PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Hahaha ja! Dat is eigenlijk nog vreemder.quote:Op zondag 5 mei 2013 02:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is toch de kracht van een UI kiezen en jezelf aan die UI houden. Ik associeer Gigi Ravelli nu ook met Tim
Sterker nog. Ik denk zelfs dat Toefjes gewoon Gert-Jan is.quote:Op zondag 5 mei 2013 02:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat ik Toefjes nu sterker associeer met het hoofd van Gert-Jan Verbeek, dan met Gert-Jan Verbeek zelf.
Je hebt me nu aan het lachen gekregenquote:Op zondag 5 mei 2013 02:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hahaha ja! Dat is eigenlijk nog vreemder.
Stel je voor dat je Gigi tegen komt in een club en je roept ineens tegen je vrienden: "Hé! Kijk! Daar heb je Tim!"
Dat zou wel een epic plottwist zijn in deze reeks.quote:Op zondag 5 mei 2013 02:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik denk zelfs dat Toefjes gewoon Gert-Jan is.
En daarna voelt hij zich schuldig als ie in zn eigen mond heeft gespoten.quote:Op zondag 5 mei 2013 02:42 schreef Tim86 het volgende:
Zag ik daar nou een verkapte "ik denk aan Tim86 als ik fap"-post van Toefjes eind vorig topic?
quote:Op zondag 5 mei 2013 02:42 schreef Tim86 het volgende:
Zag ik daar nou een verkapte "ik denk aan Tim86 als ik fap"-post van Toefjes eind vorig topic?
quote:Op zondag 5 mei 2013 02:42 schreef Tim86 het volgende:
Huilen van het lachen.quote:Op zondag 5 mei 2013 02:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
En daarna voelt hij zich schuldig als ie in zn eigen mond heeft gespoten.
Daaaaaagquote:Op zondag 5 mei 2013 02:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Huilen van het lachen.
Mooi slot van deze vermakelijke dag.
Tot morgen!![]()
Hij is wel vaker blij hoor, hij wordt alleen op de verkeerde momenten gefotografeerd. Deze puush heb ik ook zelf gemaakt. Mensen die op zijn nuchter aan het fifa'en?quote:
Neuh, film kiekequote:Op zondag 5 mei 2013 02:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen die op zijn nuchter aan het fifa'en?
Uiteraardquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 03:08 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb GJE trouwens uit de OP gehaald, die stond er nog gewoon in
quote:
Gandalf?quote:Op zondag 5 mei 2013 03:14 schreef vandermar het volgende:
Hoe heet die white walker in got? Die witte kerel op dat paart?
Even op google gekeken maar neequote:
Heeft geen naamquote:Op zondag 5 mei 2013 03:14 schreef vandermar het volgende:
Hoe heet die white walker in got? Die witte kerel op dat paart?
Nee dat is van die ene ridder die dat tegen Yrian? zegt en dan legt hij mensen om waarvan zij de naam noemt.quote:
JaqenHgharquote:Op zondag 5 mei 2013 03:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee dat is van die ene ridder die dat tegen Yrian? zegt en dan legt hij mensen om waarvan zij de naam noemt.
En na even op google gekeken te hebben heeft hij geen naam
Hij ja, baas die kerelquote:
quote:
Mogguhquote:
dat zal best, maar hij is normaal een CAM, dus hem omzetten naar ST kost best veel. In mijn optiek kan je beter hem verkopen en een goedkopere spits kopen, zodat je nog een paar andere spelers kan kopenquote:Op zondag 5 mei 2013 11:02 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een franse ST, ik vind hem vrij goed?
Hoeveel heb je voor hem betaald? Omdat hij eigenlijk CAM is is hij vrij veel coins waard namelijk..veel meer dan de rest van je team bij elkaar.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:02 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een franse ST, ik vind hem vrij goed?
Heb 350 voor hem betaald.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor hem betaald? Omdat hij eigenlijk CAM is is hij vrij veel coins waard namelijk..veel meer dan de rest van je team bij elkaar.
Hij was al SP toen ik hem kocht..quote:Op zondag 5 mei 2013 11:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zal best, maar hij is normaal een CAM, dus hem omzetten naar ST kost best veel. In mijn optiek kan je beter hem verkopen en een goedkopere spits kopen, zodat je nog een paar andere spelers kan kopen
Dan heb je een geniaal koopjequote:Op zondag 5 mei 2013 11:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Heb 350 voor hem betaald.
[..]
Hij was al SP toen ik hem kocht..
In dat geval zou ik hem gelijk verkopen voor 7-10k en er een betere spits voor terugkopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
[..]
wij hebben een handelaar in ons middenquote:Op zondag 5 mei 2013 11:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
[..]
7-10k? Is hij zoveel waard?quote:Op zondag 5 mei 2013 11:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In dat geval zou ik hem gelijk verkopen voor 7-10k en er een betere spits voor terugkopen.
#SMLENOquote:Op zondag 5 mei 2013 11:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
[..]
Ja, puur door die positiekaartjes die erop zijn gebruikt.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
7-10k? Is hij zoveel waard?
[ afbeelding ]
Lastig te zeggen, op de xbox staat er geen een op de markt. Zo'n CF > ST kaartje is aardig duur en daarom zal deze Valbuena ook duur zijn...quote:Op zondag 5 mei 2013 11:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja want zijn originele positie is CAM. Daar moeten dus twee kaartjes over, om hem ST te maken( CAM-->CF en CF-->ST), die samen minimaal 7k kosten.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, puur door die positiekaartjes die erop zijn gebruikt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, op de xbox staat er geen een op de markt. Zo'n CF > ST kaartje is aardig duur en daarom zal deze Valbuena ook duur zijn...
Hmm.. ok, het probleem is nu alleen, als ik hem verkoop, zit ik zonder goede spitsen tot ik weer geld heb..quote:Op zondag 5 mei 2013 11:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja want zijn originele positie is CAM. Daar moeten dus twee kaartjes over, om hem ST te maken( CAM-->CF en CF-->ST), die samen minimaal 7k kosten.
Ik heb nog geen verleden tijd werkwoordspelling gehad bij bijles..quote:
Ajax is net kampioen Word geworden hoor.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk: Ajax, word (alsjeblieft) kampioen. Zo lijkt het een spelfout.
Prima lijkt me, al zijn pc prijzen iets hoger meestal maar je wil er natuurlijk wel vrij snel vanaf.quote:
Jezus wat een goede deal eigenlijkquote:
Heb hem er nu al voor een uur op, als hij niet verkocht heb, zet ik hem er alsnog wel langer op.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jezus wat een goede deal eigenlijkJa, zoiets is mooi.
Zal hem er alleen wel wat langer op zetten, niet iedereen zoekt naar hem als spits natuurlijk.
Gewoon een paar keer erop zetten voor een uur is het beste..als je toch thuis bent..quote:Op zondag 5 mei 2013 11:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jezus wat een goede deal eigenlijkJa, zoiets is mooi.
Zal hem er alleen wel wat langer op zetten, niet iedereen zoekt naar hem als spits natuurlijk.
8-0quote:Op zondag 5 mei 2013 11:27 schreef Tim86 het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Schöne, Eriksen, Babel, Sigthórsson, Fischer.
Eindelijk dat Poulsen niet speeltquote:Op zondag 5 mei 2013 11:27 schreef Tim86 het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Schöne, Eriksen, Babel, Sigthórsson, Fischer.
Ik zou die niet nemen. Heb hem zelf ook, zit 100m kabel aan, en er zijn betere te krijgen nu..quote:Op zondag 5 mei 2013 11:41 schreef Djeetje het volgende:
http://www.pixmania.nl/nl(...)zW_rYCFabLtAodQBEAHw
Wil graag niet al te doen.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:42 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik zou die niet nemen. Heb hem zelf ook, zit 100m kabel aan, en er zijn betere te krijgen nu..
Heel veel gebruiken een Blue Yeti, maar die zijn ook wel duur.. een astro A40 is ook wel goedquote:Op zondag 5 mei 2013 11:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wil graag niet al te doen.
als jij beetje goeie weet voor commentary op YT laat maar zien
Blue snowball is ook wel goed toch ?quote:
Ik weet niet, ik zou eens bij een Astro A40 gaming headset kijkenquote:Op zondag 5 mei 2013 11:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Blue snowball is ook wel goed toch ?
Maar is ook wel handig als ik hem gewoon kan gebruiken als headset dan heb ik alleen een microfoon
ik ga geen 150 euro betalen voor een headsetquote:Op zondag 5 mei 2013 11:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zou eens bij een Astro A40 gaming headset kijken
KSI deed dat wel en kijk waar hij nu is..quote:Op zondag 5 mei 2013 11:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga geen 150 euro betalen voor een headset
Kwaliteit kost geldquote:Op zondag 5 mei 2013 11:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga geen 150 euro betalen voor een headset
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Een hele goedemorgen op deze mooie zomerdag
quote:
Alleen moet ik ook nog een nieuwe pc van 600 euro he.quote:
Sterkte.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]Echt grappig. Lag ik te slapen, gingen ze boren. Ik er uit. Stopten ze met boren
Nu ben ik dus wakker.
Kut he.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]Echt grappig. Lag ik te slapen, gingen ze boren. Ik er uit. Stopten ze met boren
Nu ben ik dus wakker.
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik had altijd precies hetzelfde na mijn nachtdienst.
Normaal spelen er nooit kinderen buiten maar als ik moest slapen leek het wel of de rattenvanger van hamelen door mijn straat heen liep.
Mensen die werkenquote:Op zondag 5 mei 2013 11:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kut he.
Gister begon er hier eentje om half acht tegels te slijpen
Als je had gewerkt had je wel die mooie headset kunnen kopen.quote:
Haha, best drama, maar dat hoort bij goedkoop wonen. Kan nu wel de ontknoping meemaken, ik hoop dat dat kut Roda vandaag definitief tot de play offs veroordeelt wordtquote:Op zondag 5 mei 2013 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik had altijd precies hetzelfde na mijn nachtdienst.
Normaal spelen er nooit kinderen buiten maar als ik moest slapen leek het wel of de rattenvanger van hamelen door mijn straat heen liep.
Kan ik nu ook al hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 11:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je had gewerkt had je wel die mooie headset kunnen kopen.
hier maken ze alleen herrie als het mooi weer isquote:Op zondag 5 mei 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
Nu ben ik dus wakker.
Ik hoop het ookquote:Op zondag 5 mei 2013 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, best drama, maar dat hoort bij goedkoop wonen. Kan nu wel de ontknoping meemaken, ik hoop dat dat kut Roda vandaag definitief tot de play offs veroordeelt wordt
Hierna nog 1tje. Dan mag ik rond de 15e weer geloof ik. Deze maand zijn er 4 weekenden, heb welgeteld 1 zaterdag vrijquote:Op zondag 5 mei 2013 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop het ook
Heb je vandaag ook weer nachtdienst?
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hierna nog 1tje. Dan mag ik rond de 15e weer geloof ik. Deze maand zijn er 4 weekenden, heb welgeteld 1 zaterdag vrijLoop me een partij binnen
Wel 3 a 4 als deze maand uitbetaald wordtquote:Op zondag 5 mei 2013 12:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Niet verkeerd.
Dus je kan wel een mooie luxe headset kopen als je wilt.
quote:
toefjes trakteertquote:Op zondag 5 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel 3 a 4 als deze maand uitbetaald wordt
[..]
Not bad.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Weet jij het ook niet ?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:04 schreef Sw00sh het volgende:
Krijgt de Russische league en Braziliaanse league een aantal TOTS spelers? Vorige jaar waren ze weggelaten...
Vorig jaar hadden ze er wel een paar hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:04 schreef Sw00sh het volgende:
Krijgt de Russische league en Braziliaanse league een aantal TOTS spelers? Vorige jaar waren ze weggelaten...
En dan ga je naar fok om er achter te komen dat het helft van het onderwijsgeld nutteloos besteed wordtquote:Op zondag 5 mei 2013 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat doe ik al door extra veel belasting te betalen
Nou dan heb je in ieder geval een mooi hondenpoep platsoentje gedoneerd met je extra inkomsten belasting.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat doe ik al door extra veel belasting te betalen
Anders lacht hij als een boer met kiespijn hè.quote:
Most consistent toch ?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze er wel een paar hoor.
Daar verloor ik net ook de finale van ja..normaal heb ik er niet zo'n problemen mee, maar deze ging na zijn toevalstreffer achterin rondtikken en daar had hij duidelijk op geoefend.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren 5 keer de finale gehaald van dat nieuwe toernooi en dan verlies ik 2 keer van Eto'o en Eminike in een Russisch pace team
Het is wel heel opvallend hahaquote:Op zondag 5 mei 2013 12:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anders lacht hij als een boer met kiespijn hè.
Ja, maar er was toch ook een rest of the world TOTS? OF was dat het jaar daarvoor?quote:
vind ik leukquote:Op zondag 5 mei 2013 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren 5 keer de finale gehaald van dat nieuwe toernooi en dan verlies ik 2 keer van Eto'o en Eminike in een Russisch pace team
quote:Een paraglider in Australië koos zondag voor een wel zeer bijzondere landingsplaats: het terrein van de zwaarbewaakte gevangenis in Lithgow, niet ver van Sydney. Dat meldden Australische media zondag.
Volgens de politie ging het niet om een uitbraakpoging en was de man er per ongeluk terechtgekomen. De luchtvaarder was op een plek geland waar de gevangenen niet konden komen. Hij kon na verhoor vertrekken.
ad.nl
Of je kan een leuk autotje hurenquote:Op zondag 5 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Of je kan een leuk autotje vrouwtje huren
Ik ook niet, meestal combineer ik vrij simpel door die matige verdediging maar deze gingen vanaf heb moment dat ze op voorsprong kwamen op ultra defensief en het spel gigantisch vertragen. Waren wel redelijk goede spelers maar verliezen van dat soort teams is altijd net wat frustrerenderquote:Op zondag 5 mei 2013 12:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar verloor ik net ook de finale van ja..normaal heb ik er niet zo'n problemen mee, maar deze ging na zijn toevalstreffer achterin rondtikken en daar had hij duidelijk op geoefend.
Autotje staat synoniem aan vrouwtje, omdat ik ooit een vergelijking had gemaakt tussen vrouwen en auto'squote:
Slechtste investering die je kan maken en zuipen je arm?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Autotje staat synoniem aan vrouwtje, omdat ik ooit een vergelijking had gemaakt tussen vrouwen en auto's
Denk dat niet veel mensen dat toen hebben meegekregenquote:Op zondag 5 mei 2013 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Autotje staat synoniem aan vrouwtje, omdat ik ooit een vergelijking had gemaakt tussen vrouwen en auto's
Ahja, en toen zei ik, of iemand anders: kun je beter af en toe een uurtje huren. Kun je gewoon rijden, en is veel goedkoper op termijn (ofzo)quote:Op zondag 5 mei 2013 12:20 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Denk dat niet veel mensen dat toen hebben meegekregende vergelijking was: ookal heb je nog zo'n fijne VW polo, als je hem kan inruilen voor een audi (of in mijn geval een mustang
) dan doe je het ook
2e kanaal van EL, alle wedstrijden tegelijk..switchen steeds als er een highlight is. Doen ze al heel lang. In andere landen ook trouwensquote:
Geen idee dat dat zo heettequote:Op zondag 5 mei 2013 12:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2e kanaal van EL, alle wedstrijden tegelijk..switchen steeds als er een highlight is. Doen ze al heel lang. In andere landen ook trouwens
Ik heb zo'n abbo genomen op tablet en smartphone alle wedstrijden kijken. Pure Aids. Slechtste aankoop ooitquote:
Reinste geldverspilling inderdaad, de illegale streams werken nog beterquote:Op zondag 5 mei 2013 12:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n abbo genomen op tablet en smartphone alle wedstrijden kijken. Pure Aids. Slechtste aankoop ooit
Allemaal jouw schuldquote:
Gelukkig is dat maar 1 keer per jaar. Bij psv is retard de standaard.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:49 schreef ThadCastle het volgende:
Al die Ajacieden die zich hier als een retard gaan gedragen als Ajax kampioen is
ik zou mijn geld terugvragen hoor want dit slaat toch nergens opquote:Op zondag 5 mei 2013 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kom je uit als je een eredivisielive abbo hebt
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gelukkig is dat maar 1 keer per jaar. Bij psv is retard de standaard.
Niet alle psv'ersquote:Op zondag 5 mei 2013 12:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eriksen missen ze niet als ze Maher halen. Gaan ze alleen op vooruitquote:Op zondag 5 mei 2013 12:53 schreef Sw00sh het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt het niet best in Europa als Eriksen etc. vertrekken.
En andersquote:Op zondag 5 mei 2013 12:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eriksen missen ze niet als ze Maher halen. Gaan ze alleen op vooruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of Lyonquote:Op zondag 5 mei 2013 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deze man snapt het
Maar even serieus, als ze weer Real loten word ik gek
Eerst kijken of dat wat gaat worden. Bij PSV haalde ze ook Wijnaldum maar die heeft veel moeite gehad om zijn plek in het team te vinden.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eriksen missen ze niet als ze Maher halen. Gaan ze alleen op vooruit
neeej bij AZquote:Op zondag 5 mei 2013 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij Ado - FeijenoordDat dekt voorlopig de achterstand van Vitesse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n team nuIemand een idee waarom die schoentjes van mn RM en CAM niet helemaal groen zijn?
![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:59 schreef Topiek het volgende:
Omdat je een RM en CAM op CM hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n team nuIemand een idee waarom die schoentjes van mn RM en CAM niet helemaal groen zijn?
omdat de positie niet klopt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n team nuIemand een idee waarom die schoentjes van mn RM en CAM niet helemaal groen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n team nuIemand een idee waarom die schoentjes van mn RM en CAM niet helemaal groen zijn?
in 433 moeten de middenvelders CM zijn, staat er ook naast
Ja want het vertrek van Suarez, Vertonghen, etc. viel ook zo zwaarquote:Op zondag 5 mei 2013 12:53 schreef Sw00sh het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt het niet best in Europa als Eriksen etc. vertrekken.
Ik zou het niet doen in ieder geval en je hebt genoeg goede opties voor op CM in die competitiequote:Op zondag 5 mei 2013 13:03 schreef Topiek het volgende:
[..]
Maakt dat heel veel uit voor de performance op het veld?
Toen hield je nog wat over en hierna helemaal niksquote:Op zondag 5 mei 2013 13:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja want het vertrek van Suarez, Vertonghen, etc. viel ook zo zwaar
Dan staan er wel weer nieuwe spelers opquote:Op zondag 5 mei 2013 13:05 schreef Sw00sh het volgende:
[..]
Toen hield je nog wat over en hierna helemaal niks
hij tweet niksquote:Op zondag 5 mei 2013 13:06 schreef Thorb het volgende:
Iemand nog een twitterupdate van onze grote vriend?
Wie van die spelers kan Cl aan ?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan staan er wel weer nieuwe spelers op
Serero staat klaar toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als De Jong weggaat wil ik wel eens zien of hij echt zo wordt gemist. Ik denk zelf dat we hem niet echt gaan missen.
Oke Sereroquote:Op zondag 5 mei 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als De Jong weggaat wil ik wel eens zien of hij echt zo wordt gemist. Ik denk zelf dat we hem niet echt gaan missen.
jij denkt ook dat Serero goed is dus jou kan ik sowieso al niet serieus nemenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Haha ja inderdaad. Bij het vertrek van Suarez hadden we gelukkig Ebecilio die moeiteloos zijn rol overnam, wie moet dat doen bij een vertrek van Eriksen?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:05 schreef Sw00sh het volgende:
[..]
Toen hield je nog wat over en hierna helemaal niks
Toch nog een redelijk geslaagd seizoen!quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:08 schreef el-blanchito het volgende:
Bij elke corner van Vitesse hoor je Zoet ook schreeuwen "WINNNEEEEEN! "
Hmm ok, ja heb nu niet echt heel veel geld meer over daarvoorquote:Op zondag 5 mei 2013 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen in ieder geval en je hebt genoeg goede opties voor op CM in die competitie
Ja maar hij gaat wegquote:
Ik heb Serero niet eens genoemdquote:
jij denkt ook dat Serero slecht is dus jou kan ik sowieso al niet serieus nemenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij denkt ook dat Serero goed is dus jou kan ik sowieso al niet serieus nemen
Beetje onnodige coaching, want je wil dat duel altijd winnen lijkt me.quote:
het probleem is dat Serero ook echt slecht is, terwijl De Jong heel belangrijk is voor Ajax.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat weg
[..]
Ik heb Serero niet eens genoemd
[..]
jij denkt ook dat Serero slecht is dus jou kan ik sowieso al niet serieus nemen
Gast je doet zo uit de hoogte alsof je zo goed bent. Terwijl je echt een clown bent.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat weg
[..]
Ik heb Serero niet eens genoemd
[..]
jij denkt ook dat Serero slecht is dus jou kan ik sowieso al niet serieus nemen
De Jong is de beste speler van Ajaxquote:Op zondag 5 mei 2013 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het probleem is dat Serero ook echt slecht is, terwijl De Jong heel belangrijk is voor Ajax.
Het lijkt me ook meer een aanmoediging. En liever zo'n keeper dan een dooie musquote:Op zondag 5 mei 2013 13:09 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Beetje onnodige coaching, want je wil dat duel altijd winnen lijkt me.
Serero kan ook belangrijk worden voor Ajax.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het probleem is dat Serero ook echt slecht is, terwijl De Jong heel belangrijk is voor Ajax.
Wat heeft dat hiermee te maken? Zelfs op bevrijdingsdag ga je mij bashen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast je doet zo uit de hoogte alsof je zo goed bent. Terwijl je echt een clown bent.
De meest waardevolle voor Ajax nu ja. De beste nopequote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong is de beste speler van Ajax
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero kan ook belangrijk worden voor Ajax.
[..]
Wat heeft dat hiermee te maken? Zelfs op bevrijdingsdag ga je mij bashen.
waarom staan er punten achter je zinnenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero kan ook belangrijk worden voor Ajax.
[..]
Wat heeft dat hiermee te maken? Zelfs op bevrijdingsdag ga je mij bashen.
Wie dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De meest waardevolle voor Ajax nu ja. De beste nope
Hahaha, nee Bony had niet naar voren moeten stappen.quote:
Eriksen is al beter lijkt me. Zie hem ook eerder slagen bij een topclub dan de Jong. De Jong moet gewoon altijd bij Ajax blijvenquote:
Je bent meer met Feyenoord bezig dan met PSV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |