Eigenlijk ben ik best wel braafquote:
O god, straks rijd je nog tegen een virtuele koe aan. Jeetje mina zeg, die hele koe spat uit elkaar! O heilige koe, India zal niet blij zijn met het verlies van u.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best wel braafbehalve op internet, dan gaan alle remmen natuurlijk los.
Nee joh, ik stoot iedereen afquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan ook IRL vrienden maken.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
O god, straks rijd je nog tegen een virtuele koe aan. Jeetje mina zeg, die hele koe spat uit elkaar! O heilige koe, India zal niet blij zijn met het verlies van u.
Shit en in India wonen aziaten, en die kunnen allemaal heel goed hacken en starcraft spelen, shit shit shit. Ik ga nu snel naar mijn superhelden kelder, doei!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
O god, straks rijd je nog tegen een virtuele koe aan. Jeetje mina zeg, die hele koe spat uit elkaar! O heilige koe, India zal niet blij zijn met het verlies van u.
Aziaten zitten overal. Ze nemen de wereld over.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Shit en in India wonen aziaten, en die kunnen allemaal heel goed hacken en starcraft spelen, shit shit shit. Ik ga nu snel naar mijn superhelden kelder, doei!
Aftershavequote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Douchen, kleren wassen, deo en een beetje aftershave.
Omdat het zaterdag isquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:41 schreef Ezell het volgende:
geef een goede reden waarom het nu geen goed tijdstip is om te gaan slapen
Dat lijken mij juist redenen om te gaan slapen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het zaterdag is
Omdat je een nachtbraker bent
Omdat ik online ben.
3 goeie redenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |