quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alex.
Oh en wat een plezier hij had om mij bang te maken.
Nah, ik heb niets gepland staan. Zou morgen eigenlijk iets anders doen, maar dat gaat niet meer door.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was genoeg
Wat ga jij morgen doen? bevrijdingsfestival in utrecht?
Altijd jammer. Vraag je vrienden of ze met je mee gaan een rondje door utrecht lopen ofzo, terrasje hier en daar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, ik heb niets gepland staan. Zou morgen eigenlijk iets anders doen, maar dat gaat niet meer door.Jij?
Ja, misschien. Ik denk dat ik het maar laat liggen en even mijn ellendig lange takenlijst ga afwerken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Altijd jammer. Vraag je vrienden of ze met je mee gaan een rondje door utrecht lopen ofzo, terrasje hier en daar.
Ik moet werken, maar is niet erg want ik krijg geld voor feesten en bier tappen
nope, doe het ook altijd met een hema puntenslijperquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:55 schreef Maisnon het volgende:
noob vraag kan ik mijn oogpotlood met een puntenslijper gewoon slijpen of heb je daar een speciale oogpotlodenpuntenslijpervoor nodig?
http://www.honestbeauty.b(...)e-puntenslijper.htmlquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:55 schreef Maisnon het volgende:
noob vraag kan ik mijn oogpotlood met een puntenslijper gewoon slijpen of heb je daar een speciale oogpotlodenpuntenslijpervoor nodig?
Ik werk bij een catering bedrijfquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, misschien. Ik denk dat ik het maar laat liggen en even mijn ellendig lange takenlijst ga afwerken.![]()
Klinkt overigens als een best chill baantje.Wat voor werk doe je eigenlijk? Ik heb inspiratie nodig voor een nieuw bijbaantje.
Doet bijna niemandquote:
Kan gewoonquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:55 schreef Maisnon het volgende:
In je ogen kunnen wrijven zonder er als een panda eruit te zien.quote:
Da's toch 'freelance'? Zoiets zoek ik, want vaste werktijden komen mij niet zo goed uit. Misschien dat ik ga solliciteren bij zo'n promotiebedrijf. Beetje gedag zeggen en sociaal doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik werk bij een catering bedrijfdus als er feestjes, trouwerijen, festivals e.d zijn moet ik meehelpen in de bediening, verkoop of achter de bar. Is super leuk werk maar beetje ervaring is meestal wel een vereiste
Och ja, die ellendig lange takenlijst know that feelnou succes dan maar!
Ik draag bijna nooit make-up.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Doet bijna niemand
Ik denk dat heel veel jongens ook onder make up de hele mikmak verstaan en onder geen make up iemand die wel gewoon foundation en vanalles heeft
en toen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
Maar foundation is kutspul![]()
toen ik nog op de middelbare zat zat ik tussen 2 meiden in
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
"Jesper mogen we make-up bij je opdoen??"![]()
![]()
Ja zeggen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
"Jesper mogen we make-up bij je opdoen??"![]()
![]()
Niet echt denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Da's toch 'freelance'? Zoiets zoek ik, want vaste werktijden komen mij niet zo goed uit. Misschien dat ik ga solliciteren bij zo'n promotiebedrijf. Beetje gedag zeggen en sociaal doen.
dat shirtje ohmyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:04 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik heb wat dingetjes die ik moet cover-uppen
Scheidsrechter Maisnonpas op of ik deel een kaart uit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |