Er zijn drie uitvoeringen van de mt6589 blijkbaar, waar verschillen voornamelijk zitten in de ondersteunde resolutie en GPU kloksnelheid, alleen de turbo uitvoering heeft de CPU hogere geklokt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Serieus? Dat is heel jammer om te horen!
Ik dacht dat de gpu in de 6589 wel tamelijk goed was, maar blijkbaar dan toch niet...
Ik keek zojuist op de Facebook van Antelife en ze hebben nu een case in stock!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:35 schreef cb2013 het volgende:
Hier handige mensen die een Iocean cove/case kunnen vinden. Aliexpress is wel te vinden, maar slechte ervaringen met verzendingen enzo.
Order date: 16 April. Maar waren toen niet op voorraad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:51 schreef demichiel het volgende:
Hoe lang heb je ongeveer moeten wachten op je order?
Deze mt6589 heeft een 720p scherm he? Dus dan bevat deze de gewone mt6589, waar de gpu op 286Mhz geklokt is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:32 schreef ZodiaX het volgende:
Star S5 met de Butterfly effect ROM
[ afbeelding ]
Antutu score 13550.
Bedankt! Ik heb gisteren een Star B94M besteld. Ook Pandawill en ook Singapore Post. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:58 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Order date: 16 April. Maar waren toen niet op voorraad.
Bericht van Singapore air dat ze het pakket in behandeling hebben genomen: 24 April.
Ontvangen: 7 Mei
Ja 720p scherm.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Deze mt6589 heeft een 720p scherm he? Dus dan bevat deze de gewone mt6589, waar de gpu op 286Mhz geklokt is.
Zou je eens de Ice Storm Extreme willen uitvoeren? Dan weet je ongeveer hoe hij scoort als hij een 1080p scherm had, de Ice Storm Extreme word namelijk op 1080p uitgevoerd.
GL Benchmark is ook interessant ben Nenamark 2 ook, ik zelf heb de nieuwe GL Benchmark 2.7.1 uitgevoerd.
De score die ik had was 2674 met Ice Storm en Ice Storm Extreme was 1296.
Als het je al niet lukt om dat ding überhaupt te vinden raad ik je niet aan om via Mistertao te bestellen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:12 schreef Draganta het volgende:
Kan iemand misschien voor mij opzoeken wat de Huawei Ascend W1 kost bij mistertao? Ik kom geen wijs uit op die site, zie alleen maar hoesjes en stickers, en sorteren op prijs werkt niet
Dankjewel, jij scoort dan met de Ice Storm 408 punten meer scoort en in de Ice Storm Extreme versiequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:46 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ja 720p scherm.
En hier de uitslag van de Extreme test.
[ afbeelding ]
Maar wel met een quadcore chipset, dat maakt het behoorlijk wat snellere dan die mt6577.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:48 schreef shiznuts het volgende:
540P... 1GB... 2012 looks... meh.
Anno 2013 wil je toch 720P/1080P en 2GB zou ik zeggen.
Heb jijdie iocean al? Reviewtjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:35 schreef cb2013 het volgende:
Hier handige mensen die een Iocean cove/case kunnen vinden. Aliexpress is wel te vinden, maar slechte ervaringen met verzendingen enzo.
Huawei heeft bijvoorbeeld een profiel switcher, dat is gewoon zo handig, want je zet hem zeer snel zeg maar in de slaapstand profiel, dan word je niet wakker door mensen die je midden in de nacht bellen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:12 schreef RobertNL het volgende:
Skin is veelal heel persoonlijk. Zelf zou ik echt niet met een S4 kunnen rondlopen zonder daar aan iets aan te passen. De (minimale) aanpassingen die Sony doet bevallen mij dan weer heel goed. Zelf was ik met wat kleine aanpassingen ook heel tevreden met de Jiayu G3![]()
Één van de plaatjes met een aangepaste skin van de G4 stond mij ook niet heel erg aan
Reken het bedrag gewoon uit, dit soort vragen zijn gewoon kansloos, eigenlijk zouden we allemaal douane moeten betalen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:58 schreef Peter1.2 het volgende:
Hoe groot is nou die kans op douanekosten? Ik lees overal klein indien je niet met DHL etc. invoerd, maar wat is klein? 10% of 40%?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |