En 30 Rock, ook een langlopende serie, is gestopt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:22 schreef Beaudelaire het volgende:
NBC heeft ook The Office dat stopt. Misschien kunnen ze Community wat meer aandacht geven op bijvoorbeeld het slot van The Office.
Daar is Community niet mainstream genoeg voor vrees ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
En 30 Rock, ook een langlopende serie, is gestopt.
Ze zullen naast Parks&Rec vast nog een bekende factor willen behouden in hun schema.
Of ze dan voor Community kiezen.. het zal mij benieuwen
Twaalf seizoenen en een attractiepark.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Er moeten gewoon zes seizoenen en een film komen.
Community toch wss veilig: Guys with Kids, Up all night, 1600 Penn en Whitney gecancelled, Parks & Recreation renewed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:24 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Meningen van de kenners zijn wat verdeeld:
Community: Of all the NBC comedy bubble shows, I like Community's chances the least. I'm still leaning towards renewal (55%)
http://tvbythenumbers.zap2it.com/2013/05/05/bubble-watch-will-the-olympics-have-nbc-back-in-bed-with-community-and-whitney/181038/
I’m now told that Go On, Guys With Kids, Hannibal and Parks and Recreation will be renewed.
While 1600 Penn, Community, Deception, The New Normal, Smash, Up All Night and Whitney will be cancelled.
http://www.tvwise.co.uk/2(...)z-the-final-edition/
Meanwhile, after being down for the count with a string of all-time lows, Community perked up last night, just in time for the pickup decision-making.
http://www.deadline.com/2(...)-bubble-shows-worry/
Ja, ik las net ook de hele rits aan officiële berichten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:17 schreef artm het volgende:
[..]
Community toch wss veilig: Guys with Kids, Up all night, 1600 Penn en Whitney gecancelled, Parks & Recreation renewed.
Hmm, toch nog twee seizoenen langer volgehouden dan verwacht. Meer Annie kan natuurlijk nooit verkeerd zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:17 schreef artm het volgende:
[..]
Community toch wss veilig: Guys with Kids, Up all night, 1600 Penn en Whitney gecancelled, Parks & Recreation renewed.
Community verdient eigenlijk helemaal geen nieuw seizoen meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:32 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ja, ik las net ook de hele rits aan officiële berichten.
Nu durf ik wel te stellen dat (wat NBC betreft) Community en Go On beiden een nieuw seizoen krijgen zodat de zender nog wat vertrouwde series over houdt.
Wellicht dat dit nog niet meteen bekend gemaakt wordt, maar maximaal nog een paar dagen wachten:
2013 Broadcast Network Upfront Meetings
May 13, 2013 NBC New York Morning
When Will You Know If Your Favorite Show Is Canceled or Renewed?
http://tvbythenumbers.zap(...)or-renewed-4/169582/
In die rode jurkquote:
True, maar toch nog iedere week het bekijken waard. Nog steeds een stuk beter dan de andere meuk die tegenwoordig op tv wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Community verdient eigenlijk helemaal geen nieuw seizoen meer.
Kijk seizoen 1 nog maar eens terug, het niveauverschil met seizoen 4 is gewoon heel groot. Het is nog amper grappig en de serie heeft ook al zijn charme wel verloren.
Gelukkig verschillen meningen want ik vind het nog even leuk en geniet er vanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kijk seizoen 1 nog maar eens terug, het niveauverschil met seizoen 4 is gewoon heel groot. Het is nog amper grappig en de serie heeft ook al zijn charme wel verloren.
Yup, afwachten of er een nieuw seizoen komt...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Was dit de laatste van het seizoen?
En de waarschijnlijke afwezigheid van Pierce hebben ze ook alvast geregeld door hem ook te laten afstuderen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:24 schreef artm het volgende:
Als er een nieuw seizoen komt kunnen we ook Jeff weer verwachten neem ik aan..had hij het er niet over dat hij education als major gedaan had?
En een film?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:33 schreef MrMolotov het volgende:
Geweldige episode!
en Annie was weer eens verrukkelijk![]()
Wat mij betreft gewoon nog een seizoen of twee!
Ik kan me de oude dan niet eens herinneren want ik dacht dat het dezelfde was.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Vaag dat ze die acteur die de advocaat speelde hebben veranderd. Duurde toch even voordat het kwartje viel dat hij dezelfde gozer moest voorstellen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de waarschijnlijke afwezigheid van Pierce hebben ze ook alvast geregeld door hem ook te laten afstuderen.
Ik vond 2 eigenlijk beter.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kijk seizoen 1 nog maar eens terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |