Ja lijkt me echt freaky! Heb er wel veel over gelezen nu dus ik hoop als ik het meemaak dat ik dan doorheb wat het isquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks is zo eng als een slaapverlamming, trollscience weet
dat kan eng zijn jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks is zo eng als een slaapverlamming, trollscience weet
Ja echt hequote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik heb dat ook met Aliens, dv
Die vind ik zo eng maar tegelijkertijd echt fascinerenddus dan moet ik gewoon kijken
ik ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik heb dat ook met Aliens, dv
Die vind ik zo eng maar tegelijkertijd echt fascinerenddus dan moet ik gewoon kijken
Heb het 1 keer meegemaakt paar week terugquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt freaky! Heb er wel veel over gelezen nu dus ik hoop als ik het meemaak dat ik dan doorheb wat het is
ik wacht nog steeds op finding nemo 2quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wacht ondertussen ook nog steeds op een vervolg/remake van child's play
finding doryquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op finding nemo 2
quote:
Finding dory staat voor 2015 geplandquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op finding nemo 2
Dat lijkt me juist totaal niet eng, zulke filmsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:30 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt zo'n film over een verlaten ruimteschip die half in de hel terecht komt, die durf ik niet te kijken.
En ook een film over zo'n donkere watertank waar je in kan drijven en zo iemand die er experimenten mee doet en zichzelf verliest, daar kreeg ik echt al nachtmerries van de trailer bij
Bedankt hequote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een puistje nu voelt het alsof ik rechtmatig in dit forum mag posten
quote:
koelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Finding dory staat voor 2015 gepland
Je hebt een heel plat hoofd?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
koel![]()
![]()
ik lijk wel een beetje op dory soms
elke keer als ik je spreekquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
koel![]()
![]()
ik lijk wel een beetje op dory soms
Nee hoorquote:
Nou het is ook niet met aliens maar met demonenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist totaal niet eng, zulke films
Zodra het over demonen gaat oid dan kan ik wel janken maar aliens enzo
oh bah die eerste 3 seconden alquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou het is ook niet met aliens maar met demonenen die 2e praktisch ook.
mede mogelijk gemaakt door 2 rollen prikkeldraad en 8 emmers bloed
En dit is de andere:
Paranormal Activity!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan me nog zo goed herinneren dat m'n vrienden en ik tijdens een sleep over die ene film keken over dat zo'n stel last had van kwade geesten in hun huis en dat op den duur de vrouw bezeten werd en haar man vermoorde op het einde van de film. Ze filmden alles zelf, de film kreeg ook best veel aandacht in de media. Er zijn ook 3 delen van. Ik ben de naam kwijt
Anywho, het huis waarin we de film keken leek ontzettend erg op het huis in de film dus je kan nagaan dat we alle 6 incl jongens met licht aan hebben geslapen.
Veto.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb wel een paar keer mn veto in moeten zettenals we met vrienden horror films kijken. Ik weet nog dat we die ene.. Boogeyman gingen kijken en dat ik hem echt kneep
Jij kent niemand die horrors durft te kijken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan me nog zo goed herinneren dat m'n vrienden en ik tijdens een sleep over die ene film keken over dat zo'n stel last had van kwade geesten in hun huis en dat op den duur de vrouw bezeten werd en haar man vermoorde op het einde van de film. Ze filmden alles zelf, de film kreeg ook best veel aandacht in de media. Er zijn ook 3 delen van. Ik ben de naam kwijt
Anywho, het huis waarin we de film keken leek ontzettend erg op het huis in de film dus je kan nagaan dat we alle 6 incl jongens met licht aan hebben geslapen.
Alex.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij kent niemand die horrors durft te kijken?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alex.
Oh en wat een plezier hij had om mij bang te maken.
Nah, ik heb niets gepland staan. Zou morgen eigenlijk iets anders doen, maar dat gaat niet meer door.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was genoeg
Wat ga jij morgen doen? bevrijdingsfestival in utrecht?
Altijd jammer. Vraag je vrienden of ze met je mee gaan een rondje door utrecht lopen ofzo, terrasje hier en daar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, ik heb niets gepland staan. Zou morgen eigenlijk iets anders doen, maar dat gaat niet meer door.Jij?
Ja, misschien. Ik denk dat ik het maar laat liggen en even mijn ellendig lange takenlijst ga afwerken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Altijd jammer. Vraag je vrienden of ze met je mee gaan een rondje door utrecht lopen ofzo, terrasje hier en daar.
Ik moet werken, maar is niet erg want ik krijg geld voor feesten en bier tappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |