen
Alleen die 5.5 regeling zou me kunnen nekken
Ja dan sta je 3 zessen, je mag in die vakken nog 1 vijf staan ook. Die 5,5 gemiddeld telt wel alleen voor je CE's dus daar kun je nu nog geen compensatie voor hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:28 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Okee ik sta nu dit
Nl: 6,8
EN: 6,5
WI: 6,8
Dus ik slaag nog met een 4,2 , 4,5 ,4,2? (Ik heb meer dan voldoende compensatie voor de 5,5 gemiddeld)
Ik moet het ook wel bont maken hoor.. maarja spanning ofzoquote:Op zondag 12 mei 2013 15:35 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik heb van die CE regeling amper last want heb een 8,3 , 7,2 en een 5,8 van vorig jaar staan. Ik moet nu alleen nog 3 van mijn 5 vakken voldoende afsluiten.
Heb 'm net ook gemaakt, en die samenvatting ging bij mij ook nergens over.. 9 punten verdomme. Ben het inderdaad met je eens dat ze met allerlei punten kwamen dit niet in het punten genoemd stonden.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:33 schreef _-_ het volgende:
Net 2011-1 gemaakt van Nederlands. Samenvatting echt heel slecht gemaakt, 10 punten ofzo. Maar had echt alles goed bij dat tekstverklaren, geen idee hoeUiteindelijk een 7.6 dacht ik. Iemand nog tips voor het samenvatting? Ik snapte die punten nauwelijks. Ze vroegen naar de ontwikkelingen, maar in het antwoord model staan ook de oorzaken van die ontwikkelingen. Hoe moet ik opeens verzinnen dat ze dat er ook in willen.
En zou je mij vraag 5 ook uit kunnen leggen? Ik had antwoord Dquote:Op zondag 12 mei 2013 17:33 schreef _-_ het volgende:
Net 2011-1 gemaakt van Nederlands. Samenvatting echt heel slecht gemaakt, 10 punten ofzo. Maar had echt alles goed bij dat tekstverklaren, geen idee hoeUiteindelijk een 7.6 dacht ik. Iemand nog tips voor het samenvatting? Ik snapte die punten nauwelijks. Ze vroegen naar de ontwikkelingen, maar in het antwoord model staan ook de oorzaken van die ontwikkelingen. Hoe moet ik opeens verzinnen dat ze dat er ook in willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |