Youre drunk, go homequote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ontwijk jouw haat, zoals Neo kogels.
braaf pizzaatjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
Jij houdt niet van een beetje rellen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:18 schreef Ezell het volgende:
Ik haat het overigens om over muziek te praten. Juist omdat mensen het zo intens serieus nemen.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij houdt niet van een beetje rellen?
Nou kijk: ik weet vrij weinig van muziek, maar ik doe altijd mee in muziekdiscussies, gewoon omwille van het rellen.quote:
Pizzaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou kijk: ik weet vrij weinig van muziek, maar ik doe altijd mee in muziekdiscussies, gewoon omwille van het rellen.
openbaring ditquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou kijk: ik weet vrij weinig van muziek, maar ik doe altijd mee in muziekdiscussies, gewoon omwille van het rellen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kutquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jordy
Hoe staat het met jouw leven
Nieuw bijbelboek. Ik kreeg allemaal openbaringen in Limburg van een engel genaamd Rommoon, dus ik maak nu mijn eigen bijbel: het boek van de Rommoonquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nieuw bijbelboek. Ik kreeg allemaal openbaringen in Limburg van een engel genaamd Rommoon, dus ik maak nu mijn eigen bijbel: het boek van de Rommoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |